Prima! Wordt dan voor mij op zijn vroegst morgen en anders komend weekend dat ik tijd heb. Moet vanavond Sinterklaas vierenquote:Op dinsdag 3 december 2013 22:18 schreef Flightguy1986 het volgende:
[..]
Ik moet m'n Kadabra nog evolueren
Zullen we heen-en-weer ruilen?
En ik ben eventueel wel geinteresseerd in die Honedge
Die vervelende Sinterklaar ookquote:Op woensdag 4 december 2013 08:44 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Prima! Wordt dan voor mij op zijn vroegst morgen en anders komend weekend dat ik tijd heb. Moet vanavond Sinterklaas vieren
Is prima, ik ben morgenavond vanaf een uur of 8, half 9 wss onlinequote:Op woensdag 4 december 2013 08:44 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Prima! Wordt dan voor mij op zijn vroegst morgen en anders komend weekend dat ik tijd heb. Moet vanavond Sinterklaas vieren
Top, moet ik em daarvoor even wat levelen. Is nu nog een level 1 gastly. Had hem wel ge-EV trained.quote:Op woensdag 4 december 2013 10:14 schreef Flightguy1986 het volgende:
[..]
Is prima, ik ben morgenavond vanaf een uur of 8, half 9 wss online
Volgens mij hebben we nog niet geruild, ik heb je nu iig wel toegevoegd, staat ook bij m'n vrienden. Tot morgenavondquote:Op woensdag 4 december 2013 10:48 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Top, moet ik em daarvoor even wat levelen. Is nu nog een level 1 gastly. Had hem wel ge-EV trained.
Volgens mij had ik je nog in mn FL. Hadden laatst toch nog iets geruild? Of ik naar jou gestuurd?
quote:Op woensdag 4 december 2013 11:09 schreef Seikcid het volgende:
Gisteren zomaar een shiny Butterfree gevangen in een safari.M'n eerste ooit.
Bleef gelijk zitten in een quick ball.
2 perfecte IV's op sp. att. en sp. def.quote:
Heb je x of y?quote:Op donderdag 5 december 2013 08:24 schreef boem-dikkie het volgende:
Verhaal uitgespeeld. Nu nog even in de grotten kijken waar je als champion pas in mag en dan is het wel weer leuk geweest met Pokémon.
Gisteren met veel geluk opeens een 6iv Kabuto.quote:Op woensdag 4 december 2013 13:28 schreef Seikcid het volgende:
Nu als vervolg een adamant Kabuto met swift swim.
Ruilen voor een 6 iv pokemon van mij, mits male? Een andere trainer id zorgt voor een verhoogde kans op eieren.quote:Op donderdag 5 december 2013 11:37 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Gisteren met veel geluk opeens een 6iv Kabuto.Nu verder met een Lotad, zo herbouw ik langzaam mijn hele team.
Nee sorry, wil 'm echt gaan gebruiken. Heb wel een aantal 4iv en 5iv Marill's en Kabuto's over.quote:Op donderdag 5 december 2013 11:52 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ruilen voor een 6 iv pokemon van mij, mits male? Een andere trainer id zorgt voor een verhoogde kans op eieren.
Meh, heb een 6 iv pokemon nodig voor water groep 1 en 3, heb zelf 3 6iv pokemon voor de Dragon/Monster groep.quote:Op donderdag 5 december 2013 12:12 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Nee sorry, wil 'm echt gaan gebruiken. Heb wel een aantal 4iv en 5iv Marill's en Kabuto's over.
Hmm, dat is dan wel weer interessant voor m'n Goodra.quote:Op donderdag 5 december 2013 12:20 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Meh, heb een 6 iv pokemon nodig voor water groep 1 en 3, heb zelf 3 6iv pokemon voor de Dragon/Monster groep.
Plus, wiskundig gezien duurt het een stuk langer om een 6 iv dragon egg group te krijgen i.v.m. de stappen die per ei genomen moeten wordenquote:Op donderdag 5 december 2013 12:24 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Hmm, dat is dan wel weer interessant voor m'n Goodra.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |