quote:Op woensdag 27 november 2013 13:37 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik + winkelen
Wat haat ik dat.
Ik loop mezelf altijd op te fucken.
Nee idd.quote:Op woensdag 27 november 2013 13:32 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik ookdat zit na een tijd echt niet lekker meer
Kerstcadeau's?quote:Op woensdag 27 november 2013 13:32 schreef Lt.Surge het volgende:
Hmm ga ik vanmiddag kerstcadeaus zoeken voor gf, of doe ik dat later...keuzes..
Makes sense.quote:Op woensdag 27 november 2013 13:33 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik moet een kleiner afstand afleggen.
quote:Op woensdag 27 november 2013 13:34 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik kan niet gewoon blijven zitten
Je zelfvertrouwen stijgt in dit topic.quote:
Toch niet direct?quote:Op woensdag 27 november 2013 13:35 schreef Lt.Surge het volgende:
Ja ik trek altijd mijn benen op, dus ass + voeten op de stoel en dan gaan mijn benen ineens twitchen en zo en pijn doen
Er is iets goed mis aan mij.quote:Op woensdag 27 november 2013 13:40 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Toch niet direct?
Anders is er echt iets goed mis.
Ja en dan gewoon wèèr anders zittenquote:Op woensdag 27 november 2013 13:39 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee idd.Pijnlijk zelfs op een gegeven moment.
Ja maar, ja maar, GVR is niet meer dan 'grote vriendelijke reus'quote:Op woensdag 27 november 2013 13:39 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Je zelfvertrouwen stijgt in dit topic.
Adam?? Eva??quote:Op woensdag 27 november 2013 13:41 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Er is iets goed mis aan mij.
Ik ben zeg maar de béta van de mens.
quote:Op woensdag 27 november 2013 13:41 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Er is iets goed mis aan mij.
Ik ben zeg maar de béta van de mens.
Inderdaad.. Benen in de lucht, benen op 't bureau, benen languit, etc. etc.quote:Op woensdag 27 november 2013 13:41 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja en dan gewoon wèèr anders zitten
Natuurlijk ben je vriendelijk. Eén van de liefste (mannelijke) FOK!kers die ik kenquote:Op woensdag 27 november 2013 13:41 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar, GVR is niet meer dan 'grote vriendelijke reus'
Ik ben toch wel vriendelijk?
Gewoon heel hoog zittenquote:Op woensdag 27 november 2013 13:43 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Inderdaad.. Benen in de lucht, benen op 't bureau, benen languit, etc. etc.
Soms zie ik mensen die met hun benen heen en weer kunnen slingeren, omdat ze niet bij de grond komen. Dat mis ik.
Ik zit nooit hoog.quote:Op woensdag 27 november 2013 13:44 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Gewoon heel hoog zitten
Slingeren is leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |