#ripklojo2013quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:13 schreef bondage het volgende:
[..]
Ah, post niet goed gelezen. Ik leef met je mee
serieusquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:11 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
You have reached your daily practice limit.
[ afbeelding ]
Geschoren*quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:14 schreef wietparkiet het volgende:
he meisje mijn kont is superzacht heb het gescheerd enzo![]()
![]()
Nog geen 20 vragen op IXL Maths, 6th grade.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
serieus
Hoe veel van die dingen heb je gedaan dan?ik heb dat nog geen 1x gehad iig
met een scheermesquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:17 schreef Ro-ald het volgende:
Met wat scheren jullie je schaamhaar? Ik doe het altijd met slagroom werkt prima.
met een cpu coolerquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:17 schreef Ro-ald het volgende:
Met wat scheren jullie je schaamhaar? Ik doe het altijd met slagroom werkt prima.
Epileer apparaat.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:17 schreef Ro-ald het volgende:
Ik begin nu met Lumosity, is best leuk.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
serieus
Hoe veel van die dingen heb je gedaan dan?ik heb dat nog geen 1x gehad iig
quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:19 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ok dan praat je niet met me ik heb er geen last van
ben je beetje bij met SoA?quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:20 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik begin nu met Lumosity, is best leuk.
oh jammerquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:22 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Nee, ik wacht even met downloaden tot het seizoen af is.
Trustenquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:25 schreef wietparkiet het volgende:
okee ik ga slapen doei de groetjes
Trustenquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:25 schreef wietparkiet het volgende:
okee ik ga slapen doei de groetjes
oh da's van iets anders hihiquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:17 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Nog geen 20 vragen op IXL Maths, 6th grade.
Gelukkig wel alles goed
SVquote:
ja ik had 'm later ook fout gepost maar die heb ik wel nog aangepastquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:54 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ah, ik zie al waar het fout gegaan is.
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:11 schreef Moira. het volgende:
Net btw (-6x-5)(-2x-2)=? uitgerekend na slechts een voorbeeldfilmpje gezien te hebben
Voelt weer helemaal als de 2e klasNice.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In Het Land Der Formules is het fucking simpelquote:
quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:11 schreef Moira. het volgende:
Net btw (-6x-5)(-2x-2)=? uitgerekend na slechts een voorbeeldfilmpje gezien te hebben
Voelt weer helemaal als de 2e klasMaar dat is makkelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
I know, maar ik heb maar tot 3 vwo wiskunde gehad en dat was in 2007/2008quote:
Awhhhquote:Op dinsdag 26 november 2013 23:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
I know, maar ik heb maar tot 3 vwo wiskunde gehad en dat was in 2007/2008Daarna nooit meer naar om gekeken en nooit meer gebruikt, dus dit weer eens doen/snappen voelt als nostalgie
Vroegah vond ik dat ook makkelijkquote:
Wiskundequote:Op dinsdag 26 november 2013 23:17 schreef Moira. het volgende:
[..]
Vroegah vond ik dat ook makkelijkWas altijd blij als dat soort formules op de toets kwamen
quote:
quote:
Cool.quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:28 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nu moet je 0 euro naar mij overmaken.
Sorry.quote:
quote:
Ik trek er nu weer eentje openquote:Op dinsdag 26 november 2013 23:34 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik drink niet meer door de weeks..
Nah.quote:
Ook niet minder?quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:34 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik drink niet meer door de weeks..
wat aardigquote:Op woensdag 27 november 2013 10:20 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik ben een goedaardig gezwel.
Je hebt sassem 0252 uit de op gehaaldquote:
Hoe leger de OP, hoe beter.quote:Op woensdag 27 november 2013 10:25 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Je hebt sassem 0252 uit de op gehaald
altijd sassem 0252quote:
je weetquote:Op woensdag 27 november 2013 10:35 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Moet dat kengetal het bekender maken?
luxequote:Op woensdag 27 november 2013 10:50 schreef Lt.Surge het volgende:
Mogguh
* Lt.Surge is relaxed aan het wakkuh worruh.
Jij hebt meerdere kleine pielemannetjes?! o.óquote:Op woensdag 27 november 2013 11:08 schreef Maringo het volgende:
* Maringo heeft te veel kleine dingen te doen ipv één groot ding. Is ook kut.
c-c-c-c-combobreakert..quote:Op woensdag 27 november 2013 11:10 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Jij hebt meerdere kleine pielemannetjes?! o.ó
lalquote:
NEIN!quote:Op woensdag 27 november 2013 11:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zet de OP terug.* Rezania relt.
Die kreeg ik een jaar geleden ook. En ik doe er amper wat mee.quote:
* Roburtt gooit met stoelenquote:Op woensdag 27 november 2013 11:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zet de OP terug.* Rezania relt.
Komt vaak voor dat mensen niet logisch nadenken.quote:Op woensdag 27 november 2013 11:44 schreef Maringo het volgende:
[..]
Die kreeg ik een jaar geleden ook. En ik doe er amper wat mee.
voor de obvious vragen ben ik doorgaans te laat en de moeilijkere vragen ben ik er nooit 100% zeker van.
Alleen de vote-up gebruik ik met enige regelmaat.
Mjuh, ik wil een ander kleurtje, maar duur en zo hequote:
GGMM vroeg er om, en kreeg 't gewoon.quote:Op woensdag 27 november 2013 12:21 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Mjuh, ik wil een ander kleurtje, maar duur en zo he![]()
Ja voor een dagquote:Op woensdag 27 november 2013 12:34 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
GGMM vroeg er om, en kreeg 't gewoon.
Zoals nikky of shmoopy?quote:Op woensdag 27 november 2013 12:35 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ja voor een dag
Ik wil een eckte.
Dat krijg je er bij, voor niks. Helaasch.quote:Op woensdag 27 november 2013 12:51 schreef Lt.Surge het volgende:
Ik wil geen extra tag ;_;
Behalve Gym Leader, maar dat zal er wel niet in zitten.
Oh naja, wat moet dat moet zeg maar.quote:Op woensdag 27 november 2013 12:51 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat krijg je er bij, voor niks. Helaasch.
Hallo!quote:
Hiquote:Op woensdag 27 november 2013 12:54 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Hallo!
EN BBQ GAAT NET WEG HAHAHAHAHAHAHA SUCK 2 B U BRAH
Hi Davidquote:
Precies.quote:Op woensdag 27 november 2013 12:51 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Oh naja, wat moet dat moet zeg maar.
HAHAHA DAAR WAS IK WEERquote:Op woensdag 27 november 2013 12:54 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Hallo!
EN BBQ GAAT NET WEG HAHAHAHAHAHAHA SUCK 2 B U BRAH
BBQquote:
DAT BLIJKT!quote:Op woensdag 27 november 2013 13:01 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Zo makkelijk kom je niet van me af.
Lt Surge used mean. It was not very effective.quote:
Lt.Surgequote:Op woensdag 27 november 2013 13:03 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Lt Surge used mean. It was not very effective.
Lt.Surge*quote:Op woensdag 27 november 2013 13:03 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Lt.Surge![]()
Dus dat die naab zonder . er niks van bakt snap ik wel.
Hey Richquote:
Ik zou 't maar wel doen als ik jou was.quote:Op woensdag 27 november 2013 13:05 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Moet ik deze excuses accepteren d4v1d?
quote:Op woensdag 27 november 2013 13:09 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Gewoon de hele dag blijven liggen joh. Heb ik zaterdag ook gedaan.
Kan toch vanuit bed? o.óquote:Op woensdag 27 november 2013 13:15 schreef LittleBrownie het volgende:
Maar ik moet nog leren en huiswerk maken
Heb je een bed met wieltjes?quote:Op woensdag 27 november 2013 13:16 schreef LittleBrownie het volgende:
En ik ga met m'n zus mee naar de stad.
Neequote:
Iknowiknow.quote:Op woensdag 27 november 2013 13:15 schreef Lt.Surge het volgende:
Jij verneukt wel meer dus dat zegt niks
Doe dan iig alsofquote:Op woensdag 27 november 2013 13:16 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik heb niet eens geklikt, Surge
Ik ben het voor een keer eens met Lt.Surge.quote:Op woensdag 27 november 2013 13:15 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Maar ik moet nog leren en huiswerk maken
Printscreen dit dat alles.quote:Op woensdag 27 november 2013 13:17 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik ben het voor een keer eens met Lt.Surge.
Goed nummerquote:
quote:Op woensdag 27 november 2013 13:18 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Goed nummerze kan inderdaad mooi zingen, wauw.
Geen talent kunnen herkennenquote:
Ik doe het nog liefquote:
quote:Op woensdag 27 november 2013 13:19 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik moet opstaan om m'n boeken te pakken
Such uniquequote:Op woensdag 27 november 2013 13:19 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Gebeurt niet vaak dit, uniek momentje.
Stil.
Mooi.
Ik heb een hoogslaperquote:
Ik klik gewoon niet, will never know.quote:Op woensdag 27 november 2013 13:21 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja maar straks zeg ik dat het mooie muziek is, en dan is het echt kutmuziek
Bedankt voor je support, doet me goed.quote:
Kijk, zo beuren we elkaar op met ons nep vriendelijke posts!quote:Op woensdag 27 november 2013 13:24 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Bedankt voor je support, doet me goed.
Ik half hoog, dus ik kan 't altijd net, bij m'n bureau dan.quote:
Idem, ik zit op kantoor, dus dan gaat 't lastig hè.quote:Op woensdag 27 november 2013 13:22 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik klik gewoon niet, will never know.
En je bent langquote:Op woensdag 27 november 2013 13:25 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik half hoog, dus ik kan 't altijd net, bij m'n bureau dan.
Ik heb ook maar een klein kamertje.
Bedankt voor je opbouwende kritiek.quote:Op woensdag 27 november 2013 13:25 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Kijk, zo beuren we elkaar op met ons nep vriendelijke posts!
KIJK BBQ ZO KAN HET OOK.
Wow. Doe je snel.quote:Op woensdag 27 november 2013 13:27 schreef LittleBrownie het volgende:
UPDATE: Omgekleden, nu stuk warmer.
Ik ben altijd 100% oprecht vriendelijk.quote:Op woensdag 27 november 2013 13:28 schreef LittleBrownie het volgende:
BBQ is niet nep vriendelijk.
Toch?
Foetushoudingquote:Op woensdag 27 november 2013 13:27 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja ik moet ook altijd krom lopen en opgevouwen als een propje op bed liggen.
Gewoon een broek en een andere trui aangedaanquote:
Ik noem je gewoon BBQ.quote:Op woensdag 27 november 2013 13:28 schreef BBQSausage het volgende:
Mensen noemen mij ook wel vaak de GVR.
Voordat ik een broek aan heb ben ik twee meter en een half uur verder.quote:Op woensdag 27 november 2013 13:30 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Gewoon een broek en een andere trui aangedaan
Ik ookquote:Op woensdag 27 november 2013 13:31 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja
Zo zit ik ook wel eens op m'n stoel, alleen ziet dat er echt awkward uit.
Ik moet een kleiner afstand afleggen.quote:Op woensdag 27 november 2013 13:31 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Voordat ik een broek aan heb ben ik twee meter en een half uur verder.
Ik krijg altijd kramp als ik anders ga zitten dan ''gewoon''quote:Op woensdag 27 november 2013 13:32 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik ookdat zit na een tijd echt niet lekker meer
Wat is dezen.quote:Op woensdag 27 november 2013 13:33 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik krijg altijd kramp als ik anders ga zitten dan ''gewoon''
Later.quote:Op woensdag 27 november 2013 13:32 schreef Lt.Surge het volgende:
Hmm ga ik vanmiddag kerstcadeaus zoeken voor gf, of doe ik dat later...keuzes..
Geen last vanquote:Op woensdag 27 november 2013 13:35 schreef Lt.Surge het volgende:
Ja ik trek altijd mijn benen op, dus ass + voeten op de stoel en dan gaan mijn benen ineens twitchen en zo en pijn doen
Je hebt nog een maandquote:
Ik + winkelenquote:
quote:Op woensdag 27 november 2013 13:37 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik + winkelen
Wat haat ik dat.
Ik loop mezelf altijd op te fucken.
Nee idd.quote:Op woensdag 27 november 2013 13:32 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik ookdat zit na een tijd echt niet lekker meer
Kerstcadeau's?quote:Op woensdag 27 november 2013 13:32 schreef Lt.Surge het volgende:
Hmm ga ik vanmiddag kerstcadeaus zoeken voor gf, of doe ik dat later...keuzes..
Makes sense.quote:Op woensdag 27 november 2013 13:33 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik moet een kleiner afstand afleggen.
quote:Op woensdag 27 november 2013 13:34 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik kan niet gewoon blijven zitten
Je zelfvertrouwen stijgt in dit topic.quote:
Toch niet direct?quote:Op woensdag 27 november 2013 13:35 schreef Lt.Surge het volgende:
Ja ik trek altijd mijn benen op, dus ass + voeten op de stoel en dan gaan mijn benen ineens twitchen en zo en pijn doen
Er is iets goed mis aan mij.quote:Op woensdag 27 november 2013 13:40 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Toch niet direct?
Anders is er echt iets goed mis.
Ja en dan gewoon wèèr anders zittenquote:Op woensdag 27 november 2013 13:39 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee idd.Pijnlijk zelfs op een gegeven moment.
Ja maar, ja maar, GVR is niet meer dan 'grote vriendelijke reus'quote:Op woensdag 27 november 2013 13:39 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Je zelfvertrouwen stijgt in dit topic.
Adam?? Eva??quote:Op woensdag 27 november 2013 13:41 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Er is iets goed mis aan mij.
Ik ben zeg maar de béta van de mens.
quote:Op woensdag 27 november 2013 13:41 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Er is iets goed mis aan mij.
Ik ben zeg maar de béta van de mens.
Inderdaad.. Benen in de lucht, benen op 't bureau, benen languit, etc. etc.quote:Op woensdag 27 november 2013 13:41 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja en dan gewoon wèèr anders zitten
Natuurlijk ben je vriendelijk. Eén van de liefste (mannelijke) FOK!kers die ik kenquote:Op woensdag 27 november 2013 13:41 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar, GVR is niet meer dan 'grote vriendelijke reus'
Ik ben toch wel vriendelijk?
Gewoon heel hoog zittenquote:Op woensdag 27 november 2013 13:43 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Inderdaad.. Benen in de lucht, benen op 't bureau, benen languit, etc. etc.
Soms zie ik mensen die met hun benen heen en weer kunnen slingeren, omdat ze niet bij de grond komen. Dat mis ik.
Ik zit nooit hoog.quote:Op woensdag 27 november 2013 13:44 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Gewoon heel hoog zitten
Slingeren is leuk
Maria Mena is wel tof ja.quote:Op woensdag 27 november 2013 13:48 schreef Lt.Surge het volgende:
Gvd, wat maakt Maria Mena relaxte muziek.
Ik bespaar jullie een YT filmpje, want dat gaat toch de prullenbak in
quote:Op woensdag 27 november 2013 13:53 schreef Lt.Surge het volgende:
Mensje van Steen - Home for Christmas (Maria Mena)
WAT?! HEET ZIJ ECHT ZO?!
Nee toch?!
Google.
Gawd ze heet echt zo.quote:
Zielig wel ja.quote:Op woensdag 27 november 2013 13:56 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Gawd ze heet echt zo.FHL.
En ja, ik zocht de cover van MM van I was made for loving you, en toen kwam..dat...mensje..![]()
Ik heb zo'n hekel aan dat gedrocht hequote:Op woensdag 27 november 2013 14:01 schreef BBQSausage het volgende:
Dan kan je nog beter Trijntje heten.
Idem.quote:Op woensdag 27 november 2013 14:02 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik heb zo'n hekel aan dat gedrocht he
Oké*quote:
ééééééé éééééé ééééquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |