abonnement Unibet Coolblue
pi_133841617
quote:
de 1e foto net een kruising tussen jennifer lopez en denise Richards..... lijkt wel wat plastische chirurgie aan te pas te komen
  maandag 2 december 2013 @ 14:34:51 #202
123170 alors
zlata1234
pi_133842160
Op die foto's waarbij ze moest huilen bij zo'n talentprogramma op RTL zag ze er ook zo uit, heel flets en raar, misschien tv make up icm flitsers van fotocamera's?
know'm sayin?
×
word? word.
pi_133842359
Bewust geen oog make-up op gedaan omdat ze wist dat ze zou gaan huilen? Dat heeft ze eerder ook gedaan he, met dat televisie-interview.
En ik vind juist dat ze zo op Sarah Jessica Parker lijkt in haar jonge jaren.
pi_133842469
ik heb het niet gelezen, maar is ze echt in een programma gaan zitten om terug te blikken op haar jaar....Echt :') !
  maandag 2 december 2013 @ 14:46:32 #205
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_133842498
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 13:50 schreef alors het volgende:
TRANEN!

[ afbeelding ]

SYLVIE VAN DER VAART BEI GÜNTHER JAUCHS JAHRESRÜCKBLICK
Nach der Sendung brach sie in Tränen aus

Am Sonntagabend startete RTL mit dem ersten Jahresrückblick.

Günther Jauch (57) präsentierte zur Prime-Time die Show „Menschen, Bilder, Emotionen 2013“ (4,49 Millionen Zuschauer). Für einen Gast standen besonders die Emotionen im Vordergrund: Sylvie van der Vaart (35).

Die ehemalige Fußball-Gattin Sylvie wurde wegen ihrer Trennung von Rafael van der Vaart (30) eingeladen. Am Silvesterabend 2012/2013 trennten sich Sylvie und Rafael nach einem Streit. Erst stand Busenfreundin Sabia Boulahrouz (35) ihr zur Seite, bis deren Beziehung zu Rafael öffentlich wurde. Aus besten Freundinnen wurden Konkurrentinnen, Sabia erwartet ein Kind von Rafael. Sylvie machte durch angebliche Affären von sich reden und gab zum Schluss sogar eine Liaison zu.
Genug Stoff also für Jauch, um das Thema beim Jahresrückblick durchzurühren. Sylvie nimmt im roten Kleid und perfekt frisiert Platz.

Die Moderatorin wirkt zwar gefasst, doch tränennasse Augen lassen sich nicht verbergen. Es kullern zwar keine Tränen, doch ihr Blick spricht Bände. Die letzten zwölf Monate vergleicht sie mit einem „Guerilla-Krieg“. „Von allen Ecken konnte etwas kommen“, so Sylvie starr.

„Ich war naiv und gutmütig, dass ich bestimmten Menschen vertraut habe“, so der „Let's Dance“-Star. Sylvie gibt die gebrochene Ex-Frau, spricht über Rafael auch vom „Ex-Mann“. Um Fassung ringt sie besonders, als Jauch sie auf ihren Mädchennamen Meis anspricht, den sie ab Mittwoch wieder annimmt. Denn dann ist die Scheidung durch.

„Heißt das, dass sie heute zum letzten Mal van der Vaart heißen?“, will Jauch wissen. Sylvie muss kräftig schlucken und erzählt mit feuchten Augen und zittriger Stimme: „Ja... ja, genau“.
VergrößernSylvie van der Vaart und die Männer: „Die Scheidung mit Rafael wird abgewickelt!“

Sylvie ist natürlich ein Medien-Profi und weiß, wie sie sich bestens verkaufen kann. Als Jauch das Gespräch beenden will, dankt sie ihren Fans in Deutschland für all die Unterstützung.
Geweint hat sie zwar nicht bei Jauch, dafür aber direkt im Anschluss. RTL-Moderatorin Frauke Ludowig (49) traf Sylvie nach der Show zu einem weiteren Interview. Ausschnitte des Gesprächs wurden am Montagmorgen bei „Guten Morgen, Deutschland“ (RTL) gezeigt.

Es kullern Tränen, Sylvie blickt traurig in die Kamera. „Ich hoffe, dass ich noch einmal eine große Liebe erleben darf“, so die Moderatorin. Das Jahr 2013 habe sie nun abgeschlossen und wolle sich auf die Arbeit konzentrieren.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_133842512
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 14:00 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Wow, wat een bol koppie.

En wat een Maxima jurk :D
Dat zie je wel eens in die misdaadseries dan gaat zo'n slettebak ineens als moeder Theresa gekleed omdat ze voor de rechtbank moet verschijnen :D
pi_133849379
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 14:00 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Wow, wat een bol koppie.

En wat een Maxima jurk :D
Exact wat ik dacht! Die jurk!
Is dat zo?
pi_133850601
wat een tranentrekkende vertoning en ik bedoel niet qua emoties. gewoon genant hoe ze de zieligheidskaart speelt.
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
  † In Memoriam † maandag 2 december 2013 @ 19:23:10 #209
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_133851246
Nu weer bij RTL Boulevard.
Ze imiteert een zielig d00d vogeltje. Inclusief heuse (Botox-?)snavel. :{
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  maandag 2 december 2013 @ 19:23:33 #210
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_133851259
Oh ze was naïef en goedgelovig en heeft de verkeerde mensen vertrouwd....ja heel rot, maar als je niets te liegen en bedriegen hebt, dan loop je dat risico ook niet.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
pi_133851275
Wat een dramaqueen. Maar het blijft een lekker wijf.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  † In Memoriam † maandag 2 december 2013 @ 19:25:43 #212
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_133851357
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 19:23 schreef marcodej het volgende:
Wat een dramaqueen. Maar het blijft een lekker wijf.
Op zich wel, maar ik kan niet zo goed tegen die nep-huilebalken.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_133851384
quote:
99s.gif Op maandag 2 december 2013 19:25 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Op zich wel, maar ik kan niet zo goed tegen die nep-huilebalken.
Ik ook niet, maar op zich voel je daar ook niets van.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_133853096
quote:
11s.gif Op maandag 2 december 2013 14:41 schreef nummer_zoveel het volgende:
Bewust geen oog make-up op gedaan omdat ze wist dat ze zou gaan huilen? Dat heeft ze eerder ook gedaan he, met dat televisie-interview.
En ik vind juist dat ze zo op Sarah Jessica Parker lijkt in haar jonge jaren.
Sarah Jessica Parker is toch die met die enorme gok?
pi_133854037
ik dacht dat het brooke shields was :@
pi_133855534
Ik word er zo doodmoe van... je hebt het hele godganse circus aan je eigen gelieg, gedraai en geneuk te danken en als het dan in je gezicht ontploft ga je zielig zitten doen... als je vanaf moment één gewoon je muil had gehouden zoals je zelf had beloofd was die hele storm allang weer overgewaaid
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_133856975
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 14:45 schreef Laysa het volgende:
ik heb het niet gelezen, maar is ze echt in een programma gaan zitten om terug te blikken op haar jaar....Echt :') !
Soort Dr.Phil setting of Oprah.
Dan kunnen we er allemaal wel gaan zitten: oh, wat heeft ze het zwaar! Dankzij zichzelf! :')
pi_133857011
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 20:22 schreef kvd het volgende:
ik dacht dat het brooke shields was :@
Wat zou die nou in het Sylvie topic moeten? :P
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 2 december 2013 @ 21:31:14 #219
163650 Greys
pi_133857670
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 08:42 schreef sherezade het volgende:

[..]

Daar heb ik het niet over maar als je toch vreemd wilt gaan ga dan goed vreemd en niet met zo'n lelijke vent als je zowat iedere vent kan meekrijgen (niet dat ik het goed keur) maar kom op zeg.... ze heeft een rare smaak qua mannen... Raf, die Zarka en nu dit weer
Ik vond Zarka toch wel een lekkertje hoor :o

En ik denk dat Raf zijn mond hield over al die affaires omdat ie zelf ook wel eens buiten de pot pieste :Y)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_133860526
quote:
1s.gif Op maandag 2 december 2013 21:19 schreef vencodark het volgende:

[..]

Wat zou die nou in het Sylvie topic moeten? :P
geen idee, maar ik vind haar daar gewoon op Brooke lijken,net zoals anderen erJennifer Lopez in zien en Sarah Jessica Parker enzovoort.
pi_133860686
quote:
1s.gif Op maandag 2 december 2013 22:30 schreef kvd het volgende:

[..]

geen idee, maar ik vind haar daar gewoon op Brooke lijken,net zoals anderen erJennifer Lopez in zien en Sarah Jessica Parker enzovoort.
Was maar een gebbetje hoor. ;)
pi_133863713
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 13:50 schreef alors het volgende:
Das Jahr 2013 habe sie nun abgeschlossen und wolle sich auf die Arbeit konzentrieren.
:( En Damian dan??? Daar ging ze zich toch op concentreren??? :(

:+
pi_133865659
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 20:52 schreef TheVulture het volgende:
Ik word er zo doodmoe van... je hebt het hele godganse circus aan je eigen gelieg, gedraai en geneuk te danken en als het dan in je gezicht ontploft ga je zielig zitten doen... als je vanaf moment één gewoon je muil had gehouden zoals je zelf had beloofd was die hele storm allang weer overgewaaid
Sylvie had meteen een compleet andere koers moeten varen: beetje lachen om al die verhalen, niks zeggen (en het daarmee toegeven) en tussen de bedrijven door de kans grijpen om haar imago van geplastificeerde voetbalvrouw om te buigen naar die van wilde, losgeslagen rockchick. Een paar tatoeages, een piercing, en een LEUKE man (voor de verandering). Misschien zelfs een leuk LEVEN. Dit was haar kans geweest 8-)

Maar wat doet ze? In een nonnenjurk traantjes plengen omdat niemand aardig doet :X
pi_133871009
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 21:31 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik vond Zarka toch wel een lekkertje hoor :o

En ik denk dat Raf zijn mond hield over al die affaires omdat ie zelf ook wel eens buiten de pot pieste :Y)
Ik vind dat de algemene aanname van de meeste posters hier dat Rafael ook naast de pot heeft gepiest, omdat Sylvie dat ook gedaan heeft, toch te prematuur.
Je kan toch ook wel eens zonder een vrouw ernaast in bed gaan liggen.
pi_133871035
Als ze nou gewoon gezegd had, ik geniet van mijn vrijgezelle status en het is jammer dat mijn scharrels blijkbaar meer verwacht hadden dan ze gekregen hebben.
Dan had je die mannen meteen als jankerds weggezet.
Het feit dat zij daar dan weer op gaat reageren geeft de krampachtigheid van haar imago ook wel weer. Het moet perfect blijven. Dit was haar kans om aan te geven dat zij niet perfect is, dat haar huwelijk helaas gesneuveld is en dat ze nu van het vrijgezellenleven gaat genieten.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')