Met doornen erin.quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:44 schreef DaMook het volgende:
Die gracht in de arena staat een beetje droog.
Ik lees op twitter iemand in de gracht gevallen en traumaheli enzo, wist niet dat ze die betonnen vlakte ook al een gracht noemen. Dacht meteen aan water enzo.
Er had iets tussen hups en borduren gemoeten, maar achquote:
Rampampampampamquote:Op dinsdag 26 november 2013 21:41 schreef hugecooll het volgende:
DU DUN DU DUN DU DUN DU DUN DU DUN DU DUUUUUUUUUUN
Die zijn nog leuk jaquote:
Is ~ ongeveer, minder of meer?quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:45 schreef Vinniiee het volgende:
Waarom is het haast onmogelijk om een afzuigkap van ~55cm breed te vinden?
Kan iets meer zijn, moet onder de 57cm zitten. Wat een klote maatquote:Op dinsdag 26 november 2013 21:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Is ~ ongeveer, minder of meer?
~ ongeveerquote:Op dinsdag 26 november 2013 21:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Is ~ ongeveer, minder of meer?
Mooi zoquote:Op dinsdag 26 november 2013 21:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ging wel goed, ja. En was leuk
http://www.kieskeurig.nl/(...)&max=4821&view=tilesquote:Op dinsdag 26 november 2013 21:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kan iets meer zijn, moet onder de 57cm zitten. Wat een klote maat
Daar was ik al aan het kijken, maar zie ik niks tussen staan wat geen inbouw is of waar je de hoofdprijs voor betaald.quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
http://www.kieskeurig.nl/(...)&max=4821&view=tiles?
quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daar was ik al aan het kijken, maar zie ik niks tussen staan wat geen inbouw is of waar je de hoofdprijs voor betaald.
Gewoon een goede ventilator kopen dan.quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nu snap ik ook waarom de vorige bewoner geen afzuigkap had...
quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gewoon een goede ventilator kopen dan.
Kastje, ventilator erin en die naar de afvoerpijp laten wijzen. Afzuigkap has bornquote:
Raam open, ventilator erbij, en dan heb je je cheap-ass afzuigkap.quote:
quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Raam open, ventilator erbij, en dan heb je je cheap-ass afzuigkap.
Dat hoort bij werkenquote:
I know. Maar op den duur wordt dat juist minder, door gewenningquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:04 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat hoort bij werken, wordt ook steeds erger
.
ging je op je bek ja?quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:06 schreef Vinniiee het volgende:
Van een trap af springen terwijl je natte schoenen hebt is niet zo strak plan
hoe vonden ze je mooie haartjes?quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
I know. Maar op den duur wordt dat juist minder, door gewenning![]()
Werk nu bij Blue Sakura, japans sushi restaurant
Dat ookquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
I know. Maar op den duur wordt dat juist minder, door gewenning![]()
Werk nu bij Blue Sakura, japans sushi restaurant
Slechts 1 collega die het wel geinig vond. Voor de rest niemand echt gesproken. Sowieso niet over mn haar. Hahaquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:13 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
hoe vonden ze je mooie haartjes?
Ik doe dit naast mn studie en naast de Mc. Vind horeca geweldigquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:14 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat ook.
Ow dat is wel leuk, horeca gaat (voor zover ik ervaren heb) niet zo snel vervelen, elke dag gezellige mensen en elke dag is weer anders. Ik heb het altijd graag gedaan en zit eraan te denken om het als bijbaan te gaan doen, gewoon voor de hobby
![]()
.
quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Slechts 1 collega die het wel geinig vond. Voor de rest niemand echt gesproken. Sowieso niet over mn haar. Haha
Oh ik dacht lomp momentje om te lachen maar dit is minderquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee ik kon net blijven staan gelukkig, anders was ik met mn kop op de trap gevallen
Was ook wel een lomp momentje, had namelijk niet door dat de galerij nat wasquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh ik dacht lomp momentje om te lachen maar dit is minder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |