Bahquote:Op dinsdag 26 november 2013 23:40 schreef Toto69 het volgende:
Straks verder met American Pie weekzondagnacht 1 gekeken, gisternacht 2 en vannacht 3. morgen 4 etc
Ja zeg, het is nog heul geen 12 uurquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Zijn wel meer voorbeelden vanquote:Op dinsdag 26 november 2013 23:40 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hoe kan je? Lief meiske naar de knoppen.
Oh, ik zal haar wel weer naar buiten werken danquote:Op dinsdag 26 november 2013 23:40 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hoe kan je? Lief meiske naar de knoppen.
Ik heb zo'n marathon met die films gedaan met vrienden.quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:40 schreef Toto69 het volgende:
Straks verder met American Pie weekzondagnacht 1 gekeken, gisternacht 2 en vannacht 3. morgen 4 etc
Vertel!quote:
Sofje in stukjes...quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh, ik zal haar wel weer naar buiten werken dan
quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja zeg, het is nog heul geen 12 uur
ik bel je morgen wel wakker als mijn wekker gaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
8.quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:40 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik heb zo'n marathon met die films gedaan met vrienden.![]()
Hoeveel delen zijn het er nu? De laatste was toen 'The Wedding'
Nog nooit van gehoord, maar ik kijk ook nooit bij de wasmiddelen.. Ik heb geen wasmachinequote:Op dinsdag 26 november 2013 23:40 schreef Stuart het volgende:
Bestaat Bold eigenlijk in Nederland
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk ben ik dan toch al wakkerquote:Op dinsdag 26 november 2013 23:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik bel je morgen wel wakker als mijn wekker gaat![]()
O wacht, dan was The Wedding niet de laatste. Ik heb alleen de reünie niet gezien.quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
8.
4 - bandcamp
5 naked mile
6 beta house
7 book of love
8 reunion (zo wedding kijken
Oh, sorryquote:Op dinsdag 26 november 2013 23:41 schreef Fok-it het volgende:
GOFFEDOMME, WAAROM REAGEERT NIEMAND OP ONZE RUZIE,
Zo is er toch niks aan
Het is al uitgepraatquote:Op dinsdag 26 november 2013 23:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh, sorry
Zeg jongens schei eens uit met dat kinderachtige gedoeGa maar lekker per DM ruziën
Jij wast je kleren nietquote:Op dinsdag 26 november 2013 23:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord, maar ik kijk ook nooit bij de wasmiddelen.. Ik heb geen wasmachine
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |