Is het een lekker warme steen?quote:Op woensdag 27 november 2013 00:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik kende het niet
maar lig dan ook erg vaak onder m'n steen
Oh, en nu?quote:Op woensdag 27 november 2013 00:08 schreef Stuart het volgende:
Ahhh, mijn abonnement is verlopen blijkbaar
Hmm als Ajacied zal ze de wedstrijd wel liever hebben willen bekijken dan posts verwijderen.quote:
Nu heeft het leven geen zin meer natuurlijk.quote:
Misschien krijgt het juist weer zinquote:Op woensdag 27 november 2013 00:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nu heeft het leven geen zin meer natuurlijk.
Ohquote:
heerlijkquote:Op woensdag 27 november 2013 00:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is het een lekker warme steen?
Maar Karina is wel liefquote:Op woensdag 27 november 2013 00:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hmm als Ajacied zal ze de wedstrijd wel liever hebben willen bekijken dan posts verwijderen.
Ik durf nog geen geld bij de bookie in te zetten.
Gelukkig maar danquote:
Ik had het destijds genomen omdat ik niet steeds die melding wilde zien dat ik te snel achter elkaar zou posten. Maar ach, om daar nou 20 euro per 6 maanden voor te gaan betalenquote:
Dat vind ik ook wel vervelend ja, maar niet vervelend genoeg om er geld aan uit te gevenquote:Op woensdag 27 november 2013 00:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik had het destijds genomen omdat ik niet steeds die melding wilde zien dat ik te snel achter elkaar zou posten. Maar ach, om daar nou 20 euro per 6 maanden voor te gaan betalen
I know right?quote:
Ik denk ook niet dat ik het opnieuw doequote:Op woensdag 27 november 2013 00:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat vind ik ook wel vervelend ja, maar niet vervelend genoeg om er geld aan uit te geven
Heb ik in augustus ontmoet in Amsterdamquote:
Tofquote:Op woensdag 27 november 2013 00:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Heb ik in augustus ontmoet in Amsterdam![]()
Ik heb er niet zo'n behoefte aanquote:Op woensdag 27 november 2013 00:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat ik het opnieuw doe![]()
Ik ook niet. Bovendien ben ik toch van zins om minder te gaan posten dan in het begin van dit jaarquote:Op woensdag 27 november 2013 00:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb er niet zo'n behoefte aan
ik vind door abo Fok mobiel een stuk beterquote:Op woensdag 27 november 2013 00:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb er niet zo'n behoefte aan
Hahahahaquote:Op woensdag 27 november 2013 00:14 schreef essnhills het volgende:
En als ik wel binnen 10 seconden 2x kan posten spam ik helemaal de boel onder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |