abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133676719
Oorspronkelijke openingspost:

Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen :Y
pi_133677273
Nog een verlate hoeraaaaaaa voor Luuk *O* O+
Verder heb ik vluchtig bijgelezen

Mijn werkweek zit er weer op :7
pi_133677297
Meiden ik moet morgen pas naar het ziekenhuis hoor.

Ik vond het doorkomen uiteindelijk wel meevallen spirit. Rosalie heeft nu 1 bovenrand. De tweede is onderweg.
Samen met nog een aantal als ik de bobbels in haar mond mag geloven :o

Oh jongens en ik ben zo verliefd op mijn keuteltje O+ met de eeuwige frons en stralende lach als de frons je heeft goedgekeurd! En hoe ze vanaf je arm helemaal in je klimt en dan de gezicht in je nek begraaft en verder klimt om half over je schouder hangend aan een muur te pakken.
Met die zachte handjes die samen jouw hand pakt en dan over haar gezichtje legt.....zucht O+
pi_133677319
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 15:16 schreef LadyBlack het volgende:
Ahh Isa ;(

Rustig aan doen kent ze niet echt he?? :o
Nope! Hoewel ze nog niet kruipt, dus ieder zijn ding he. Ik vind het wel jammer, zo'n tandeloos babybekkie is zo ontzettend schattig O+

Olf, zo noem ik de rest van haar tanden nu al :D
Sarcasme. Herken het.
pi_133677380
Danic O+ je keuteltje :D
pi_133677405
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 15:46 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Nope! Hoewel ze nog niet kruipt, dus ieder zijn ding he. Ik vind het wel jammer, zo'n tandeloos babybekkie is zo ontzettend schattig O+

Hier van beide nog niks :7

Baby's ftw! :')
pi_133677408
Hebben jullie trouwens na de geboorte nog wel eens naar je kind gekeken en de naam voor het andere geslacht van je kind erbij gedacht? En wat vond je er toen van?

Rosalie lag van de week 's avonds de fles te drinken en toen dacht ik ineens aan de jongensnaam die we voor haar hadden. En ik vond hem perfect passen O+
pi_133677431
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 15:45 schreef danic het volgende:
Meiden ik moet morgen pas naar het ziekenhuis hoor
Ja, ik las het. Sorry, had in mijn hoofd dat je gisteren moest.

En voor de rest O+
pi_133677442
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 15:47 schreef LadyBlack het volgende:
Danic O+ je keuteltje :D
Tja je moet wat om het negatieve positief om te buigen hè :D
pi_133677490
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 15:48 schreef danic het volgende:
Hebben jullie trouwens na de geboorte nog wel eens naar je kind gekeken en de naam voor het andere geslacht van je kind erbij gedacht? En wat vond je er toen van?

Wij zijn pas namen gaan bedenken toen we het geslacht wisten. Hier dus geen jongensnamen voor de meisjes of meisjesnamen voor M. Hoewel, dat laatste eigenlijk wel. Dan zou hij ze Robin hebben geheten.
pi_133677575
En als je M nu ziet, zou die naam dan bij hem/haar gepast hebben?
pi_133677680
Ik vind het eigenlijk heel moeilijk om me M als meisje voor te stellen. Maar ik denk eigenlijk van niet. M is best wel een zachtaardig jongetje, geen rauwdouwer. Ik vind Robin als meisjesnaam toch wat stoerder. Naam zou wel goed bij de meisjes passen trouwens. Nu is het dus M's 2e naam.
pi_133677706
Wij hadden toen we met 39 weken naar ziekenhuis raceten het er in de taxi nog even over, dan was het Jonas geworden. Maar dat was deels in een opwelling van 'aaaaah straks is het een naamloze jongen!', we hadden nog niet definitief gekozen voor een jongen, hadden een top vijf ofzo.

M'n baby is nu echt geen Jonas maar dat is ook omdat ik echt geen jongensversie van haar voor me kan zien.
pi_133677768
We hadden trouwens wel een jongenswerktitel: Djayden en Dylano.

(en voor een m/j Destiny en Djayden)
pi_133677778
bij ean en sac hadden we dezelfde jongensnaam of het zou passen geen idee.
pi_133677809
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 15:46 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Slagtanden lijkt me ook de enige logische benaming als ze begint met de hoektanden :D
Oh het kruipen is zo leuk, dat gaat ze vast snel doen en dan is het uitzicht nog afwisselender ;)
Die tanden trouwens! :o Dit is 3 weken geleden, maar worden ze écht zo groot? Ja natuurlijk, maar ik kan het bijna niet geloven!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Danic wat een leuke vraag zeg! Voor we wisten dat het een jommetje werd hadden we Juno op 1 staan, maar dat zou ik nu niet meer kiezen. En ik had ook geen rossig meisje met blauwe ogen in mijn hoofd toen we die naam bedachten :@

Kyara, als M Robin had geheten had ik dat ook heel mooi bij hem gevonden, met die grote bruine kijkers O+ Djayden en Dylano zie ik natuurlijk metéén voor me. Klassiek, en hartstikke handige diverse namen om ze goed uit elkaar te kunnen houden :Y
Ik vind Robin zelf voor een jongen én voor een meisje ook heel erg mooi. Maar mijn vriend kent een stomme Robin :') Dus veto.

Ik ben trouwens blij dat jullie net zo hard om F moesten lachen als ik _O-
  woensdag 27 november 2013 @ 16:10:01 #17
171422 LadyBlack
paint it black
pi_133678173
Ik kijk op TLC wel eens naar TeenMom, en die tweeling hebben ze Ali en Aleah* genoemd! 8)7

*fouten in de spelling zijn mogelijk :')
pi_133678237
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 16:10 schreef LadyBlack het volgende:
Ik kijk op TLC wel eens naar TeenMom, en die tweeling hebben ze Ali en Aleah* genoemd! 8)7

*fouten in de spelling zijn mogelijk :')
Dat is MTV ;) en babyzusje heet Adalynn.
En dan als tweede namen Faith Hope en Grace.

Voor de rest heb ik een leven hoor.
pi_133678244
LB kom op zeg, zo moeilijk is het niet.

Aleigh en Alyjiah natuurlijk.
pi_133678281
Wauw mag jij dat doen bij F? Rosalie gilt dan alsof de wereld vergaat. Maar ja, zo groot worden ze dan.

Als Rosalie een jongetje was geweest had ze Ilja geheten
O+ . En daar ben ik nog steeds heel blij mee. Hij past nu nog bij haar.
pi_133678301
Oja op voornamelijk.nl staan nu alle babynamen van dat programma, echt hilarisch om te lezen.
pi_133678339
F en Ilja! Dat is leuk zeg.
:') Suikermeneer deed: "Ilja! O+ Ieuwjah -O- "
pi_133678357
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 16:13 schreef Olf het volgende:
Oja op voornamelijk.nl staan nu alle babynamen van dat programma, echt hilarisch om te lezen.
Oh my :')
  woensdag 27 november 2013 @ 16:17:49 #24
171422 LadyBlack
paint it black
pi_133678424
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2013 16:11 schreef Olf het volgende:

[..]

Dat is MTV ;) en babyzusje heet Adalynn.
En dan als tweede namen Faith Hope en Grace.

Voor de rest heb ik een leven hoor.
Babyzusje?? Loop jij voor ofzo? :o
  woensdag 27 november 2013 @ 16:21:26 #25
171422 LadyBlack
paint it black
pi_133678538
Beetje jammer van die tweede namen trouwens... Grace had Love moeten zijn, dan waren het de kardinale deugden geweest. Toch een gemiste kans ;(
pi_133678570
Dat programma volg ik niet :D

Bij de oudste hadden we wel een wat als het toch een meisje is naam. Maar niet doordacht en bij de tweede was het sowieso geen optie.
En eigenlijk zijn we pas naar een naam gaan kijken toen we wisten dat we jongens zouden krijgen.

En ik ben nog steeds heel blij met onze namen.
pi_133678581
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2013 16:17 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Babyzusje?? Loop jij voor ofzo? :o
Had ik al iets gezegd over geen leven?

Trouwens van dat linkje vind ik vooral de keuze om het zusje van Jamie Jayleigh te noemen een ehhhh...interessante.
pi_133678624
Kolere tering. Ik kom er net achter dat mijn nichtje (2 jaar jonger) vorige maand haar 4de kind geworpen heeft van Papa nr.3 :')
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_133678687
Nouja, wel dapper dat ze het blijft proberen :+
Misschien kun je het eerste deel van je onderschrift inpakken als kraamcadeau ;)
  woensdag 27 november 2013 @ 16:28:18 #30
171422 LadyBlack
paint it black
pi_133678774
Suiker :D
pi_133678822
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 16:25 schreef Suikertante het volgende:
Misschien kun je het eerste deel van je onderschrift inpakken als kraamcadeau ;)
Daar wil ik niet eens bij in de buurt komen. Niet voor niets dat ze verschillende vaders hebben. A. Ze is niet wijs B. Ze heeft een uitstekende smaak wat foute mannen betreft :')
Familie Tokkie is er netjes bij.
pi_133678858
Nou ben ik wel heel nieuwsgierig naar dat onderschrift.
pi_133678899
Ach welnee dat onderschrift moet ze niet inpakken ;)

Maar het klinkt niet goed nee. En ik zou maar uit de buurt blijven voor je weer de hele familie in huis neemt.
pi_133679138
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 16:25 schreef Suikertante het volgende:
:D _O- _O- _O- _O- _O- _O-
pi_133679142
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 16:31 schreef Suikertante het volgende:
Ach welnee dat onderschrift moet ze niet inpakken ;)

Maar het klinkt niet goed nee. En ik zou maar uit de buurt blijven voor je weer de hele familie in huis neemt.
Dat heb ik één keer geprobeerd om de familie weer bij elkaar te krijgen (die is jaren geleden uit één gevallen) en dat is me zwaar gevallen. Dat doe ik echt nooit weer.
pi_133679187
Zeker met een gezin van jezelf lijkt me dat teveel van het goede ja.
pi_133679464
En om het op een hele andere boeg te gooien.

Ik rammel enorm :') Nooit gedacht dat ik dat nog zou hebben na zo'n plakkerd als Fee :')
pi_133679545
:o
Echt? Maar serieus, overwegen jullie een #3?
pi_133679776
ML :+ wil niet. Dus we overwegen niets (helaas).
pi_133679818
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2013 16:52 schreef Tally het volgende:
En om het op een hele andere boeg te gooien.

Ik rammel enorm :') Nooit gedacht dat ik dat nog zou hebben na zo'n plakkerd als Fee :')
:o
Nu al?
Ik moet er zelf niet aan denken. Vandaag nog met mijn man over gesproken. Hij zou echt willen dat ik nu (of in ieder geval voor A's eerste verjaardag) al zwanger zou zijn. Ik vind dat hij makkelijk praten heeft want hij hoeft niet de eventuele ongemakken tijdens een zwangerschap te ondergaan en hij gaat een week na de geboorte weer lekker werken.

Btw, hoe vaak doen jullie nu je baby in bad? Die van ons was sinds zaterdag niet geweest. :@
pi_133679920
Bij Zoë was het meteen bij d'r geboorte al. Maar ik had gedacht dat het na Fee niet meer zou gebeuren. Ik heb er toch echt een klap van gehad (zwangerschap en geboorte) die ik nog niet helemaal te boven ben. Maar het is gebeurt. Ik rammel ;(
pi_133679989
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2013 17:06 schreef Tally het volgende:
Bij Zoë was het meteen bij d'r geboorte al. Maar ik had gedacht dat het na Fee niet meer zou gebeuren. Ik heb er toch echt een klap van gehad (zwangerschap en geboorte) die ik nog niet helemaal te boven ben. Maar het is gebeurt. Ik rammel ;(
Mijn man had het ook meteen na de geboorte al ja. Het liefst gelijk maar ik geloof dat ik er doodongelukkig over had geweest als het de eerste 3 maanden ofzo al was gebeurt. :@
pi_133680075
De jonste moet net wat van haar papa hebben :') Ze wil nu bij hem liggen en met hem spelen. Daar voor hoefde hij haar alleen al aan te kijken of ze was aan het huilen :D
pi_133680109
O en doordeweeks gaan ze allebei elek avond in bad. Deel van het slaapritueel. In het weekend wanneer we er zin in hebben. Want dan mag de oudste wat later opblijven :)
pi_133680152
Wat een rammelmannen he? Mijn man rammelt ook al, maar niet voor nu. Dat komt denk ik alleen doordat we in dit huis wonen, want hij is erg enthousiast. Die huiskwestie komt mij nog wel goed uit eerlijk gezegd, dan hoef ik zelf nog niet te bedenken wat ik wil. Want ik weet het echt nog niet.

Venco, ik denk dat F eens per week in bad of onder de douche gaat. En ik vind de ongemakken na de bevalling veel groter. Als je weer je leven op gaat pakken en dat kost zoveel moeite en energie. (oké, die bevalling en dat gebeuren rond mijn stuitje werken ook niet echt mee)
En ik vind het nu zo heerlijk makkelijk en rustig.
pi_133680225
Maar kijk nou. Daar wil je er toch 100 van O+

pi_133680247
Ja als dát zou kunnen :D
Ik wil ook nog wel een F! Maar je weet maar nooit wat er deze keer uit komt!
pi_133680303
Hier minstens drie keer per week in bad. Niet per se voor de schoonheid :+ maar ze vindt het echt heel leuk!

En vriend schrikt zich hier de pleuris als ik het over een tweede heb (wat ik weleens doe want ik denk er wel aan hoe het zou zijn enzo). Maar ik wil echt geen dreumes/kleine peuter tegelijk, liever pas als baby wat groter is. Scheelt dat het hier praktisch ook niet ideaal zou zijn dus het is gewoon eigenlijk geen serieuze optie.
pi_133680313
Als Fee net zo makkelijk was geweest als Zoë denk ik dat mijn man een derde niet erg had gevonden. Maar helaas. Ze heeft gelukkig haar eigen karaktertje O+ en die is nogal uhm heel eigen laten we maar zeggen :P
pi_133680603
Ik kan soms ook mannelijk zijn, vandaar dus... Rammelrammelrammel ;)

Verder kan ik vertellen dat ik nu eigenaar ben van een koopwoning *O* (lees heel veel modder) over ongeveer een jaar moet het klaar zijn *O*

En Ow is hier echt opeens ontroostbaar. Geen idee wat er is, ik denk ergens pijn, maar waar? Zo ken ik hem niet, echt heel zielig :'(

En verder ben ik niet goed bijgelezen, sorry!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')