En wat was daarvan de relevantie dan?quote:
Dat je bijna net zo jong bent als Baklava en DUS niets mag zeggen ofzo?quote:Op vrijdag 29 november 2013 01:17 schreef IPA35 het volgende:
[..]
En wat was daarvan de relevantie dan?
whut?quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:38 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Interessant, dit zouden Afrikaanse huurlingen zijn die aan de kant van Assad vechten. Nigeria en Ivoorkust worden genoemd en mogelijk ook senegal.
[ afbeelding ]
Afrikaanse huurlingen met een commendant van het Iraakse Liwa Abu Al Fadl Abbas in Damascus:
[ afbeelding ]
Dacht dat het niet vreemder kon worden. Doet me denken aan Khadaffi die haalde zijn huurlingen ook van de meest vreemde locaties vandaan.
Deze foto is niet relevant aan het conflict in Syrië. Sterker nog, het is een redelijk oude foto van Sjiieten in Nigeria.quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:38 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Interessant, dit zouden Afrikaanse huurlingen zijn die aan de kant van Assad vechten. Nigeria en Ivoorkust worden genoemd en mogelijk ook senegal.
[ afbeelding
Eritreanen om precies te zijn.quote:Afrikaanse huurlingen met een commendant van het Iraakse Liwa Abu Al Fadl Abbas in Damascus:
[ afbeelding ]
De reden waarom ik je vraag niet beantwoord is omdat ik niet weet of deze praktijk wel of niet is toegestaan volgens de islam. Dus ik hoor graag van jou waarom het niet is toegestaan volgens de islam, dan weet ik ook gelijk waarom je het een probleem vindt dat het expliciet in naam van de islam gebeurt.quote:Op vrijdag 29 november 2013 01:09 schreef Aloulou het volgende:
Ik heb al genoeg beantwoord, als jij mijn eerdere vraag nou eens beantwoord zou dat eerlijker zijn. Vervolgens zal ik je inmiddels derde vraag graag beantwoorden.
Ik dacht dat je een oude man was, niet dus.quote:
quote:Op vrijdag 29 november 2013 01:47 schreef Charismatisch het volgende:
Ik dacht dat je een oude man was, niet dus.
Je bent geen Moslim dus?quote:Op vrijdag 29 november 2013 01:47 schreef Charismatisch het volgende:
De reden waarom ik je vraag niet beantwoord is omdat ik niet weet of deze praktijk wel of niet is toegestaan volgens de islam.
Iemand?quote:Op vrijdag 29 november 2013 01:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
Maar goed, waarom is het inhuren van huurlingen eigenlijk raar als je land overspoelt wordt door "rebellengroepen" die uit alle hoeken en gaten komen??
Lijkt me logisch dat je dan voor een tegenwicht (zo veel mogelijk gelijk in aantal) probeert te zorgen..
Hopelijk wel met instructies om niet zo los te gaan als de "rebellengroepen", dat wel..
censuurquote:
Was nogal stom..Maar reageer eens op de post erboven..quote:
Wat valt er te reageren?quote:Op vrijdag 29 november 2013 01:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Was nogal stom..Maar reageer eens op de post erboven..
Volgens mij stel ik een vraag in die postquote:
het doel heiligt de middelen uiteraard, maar als je zo hard loop te roepen dat "buitenlanders" verantwoordelijk zijn voor dit conflict, waarop je zelf ook weer buitenlanders inhuurt om oa je eigen landgenoten om te leggen, het is op zijn minst frappant en die khadaffi vergelijking vind wel en goeie, die khadaffi deed dat alleen veel eerder dan assadquote:Op vrijdag 29 november 2013 01:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
Maar goed, waarom is het inhuren van huurlingen eigenlijk raar als je land overspoelt wordt door "rebellengroepen" die uit alle hoeken en gaten komen??
Lijkt me logisch dat je dan voor een tegenwicht (zo veel mogelijk gelijk in aantal) probeert te zorgen..
Hopelijk wel met instructies om niet zo los te gaan als de "rebellengroepen", dat wel..
wat was stom?quote:Op vrijdag 29 november 2013 01:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Was nogal stom..Maar reageer eens op de post erboven..
ik zie alleen een streepjequote:Op vrijdag 29 november 2013 02:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Volgens mij stel ik een vraag in die post
Wat ik schreef voor ik er een - van maakte. Sloeg nergens op. Dus verwijderdquote:
De post ERBOVEN zei ikquote:
Nee is niet echt raar, als het al waar is. Zullen eerder vrijwilligers zijn aangezien ze zich blijkbaar hebben aangesloten bij een vrijwillige organisatie.quote:Op vrijdag 29 november 2013 02:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
De post ERBOVEN zei ik
Maar die heb je beantwoord inmiddels, gun me een momentje voor een antwoord
Nou ja, dat klopt toch gewoon?? Althans: NU iig...quote:Op vrijdag 29 november 2013 02:00 schreef Slayage het volgende:
[..]
het doel heiligt de middelen uiteraard, maar als je zo hard loop te roepen dat "buitenlanders" verantwoordelijk zijn voor dit conflict, waarop je zelf ook weer buitenlanders inhuurt om oa je eigen landgenoten om te leggen, het is op zijn minst frappant en die khadaffi vergelijking vind wel en goeie, die khadaffi deed dat alleen veel eerder dan assad
was idd niet zon slimme postquote:Op vrijdag 29 november 2013 02:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat ik schreef voor ik er een - van maakte. Sloeg nergens op. Dus verwijderd
Misschien komt het door jouw nickname, IPA35.quote:Op vrijdag 29 november 2013 01:49 schreef IPA35 het volgende:
![]()
Hoe kom je daar nou bij?!
Goed, ik heb zo mijn vreemde interesses maar toch...
Vreemde conclusie. Wel, maar betekent niet dat ik een islam-expert ben.quote:
ach sooooquote:Op vrijdag 29 november 2013 02:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
De post ERBOVEN zei ik
Maar die heb je beantwoord inmiddels, gun me een momentje voor een antwoord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |