quote:
Op vrijdag 29 november 2013 09:51 schreef pessie het volgende:[..]
Wat vind jij van de broekjes gaan next? Heb nog nooit iets van next gehad maar wilde er truien bestellen voor Nathan.
Oh, en Nathan heeft een bultje wibra broekjes die OK zitten, maar wil er graag een paar echt mooie bij. Verder past de we slim fit nu eindelijk mooi, maar iook die wordt te kort.
Ik had het kunnen zien aankomen toen zijn korte broekjes in maat 92 dit jaar als gegoten zaten

Ik heb er twee in maat 98-104 van Next. Ze zijn veel te lang en ik moet ze een paar keer omslaan. En dat klopt wel want bij opmeten is de binnenbeenlengte 43,5cm.
De 104/110 is dus wel een paar centimeter langer nog gok ik.
En hoeveel maakt droger en model uit bij name-it: De name-it's die bij O. nog goed zitten in maat 98 zijn 39cm.
De name-it's die te kort zijn hebben een lengte van 34cm. En bij mij gaat er niks in de droger want die heb ik niet
Kortom geen pijl op te trekken bij dat merk

Wat overigens lang valt en mooi zit is Tumble 'n Dry, pessie. Als je een beetje zoekt hier en daar ben je voor dat merk net zoveel kwijt als een nieuwe name-it. Dat zou in maat 104 voorlopig lang genoeg moeten zijn als ik kijk naar de 98 en 104's die ik hier heb liggen.
http://www.tumblendry.nl/(...)mid-denim-denim.aspx[ Bericht 1% gewijzigd door laziness op 29-11-2013 13:34:05 ]