quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Shit, mijn ware identiteit is eindelijk ontdekt
Daar heb je gelijk inquote:Op dinsdag 26 november 2013 23:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
opschieten dan, deze TT klopt niet meer
Oh, maar ik gebruik mosterd liever gewoon wel in de maaltijd hoorquote:Op dinsdag 26 november 2013 23:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
MPG is ook altijd goed in mosterd na de maaltijd, staat zelfs in z'n sig
Ohja je was een Shaniqua natuurlijk, ik begrijp je puntquote:Op dinsdag 26 november 2013 23:56 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben zo belangrijk, dat dat niet kan.
Shaniquaquote:Op dinsdag 26 november 2013 23:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohja je was een Shaniqua natuurlijk, ik begrijp je punt
quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh, maar ik gebruik mosterd liever gewoon wel in de maaltijd hoorzo los vind ik mosterd niet zo lekker
Jammer van je aanhef en je naam in de afsluiting. In geef je brief 6/10.quote:Op woensdag 27 november 2013 00:00 schreef Fok-it het volgende:
Sorry Ezell. Ik heb de Koninklijke Familie al op de hoogte gesteld en mijn excuses in een formele brief aangeboden. Ik hoop dat zij mijn argumentatie rondom het negeren van je dm accepteren.
Hoogachtend,
Fokkie
Ja volgens haarzelf is ze een Shaniquaquote:
Toch nog een voldoende dusquote:Op woensdag 27 november 2013 00:00 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jammer van je aanhef en je naam in de afsluiting. In geef je brief 6/10.
Ik maak stappen.quote:
maar wat is datquote:Op woensdag 27 november 2013 00:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja volgens haarzelf is ze een Shaniqua
Youtube de top 50 female gangster names maar.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Shaniqua, dat is echt zo'n naam van zo'n meisje die als ze 12 is echt zo'n bitch is en denkt dat de wereld om haar draait, op haar 13e ontmaagd wordt en op haar 15e zwanger wordt
ahquote:
Het is een ding als in dat is zo'n bepaald type meisje-naamquote:Op woensdag 27 november 2013 00:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ah
Ess zei het een beetje krommig, alsof het een ding is
Achja, je hebt vrij weinig keus daarin hè?quote:Op woensdag 27 november 2013 00:07 schreef Ezell het volgende:
Ik geloof dat mijn ouders een beetje dronken of stoned waren toen ze mij die naam gaven.
ik kende het nietquote:Op woensdag 27 november 2013 00:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het is een ding als in dat is zo'n bepaald type meisje-naam![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |