SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk dat de maat te groot is geschat, Evie zit pas net in mt 110, ze is ook 110 cm en 18 kg.....quote:Op donderdag 28 november 2013 19:21 schreef pessie het volgende:
Hoi!
Ik heb voor Nathan 2 broekjes van name it besteld bij zalando. Vandaag kwamen ze eindelijk binnen maar. De regular fit viel van zn kont af en de slim fit bleef net zitten metde elastieken zo strak mogelijk, helaas toen ook plooien op plaatsen waar dat vooral niet mooi is. Wie weet raad? Ik heb maat 110 besteld omdat de maat 98 die ik nog had liggen 7cm te kort zijn voor hem. Heeft iemand anders een 104 die die op wil meten (binnenbeenlengte)?
Maar goed, deze 2 gaan sowieso retour
Maar als ik naar de benen kijk is het 1x omslaan, dus een groeispurt je en het zit al precies zeg maar.quote:Op donderdag 28 november 2013 19:24 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
Denk dat de maat te groot is geschat, Evie zit pas net in mt 110, ze is ook 110 cm en 18 kg.....
Helaas liggen ze hier net op bed, anders kon ik ff 104 voor je opmeten...quote:Op donderdag 28 november 2013 19:28 schreef pessie het volgende:
[..]
Maar als ik naar de benen kijk is het 1x omslaan, dus een groeispurt je en het zit al precies zeg maar.
Kun je misschien de binnenbeenlengte van die 104 meten? En jij hebt alleen x-slim voor jouw jongens toch?quote:Op donderdag 28 november 2013 19:46 schreef Meimeltje het volgende:
Dyon heeft broekmaat 104 . Ook een paar van name it, maar die verschillen nog wel iets in de lengte. Dyon is trouwens 102 cm lang (en 15 kilo).
Hij is 15 kilo bij 102(?) cm, kan iets langer zijn. Ik had name it in maat 98 die zijn 7 cm te kort (ik heb het nagemeten) Nathan's binnenbeenlengte is 41cm.quote:Op donderdag 28 november 2013 19:48 schreef mefke79 het volgende:
Pessie hoeveel weegt hij bij welke lengte? Driekus heeft korte pootjes bij 108 ? Cm en 16 kilo. Ik heb diverse merken 104 liggen, kan wel voor je meten. Heb geen name it helaas.
AH kijk, dank je! Ik denk dat ik dan toch moet gaan voor 104 slim fit.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:13 schreef mefke79 het volgende:
Meetsessie gedaan. Alle broeken (slimfit hm, chino hm, slimfit hema, cars en slimfit mexx) 104 waren tussen de 40 en 43 cm. De ene 98 die ik nog had (chino van de hennes) was 37.
Dank jhe voor het opmeten. Als ik dus 104 koop heb ik een broekje wat binnen 2 maamaanden te kort wordt en in 110 verzuipt hij... En dat voor 30¤.quote:Op vrijdag 29 november 2013 05:25 schreef Meimeltje het volgende:
Heb ze toch even uit zijn kast kunnen halen. Binnenbeenlengtes van de name-it broeken zijn hier tussen de 39 en 41 cm. Ik gooi wel alles in de droger
Ze zouden eigenlijk nog een tussenmaat moeten hebben he..
Wat vind jij van de broekjes gaan next? Heb nog nooit iets van next gehad maar wilde er truien bestellen voor Nathan.quote:Op vrijdag 29 november 2013 09:32 schreef laziness het volgende:
Het ging om de breedte bij Pessie.
Zijn er geen andere merken die ook goed zitten bij Nathan?
Next heeft ook 104/110 als maat weet ik.
Ik heb er twee in maat 98-104 van Next. Ze zijn veel te lang en ik moet ze een paar keer omslaan. En dat klopt wel want bij opmeten is de binnenbeenlengte 43,5cm.quote:Op vrijdag 29 november 2013 09:51 schreef pessie het volgende:
[..]
Wat vind jij van de broekjes gaan next? Heb nog nooit iets van next gehad maar wilde er truien bestellen voor Nathan.
Oh, en Nathan heeft een bultje wibra broekjes die OK zitten, maar wil er graag een paar echt mooie bij. Verder past de we slim fit nu eindelijk mooi, maar iook die wordt te kort.
Ik had het kunnen zien aankomen toen zijn korte broekjes in maat 92 dit jaar als gegoten zaten
Is wel straight fit en geen slim fit hè?quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:21 schreef pessie het volgende:
Ik heb deze nu besteld in 104
http://www.amazingkids.nl/artikel/boys/td2045-broek/738/375715
Noah draagt maillotjes onder zn broeken nu. Je hebt er hier een hoop met echte jongensmotiefjes. Het is hier in de winter wel een stuk kouder dan in NL.. weet niet wat ik daar zou doen..quote:Op maandag 2 december 2013 19:05 schreef Suikertante het volgende:
Weet iemand waar ik fijne effen longsleeves kan vinden (mt 74)? Gewoon grijs, donkerblauw, donkerpaars, petrol, en dan in één kleur. Voor over een langemouwenromper onder zo'n Moonkids tuinbroek. Of mis ik nog een truc om ze in de winter door te dragen?
[ afbeelding ]
Doen jullie jommensmoeders trouwens een legging onder dat soort dunne broeken nu?
Heb je 80 ?quote:Op maandag 2 december 2013 20:42 schreef _Ophelia_ het volgende:
Hm, dan had ik wel een maatje kleiner kunnen bestellen vrees ik.
quote:Op maandag 2 december 2013 20:46 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Zomervelours is de nieuwe trend toch?
Mijnes heeft vorige winter eigenlijk onder alle ongevoerde broeken een maillot gedragen. Deels omdat hij telkens zijn sokken en sloffen uit tijgerde, maar ook tegen de kou. Bij ons tocht het over de vloer en op het kdv was de grond ook vrij koud,quote:Op maandag 2 december 2013 19:05 schreef Suikertante het volgende:
Weet iemand waar ik fijne effen longsleeves kan vinden (mt 74)? Gewoon grijs, donkerblauw, donkerpaars, petrol, en dan in één kleur. Voor over een langemouwenromper onder zo'n Moonkids tuinbroek. Of mis ik nog een truc om ze in de winter door te dragen?
[ afbeelding ]
Doen jullie jommensmoeders trouwens een legging onder dat soort dunne broeken nu?
Ja maar het andere pak is 74 dus ook al valt het groot, ik moet wel dezelfde maat hebben.quote:
Lief! Heb die mail stopgezet ivm teveel verleidingen. Maar ik ga hem weer aanzetten want bij de moonkids actie was ik ook te laat.quote:Op maandag 2 december 2013 20:39 schreef Suikertante het volgende:
Ohnee, ik wilde het nog naar je sturen, maar dacht dat je de mails vast ook kreeg Kyara!
Dat wordt hier alsnog geprobeerd, met clownsvoetjes als resultaatquote:Op maandag 2 december 2013 21:34 schreef Spees_Eend het volgende:
Maillots zijn ook handig tegen hardnekkigsokkenuittrekkende(enaldannietindevissenkomgooiende) Silvijns! Ik ben om.
Daar waren onderlaatst de maillots en sokken afgeprijsdquote:Op maandag 2 december 2013 22:00 schreef Linda2205 het volgende:
Suiker, ik weet niet waar je woont, maar hier koop ik Noahs maillotjes altijd. In de grotere maten wel iets meer jongensmotiefjes, maar deze zijn ook best ok:
http://www.ernstings-fami(...)es-strumpfhosen.html
Nou, sommige dingen van Zara vallen juist heel groot en anderen vrij klein of normaalquote:Op maandag 2 december 2013 23:45 schreef Gulara het volgende:
Weet iemand of dat wat op de zara webshop is uitverkocht eventueel nog wel in de winkel kan hangen?
Of valt Zara heel toevallig 2 maten kleiner?
Dat blauwe kruippakje met capuchon (en orenquote:Op dinsdag 3 december 2013 08:21 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Nou, sommige dingen van Zara vallen juist heel groot en anderen vrij klein of normaal. E.lin heeft 2 broekjes van Zara in maat 82 en die kan ze denk ik aan als ze 2 is, terwijl haar winterjas in maat 82 perfect zit en shirtjes in maat 82 al bij haar nichtje liggen...
Wat zoek je? Het zou best nog wel in de winkel kunnen hangen, denk ik!
Ik zie juist alleen kleinere maatjes. Welke maat moet je hebben?quote:Op dinsdag 3 december 2013 09:22 schreef Gulara het volgende:
[..]
Dat blauwe kruippakje met capuchon (en oren) maar kon het nog noet bestellen ivm ruilperiode.
En nu is er alleen nog maat 94.
82 of 86 afhankelijk van hoe het valt. Vreemd. Bij mij is alles behalve de grootste maat uitverkocht?quote:Op dinsdag 3 december 2013 10:51 schreef laziness het volgende:
[..]
Ik zie juist alleen kleinere maatjes. Welke maat moet je hebben?
Ik heb alleen de drie kleinste maatjes als optie. Weet niet via welk land jij kijkt.quote:Op dinsdag 3 december 2013 11:18 schreef Gulara het volgende:
[..]
82 of 86 afhankelijk van hoe het valt. Vreemd. Bij mij is alles behalve de grootste maat uitverkocht?
Mijne draagt ze ook en ze komen uit een bak van de Wibra. Maar ik doe ook niet aan partymaillotsquote:Op maandag 2 december 2013 23:10 schreef Suikertante het volgende:
Ik was ook niet echt op zoek naar een partymaillot
Wel tof dat ze worden gemaakt!
Nog even terugkomen op de maillots: Bij H&M hebben ze ook met jongensprint! Maar omdat ze allereerst onder de streepjestuinbroeken gaan ben ik toch voor de effen versies gegaan. Zonder antislip trouwens. F is ook helemaal niet gewend aan antislip, straks kan hij ineens lopen ofzoquote:Op dinsdag 3 december 2013 13:12 schreef Mineola het volgende:
[..]
Mijne draagt ze ook en ze komen uit een bak van de Wibra. Maar ik doe ook niet aan partymaillots
Verschilt per model wel denk ik hoor.quote:Op woensdag 4 december 2013 09:41 schreef Mineola het volgende:
Oh shit zeg, ik heb net gisteravond besteld....![]()
Zal d'r meteen even een mailtje aan wagen, hopelijk kan ik nog een maatje groter krijgen.
Dan zou ik het gewoon bij M houden.quote:Op woensdag 4 december 2013 09:51 schreef Mineola het volgende:
Hmm... Ik heb nu dus M besteld (voetjes van 12 cm), die zouden precies moeten passen. L is 14 cm, dat leek me te groot. Die andere in L waren nl ook te groot vandaar dat ik nu maar M koos. L zou wel voor 12-18 maanden moeten zijn.
Eens zien of ik nog op tijd reactie krijg.
ik had de boots, gevoerd. Maar wat ik al zei, scheef afgenaaid dus minder ruimte voor de tenen.quote:Op woensdag 4 december 2013 10:49 schreef mousemicky het volgende:
Oh, de te kleine aapies zijn het sneakermodel, met bont gevoerd. Misschien vallen andere modellen anders, en de ongevoerde zullen ook iets ruimer zitten denk ik...
Had ook een paar maat M besteld, niet gevoerd, en die zijn wel nog heel ruim, maar niet extreem. Kunnen wel aan met extra dikke sokken, of gewoon over een tijdje voor binnen.
J. heeft best smalle voeten, maar dit lukte dus niet
Af en toe zijn ze er opeens bij Lidl/ Aldi voor 10/15 euro. Folders in de gaten houden.quote:Op woensdag 4 december 2013 10:59 schreef vencodark het volgende:
Weet iemand waar je leuke skipakjes kunt kopen met een fatsoenlijke prijs?
Ik heb losse broekjes en dan hun gewone winterjas. Broekje komt van de C&A voor 19¤, met van die banden over de schoudersquote:Op woensdag 4 december 2013 10:59 schreef vencodark het volgende:
Aldi en Lidl hebben die actie net gehad helaas.quote:Op woensdag 4 december 2013 11:06 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Af en toe zijn ze er opeens bij Lidl/ Aldi voor 10/15 euro. Folders in de gaten houden.
En ik heb er een via hier, V&A.
Och verrek, ik zie ze net staan... Excuus!quote:Op woensdag 4 december 2013 12:37 schreef laziness het volgende:
Aldi heeft wel vanaf vandaag skibroeken. Maat 92 t/m 140
Action heeft ze soms ook.quote:Op woensdag 4 december 2013 10:59 schreef vencodark het volgende:
Welke maat? Ik heb er hier nog 1 liggen in maat 68.quote:Op woensdag 4 december 2013 10:59 schreef vencodark het volgende:
Ik vond ditquote:Op donderdag 5 december 2013 12:44 schreef Juud79 het volgende:
Ik zoek een bruine legging of maillot, maat 98 of 104, iemand een idee waar ik die kan kopen en dan zo tussen 6 en 11 euro?
Het is voor bij deze jurk...
[ afbeelding ]
http://www.corrykousensok(...)category&path=37_119quote:Op donderdag 5 december 2013 12:44 schreef Juud79 het volgende:
Ik zoek een bruine legging of maillot, maat 98 of 104, iemand een idee waar ik die kan kopen en dan zo tussen 6 en 11 euro?
Het is voor bij deze jurk...
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:03 schreef Kyara het volgende:
[..]
http://www.corrykousensok(...)category&path=37_119
Hier misschien? Sowieso hebben ze veel beenmode. En als je de maillots zoekt moet je even onder het kopje majo's kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |