Moet je wel hard rennen, en het ziet er zo raar uitquote:
Dat laatste deed ik ook om af te remmen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:40 schreef sp3c het volgende:
kan me niet herinneren dat ik ooit heb geremd trouwens op skates
gewoon uitrollen of met 1 voet achte rme aan slepen
Skitchingquote:Op dinsdag 26 november 2013 21:45 schreef sp3c het volgende:
maar de laatste tijd rol ik vaker door de stad over het fietspad, daar is niet altijd gras en met het verkeer in den haag is een beetje beter kunnen remmen wel een must geloof ik
Klopt zag er niet zo best uit op de foto's die in het topic werden gepost.quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:57 schreef YokiKater het volgende:
Ik zit geen voetbal te kijken maar krijg wel via al mijn medezwaailichtgekkies door dat er een jongen uit het F-side vak is gevallen ofzo, gewond afgevoerd.. MMT, alles.
quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:57 schreef YokiKater het volgende:
Ik zit geen voetbal te kijken maar krijg wel via al mijn medezwaailichtgekkies door dat er een jongen uit het F-side vak is gevallen ofzo, gewond afgevoerd.. MMT, alles.
Ik heb de foto's ook gezien, toestand slachtoffer onbekend maar het lijkt allemaal vrij ernstig.quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Klopt zag er niet zo best uit op de foto's die in het topic werden gepost.
Oh even opletten danquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:00 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb de foto's ook gezien, toestand slachtoffer onbekend maar het lijkt allemaal vrij ernstig.
Komt trouwens een grote politieheli over je dak straks. Op weg naar Schiphol.
spoilers broquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |