ze is een hoer.quote:Op woensdag 4 december 2013 08:15 schreef Deisyy het volgende:
En dat allemaal voor het oog van de camera en wij maar zeggen dat Sylvie de aandachtshoer is

Deze man weet.quote:Op woensdag 4 december 2013 08:45 schreef Ericr het volgende:
[ afbeelding ]
Societybruilot? Zo ziet High Society er in Nederland dus uit. Wat een kamperbende bij elkaar met al dat rond geneuk en afhankelijk zijn van spoken als Bles.

Wat een dom bikinitje van Plessen.quote:Op woensdag 4 december 2013 09:02 schreef Gnittoo het volgende:
en dan de 2de hit op google:
[ afbeelding ]

Inderdaad, want we wisten ook niet na 6 weken dat Sabia zwanger was en dat ze een meisje verwachten.... want rafael praat niet met de pers.quote:Op woensdag 4 december 2013 08:05 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Hij heeft ook nooit zo de behoefte gehad de media op te zoeken zoals Silvie.

wie zegt dat rafael dat gezegd heeft?quote:Op woensdag 4 december 2013 09:15 schreef utrecht1970 het volgende:
[..]
Inderdaad, want we wisten ook niet na 6 weken dat Sabia zwanger was en dat ze een meisje verwachten.... want rafael praat niet met de pers.

Haar stijltje.quote:Op woensdag 4 december 2013 09:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wat een dom bikinitje van Plessen.

Die foto is dus eind december 2012 genomen. Zie ookquote:Op woensdag 4 december 2013 09:02 schreef Gnittoo het volgende:
en dan de 2de hit op google:
[ afbeelding ]

Haha, nou dat idd.quote:Op woensdag 4 december 2013 09:15 schreef utrecht1970 het volgende:
[..]
Inderdaad, want we wisten ook niet na 6 weken dat Sabia zwanger was en dat ze een meisje verwachten.... want rafael praat niet met de pers.
 We horen alles over die twee vanaf dag één dat ze samen zijn.
  We horen alles over die twee vanaf dag één dat ze samen zijn. 

Ach, eigenlijk wisten/vermoedden we toch al dat Raf niet bepaald monogaam was tijdens zijn huwelijk. Dat hij het voor de bewakingscamera deed verbaasde me nog het meest in het berichtquote:Op woensdag 4 december 2013 10:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Haha, nou dat idd.We horen alles over die twee vanaf dag één dat ze samen zijn.
Maar, ik begin ook weer moe te worden, ik snap niet hoeveel meer zij (Raf en Sylvie) zichzelf voor schut willen zetten.

Nou, ik wou net zeggen. Over Sylvie zijn de meningen misschien verdeeld, maar Nikkie is toch gewoon lelijk?quote:Op woensdag 4 december 2013 11:29 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Als ik ooit zou vreemdgaan, dan wel met iemand die er veel beter uitziet dan Nikkie.

Maar ze is wel een keiharde zakenvrouw, misschien vond Rafael dat wel leuk voor een keertje.quote:Op woensdag 4 december 2013 11:35 schreef Cynix ® het volgende:
Nou, ik wou net zeggen. Over Sylvie zijn de meningen misschien verdeeld, maar Nikkie is toch gewoon lelijk?
quote:De zakenvrouw zegt tegen het blad zich volledig te richten op de mode. "Bij televisie is er altijd iemand de baas over jou. Dat wil ik nooit meer. Ik ga niet meer opzitten en pootjes geven."
"Als ik nu weer iets zou doen moet het mijn label ook wat opleveren. Ik ga niet meer één of ander countdownlijstje presenteren."

Dat dus..... daar klopt geen bal van, tenzij Sylvie dat als onderdeel van "het verraad" gepland had, en ze zogenaamd niet op de hoogte was geweest van het gerommel tussen Rafael en Nikkie.quote:Op woensdag 4 december 2013 10:39 schreef quirina het volgende:
Rafael gaat vreemd met Nikki en dan een jaar later vrolijk met t neukertje van Raaf op t strand liggen.

Ja, maar vooralsnog hebben we geen beelden.... laat ze daar dan maar eens mee komen, dan is dat gerucht ook gelijk hardgemaakt.quote:Op woensdag 4 december 2013 10:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ach, eigenlijk wisten/vermoedden we toch al dat Raf niet bepaald monogaam was tijdens zijn huwelijk. Dat hij het voor de bewakingscamera deed verbaasde me nog het meest in het bericht

En wat nou als het haar geen donder uitmaakte omdat ze toen zelf ook al een of meerdere keren vreemd was gegaan? Als alles in je huwelijk fake is, kan je toch ook nog wel even fake vriendinnerig poseren voor een foto? Dat lijkt me nog wel het minste probleemquote:Op woensdag 4 december 2013 09:36 schreef Andromache het volgende:
Ik geloof dus helemaal niks van dit verhaal, want vorig jaar staat Sylvie weer netjes met Nikkie omarmd. Terwijl ze al in 2011 zou weten dat Raf en zij met elkaar zijn vreemdgegaan.

Of zou ze er niet later achtergekomen zijn?quote:Op woensdag 4 december 2013 12:09 schreef Greys het volgende:
[..]
En wat nou als het haar geen donder uitmaakte omdat ze toen zelf ook al een of meerdere keren vreemd was gegaan? Als alles in je huwelijk fake is, kan je toch ook nog wel even fake vriendinnerig poseren voor een foto? Dat lijkt me nog wel het minste probleem

Dan snap ik niet dat ze zo moeilijk doet over Saab. Kan ze daar ook wel vriendinnetjes mee worden.quote:Op woensdag 4 december 2013 12:09 schreef Greys het volgende:
[..]
En wat nou als het haar geen donder uitmaakte omdat ze toen zelf ook al een of meerdere keren vreemd was gegaan? Als alles in je huwelijk fake is, kan je toch ook nog wel even fake vriendinnerig poseren voor een foto? Dat lijkt me nog wel het minste probleem

En dan in de rechtszaal ineens de camerabeeldenquote:Op woensdag 4 december 2013 12:27 schreef Andromache het volgende:
Maar goed, Pikkie/Nikkie wilde naar de rechter stappen. Ik wacht in spanning het vervolg af.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |