Oh echt?quote:Op woensdag 27 november 2013 13:40 schreef L-E het volgende:
Ohja soepstengels he. Mijnes vindt dat vooral een goed instrument om de kokhalsreflex te testen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu de waarheid:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh en LB, niks gemist hoor, er is geloof ik een feest ergens met thema bruidsmeisjes en suiker??

Oh, lekker. M heeft ook zo'n babyfoto en lengte 62 cm op zijn ID kaartquote:Op woensdag 27 november 2013 11:56 schreef Skoap het volgende:
Het is erg verstandig op pas een paspoort aan te schaffen als je die nodig hebt.
Ik heb nagevraagd bij het gemeentehuis hoe het zat met de geldigheid omdat na een aantal jaar de foto misschien niet meer zo goed lijkt. Het is aan de douane ambtenaar te besluiten of de foto goed genoeg lijkt of niet... En mag het paspoort dan dus ook weigeren...

+1. Op alles.quote:Op woensdag 27 november 2013 13:33 schreef L-E het volgende:
Dat heb ik niet mee gekregen, maar helemaal eens met LB!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |