Egg move mah nigguh.quote:Op donderdag 28 november 2013 13:35 schreef Seikcid het volgende:
Gengar kan toch geen disable leren nu?
Dan heeft die website geen goed overzicht.quote:Op donderdag 28 november 2013 14:38 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ik heb toch echt een Gengar met disable
Op bulbapedia staat ie gewoon bij eggmoves: http://bulbapedia.bulbagarden.net/wiki/Gengarquote:Op donderdag 28 november 2013 14:40 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Dan heeft die website geen goed overzicht.
Vet boos ben ik nu.quote:Op donderdag 28 november 2013 16:05 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Op bulbapedia staat ie gewoon bij eggmoves: http://bulbapedia.bulbagarden.net/wiki/Gengar
Ik ben voorlopig nog aan het werk.quote:Op donderdag 28 november 2013 16:23 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Leef je uit in een battle, over 30 minuten als mijn laatste twee mons geleveld zijn
Ik heb eindelijk zes werkbare monsquote:Op donderdag 28 november 2013 16:30 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Ik ben voorlopig nog aan het werk.
IV/EV enzo?quote:Op donderdag 28 november 2013 16:39 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ik heb eindelijk zes werkbare monsLang genoeg geduurd
In het spel zijn ze allemaal 3d, voor zover ik weet zitten ze ook allemaal in de game via friendsafari's dus ik zou zeggen van wel/kwestie van tijd.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:49 schreef DeathstrokeGuy92 het volgende:
Zijn er toevallig Pokemon sprites in full 3d nu?
Op Serebii hebben ze wel, maar alleen die onder het Kalos pokedex vallen, maar zou bijvoorbeeld ook weten hoe de Jotho/Hoenn/Sinnoh/Unova starters eruit zien en paar andere Pokemons die niet in de Kalos pokedex te vinden zijn
Ja precies, maar ik zelf heb niet Pokmeon X en Y laat staan 3ds, maar was nieuwsgierig hoe ze allemaal eruit zagen. Had gekeken op het internet en zag dat Serebii een groot aantal had, maar niet veel alleen die onder de Kalos Pokedex zaten vandaarquote:Op donderdag 28 november 2013 23:21 schreef Nikmans het volgende:
[..]
In het spel zijn ze allemaal 3d, voor zover ik weet zitten ze ook allemaal in de game via friendsafari's dus ik zou zeggen van wel/kwestie van tijd.
Zou kunnen, ze zijn er wel, geef het tijd dan komen ze vast ook onlinequote:Op donderdag 28 november 2013 23:25 schreef DeathstrokeGuy92 het volgende:
[..]
Ja precies, maar ik zelf heb niet Pokmeon X en Y laat staan 3ds, maar was nieuwsgierig hoe ze allemaal eruit zagen. Had gekeken op het internet en zag dat Serebii een groot aantal had, maar niet veel alleen die onder de Kalos Pokedex zaten vandaar
Ja precies Serebii heb ze in groot aantal al en de rest zijn fan made 2D sprites die mensen maken. Verder zijn ze nog niet te vinden, maar blijkbaar dus wachten.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:31 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Zou kunnen, ze zijn er wel, geef het tijd dan komen ze vast ook online
Je streak verpest?quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:42 schreef Nikmans het volgende:
Aids Battle Maison wat is dit toch voor bullshit
Jaquote:
Good luck!quote:Op vrijdag 29 november 2013 11:34 schreef Seikcid het volgende:
Vanavond staat de victory road en de league eindelijk op het programma.
Shinx (L)quote:Op zaterdag 30 november 2013 15:12 schreef boem-dikkie het volgende:
Heeft er iemand een loike Electric Pokemon over? Level maakt niet zo veel uit.
Die exp share maakt singleplayer wel echt een walkover ja, blaas alles weg met je lead die 20 levels voorloopt op de rest en mócht je een keer geresist worden dan switch je naar een van je andere boys, die sowieso ook 10 levels voorlooptquote:Op zaterdag 30 november 2013 15:12 schreef boem-dikkie het volgende:
Net mijn zevende badge gehaald trouwens. Vind het spel niet zo moeilijk als vorige Pokemon spellen. Heb met nog geen één gym-pop moeite gehad eigenlijk en kon de meeste met één of twee Pokemon wel af.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 30 november 2013 17:42 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Die exp share maakt singleplayer wel echt een walkover ja, blaas alles weg met je lead die 20 levels voorloopt op de rest en mócht je een keer geresist worden dan switch je naar een van je andere boys, die sowieso ook 10 levels voorloopt
2,5 uur zitten resetten voor een met goede IV's en nature, uiteindelijk maar een neutrale nature genomen want het duurde me te langquote:Op zaterdag 30 november 2013 18:31 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Inderdaad.
Net Pokemon Y gevangen.
Ik ben zo blij dat ik meteen een Naive Yveltal met goede relevante IVs had.quote:Op zaterdag 30 november 2013 18:39 schreef Nikmans het volgende:
[..]
2,5 uur zitten resetten voor een met goede IV's en nature, uiteindelijk maar een neutrale nature genomen want het duurde me te lang
Voor de singleplayer maakt het allemaal geen fuck uit, en ga je je meer vermaken als je er totaal niet op let. Verder:quote:Op zondag 1 december 2013 22:23 schreef Atta-boy het volgende:
Heeft iemand miss een linkje oid waar die afkortingen zoals IV en andere relevante dingen uitgelegd worden?
Ben namenlijk van plan ook met pokemon te starten en het lijkt me handig als ik in het begin al een beetje weet waar ik op moet letten om mijn pokemons aardig te trainen.
Nature wist ik nog van voorgaande delen die ik gespeeld had maar de rest is me een beetje ontschoten
Daar kijk ik helemaal niet naar in de SP.quote:Op zondag 1 december 2013 22:23 schreef Atta-boy het volgende:
Heeft iemand miss een linkje oid waar die afkortingen zoals IV en andere relevante dingen uitgelegd worden?
Ben namenlijk van plan ook met pokemon te starten en het lijkt me handig als ik in het begin al een beetje weet waar ik op moet letten om mijn pokemons aardig te trainen.
Nature wist ik nog van voorgaande delen die ik gespeeld had maar de rest is me een beetje ontschoten
Zygarde zit in die mine volgens mij, met als signaturemove een move die precies doet wat Earthquake doet maar met 10 power minderquote:Op maandag 2 december 2013 08:09 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Daar kijk ik helemaal niet naar in de SP.
Overigens gister die 'mine' ingelopen in de overtuiging dat je daar in moest om naar het volgende dorpje te komen. Ben ik op het eind mag ik er niet door.
Dankje.quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:38 schreef DeathstrokeGuy92 het volgende:
[..]
Good luck!
Wat is je team?
Hier iemand? Voeg me toe als je wilt.quote:Op maandag 2 december 2013 16:31 schreef Seikcid het volgende:
Nu nog op zoek naar iemand met Ditto's in zijn of haar safari.
WARE_HEIDEN heeft ditto's in zijn safariquote:Op maandag 2 december 2013 18:07 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Hier iemand? Voeg me toe als je wilt.
0989-1981-0765
Mwoh, ik heb nu een werkbaar groepje om mee te battlen dus dat is cool en als ze vervelen level ik wel weer iets nieuws, ofzoquote:Op maandag 2 december 2013 20:22 schreef Schuppie het volgende:
Ben ik de enige bij wie Pokemon echt zwaar begint te vervelen?
quote:
Ben je die pokemon nu doelbewust gaan levelen en evolueren om ze daarna op wondertrade te zetten?quote:Op dinsdag 3 december 2013 20:57 schreef La-Vache-Qui-Rit het volgende:
[..]
Waarom? Het is weer eens wat anders dan Fletchling of Bunnelby op wonder trade
Yepquote:Op dinsdag 3 december 2013 21:01 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ben je die pokemon nu doelbewust gaan levelen en evolueren om ze daarna op wondertrade te zetten?
Haha, vooruit dan maarquote:Op dinsdag 3 december 2013 21:03 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Je bent aardig gestoord.
Aardig en gestoord.
Nee dankjewel, want ik heb er helaas niks aanquote:Op dinsdag 3 december 2013 21:04 schreef La-Vache-Qui-Rit het volgende:
[..]
Haha, vooruit dan maarNah serieus, kleine moeite, Lucky Egg en Pokérus, dan gaat het hard
Wil je er eentje? Of meerdere?
Mmm, als je alleen competitieve pokémon gebruikt denk ik dat ik nogal kansloos benquote:Op dinsdag 3 december 2013 21:06 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Nee dankjewel, want ik heb er helaas niks aan. Ik gebruik alleen competitief gebreede pokemon en dat zijn die van jou vast niet.
Waar je mij wél mee blij zou maken is een double battle.
Geen probleem joh, is allemaal toch maar voor de lol enzoquote:Op dinsdag 3 december 2013 21:07 schreef La-Vache-Qui-Rit het volgende:
[..]
Mmm, als je alleen competitieve pokémon gebruikt denk ik dat ik nogal kansloos ben
Wat is je FC? Of heb ik jou al in m'n lijst?quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:08 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Geen probleem joh, is allemaal toch maar voor de lol enzo
Betwijfel ik, mijn fc: 0318-7598-6620 IGN: Omerquote:Op dinsdag 3 december 2013 21:09 schreef La-Vache-Qui-Rit het volgende:
[..]
Wat is je FC? Of heb ik jou al in m'n lijst?
Ik heb je wel in m'n lijstquote:Op dinsdag 3 december 2013 21:10 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Betwijfel ik, mijn fc: 0318-7598-6620 IGN: Omer
of startersquote:Op dinsdag 3 december 2013 20:57 schreef La-Vache-Qui-Rit het volgende:
[..]
Waarom? Het is weer eens wat anders dan Fletchling of Bunnelby op wonder trade
Kom nu online.quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:12 schreef La-Vache-Qui-Rit het volgende:
[..]
Ik heb je wel in m'n lijstBen je online?
Ik moet m'n Kadabra nog evoluerenquote:Op dinsdag 3 december 2013 21:25 schreef Sjiznit het volgende:
Zo mijn perfect IV timid Gastly is ook binnen. Is er iemand binnenkort bereid om hem even heen en weer te traden zodat hij een Gengar wordt? Heb nog wel een leuke pokemon als beloning dan. Een assortiment 5 IV Sassy Eevee's, een 5iv brave Honedge, 5IV calm ralts, 5IV adamant Marill of 5 IV jolly scrappy kangaskhan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |