#ripklojo2013quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:13 schreef bondage het volgende:
[..]
Ah, post niet goed gelezen. Ik leef met je mee
serieusquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:11 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
You have reached your daily practice limit.
[ afbeelding ]
Geschoren*quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:14 schreef wietparkiet het volgende:
he meisje mijn kont is superzacht heb het gescheerd enzo![]()
![]()
Nog geen 20 vragen op IXL Maths, 6th grade.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
serieus
Hoe veel van die dingen heb je gedaan dan?ik heb dat nog geen 1x gehad iig
met een scheermesquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:17 schreef Ro-ald het volgende:
Met wat scheren jullie je schaamhaar? Ik doe het altijd met slagroom werkt prima.
met een cpu coolerquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:17 schreef Ro-ald het volgende:
Met wat scheren jullie je schaamhaar? Ik doe het altijd met slagroom werkt prima.
Epileer apparaat.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:17 schreef Ro-ald het volgende:
Ik begin nu met Lumosity, is best leuk.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
serieus
Hoe veel van die dingen heb je gedaan dan?ik heb dat nog geen 1x gehad iig
quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:19 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ok dan praat je niet met me ik heb er geen last van
ben je beetje bij met SoA?quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:20 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik begin nu met Lumosity, is best leuk.
oh jammerquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:22 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Nee, ik wacht even met downloaden tot het seizoen af is.
Trustenquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:25 schreef wietparkiet het volgende:
okee ik ga slapen doei de groetjes
Trustenquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:25 schreef wietparkiet het volgende:
okee ik ga slapen doei de groetjes
oh da's van iets anders hihiquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:17 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Nog geen 20 vragen op IXL Maths, 6th grade.
Gelukkig wel alles goed
SVquote:
ja ik had 'm later ook fout gepost maar die heb ik wel nog aangepastquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:54 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ah, ik zie al waar het fout gegaan is.
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:11 schreef Moira. het volgende:
Net btw (-6x-5)(-2x-2)=? uitgerekend na slechts een voorbeeldfilmpje gezien te hebben
Voelt weer helemaal als de 2e klasNice.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In Het Land Der Formules is het fucking simpelquote:
quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:11 schreef Moira. het volgende:
Net btw (-6x-5)(-2x-2)=? uitgerekend na slechts een voorbeeldfilmpje gezien te hebben
Voelt weer helemaal als de 2e klasMaar dat is makkelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
I know, maar ik heb maar tot 3 vwo wiskunde gehad en dat was in 2007/2008quote:
Awhhhquote:Op dinsdag 26 november 2013 23:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
I know, maar ik heb maar tot 3 vwo wiskunde gehad en dat was in 2007/2008Daarna nooit meer naar om gekeken en nooit meer gebruikt, dus dit weer eens doen/snappen voelt als nostalgie
Vroegah vond ik dat ook makkelijkquote:
Wiskundequote:Op dinsdag 26 november 2013 23:17 schreef Moira. het volgende:
[..]
Vroegah vond ik dat ook makkelijkWas altijd blij als dat soort formules op de toets kwamen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |