Nederland - Japan werd hij ook totaal overlopen.quote:Op woensdag 27 november 2013 10:40 schreef Kreator het volgende:
Waarom is eigenlijk heel Nederland zo enthousiast over Blind? Ik vind dat echt zo'n zwakke en hoogstens middelmatige voetballer. Ik zie hem zelden iets spannends doen en 99 vd 100 keer gaat het balletje breed.
Ik zal wel iets missen.
Gisteren heb ik helaas gemist. Maar het gaat al maanden over Blind alsof het liefdesbaby van Jaap Stam en Wesley Sneijder is. Dat zie ik er gewoon niet in.quote:Op woensdag 27 november 2013 10:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gisteren een partij ballen veroverd op het middenveld waar je u tegen zegt. Gooide er nog een schitterende tackle uit ook.
Ik zei gister ook al...zodra het niet loopt gaan ze schoppen en om kaarten zeuren.quote:Op woensdag 27 november 2013 10:37 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Kan ik mij niet voor de geest halen maar hij was sowieso irritant bezig, hij hoopte natuurlijk op een CL goal. Pedro die gelijk smeekt om een rode kaart bij en dan nog zo een vieze grijns opzetten. Het zijn net allemaal van die verwende kinderen die altijd hun zin moeten krijgen ook als het niet loopt
Blind was voor mij beste man van het veld gisterquote:Op woensdag 27 november 2013 10:43 schreef Kreator het volgende:
[..]
Gisteren heb ik helaas gemist. Maar het gaat al maanden over Blind alsof het liefdesbaby van Jaap Stam en Wesley Sneijder is. Dat zie ik er gewoon niet in.
Speelde vorig jaar gewoon goed op de linksback positie, maar speelt sinds een paar wedstrijden op het middenveld. Was 1 wedstrijd wennen, maar daarna paar keer beste man van het veld. Helpt ook dat juist die positie dit jaar een probleem is, dus dat maakt het extra fijn dat iemand het daar erg goed doet.quote:Op woensdag 27 november 2013 10:43 schreef Kreator het volgende:
[..]
Gisteren heb ik helaas gemist. Maar het gaat al maanden over Blind alsof het liefdesbaby van Jaap Stam en Wesley Sneijder is. Dat zie ik er gewoon niet in.
Hm, dat vind ik dan ook overdreven, hij staat nu 3 wedstrijden op de plek van Poulsen en daar vind ik dat hij het uitstekend doet, op linksback valt het allemaal wel mee idd. (behalve gisteren dan, toen speelde hij ook daar uitstekendquote:Op woensdag 27 november 2013 10:43 schreef Kreator het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 november 2013 10:37 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
http://ajax.netwerk.to/forums/HTML/forum12/964-250.php
Dit is hetzelfde als met Ado dat ineens 2x zo goed speelt als ze tegen Ajax moeten.quote:Op woensdag 27 november 2013 10:50 schreef HeatWave het volgende:
Maar om weer even de negatievo uit de hangen, als ze zo goed kunnen spelen, waarom was het dan de afgelopen weken vaak zo waardeloos? Gebrek aan motivatie?
Met half zo goed spelen als gisteren hadden ze nu ongenaakbaar bovenaangestaan.
Het is een ontwikkeling, gisteren wisten ze elkaar heel goed te vinden, het scoreverloop zat een keer mee, daar moeten ze verder op borduren.quote:Op woensdag 27 november 2013 10:50 schreef HeatWave het volgende:
Maar om weer even de negatievo uit de hangen, als ze zo goed kunnen spelen, waarom was het dan de afgelopen weken vaak zo waardeloos? Gebrek aan motivatie?
Zeker waarquote:Op woensdag 27 november 2013 10:53 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Dit is hetzelfde als met Ado dat ineens 2x zo goed speelt als ze tegen Ajax moeten.
Je hebt Barca in je eigen stadion staan. Het is alles of niets, de sfeer, de zenuwen, de adrenaline. Die dingen zorgen er wel voor dat je doorloopt en gefocust bent.
Dat gevoel heb je niet als Vitesse op bezoek komt.
Sinds Blind als verdedigende middenvelder staat en Veltman er isis het altijd wel goed hoor. Van de laatste 8 wedstrijden 6 keer 0 tegendoelpunten als ik het goed heb.quote:Op woensdag 27 november 2013 10:50 schreef HeatWave het volgende:
Dit inderdaad. En dat is niet een kwestie van niet willen, dat is veel lastiger te vangen. Als je die mentale puzzel als coach goed weet op te lossen, ben je meteen een wereldtopper.quote:Op woensdag 27 november 2013 10:53 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Dit is hetzelfde als met Ado dat ineens 2x zo goed speelt als ze tegen Ajax moeten.
Je hebt Barca in je eigen stadion staan. Het is alles of niets, de sfeer, de zenuwen, de adrenaline. Die dingen zorgen er wel voor dat je doorloopt en gefocust bent.
Dat gevoel heb je niet als Vitesse op bezoek komt.
Sinds die tijd staat het iig goed, alleen is het tempo vaak veel te laag en dat konden ze gisteren wel opbrengen.quote:Op woensdag 27 november 2013 10:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sinds Blind als verdedigende middenvelder staat en Veltman er isis het altijd wel goed hoor. Van de laatste 8 wedstrijden 6 keer 0 tegendoelpunten als ik het goed heb.
We komen er wel weer.
Ik ben inderdaad van mening dat de Boer hier een groot aandeel in heeft gehad. Het geloof dat je van Barca wint is bij bijna geen één club aanwezig. De Boer is al dagen, zo niet weten bezig met het coachen en laten geloven dat er wat te halen valt. Als je dat aan je spelers weet over te brengen: winnen van Barca, dan ben je een ultieme baasquote:Op woensdag 27 november 2013 10:56 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Dit inderdaad. En dat is niet een kwestie van niet willen, dat is veel lastiger te vangen. Als je die mentale puzzel als coach goed weet op te lossen, ben je meteen een wereldtopper.
Indirect sollicitatie bij Real Madrid.quote:Op woensdag 27 november 2013 11:02 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad van mening dat de Boer hier een groot aandeel in heeft gehad. Het geloof dat je van Barca wint is bij bijna geen één club aanwezig. De Boer is al dagen, zo niet weten bezig met het coachen en laten geloven dat er wat te halen valt. Als je dat aan je spelers weet over te brengen: winnen van Barca, dan ben je een ultieme baas
Frank de Boer, wie kent 'm niet
quote:Op woensdag 27 november 2013 10:49 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ajax heeft zich met het spel van gisteren onsterfelijk gemaakt dit jaarWij worden landskampioen!
quote:Fabregas: 'Geen slechte instelling'
JaySing, 27-11-2013 09:44, 2167 views, UEFA.com |Wed ¤120 gratis + 1e mobiele weddenschap geld terug!
Barcelona-aanvaller Cesc Fabregas vertelt na afloop van Ajax-Barcelona dat er bij zijn ploeg geen sprake was van onderschatting. 'We hebben heel hard gewerkt. Er was geen sprake van een slechte instelling of een gebrek aan inzet, het lukte gewoon niet', aldus Fabregas tegenover UEFA.com.
'Gedurende de pauze was er geen paniek. We spraken over hoe we ons positiespel konden verbeteren. Maar helaas lukte het niet de wedstrijd om te draaien. We hebben geen excuses. Ons niveau was niet hoog genoeg voor FC Barcelona-begrippen', vervolgt de Spanjaard, die de plek van Lionel Messi overnam.
Ook verdediger Gerard Pique weigert excuses te verbinden aan het spel van zijn ploeg. 'Het was onze slechtste eerste helft. Het was verschrikkelijk. In de tweede helft werden we maar niet gevaarlijk. We moeten deze wedstrijd goed evalueren, want dit is slecht voor het beeld dat de mensen hebben van FC Barcelona', aldus Pique in gesprek met AS.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |