Nope! Hoewel ze nog niet kruipt, dus ieder zijn ding he. Ik vind het wel jammer, zo'n tandeloos babybekkie is zo ontzettend schattigquote:Op woensdag 27 november 2013 15:16 schreef LadyBlack het volgende:
Ahh Isa
Rustig aan doen kent ze niet echt he??
Hier van beide nog niksquote:Op woensdag 27 november 2013 15:46 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nope! Hoewel ze nog niet kruipt, dus ieder zijn ding he. Ik vind het wel jammer, zo'n tandeloos babybekkie is zo ontzettend schattig![]()
Olf, zo noem ik de rest van haar tanden nu al
Ja, ik las het. Sorry, had in mijn hoofd dat je gisteren moest.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:45 schreef danic het volgende:
Meiden ik moet morgen pas naar het ziekenhuis hoor
Wij zijn pas namen gaan bedenken toen we het geslacht wisten. Hier dus geen jongensnamen voor de meisjes of meisjesnamen voor M. Hoewel, dat laatste eigenlijk wel. Dan zou hij ze Robin hebben geheten.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:48 schreef danic het volgende:
Hebben jullie trouwens na de geboorte nog wel eens naar je kind gekeken en de naam voor het andere geslacht van je kind erbij gedacht? En wat vond je er toen van?
Slagtanden lijkt me ook de enige logische benaming als ze begint met de hoektandenquote:Op woensdag 27 november 2013 15:46 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nope! Hoewel ze nog niet kruipt, dus ieder zijn ding he. Ik vind het wel jammer, zo'n tandeloos babybekkie is zo ontzettend schattig![]()
Olf, zo noem ik de rest van haar tanden nu al
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Danic wat een leuke vraag zeg! Voor we wisten dat het een jommetje werd hadden we Juno op 1 staan, maar dat zou ik nu niet meer kiezen. En ik had ook geen rossig meisje met blauwe ogen in mijn hoofd toen we die naam bedachten
Kyara, als M Robin had geheten had ik dat ook heel mooi bij hem gevonden, met die grote bruine kijkersDjayden en Dylano zie ik natuurlijk metéén voor me. Klassiek, en hartstikke handige diverse namen om ze goed uit elkaar te kunnen houden
Ik vind Robin zelf voor een jongen én voor een meisje ook heel erg mooi. Maar mijn vriend kent een stomme RobinDus veto.
Ik ben trouwens blij dat jullie net zo hard om F moesten lachen als ik![]()
Dat is MTVquote:Op woensdag 27 november 2013 16:10 schreef LadyBlack het volgende:
Ik kijk op TLC wel eens naar TeenMom, en die tweeling hebben ze Ali en Aleah* genoemd!
*fouten in de spelling zijn mogelijk
Oh myquote:Op woensdag 27 november 2013 16:13 schreef Olf het volgende:
Oja op voornamelijk.nl staan nu alle babynamen van dat programma, echt hilarisch om te lezen.
Babyzusje?? Loop jij voor ofzo?quote:Op woensdag 27 november 2013 16:11 schreef Olf het volgende:
[..]
Dat is MTVen babyzusje heet Adalynn.
En dan als tweede namen Faith Hope en Grace.
Voor de rest heb ik een leven hoor.
Had ik al iets gezegd over geen leven?quote:Op woensdag 27 november 2013 16:17 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Babyzusje?? Loop jij voor ofzo?
Daar wil ik niet eens bij in de buurt komen. Niet voor niets dat ze verschillende vaders hebben. A. Ze is niet wijs B. Ze heeft een uitstekende smaak wat foute mannen betreftquote:Op woensdag 27 november 2013 16:25 schreef Suikertante het volgende:
Nouja, wel dapper dat ze het blijft proberen
Misschien kun je het eerste deel van je onderschrift inpakken als kraamcadeau
quote:Op woensdag 27 november 2013 16:25 schreef Suikertante het volgende:
Nouja, wel dapper dat ze het blijft proberen
Misschien kun je het eerste deel van je onderschrift inpakken als kraamcadeau
Dat heb ik één keer geprobeerd om de familie weer bij elkaar te krijgen (die is jaren geleden uit één gevallen) en dat is me zwaar gevallen. Dat doe ik echt nooit weer.quote:Op woensdag 27 november 2013 16:31 schreef Suikertante het volgende:
Ach welnee dat onderschrift moet ze niet inpakken
Maar het klinkt niet goed nee. En ik zou maar uit de buurt blijven voor je weer de hele familie in huis neemt.
quote:Op woensdag 27 november 2013 16:52 schreef Tally het volgende:
En om het op een hele andere boeg te gooien.
Ik rammel enormNooit gedacht dat ik dat nog zou hebben na zo'n plakkerd als Fee
Mijn man had het ook meteen na de geboorte al ja. Het liefst gelijk maar ik geloof dat ik er doodongelukkig over had geweest als het de eerste 3 maanden ofzo al was gebeurt.quote:Op woensdag 27 november 2013 17:06 schreef Tally het volgende:
Bij Zoë was het meteen bij d'r geboorte al. Maar ik had gedacht dat het na Fee niet meer zou gebeuren. Ik heb er toch echt een klap van gehad (zwangerschap en geboorte) die ik nog niet helemaal te boven ben. Maar het is gebeurt. Ik rammel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |