quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:41 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Kan iemand even een VRA inscannen? Kan ik ze nu alvast invoeren.
En wat kun je daarmee? Kan op google echt niks vindenquote:Op vrijdag 29 november 2013 14:41 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
MTCT systeem. Allemaal laserontvangers die corresponderen met een centraal systeem een een unit op de loop van je wapen.
Anders BB ff bellen, die flanst in een handomdraai een peppie schema'tje in elkaar.quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:39 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Jawel, om de dag een klein rondje hardlopen.
+ zoals mk zegt: de baard brengt conditie en spierkracht met zichzelf mee.
Eens kijken of ik de baard mag behouden in de amo (Gaat toch niet lukken)
Helemaal vergeten jaquote:Op vrijdag 29 november 2013 15:05 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]
Anders BB ff bellen, die flanst in een handomdraai een peppie schema'tje in elkaar.
ferrari enzo is flink gestegen andersquote:Op vrijdag 29 november 2013 15:32 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik snap die autoprijzen ook niet, die gaan toch altijd in waarde achteruit op old-timers na?
Tweedehandsers bedoelde ik dus, geen nieuwe.quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:36 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
ferrari enzo is flink gestegen anders
Anyway, waarde van mijn auto is stabiel gebleven, met een doosje reservelampjesquote:Op vrijdag 29 november 2013 16:15 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Als je hem maar zelf kan vervangen
Je hebt weer getankt?quote:Op vrijdag 29 november 2013 16:15 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Anyway, waarde van mijn auto is stabiel gebleven, met een doosje reservelampjes
Aldus degene met een oud roestig vehikelquote:Op vrijdag 29 november 2013 16:18 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dan is je wagen wel in waarde verdubbeld
Tsja, maar ik kan wel zelf een remlichtje vervangenquote:Op vrijdag 29 november 2013 16:19 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Aldus degene met een oud roestig vehikel
En ik kan zelf naar de garage, koffie is er gratisquote:Op vrijdag 29 november 2013 16:20 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Tsja, maar ik kan wel zelf een remlichtje vervangen
Ja, ze zijn er wel blij met die twee linkerhanden van jequote:Op vrijdag 29 november 2013 16:20 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
En ik kan zelf naar de garage, koffie is er gratis
Ik kijk ff links, maar zie toch echt 1 handquote:Op vrijdag 29 november 2013 16:21 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, ze zijn er wel blij met die twee linkerhanden van je
Ohwquote:Op vrijdag 29 november 2013 16:22 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik kijk ff links, maar zie toch echt 1 hand
1/17/2000, Back in the Futurequote:Op vrijdag 29 november 2013 16:29 schreef jitzzzze het volgende:
Ik verveelde me vandaag, wat vinden jullie ervan?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik wil de remklauw wel eens zien :pquote:Op vrijdag 29 november 2013 17:07 schreef jitzzzze het volgende:
Als dit onder je auto zit, dat moet je toch doorhebben al lang voordat je dit stadium bereikt?![]()
[ afbeelding ]
En nee, het is geen koppelingsplaat
Daar zal weinig meer van over zijnquote:Op vrijdag 29 november 2013 17:46 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ik wil de remklauw wel eens zien :p
Dat moet welquote:Op vrijdag 29 november 2013 17:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Daar zal weinig meer van over zijn
Wat moest je doen?quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:39 schreef Dumpafval het volgende:
Zo, ik dacht eens mee te doen aan crossfit op mijn school tbv. voorbereiding op werken bij defensie maar dat viel toch zwaar tegen, wat is dat zwaar zeg haha
Wat is jouw ambitie?quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:39 schreef Dumpafval het volgende:
Zo, ik dacht eens mee te doen aan crossfit op mijn school tbv. voorbereiding op werken bij defensie maar dat viel toch zwaar tegen, wat is dat zwaar zeg haha
http://www.saabgroup.com/en/Land/Training_and_Simulation/Tactical_Training/Personnel_Detection_Device_PDD/Features/quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:02 schreef Awsom het volgende:
[..]
En wat kun je daarmee? Kan op google echt niks vinden
Ik had begrepen dat als je helm niet verbonden is dat je 'bubbel' groter is en dus daarmee de kans dat je dodelijk getroffen word.quote:
Ok nice. Wist niet dat het bij de tank zo uitgebreid was.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:20 schreef Pumatje het volgende:
Het is zelfs wat uitgebreider dan dat hoor.
Het is net zo goed voor voertuigen ontwikkeld. Zo werd de tank uitgerust met een "120mm" laser unit, en de hoeken van het voertuig ( toren en onderstel apart ) uitgerust met sensoren. De bemanning droeg tegelijkertijd het systeem, waarbij de lader bijvoorbeeld met zijn gnk geneuzel moest optreden indien de tank werd beschoten, geraakt en bemanning getroffen. Bij een bepaalde treffer werd een soort bepaalde wond veroorzaakt, hier kon de lader/gnk'er worden getraind in het behandelen van specifieke en random verwondingen.
Ik ga nu niet zeggen dat wij dit allemaal zo exact naspeelden want die discipline ontbreekt gewoon vaak omdat er belangrijkere zaken zijn zoals het "uitschakelen" van de vijand. Het voertuig kon aparte schade te verduren krijgen, zoals een kanon/ munitie bunker/ motor/ brandstof/ toren beschadiging van een vijandelijke treffer. Schade was afhankelijk van richting, afstand en hoek. Best aardig apparaat wanneer het werkte![]()
Hoi allemaal overigens, ik ben er weer.
w-upquote:
Volbracht? Zo ja, beetje goeie tijd? Niet misselijk voor een lesje gym..quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:58 schreef Dumpafval het volgende:
[..]
w-up
5 min fietsen/roeien/hardlopen
6x onderstaande achter elkaar
8x optrekken aan trapeze
20x bank op en afspringen (squats als het ware)
10x opdrukken
6x buikspieren aan ringen
20m lopen met gestrekte armen, gewicht boven je hoofd
Nee, niet volbracht, haakte bij 3x het riedeltje af, de derde keer raffelde ik alles af en dat heeft natuurlijk geen zin, dus ik hield het voor gezien. Gelukkig was er een begeleider die op alles goedgekeurd was voor de Mariniers behalve zijn oren, hij kon me op bepaalde delen goed motiveren, maar er moet nog veel gebeuren als ik bij het leger wil. Ik houd de moed er in, as woensdag weerquote:Op vrijdag 29 november 2013 21:09 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]
Volbracht? Zo ja, beetje goeie tijd? Niet misselijk voor een lesje gym..
Met dat 8x optrekken zou ik de boot in gaan, de rest is redelijk te doen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:58 schreef Dumpafval het volgende:
[..]
w-up
5 min fietsen/roeien/hardlopen
6x onderstaande achter elkaar
8x optrekken aan trapeze
20x bank op en afspringen (squats als het ware)
10x opdrukken
6x buikspieren aan ringen
20m lopen met gestrekte armen, gewicht boven je hoofd
zonder pauze zo snel mogelijk, veel succesquote:Op vrijdag 29 november 2013 21:30 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Met dat 8x optrekken zou ik de boot in gaan, de rest is redelijk te doen.
Heb soortgelijks al gedaanquote:Op vrijdag 29 november 2013 21:31 schreef m.k het volgende:
[..]
zonder pauze zo snel mogelijk, veel succes
De rest is inderdaad niet lastigquote:Op vrijdag 29 november 2013 21:31 schreef m.k het volgende:
[..]
zonder pauze zo snel mogelijk, veel succes
Oftewel afgekeurdquote:Op vrijdag 29 november 2013 21:13 schreef Dumpafval het volgende:
[..]
Nee, niet volbracht, haakte bij 3x het riedeltje af, de derde keer raffelde ik alles af en dat heeft natuurlijk geen zin, dus ik hield het voor gezien. Gelukkig was er een begeleider die op alles goedgekeurd was voor de Mariniers behalve zijn oren, hij kon me op bepaalde delen goed motiveren, maar er moet nog veel gebeuren als ik bij het leger wil. Ik houd de moed er in, as woensdag weer
Ja haha, maar hij was fysiek wel echt veel en veel verder, alleen heeft hij een chronische oorontsteking, dus dat vond hij wel balen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:44 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]
Oftewel afgekeurdMooi dat ie daar mee gaat pronken.
Maar in principe heeft die niks, een sporttest afleggen en een vragenlijst invullen, dat heeft die meer dan jouquote:Op vrijdag 29 november 2013 21:46 schreef Dumpafval het volgende:
[..]
Ja haha, maar hij was fysiek wel echt veel en veel verder, alleen heeft hij een chronische oorontsteking, dus dat vond hij wel balen.
Ja, precies dat wel hahaquote:Op vrijdag 29 november 2013 21:47 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Maar in principe heeft die niks, een sporttest afleggen en een vragenlijst invullen, dat heeft die meer dan jou
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |