Met doornen erin.quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:44 schreef DaMook het volgende:
Die gracht in de arena staat een beetje droog.
Ik lees op twitter iemand in de gracht gevallen en traumaheli enzo, wist niet dat ze die betonnen vlakte ook al een gracht noemen. Dacht meteen aan water enzo.
Er had iets tussen hups en borduren gemoeten, maar achquote:
Rampampampampamquote:Op dinsdag 26 november 2013 21:41 schreef hugecooll het volgende:
DU DUN DU DUN DU DUN DU DUN DU DUN DU DUUUUUUUUUUN
Die zijn nog leuk jaquote:
Is ~ ongeveer, minder of meer?quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:45 schreef Vinniiee het volgende:
Waarom is het haast onmogelijk om een afzuigkap van ~55cm breed te vinden?
Kan iets meer zijn, moet onder de 57cm zitten. Wat een klote maatquote:Op dinsdag 26 november 2013 21:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Is ~ ongeveer, minder of meer?
~ ongeveerquote:Op dinsdag 26 november 2013 21:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Is ~ ongeveer, minder of meer?
Mooi zoquote:Op dinsdag 26 november 2013 21:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ging wel goed, ja. En was leuk
http://www.kieskeurig.nl/(...)&max=4821&view=tilesquote:Op dinsdag 26 november 2013 21:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kan iets meer zijn, moet onder de 57cm zitten. Wat een klote maat
Daar was ik al aan het kijken, maar zie ik niks tussen staan wat geen inbouw is of waar je de hoofdprijs voor betaald.quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
http://www.kieskeurig.nl/(...)&max=4821&view=tiles?
quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daar was ik al aan het kijken, maar zie ik niks tussen staan wat geen inbouw is of waar je de hoofdprijs voor betaald.
Gewoon een goede ventilator kopen dan.quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nu snap ik ook waarom de vorige bewoner geen afzuigkap had...
quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gewoon een goede ventilator kopen dan.
Kastje, ventilator erin en die naar de afvoerpijp laten wijzen. Afzuigkap has bornquote:
Raam open, ventilator erbij, en dan heb je je cheap-ass afzuigkap.quote:
quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Raam open, ventilator erbij, en dan heb je je cheap-ass afzuigkap.
Dat hoort bij werkenquote:
I know. Maar op den duur wordt dat juist minder, door gewenningquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:04 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat hoort bij werken, wordt ook steeds erger
.
ging je op je bek ja?quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:06 schreef Vinniiee het volgende:
Van een trap af springen terwijl je natte schoenen hebt is niet zo strak plan
hoe vonden ze je mooie haartjes?quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
I know. Maar op den duur wordt dat juist minder, door gewenning![]()
Werk nu bij Blue Sakura, japans sushi restaurant
Dat ookquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
I know. Maar op den duur wordt dat juist minder, door gewenning![]()
Werk nu bij Blue Sakura, japans sushi restaurant
Slechts 1 collega die het wel geinig vond. Voor de rest niemand echt gesproken. Sowieso niet over mn haar. Hahaquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:13 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
hoe vonden ze je mooie haartjes?
Ik doe dit naast mn studie en naast de Mc. Vind horeca geweldigquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:14 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat ook.
Ow dat is wel leuk, horeca gaat (voor zover ik ervaren heb) niet zo snel vervelen, elke dag gezellige mensen en elke dag is weer anders. Ik heb het altijd graag gedaan en zit eraan te denken om het als bijbaan te gaan doen, gewoon voor de hobby
![]()
.
quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Slechts 1 collega die het wel geinig vond. Voor de rest niemand echt gesproken. Sowieso niet over mn haar. Haha
Oh ik dacht lomp momentje om te lachen maar dit is minderquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee ik kon net blijven staan gelukkig, anders was ik met mn kop op de trap gevallen
Was ook wel een lomp momentje, had namelijk niet door dat de galerij nat wasquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh ik dacht lomp momentje om te lachen maar dit is minder
beetje voorzichtig doen he oudje...je moet nog langer mee dan vandaag.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Was ook wel een lomp momentje, had namelijk niet door dat de galerij nat was.
Wat is er met je haar dan ?quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Slechts 1 collega die het wel geinig vond. Voor de rest niemand echt gesproken. Sowieso niet over mn haar. Haha
Ah okquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik doe dit naast mn studie en naast de Mc. Vind horeca geweldig
Jaja, wilde snel naar huisquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
beetje voorzichtig doen he oudje...je moet nog langer mee dan vandaag.
Doe niet zo engquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jaja, wilde snel naar huis. Bijna snel naar het ziekenhuis
Fonteintje?quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:34 schreef PeuRac het volgende:
Anders vergeet je even de koelvloeistof dop erop te draaien![]()
Maar wel heel tof cadeau voor mn vader bedacht
Coolquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:34 schreef PeuRac het volgende:
Anders vergeet je even de koelvloeistof dop erop te draaien![]()
Maar wel heel tof cadeau voor mn vader bedacht
Dacht eerst dat ik een stoommotor had, maar bedacht me toen dat ik nog steeds de 5-cilinder hoorde. Heb maar snel de motor uit gezet, ging 2,5 liter inquote:
Matigslechte grappen waren wel heel erg 2007 hoorquote:
Ik lig ja, in bedquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
je ligt?
Toch op die trap gaan liggen dan?
Zijn ze vergetenquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:37 schreef PeuRac het volgende:
Morgen wel ff naar de garage bellen, is niet echt fijn
Ach ik kon er wel om lachen....quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dacht eerst dat ik een stoommotor had, maar bedacht me toen dat ik nog steeds de 5-cilinder hoorde. Heb maar snel de motor uit gezet, ging 2,5 liter in
[..]
Matigslechte grappen waren wel heel erg 2007 hoor
Lijkt me wel, die dop komt niet vanzelf los, er zit een overdruk ventiel op met afvoerslang, die slang was ook droog van binnen. De motor was ook niet heet geworden of zo, dus overdruk kan ook bijna niet.quote:
quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:42 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga mijn zeer pijnlijke schouders eens onder de douche gooien
Je kan ze beter laten masserenquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:42 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga mijn zeer pijnlijke schouders eens onder de douche gooien
Hoe kom je aan die pijnlijke schouders dan?quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb niet gesportalthans niet vandaag... morgen pas weer
Is dit een aanbieding?quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je kan ze beter laten masseren
Douchese
Slecht hoor. Zat er uberhaupt wel iets in.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Lijkt me wel, die dop komt niet vanzelf los, er zit een overdruk ventiel op met afvoerslang, die slang was ook droog van binnen. De motor was ook niet heet geworden of zo, dus overdruk kan ook bijna niet.
Een andere reden zou ik niet weten
Ik had een vissengraatvlecht in mn haar gemaakt. Sushirestaurant -> vissengraat. Vond het wel een goede grapquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:24 schreef DaMook het volgende:
[..]
Wat is er met je haar dan ?.
[..]
Ah ok, horeca is leuk, ik heb jaren in een hotel gewerkt.
Toen ik em er heen bracht wel. Het kwam er ook ineens uit. Kan natuurlijk toeval zijn.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:51 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Slecht hoor. Zat er uberhaupt wel iets in.
Naja blijf vaag.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Toen ik em er heen bracht wel. Het kwam er ook ineens uit. Kan natuurlijk toeval zijn.
Mag nu wel alles vervangen, want er zat rode in en had alleen blauwe bij me. Dat is nu een bruine troep gewordenquote:
Dat zijn er een hoop.quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:06 schreef Faxie het volgende:
Kijk eens dames![]()
https://www.euro2deal.nl/(...)atterijen-70x-aa-481
Minimaal toch?quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Daar kunnen ze toch wel een dag mee vooruit
Niet nodigquote:Op dinsdag 26 november 2013 23:06 schreef Faxie het volgende:
Kijk eens dames![]()
https://www.euro2deal.nl/(...)atterijen-70x-aa-481
op dit tijdstip?quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:22 schreef PeuRac het volgende:
Moet afwassen en schoonmaken, maar heb geen zin
Wanneer anders?quote:
Ow dan kan het wel blijven liggen toch?quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wanneer anders?Was de hele dag van huis en ga morgen voor 3 dagen weg
Ik HAAT het echt om in een huis te komen waar nog vaat staat en vies isquote:Op dinsdag 26 november 2013 23:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow dan kan het wel blijven liggen toch?
Waar gaat de trip heen?quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wanneer anders?Was de hele dag van huis en ga morgen voor 3 dagen weg
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 26 november 2013 23:27 schreef LovelyLady het volgende:
Ik hou mijn oogjes niet meer open dus truste![]()
![]()
Tjah dan moet je de vaat meteen opruimen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:24 schreef PeuRac het volgende:
Ik HAAT het echt om in een huis te komen waar nog vaat staat en vies is
Trustenquote:Op dinsdag 26 november 2013 23:27 schreef LovelyLady het volgende:
Ik hou mijn oogjes niet meer open dus truste![]()
![]()
Werk, t oosten van t landquote:
dat gaat nog wel, maar als ik moe ben en zo, is het gewoon kut.quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Tjah dan moet je de vaat meteen opruimen.
Toen je net thuiskwam dus ook lopen vloeken?
Ja, kan ik wel mee inkomen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
dat gaat nog wel, maar als ik moe ben en zo, is het gewoon kut.
quote:
quote:
Chickquote:
quote:Op woensdag 27 november 2013 08:08 schreef Huppelmuts het volgende:
Bouwvakkers kunnen niets doen want er is geen licht in de kamer waar ze moeten zijn
Ze zijn ook echt niet blij met mij hoor.quote:
Whahaha!quote:Op woensdag 27 november 2013 08:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze zijn ook echt niet blij met mij hoor.
Stonden ook al een half uur te vroeg aan de deur, dus ik heb ze een half uur laten wachten buiten
Ja in mijn huurcontract staat dat ik niet mag klussen voor 8 uur 's ochtends. Dus dan laat ik bouwvakkers ook niet klussen voor 8 uur.quote:
quote:Op woensdag 27 november 2013 08:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja in mijn huurcontract staat dat ik niet mag klussen voor 8 uur 's ochtends. Dus dan laat ik bouwvakkers ook niet klussen voor 8 uur.![]()
Oh en er was net ook al een koffie-incident
Huppel doet geen koffie ... Theequote:
Inmiddels heb ik geen koffieapparaat meerquote:Op woensdag 27 november 2013 08:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Huppel doet geen koffie ... Thee
Althans dat is wat ik te horen kreeg toen ik om koffie vroeg, het apparaat staat in de berging
Ja, dat weet ik.quote:Op woensdag 27 november 2013 08:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Huppel doet geen koffie ... Thee
Althans dat is wat ik te horen kreeg toen ik om koffie vroeg, het apparaat staat in de berging
Mevrouw heeft u misschien een bakkie koffie voor ons?quote:
Sorry, thee is lekkerquote:Op woensdag 27 november 2013 08:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mevrouw heeft u misschien een bakkie koffie voor ons?
- Nee
Nou, u hoeft niet zo boos te doen hoor, we zullen zo snel mogelijk werken dan zijn we weer weg! Tss
- Uhm fijne aanname meneer maar ik zeg nee omdat ik gewoon geen koffie in huis heb, ik drink het zelf niet en ik heb zelden visite die koffie wil. Een bak thee kan je krijgen.
Oh.... uhm.... ok.... sorry, thee is lekker
Meestal wel.. Hups kennendequote:Op woensdag 27 november 2013 08:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik.
Maar ik hoop dat het overbrengen van die boodschap aan de bouwvakkers op een leuke manier is gegaan.
quote:Op woensdag 27 november 2013 08:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mevrouw heeft u misschien een bakkie koffie voor ons?
- Nee
Nou, u hoeft niet zo boos te doen hoor, we zullen zo snel mogelijk werken dan zijn we weer weg! Tss
- Uhm fijne aanname meneer maar ik zeg nee omdat ik gewoon geen koffie in huis heb, ik drink het zelf niet en ik heb zelden visite die koffie wil. Een bak thee kan je krijgen.
Oh.... uhm.... ok.... sorry, thee is lekker
Dan pakken ze ff een lampie uit de bus, wtfquote:Op woensdag 27 november 2013 08:08 schreef Huppelmuts het volgende:
Bouwvakkers kunnen niets doen want er is geen licht in de kamer waar ze moeten zijn
quote:Op woensdag 27 november 2013 08:28 schreef Huppelmuts het volgende:
Weten die herriemakers niet dat Ajax gisteren heeft gewonnen van Barça en dat ik dat heb gevierd met iets teveel bier?
Dat gingen ze ook doen, lieten wel de voordeur open staan dus toen konden ze achter mijn huisdieren aan rennen om ze te vangen.quote:Op woensdag 27 november 2013 08:28 schreef rival het volgende:
[..]
Dan pakken ze ff een lampie uit de bus, wtf
Spuit 11quote:Op woensdag 27 november 2013 08:28 schreef rival het volgende:
[..]
Dan pakken ze ff een lampie uit de bus, wtf
Altijd toch die Rivalquote:
Whehehe. Die gasten gaan deze dag niet snel vergeten.quote:Op woensdag 27 november 2013 08:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat gingen ze ook doen, lieten wel de voordeur open staan dus toen konden ze achter mijn huisdieren aan rennen om ze te vangen.
Vast wel!!quote:Op woensdag 27 november 2013 08:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Whehehe. Die gasten gaan deze dag niet snel vergeten.
Ik ook nietquote:Op woensdag 27 november 2013 08:31 schreef rival het volgende:
[..]
Het is nog vroeg, ik ben geen ochtendmens
Tenzij ochtendseks
Anderhalve week later komt mijn bestelling eindelijk binnenquote:Voor maandag 22:00 besteld morgen in huis
Ochtendseksquote:Op woensdag 27 november 2013 08:31 schreef rival het volgende:
[..]
Het is nog vroeg, ik ben geen ochtendmens
Tenzij ochtendseks
quote:Op woensdag 27 november 2013 08:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Anderhalve week later komt mijn bestelling eindelijk binnen
Klacht indienenquote:Op woensdag 27 november 2013 08:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Anderhalve week later komt mijn bestelling eindelijk binnen
Jajajaquote:Op woensdag 27 november 2013 08:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
disney infinity voor de xbox
sinterklaaskadootje voor de kinderen![]()
Ja dat deed ik ook bij greetz.. kreeg een heel leuk mailtje terug... 'waarna ik een hele steek die 3 euro 60 maar in je reet'mail terug heb gestuurd en mij heb afgemeld voor de nieuwsbrievenquote:
quote:Op woensdag 27 november 2013 08:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja dat deed ik ook bij greetz.. kreeg een heel leuk mailtje terug... 'waarna ik een hele steek die 3 euro 60 maar in je reet'mail terug heb gestuurd en mij heb afgemeld voor de nieuwsbrieven
quote:Op woensdag 27 november 2013 08:43 schreef Snoepie85 het volgende:
good morning!zit vandaag alleen op kantoor..
kan ik wel meezingen met de radio
euh, "soppen op kantoor" is niet iets wat op dat lijstje staatquote:Op woensdag 27 november 2013 08:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ff soppenKan je dat van je 'dingen die je moet doen voordat je doodgaat'-lijstje afhalen.
Geen geklaagquote:Op woensdag 27 november 2013 08:43 schreef Snoepie85 het volgende:
good morning!zit vandaag alleen op kantoor..
kan ik wel meezingen met de radio
Ik had op een maandagochtend rond half 9, 8 kaarten besteld (december is een drukke maand met verjaardagen dus ik dacht hoef ik daar niet meer aan te denken)quote:Op woensdag 27 november 2013 08:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb sowieso een hekel aan nieuwsbrieven.
Overigens had ik mijn messenset vet snel binnen, ben ik niet gewend van die dagaanbiedingsites
Ik heb ook hoofdpijn.. en ik moet zo met een klas koters meequote:
Je foto's hingen toch al?quote:
neuken met een collega oké, maar masturberen op t werkquote:Op woensdag 27 november 2013 08:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ff soppenKan je dat van je 'dingen die je moet doen voordat je doodgaat'-lijstje afhalen.
soms heb je van die dagen ... hoge nood? nooit van gehoord?quote:Op woensdag 27 november 2013 08:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
neuken met een collega oké, maar masturberen op t werk
Ghehe leuk toch!!quote:Op woensdag 27 november 2013 08:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb ook hoofdpijn.. en ik moet zo met een klas koters mee
Mijn enige vrije ochtend
Maarja ik moest natuurlijk wel ja zeggen anders konden ze niet naar het huis van Sinterklaas
Ik heb serieus last van een kater, ik ben echt niet blij met de bouwvakkersquote:
...quote:
Denken dat ik serieus benquote:Op woensdag 27 november 2013 08:47 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
euh, "soppen op kantoor" is niet iets wat op dat lijstje staat
jawel maar nog nooit zo hoogquote:Op woensdag 27 november 2013 08:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
soms heb je van die dagen ... hoge nood? nooit van gehoord?
Gelukkigquote:Op woensdag 27 november 2013 08:58 schreef LovelyLady het volgende:
Zo ik ben inmiddels weer wat wijzer...
Lekker handig inderdaadquote:Op woensdag 27 november 2013 08:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Geen geklaag
[ afbeelding ]
[..]
Ik had op een maandagochtend rond half 9, 8 kaarten besteld (december is een drukke maand met verjaardagen dus ik dacht hoef ik daar niet meer aan te denken)
Krijg ik om half 12 een mail van ze dat de postzegels gratis zijn...
netjes een mailtje gestuurd, mailtje terug... De code is nog gewoon de hele week geldig hoor![]()
Daar heb ik toch geen kut aan als ik voor de rest van het jaar geen kaarten meer hoef te versturen...
Ik vind je messenset echt awesome trouwensDie kleurtjes
Als je alleen bent kun je niet neukenquote:Op woensdag 27 november 2013 08:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
neuken met een collega oké, maar masturberen op t werk
Waar komt de expressie 'Go fuck yourself' dan vandaan?quote:Op woensdag 27 november 2013 09:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als je alleen bent kun je niet neuken
dat is niet helemaal letterlijk 'ga met jezelf neuken'quote:Op woensdag 27 november 2013 09:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waar komt de expressie 'Go fuck yourself' dan vandaan?
Geen idee.quote:Op woensdag 27 november 2013 09:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waar komt de expressie 'Go fuck yourself' dan vandaan?
Oh echt?quote:Op woensdag 27 november 2013 09:04 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
dat is niet helemaal letterlijk 'ga met jezelf neuken'
kijk maar
Succesquote:
Briljant die clipjes van hem.quote:
Die bus van mij naar Utrecht.quote:
www.9292.nlquote:Op woensdag 27 november 2013 09:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die bus van mij naar Utrecht.
Enig idee hoe duur die is en of je daar alleen met ov-chip in kan?
Nee, ik vind het gewoon leuk dat jij je zo ergert aan mijquote:Op woensdag 27 november 2013 09:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
www.9292.nl
Of gebruik Google of zo.
Rond ¤5 met ov-chip. Maar je kunt ook een papieren kaartje aan boord kopen. Geen idee wat die kost.quote:Op woensdag 27 november 2013 09:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die bus van mij naar Utrecht.
Enig idee hoe duur die is en of je daar alleen met ov-chip in kan?
Aha, dank uquote:Op woensdag 27 november 2013 09:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Rond ¤5 met ov-chip. Maar je kunt ook een papieren kaartje aan boord kopen. Geen idee wat die kost.
Succes!!! Heel veel succes!!quote:
Ik was daar nooit zo vanquote:Op woensdag 27 november 2013 10:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nieuwe? Was mijn hobby altijd al
Preciesquote:Op woensdag 27 november 2013 10:38 schreef rival het volgende:
[..]
Lekker wakker worden, meteen vrolijk
Ja want dat pingpongen gaat ook weleens vervelen.....quote:Op woensdag 27 november 2013 10:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Precies![]()
Plus, dan doe je als vent toch nog iets met die ochtendstijve
quote:Op woensdag 27 november 2013 10:43 schreef rival het volgende:
[..]
Ja want dat pingpongen gaat ook weleens vervelen.....
Is dat zo?quote:Op woensdag 27 november 2013 10:54 schreef rival het volgende:
[..]
Al worden we met ringwerpen wel elke keer beter
Spijkerpoepen dan?quote:Op woensdag 27 november 2013 11:19 schreef rival het volgende:
[..]
Nee eigenlijk doen we helemaal geen spelletjes
quote:Op woensdag 27 november 2013 11:21 schreef rival het volgende:
[..]
Sinds de komst van plastic flessen is de spanning daar ook wel vanaf eigenlijk.
Hamquote:Op woensdag 27 november 2013 12:00 schreef Ronnie1970 het volgende:
Is het wel weer voor voor soep
wij doen straks gekookte eieren voor me vrouwtje en ik bak gebakken eieren met kaas en plakje ham mmm
Oke.quote:Op woensdag 27 november 2013 12:04 schreef Ronnie1970 het volgende:
[..]
kan ook maar net effe niet in huisoh ja en beetje zout en peper op het ei
Beterschap!quote:Op woensdag 27 november 2013 12:38 schreef rival het volgende:
Thuis, op de bank!
Badjas, joggingbroek, dekentje
Ziek?quote:Op woensdag 27 november 2013 12:38 schreef rival het volgende:
Thuis, op de bank!
waarom quote je mij?quote:Op woensdag 27 november 2013 12:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kom er tijdens een bedrijfsanalyse achter dat eigenlijk alles wel redelijk op orde is, behalve het product zelf![]()
Nu gaan bedenken hoe ik dat vanmiddag subtiel ga overbrengen
Beterschap.quote:Op woensdag 27 november 2013 12:38 schreef rival het volgende:
Thuis, op de bank!
Neequote:Op woensdag 27 november 2013 12:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij krijgt niet genoeg kusjes?
Geen ideequote:Op woensdag 27 november 2013 12:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
waarom quote je mij?
Ja hoi alles is prima alleen het product is kut.. sorry?
quote:Op woensdag 27 november 2013 12:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geen ideewilde helemaal niemand quoten
quote:Op woensdag 27 november 2013 12:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je zou toch denken dat zo'n mooie dame toch wel aardig wat aandacht krijgt
quote:Op woensdag 27 november 2013 12:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hier op fok net, 2 posts naar boven ongeveer
Ja voelde me al de hele ochtend niet zo vers maar ineens begon ik over te geven, nou dan ga ik naar huis hoorquote:
quote:
Thnx, komt goed!quote:
Dat is wel een redelijk excuus om naar huis te gaanquote:Op woensdag 27 november 2013 12:49 schreef rival het volgende:
[..]
Ja voelde me al de hele ochtend niet zo vers maar ineens begon ik over te geven, nou dan ga ik naar huis hoor
[..]
[..]
Thnx, komt goed!
Gelukkig maar, ik wist anders niet hoe ik met die last had moeten levenquote:
We worden er mee besmetquote:
Oh in dat gevalquote:Op woensdag 27 november 2013 12:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gelukkig maar, ik wist anders niet hoe ik met die last had moeten leven
Playstation 4quote:Op woensdag 27 november 2013 12:53 schreef LovelyLady het volgende:
Ik moet nog een kadootje kopen voor mijn 2e mama..
ik weet alleen niet wat
Waar plaatst u het kusje op mij..quote:Op woensdag 27 november 2013 12:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hier op fok net, 2 posts naar boven ongeveer
Eh,... nee?quote:
Dat is toch een mooi kado of niet.quote:Op woensdag 27 november 2013 12:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat een zinnig antwoord weer
[..]
Gewoon op wang he, waar anders.quote:Op woensdag 27 november 2013 12:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Waar plaatst u het kusje op mij..
Niet de slimste thuis eh..
Jij denkt dat ik een geldboom heb ofzo?quote:Op woensdag 27 november 2013 12:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is toch een mooi kado of niet.
overal BEHALVE haar wang is beterquote:Op woensdag 27 november 2013 12:59 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gewoon op wang he, waar anders.
Zeker goede keuzequote:Op woensdag 27 november 2013 12:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is toch een mooi kado of niet.
Oh. Okayquote:Op woensdag 27 november 2013 12:59 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gewoon op wang he, waar anders.
No that would be inappropriatequote:Op woensdag 27 november 2013 13:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
overal BEHALVE haar wang is beter
doe niet zo onschuldig
Sheldonquote:Op woensdag 27 november 2013 13:01 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
No that would be inappropriate
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 november 2013 13:01 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
No that would be inappropriate
[ afbeelding ]
I rest my casequote:
Hoe moet ik nu weten wat voor bomen jij allemaal in de tuin hebt staan?quote:Op woensdag 27 november 2013 12:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik een geldboom heb ofzo?
Geen bomen.. Tuinierenquote:Op woensdag 27 november 2013 13:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hoe moet ik nu weten wat voor bomen jij allemaal in de tuin hebt staan?
Of beschuldig je me er nu van dat ik een spycam heb hangen bij je?
Ja dat laatste klopt welquote:Op woensdag 27 november 2013 13:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Geen bomen.. Tuinieren
En je zou willen dat ik er 1 had hangen![]()
In de douche graagquote:Op woensdag 27 november 2013 13:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Geen bomen.. Tuinieren
En je zou willen dat ik er 1 had hangen![]()
Zie het als een compliment.quote:Op woensdag 27 november 2013 13:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Leer mij mannen kennen
[..]
Mocht je willen
Smaken verschillen...quote:Op woensdag 27 november 2013 13:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zie het als een compliment.
Als ik zou zeggen dat ik niet naar je zou kijken dan zou het ook niet goed zijn.
Ik hou best van aandacht maar het kan ook te gekquote:Op woensdag 27 november 2013 13:11 schreef Ronnie1970 het volgende:
[..]
Gelukkig welzou niet best zijn anders
Is het een vliegtuig... is het een speedboot.... NEEE HET IS FAXIEMANquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iemand riep?quote:Op woensdag 27 november 2013 13:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik hou best van aandacht maar het kan ook te gek
quote:Op woensdag 27 november 2013 13:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Is het een vliegtuig... is het een speedboot.... NEEE HET IS FAXIEMANSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kut nummerquote:
quote:Op woensdag 27 november 2013 13:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kut nummer
Ik prefereer dan liever
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |