Bahquote:Op dinsdag 26 november 2013 23:40 schreef Toto69 het volgende:
Straks verder met American Pie weekzondagnacht 1 gekeken, gisternacht 2 en vannacht 3. morgen 4 etc
Ja zeg, het is nog heul geen 12 uurquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Zijn wel meer voorbeelden vanquote:Op dinsdag 26 november 2013 23:40 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hoe kan je? Lief meiske naar de knoppen.
Oh, ik zal haar wel weer naar buiten werken danquote:Op dinsdag 26 november 2013 23:40 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hoe kan je? Lief meiske naar de knoppen.
Ik heb zo'n marathon met die films gedaan met vrienden.quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:40 schreef Toto69 het volgende:
Straks verder met American Pie weekzondagnacht 1 gekeken, gisternacht 2 en vannacht 3. morgen 4 etc
Vertel!quote:
Sofje in stukjes...quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh, ik zal haar wel weer naar buiten werken dan
quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja zeg, het is nog heul geen 12 uur
ik bel je morgen wel wakker als mijn wekker gaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
8.quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:40 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik heb zo'n marathon met die films gedaan met vrienden.![]()
Hoeveel delen zijn het er nu? De laatste was toen 'The Wedding'
Nog nooit van gehoord, maar ik kijk ook nooit bij de wasmiddelen.. Ik heb geen wasmachinequote:Op dinsdag 26 november 2013 23:40 schreef Stuart het volgende:
Bestaat Bold eigenlijk in Nederland
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk ben ik dan toch al wakkerquote:Op dinsdag 26 november 2013 23:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik bel je morgen wel wakker als mijn wekker gaat![]()
O wacht, dan was The Wedding niet de laatste. Ik heb alleen de reünie niet gezien.quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
8.
4 - bandcamp
5 naked mile
6 beta house
7 book of love
8 reunion (zo wedding kijken
Oh, sorryquote:Op dinsdag 26 november 2013 23:41 schreef Fok-it het volgende:
GOFFEDOMME, WAAROM REAGEERT NIEMAND OP ONZE RUZIE,
Zo is er toch niks aan
Het is al uitgepraatquote:Op dinsdag 26 november 2013 23:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh, sorry
Zeg jongens schei eens uit met dat kinderachtige gedoeGa maar lekker per DM ruziën
Jij wast je kleren nietquote:Op dinsdag 26 november 2013 23:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord, maar ik kijk ook nooit bij de wasmiddelen.. Ik heb geen wasmachine
Koentjuhhquote:
Ow wauwquote:Op dinsdag 26 november 2013 23:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is al uitgepraatEzell heeft me een heel mooi nummer van Rick Ashley gestuurd,
eentje die niemand ooit nog gehoord heeft. Never gonna give you up heet hijZo mooi.
Ja bij m'n ouders, maar dan kopen m'n ouders dus wasmiddel..quote:
Ze zouden de Top 2000 eigenlijk moeten boycotten door dat nummer op 1 te krijgenquote:
Lastig wel, geen wasmachine hebbenquote:Op dinsdag 26 november 2013 23:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja bij m'n ouders, maar dan kopen m'n ouders dus wasmiddel..Dus in de supermarkt kijk ik daar nooit naar..
hahaha RickRolledquote:Op dinsdag 26 november 2013 23:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze zouden de Top 2000 eigenlijk moeten boycotten door dat nummer op 1 te krijgenDat zou echt geniaal zijn om die om 1 minuut voor 12 op oudejaarsavond te horen
Jaaaquote:Op dinsdag 26 november 2013 23:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze zouden de Top 2000 eigenlijk moeten boycotten door dat nummer op 1 te krijgenDat zou echt geniaal zijn om die om 1 minuut voor 12 op oudejaarsavond te horen
I knowquote:Op dinsdag 26 november 2013 23:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Lastig wel, geen wasmachine hebben
ze wast in de rivier op een steen?quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Lastig wel, geen wasmachine hebben
Jaquote:Op dinsdag 26 november 2013 23:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ze wast in de rivier op een steen?
Ja back to basics enzoquote:Op dinsdag 26 november 2013 23:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ze wast in de rivier op een steen?
Wie?quote:
even spammen voor je levenquote:Op dinsdag 26 november 2013 23:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
opschieten dan, deze TT klopt niet meer
Shit, mijn ware identiteit is eindelijk ontdektquote:
Ik reageer ook wel eens minuten niet op een DMquote:Op dinsdag 26 november 2013 23:55 schreef Ezell het volgende:
Fok-it krijgt minpunten omdat hij niet op mijn DM reageert. Minuten, echt waar. #waarheid
Ja, maar ik ben zo belangrijk, dat dat niet kan.quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik reageer ook wel eens minuten niet op een DM
quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Shit, mijn ware identiteit is eindelijk ontdekt
Daar heb je gelijk inquote:Op dinsdag 26 november 2013 23:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
opschieten dan, deze TT klopt niet meer
Oh, maar ik gebruik mosterd liever gewoon wel in de maaltijd hoorquote:Op dinsdag 26 november 2013 23:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
MPG is ook altijd goed in mosterd na de maaltijd, staat zelfs in z'n sig
Ohja je was een Shaniqua natuurlijk, ik begrijp je puntquote:Op dinsdag 26 november 2013 23:56 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben zo belangrijk, dat dat niet kan.
Shaniquaquote:Op dinsdag 26 november 2013 23:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohja je was een Shaniqua natuurlijk, ik begrijp je punt
quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh, maar ik gebruik mosterd liever gewoon wel in de maaltijd hoorzo los vind ik mosterd niet zo lekker
Jammer van je aanhef en je naam in de afsluiting. In geef je brief 6/10.quote:Op woensdag 27 november 2013 00:00 schreef Fok-it het volgende:
Sorry Ezell. Ik heb de Koninklijke Familie al op de hoogte gesteld en mijn excuses in een formele brief aangeboden. Ik hoop dat zij mijn argumentatie rondom het negeren van je dm accepteren.
Hoogachtend,
Fokkie
Ja volgens haarzelf is ze een Shaniquaquote:
Toch nog een voldoende dusquote:Op woensdag 27 november 2013 00:00 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jammer van je aanhef en je naam in de afsluiting. In geef je brief 6/10.
Ik maak stappen.quote:
maar wat is datquote:Op woensdag 27 november 2013 00:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja volgens haarzelf is ze een Shaniqua
Youtube de top 50 female gangster names maar.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Shaniqua, dat is echt zo'n naam van zo'n meisje die als ze 12 is echt zo'n bitch is en denkt dat de wereld om haar draait, op haar 13e ontmaagd wordt en op haar 15e zwanger wordt
ahquote:
Het is een ding als in dat is zo'n bepaald type meisje-naamquote:Op woensdag 27 november 2013 00:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ah
Ess zei het een beetje krommig, alsof het een ding is
Achja, je hebt vrij weinig keus daarin hè?quote:Op woensdag 27 november 2013 00:07 schreef Ezell het volgende:
Ik geloof dat mijn ouders een beetje dronken of stoned waren toen ze mij die naam gaven.
ik kende het nietquote:Op woensdag 27 november 2013 00:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het is een ding als in dat is zo'n bepaald type meisje-naam![]()
Is het een lekker warme steen?quote:Op woensdag 27 november 2013 00:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik kende het niet
maar lig dan ook erg vaak onder m'n steen
Oh, en nu?quote:Op woensdag 27 november 2013 00:08 schreef Stuart het volgende:
Ahhh, mijn abonnement is verlopen blijkbaar
Hmm als Ajacied zal ze de wedstrijd wel liever hebben willen bekijken dan posts verwijderen.quote:
Nu heeft het leven geen zin meer natuurlijk.quote:
Misschien krijgt het juist weer zinquote:Op woensdag 27 november 2013 00:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nu heeft het leven geen zin meer natuurlijk.
Ohquote:
heerlijkquote:Op woensdag 27 november 2013 00:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is het een lekker warme steen?
Maar Karina is wel liefquote:Op woensdag 27 november 2013 00:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hmm als Ajacied zal ze de wedstrijd wel liever hebben willen bekijken dan posts verwijderen.
Ik durf nog geen geld bij de bookie in te zetten.
Gelukkig maar danquote:
Ik had het destijds genomen omdat ik niet steeds die melding wilde zien dat ik te snel achter elkaar zou posten. Maar ach, om daar nou 20 euro per 6 maanden voor te gaan betalenquote:
Dat vind ik ook wel vervelend ja, maar niet vervelend genoeg om er geld aan uit te gevenquote:Op woensdag 27 november 2013 00:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik had het destijds genomen omdat ik niet steeds die melding wilde zien dat ik te snel achter elkaar zou posten. Maar ach, om daar nou 20 euro per 6 maanden voor te gaan betalen
I know right?quote:
Ik denk ook niet dat ik het opnieuw doequote:Op woensdag 27 november 2013 00:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat vind ik ook wel vervelend ja, maar niet vervelend genoeg om er geld aan uit te geven
Heb ik in augustus ontmoet in Amsterdamquote:
Tofquote:Op woensdag 27 november 2013 00:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Heb ik in augustus ontmoet in Amsterdam![]()
Ik heb er niet zo'n behoefte aanquote:Op woensdag 27 november 2013 00:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat ik het opnieuw doe![]()
Ik ook niet. Bovendien ben ik toch van zins om minder te gaan posten dan in het begin van dit jaarquote:Op woensdag 27 november 2013 00:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb er niet zo'n behoefte aan
ik vind door abo Fok mobiel een stuk beterquote:Op woensdag 27 november 2013 00:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb er niet zo'n behoefte aan
Hahahahaquote:Op woensdag 27 november 2013 00:14 schreef essnhills het volgende:
En als ik wel binnen 10 seconden 2x kan posten spam ik helemaal de boel onder
Ik gebruik het NOOIT mobielquote:Op woensdag 27 november 2013 00:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik vind door abo Fok mobiel een stuk beter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |