quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:23 schreef essnhills het volgende:
Ik denk dat ik het ook niet te laat maak vanavond
Omdat de wedstrijd van Ajax onbewust heel veel spanning heeft opgebouwd en dat is verschrikkelijk vemroeiend en nu hebben ze gewonnen dus na de eerste adrenalinekick van de overwinning zakt nu de spanning weg en treedt de vermoeidheid opquote:
Halloquote:
Ik ben nog niet weg hoorquote:
dan ga ik toch mij bedje opzoeken hoorquote:Op dinsdag 26 november 2013 23:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben nog niet weg hoor12 uur is voor mij ook vroeg
die heb jij helemaal geenquote:
Jij bent ook kut geworden zeg.quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:31 schreef Fok-it het volgende:
Ik ga ook maar vroeg naar bed vanavond dan
Echt te laat gemaakt laatste 2 weken
Je bent zelf een bitchquote:
Why is thatquote:Op dinsdag 26 november 2013 23:23 schreef essnhills het volgende:
Ik denk dat ik het ook niet te laat maak vanavond
Uhm oke?quote:
Totoquote:
Slaap lekker dan GFquote:Op dinsdag 26 november 2013 23:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan ga ik toch mij bedje opzoeken hoor![]()
om 4 uur gaat de wekker
Het werkt aanstekelijk merk ik..quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:31 schreef Fok-it het volgende:
Ik ga ook maar vroeg naar bed vanavond dan
Echt te laat gemaakt laatste 2 weken
Ik ben moequote:
Shaniqua, dat is echt zo'n naam van zo'n meisje die als ze 12 is echt zo'n bitch is en denkt dat de wereld om haar draait, op haar 13e ontmaagd wordt en op haar 15e zwanger wordtquote:Op dinsdag 26 november 2013 23:32 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik ben Shaniqua.
[..]
Ja dat dus. Goed voorbeeld.
Wat jij wilt. Zelf ben je nou ook niet bepaald, de liefste user ever te noemenquote:Op dinsdag 26 november 2013 23:32 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik ben Shaniqua.
[..]
Ja dat dus. Goed voorbeeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |