quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:41 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Kan iemand even een VRA inscannen? Kan ik ze nu alvast invoeren.
En wat kun je daarmee? Kan op google echt niks vindenquote:Op vrijdag 29 november 2013 14:41 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
MTCT systeem. Allemaal laserontvangers die corresponderen met een centraal systeem een een unit op de loop van je wapen.
Anders BB ff bellen, die flanst in een handomdraai een peppie schema'tje in elkaar.quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:39 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Jawel, om de dag een klein rondje hardlopen.
+ zoals mk zegt: de baard brengt conditie en spierkracht met zichzelf mee.
Eens kijken of ik de baard mag behouden in de amo (Gaat toch niet lukken)
Helemaal vergeten jaquote:Op vrijdag 29 november 2013 15:05 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]
Anders BB ff bellen, die flanst in een handomdraai een peppie schema'tje in elkaar.
ferrari enzo is flink gestegen andersquote:Op vrijdag 29 november 2013 15:32 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik snap die autoprijzen ook niet, die gaan toch altijd in waarde achteruit op old-timers na?
Tweedehandsers bedoelde ik dus, geen nieuwe.quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:36 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
ferrari enzo is flink gestegen anders
Anyway, waarde van mijn auto is stabiel gebleven, met een doosje reservelampjesquote:Op vrijdag 29 november 2013 16:15 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Als je hem maar zelf kan vervangen
Je hebt weer getankt?quote:Op vrijdag 29 november 2013 16:15 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Anyway, waarde van mijn auto is stabiel gebleven, met een doosje reservelampjes
Aldus degene met een oud roestig vehikelquote:Op vrijdag 29 november 2013 16:18 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dan is je wagen wel in waarde verdubbeld
Tsja, maar ik kan wel zelf een remlichtje vervangenquote:Op vrijdag 29 november 2013 16:19 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Aldus degene met een oud roestig vehikel
En ik kan zelf naar de garage, koffie is er gratisquote:Op vrijdag 29 november 2013 16:20 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Tsja, maar ik kan wel zelf een remlichtje vervangen
Ja, ze zijn er wel blij met die twee linkerhanden van jequote:Op vrijdag 29 november 2013 16:20 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
En ik kan zelf naar de garage, koffie is er gratis
Ik kijk ff links, maar zie toch echt 1 handquote:Op vrijdag 29 november 2013 16:21 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, ze zijn er wel blij met die twee linkerhanden van je
Ohwquote:Op vrijdag 29 november 2013 16:22 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik kijk ff links, maar zie toch echt 1 hand
1/17/2000, Back in the Futurequote:Op vrijdag 29 november 2013 16:29 schreef jitzzzze het volgende:
Ik verveelde me vandaag, wat vinden jullie ervan?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |