quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:26 schreef Thaboel het volgende:
Iemand een mooi idee voor ontbijt? Geen kapsalon, die staat rond 8 uur op het menu.
Ja tering dan moet ik veel koken...quote:
Geen Ierse pub in de buurt?quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:34 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ja tering dan moet ik veel koken...
Neequote:
quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:31 schreef m.k het volgende:
Godver wat waait het hard op het dak van de uithof piste
Jij zult wel aardig fit zijn voor je opleiding :pquote:Op vrijdag 29 november 2013 12:26 schreef Thaboel het volgende:
Iemand een mooi idee voor ontbijt? Geen kapsalon, die staat rond 8 uur op het menu.
Soldaat Papzak presentquote:Op vrijdag 29 november 2013 14:00 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]
Jij zult wel aardig fit zijn voor je opleiding :p
Jawel, om de dag een klein rondje hardlopen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:25 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]
Haha. Ben je al een beetje bezig? 3,5 maand zijn zo om.
Gelijk eerste dag ff VRA'tje krabbelen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:39 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Jawel, om de dag een klein rondje hardlopen.
+ zoals mk zegt: de baard brengt conditie en spierkracht met zichzelf mee.
Eens kijken of ik de baard mag behouden in de amo (Gaat toch niet lukken)
MTCT systeem. Allemaal laserontvangers die corresponderen met een centraal systeem een een unit op de loop van je wapen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:39 schreef Awsom het volgende:
[ afbeelding ]
Wat zit er eigenlijk allemaal op die band die om de helm heenzit?
Kan iemand even een VRA inscannen? Kan ik ze nu alvast invoeren.quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:40 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Gelijk eerste dag ff VRA'tje krabbelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |