abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133873680
Op tv zag het er beter uit dan op de foto zeg..

http://www.seitenblicke.a(...)-nerven-liegen-blank
pi_133873834
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 11:32 schreef utrecht1970 het volgende:
Als ze nou gewoon gezegd had, ik geniet van mijn vrijgezelle status en het is jammer dat mijn scharrels blijkbaar meer verwacht hadden dan ze gekregen hebben.
Dan had je die mannen meteen als jankerds weggezet.
Het feit dat zij daar dan weer op gaat reageren geeft de krampachtigheid van haar imago ook wel weer. Het moet perfect blijven. Dit was haar kans om aan te geven dat zij niet perfect is, dat haar huwelijk helaas gesneuveld is en dat ze nu van het vrijgezellenleven gaat genieten.
Dat dus!

Aan de andere kant: wat hadden wij dan met ons leven moeten doen het afgelopen jaar :')
pi_133882635
Ze heeft ineens een smaller hoofd gekregen... Is het haar haar, is het een gebrek aan shaping... Ik kan de vinger er niet op leggen.
  dinsdag 3 december 2013 @ 18:50:32 #229
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_133883593
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 18:19 schreef Toeps het volgende:
Ze heeft ineens een smaller hoofd gekregen... Is het haar haar, is het een gebrek aan shaping... Ik kan de vinger er niet op leggen.
Heel weinig makeup rondom de ogen, daardoor vallen die minder op.
Ik weet het ook niet hoor, doe ook maar een gok.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
pi_133883765
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2013 13:18 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Dat dus!

Aan de andere kant: wat hadden wij dan met ons leven moeten doen het afgelopen jaar :')
Shit ik had een leven kunnen hebben, wat een rampjaar. Hopelijk wordt volgend jaar beter
pi_133884825
Ik zit te kijken bij het filmpje, draagt ze nou nog die Love Bracelet van Cartier die ze ooit van Raf kreeg? :+
Al heeft ze er nu een aantal, misschien zelf gekocht.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  † In Memoriam † dinsdag 3 december 2013 @ 19:42:49 #232
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_133885494
Zo'n mooi figuurtje, kiest ze voor dit vormeloze ding.
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  woensdag 4 december 2013 @ 05:36:43 #233
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_133899147
Ook Rafael ging vreemd

UITGERE-KEND OP DE dag dat Rafael en Sylvie van der Vaart officieel zijn gescheiden, wordt meer duidelijk over zíjn rol in dé scheiding van 2013. Na Sylvie’s liefdes-biecht van vorige week, doen vrienden nu een boekje open over de voetballer en actrice Nikkie Plessen, die eerder nog bij hoog en bij laag alles ontkende…
Het gáát maar door… Nadat Sylvie Meis (35) vorige week al zelf toegaf tijdens haar huwelijk met Rafael van der Vaart (30) een relatie met een KLM-piloot te hebben gehad, blijkt nu dat ook de voetballer zélf zich niet onbetuigd liet en vreemdging. Geruchten daarover gingen al veel langer, maar werden ongemeen fel ontkend door de vrouw wier naam in dit verband genoemd werd: tvpresentatrice en modeontwerpster Nikkie Plessen (28)!
Al in januari werd de twintiger genoemd als een van de redenen waarom het ’sprookjeshuwelijk’ van Rafael en Sylvie afgelopen nieuwjaarsnacht was stukgelopen. Welnu, inmiddels is duidelijk dat zij aan de scheiding geen schuld heeft. Maar er heeft zich wel degelijk, maandenlang, wat afgespeeld tussen de stervoetballer en Nikkie… Na de liefdesbiecht van Sylvie willen vrienden van haar daar niet langer over zwijgen: „Zij krijgt nu de schuld van alles. Maar dat is niet terecht. Rafael heeft zich net zo laten gaan, met iemand die dat bovendien glashard durft te ontkennen!”
Sylvie vertelde vorige week dat zij in 2010 zo onzeker was over haar voorkomen en haar lichaam, dat zij zich aan boord van een KLM-toestel gevleid voelde door de aandacht van een piloot. De twee spraken af en van het een kwam het ander. „Hoe ik met hem in bed beland ben, weet ik niet eens meer”, zei Sylvie vorige week in Privé .
Na een maand of drie ontdekte Rafael dat er wat meer speelde tussen Sylvie en de piloot die haar ook figuurlijk met haar hoofd in de wolken had gebracht. Rafael had haar e-mails gelezen en bleef erbij toen Sylvie telefonisch een einde aan het avontuur maakte. Gezamenlijk kwamen ze tot het besef helemaal niet uit elkaar te willen. Met elkaar vochten ze voor hun geluk en vol overgave trouwden ze na enkele maanden, in de zomer van 2011, opnieuw in Las Vegas.
Maar een en ander zat Rafael blijkbaar toch niet helemaal lekker… Twee weken later waren de Van der Vaartjes op Capri te gast op de societybruiloft van styliste Danie Bles. Haar hele familie en talloze vrienden, onder wie dus Nikkie Plessen, Winston en Renate Gerschtanowitz, Danielle Oerlemans, Nicolette van Dam, Estelle Cruijff, Leco van Zadelhoff, Leontine Borsato en Olcay Gulsen, vierden er drie dagen lang feest.

Bruidsnacht

Terwijl Danie haar bruidsnacht beleefde en Sylvie al naar haar kamer was gegaan, belandde Rafael er in de armen van Nikkie. Maar wat zij in de roes van de warme zomernacht, de tuin van het super-de-luxe Palace Hotel en het uitzicht op de baai van Napels níet beseften, is dat hun eerste, voorzichtige avontuur door bewakingscamera’s werd vastgelegd en dat die beelden nog altijd niet zijn gewist!
Het was het begin van een intiem contact tussen Rafael en Nikkie waarvan een complete vriendengroep wist, maar waarover iedereen bleef zwijgen. Omdat het avontuur zo’n smet was geweest op het societyhuwelijk. Insiders weten ook dat deze gebeurtenis de ware reden is dat Danie en Nikkie, eenmaal terug in Nederland, geen vriendinnen meer waren.
Op de vraag of Sylvie iets heeft gemerkt van de gebeurtenissen op Capri, zegt een bron tegen Weekblad Privé : Natuurlijk, ze is niet gek! Echt íedereen wist ervan; het was op die bruiloft de rest van de tijd ook hét gesprek. Maar ik denk dat Sylvie zich nog schuldig voelde over háár vreemdgaan, en dat ze het daarom maar heeft laten gaan.” Gevraagd om commentaar houdt Sylvie zich op de vlakte: „Ik wil er niet over praten. Het is nu aan Rafael om daar al dan niet wat over te zeggen…”

Telegraaf
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
pi_133899169
Als je dan toch om onverklaarbare reden om kwart voor zes al klaarwakker bent, kan je de dag maar beter beginnen met een nieuwe aflevering van deze soap!
Don't you love her madly?
pi_133899171
Gaat Syl nou de Calimero kaart spelen?
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_133899384
quote:
Gevraagd om commentaar houdt Sylvie zich op de vlakte: „Ik wil er niet over praten. Het is nu aan Rafael om daar al dan niet wat over te zeggen…”
Het is nu aan Rafael?
Laat die nou maar de babykamer verven.
Die Meis zegt altijd heel veel als ze niks wil zeggen. Kan ze niet gewoon doorgaan met haar leven?
Go hard or go home
  † In Memoriam † woensdag 4 december 2013 @ 07:53:14 #237
37843 lady-wrb
kortaf
pi_133899468
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 07:36 schreef Noek het volgende:

[..]

Het is nu aan Rafael?
Laat die nou maar de babykamer verven.
Die Meis zegt altijd heel veel als ze niks wil zeggen. Kan ze niet gewoon doorgaan met haar leven?
volgens de telegraaf heeft raf wel degelijk nikki gedaan
pi_133899470
Dan waren die roddels van destijds dus toch wel waar. :)
pi_133899481
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 07:53 schreef nummer_zoveel het volgende:
Goh, die had ik ook totaal niet zien aankomen. :')
Laten we eerlijk zijn, dergelijke geruchten zijn heel vaak waar.
pi_133899483
Welk showbizzprogramma koopt als eerste DE beelden?
pi_133899490
En wie is nu de bron? Dat zou zomaar Silvie zelf eens kunnen zijn.
pi_133899507
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 07:53 schreef nummer_zoveel het volgende:
Zat er net aan te denken. Dat is dus bijna een jaar geleden. Nu
  woensdag 4 december 2013 @ 08:02:21 #243
185670 Poezewoes
pi_133899523
Zal heus niet allemaal alleen aan Sylvie gelegen hebben, hij is tot nu toe mooi buiten schot gebleven, als brave borst!
pi_133899537
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 08:02 schreef Poezewoes het volgende:
Zal heus niet allemaal alleen aan Sylvie gelegen hebben, hij is tot nu toe mooi buiten schot gebleven, als brave borst!
Hij heeft ook nooit zo de behoefte gehad de media op te zoeken zoals Silvie.
pi_133899562
Misschien heeft Raf al een buitenechtelijk kind, weet Sylvie ervan, doet ze nu huilie om haar vreemdgaan en straks als Raf zijn schandaal naar buiten komt vind iedereen haar weer zielig.

Dus wanneer was die bruiloft (2011), wanneer is Nikkie bevallen? (2010) :+

[ Bericht 17% gewijzigd door Glitter_Aardbei op 04-12-2013 08:22:02 ]
  Moderator woensdag 4 december 2013 @ 08:15:14 #246
184769 crew  Deisyy
pi_133899610
En dat allemaal voor het oog van de camera en wij maar zeggen dat Sylvie de aandachtshoer is _O-
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_133899647
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 07:57 schreef Clavis het volgende:
En wie is nu de bron? Dat zou zomaar Silvie zelf eens kunnen zijn.
de vrienden van Sylvie. En die lijkt het niet veel te hebben, dus Touriya, Betty, die vriendin in Spanje of MaMeis . Gedicteerd door Syl ;)
  woensdag 4 december 2013 @ 08:29:33 #248
185670 Poezewoes
pi_133899749
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 08:05 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Hij heeft ook nooit zo de behoefte gehad de media op te zoeken zoals Silvie.
Ja ok, maar hij kon niet wachten om zijn joystick in Sabia te proppen, of het moet modern zijn om binnen de korste keren een realtie te hebben, en een kind te verwekken?
Kassa voor Sabia ook 5 miljoen als het mis gaat!
  † In Memoriam † woensdag 4 december 2013 @ 08:34:30 #249
43556 miss_dynastie
pi_133899788
Plessen en Bontekoe schakelen nu vast echt een jurist in, daar hadden ze vorige keer toch mee gedreigd? Bring it on :Y)
  woensdag 4 december 2013 @ 08:35:37 #250
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_133899798
Ik ben een beetje Fakegatemoe geworden.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')