In mijn ervaring kunnen sommige navigatiesystemen kunnen niet overweg met een "fast charge" usb poort (2100 mA). Terwijl andere juist niet overweg kunnen met een standaard usb poort (1000 mA).quote:Op woensdag 27 november 2013 21:53 schreef S-RS het volgende:
[..]
Heb ik ook, maar daar doet m'n navi het niet op
Mmmn, dat is wel een keer te proberen ja, thanks!quote:Op woensdag 27 november 2013 22:07 schreef Markus2929 het volgende:
[..]
In mijn ervaring kunnen sommige navigatiesystemen kunnen niet overweg met een "fast charge" usb poort (2100 mA). Terwijl andere juist niet overweg kunnen met een standaard usb poort (1000 mA).
Als je een lader koopt met beide poortjes dan doet ie het waarschijnlijk wel
Als ik mijn TomTom in de 1000mA poort doe, werkt ie wel, maar laad ie niet op. Terwijl mijn SG3 meestal beter op de 1000mA poort werkt. Kan ook zijn dat mijn oplader gewoon gaar is, maar het is wel een officiële TomTom oplader.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:09 schreef Viezze het volgende:
Die ik heb heeft twee poorten van 1000mA en mijn TomTom werkt daar prima op.
Daarom google navigatie, dan kan je gewoon andere shit uitspoken op je telefoon (wat natuurlijk eigenlijk niet hoort tijdens het rijdenquote:Op woensdag 27 november 2013 20:35 schreef S-RS het volgende:
Ik heb m'n telefoon ook een tijdje als navigatie gebruik(navigon) en dan op de achtergrond flitsmeister, ideaal! Maar het irritante vond ik dat je dan niet bij je je telefoon dan niet even snel kan gebruiken als je die nodig hebt. Dus ik ben weer overgestapt op de losse navigatie. Helaas dus geen flitsmeister meer tijdens het rijden, omdat de oplader bezet is voor de navi. Wat resulteert in het feit dat ik tegenwoordig rij als een oude lul
Dat je tijdens het navigeren niet bezig kan is het probleem niet, maar meer dat die in een houder niet binnen handbereik is. Wil de navi altijd in de houder hebben, als je in Amsterdam oid rond rijd waar je onbekend bent wil ik de kaart ook gewoon zien met 100 wegen naar links en rechts. Dan is zo'n apparaat dat door de auto rond slingerd in elke bocht waardeloos, dus in de houder. Maar ja, dan kun je er zo lastig bijquote:Op woensdag 27 november 2013 22:39 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Daarom google navigatie, dan kan je gewoon andere shit uitspoken op je telefoon (wat natuurlijk eigenlijk niet hoort tijdens het rijden), maar blijven de meldingen gewoon in je statusbalk (of hoe je het ook noemen wilt) voorbij komen.
Ik had ergens een mini-USB kabeltje liggen, niet origineel van TomTom. Werkt gewoon en hij laadt ook op.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:19 schreef Markus2929 het volgende:
[..]
Als ik mijn TomTom in de 1000mA poort doe, werkt ie wel, maar laad ie niet op. Terwijl mijn SG3 meestal beter op de 1000mA poort werkt. Kan ook zijn dat mijn oplader gewoon gaar is, maar het is wel een officiële TomTom oplader.
Ach, op een parkeerplaats sta je voor langere tijd stil lijkt me, dus dan is het weinig moeite om je telefoon even eruit te halen denk ikquote:Op woensdag 27 november 2013 23:10 schreef S-RS het volgende:
[..]
Dat je tijdens het navigeren niet bezig kan is het probleem niet, maar meer dat die in een houder niet binnen handbereik is. Wil de navi altijd in de houder hebben, als je in Amsterdam oid rond rijd waar je onbekend bent wil ik de kaart ook gewoon zien met 100 wegen naar links en rechts. Dan is zo'n apparaat dat door de auto rond slingerd in elke bocht waardeloos, dus in de houder. Maar ja, dan kun je er zo lastig bij
Tis trouwens niet alleen tijdens het rijden hè, maar vooral op parkeerplaatsen of even snel voor het stoplicht/brug oid.
Je staat dan idd even wat langer stil, maar dat erin en eruit pielen vind ik zo irritant. Altijd wat te zeuren die S-RSquote:Op woensdag 27 november 2013 23:20 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ach, op een parkeerplaats sta je voor langere tijd stil lijkt me, dus dan is het weinig moeite om je telefoon even eruit te halen denk ik
En verder, tja, ik gebruik mijn telefoon eigenlijk alleen op parkeerplaatsen en verder niet. Sowieso vind ik een losse navigatie meenemen zo irritant dat ik zo'n nadeeltje dan maar voor lief neem.
Geen wonder dat je geen vriendin hebt, je bent net zelf een wijfquote:Op woensdag 27 november 2013 23:32 schreef S-RS het volgende:
[..]
Je staat dan idd even wat langer stil, maar dat erin en eruit pielen vind ik zo irritant. Altijd wat te zeuren die S-RS
Die heb ik op de EW-borrel gewonnen met mijn idee om geld in te zamelen voor OneMenquote:Op woensdag 27 november 2013 21:44 schreef Viezze het volgende:
[..]
Daarom heb ik deze
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 november 2013 08:33 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Geen wonder dat je geen vriendin hebt, je bent net zelf een wijf
quote:Op woensdag 27 november 2013 23:21 schreef joppie_saus het volgende:
Verder een werkdag van 14 uur op 2,5 uur slaap afgelopen nacht. Holla at ya coffee.
Ik heb het overleefd gisterenquote:
Wel fijn ja.quote:Op donderdag 28 november 2013 10:03 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Ik heb het overleefd gisteren's Ochtends ging nog wel, rond 14u kwam de dip. Maar hé, alles wat in de auto staat mag je pakken
XC60 + facelift + T6 = liefdequote:Op donderdag 28 november 2013 10:44 schreef Viezze het volgende:
Nog een spoedje, retour Keldonk - Heemstede. XC60 en een S60, dat is nog eens een meevaller.
Dat stuk van die bushalte daar op het plein naar dat garagebedrijf toe is wel echt een teringeindquote:Op donderdag 28 november 2013 10:44 schreef Viezze het volgende:
Nog een spoedje, retour Keldonk - Heemstede. XC60 en een S60, dat is nog eens een meevaller.
Ik was met de buurtbus! Nog geen 5 min lopenquote:Op donderdag 28 november 2013 12:13 schreef VogeltjeTwiet het volgende:
[..]
Dat stuk van die bushalte daar op het plein naar dat garagebedrijf toe is wel echt een teringeind
Had dinsdag een V60 D3 automaat daar vandaan, prima hoor.
Ik moest hem om 09:00 ophalen, toen reed er nog geen buurtbusquote:Op donderdag 28 november 2013 15:58 schreef Viezze het volgende:
[..]
Ik was met de buurtbus! Nog geen 5 min lopenstraks terug weer, sta nu langs de snelweg te wachten ander ben ik veel te vroeg
Ga niet helemaal naar Erp lopen.
De S60 vind ik wel fijner rijden. Alleen de xc60 was een automaat en dat is ook wel erg prettig
Ze bellen de laatste tijd steeds vaker heb ik het idee, de ritten eerst flink opsparen oid.quote:Op donderdag 28 november 2013 16:40 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb nog niks, maar hopelijk gaat dat nog goedkomen
Geloof het niet, maar het houd ook niet over.. 136 pk op zo'n 3 ton.quote:Op donderdag 28 november 2013 18:01 schreef Irritatie100 het volgende:
Toch nog. Rotterdam - Amersfoort in een Peugeot 3008 en Wageningen - Breda in een Crafter. Lang geleden dat ik zo'n grote heb gereden, maar moet goed komen. 136pk versie, dat is toch niet de zwakste motor?
Neuh, dat zal niet, maar de Crafters díe ik gereden heb waren nog zwakker dan dezequote:Op donderdag 28 november 2013 18:26 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Geloof het niet, maar het houd ook niet over.. 136 pk op zo'n 3 ton.
Mij is verteld dat het niet uitmaakt waar je begint, al moet het wel een bus-/treinstation zijnquote:Op donderdag 28 november 2013 18:45 schreef qua111 het volgende:
Hoe doen jullie dat eigenlijk als je een keuze hebt tussen de trein of de bus als OV naar de eerste rit. Want officieel mag je alleen vanaf een groot busstation beginnen. Keurt EW het goed als je vanaf een bushalte begint, als dat tijd scheelt.
Toch juist chill? Goed voor de uren. Ik heb er juist een hekel aan als ik in mijn woonplaats moet beginnen, kost me best veel reistijd die niet wordt vergoed.quote:Op donderdag 28 november 2013 18:34 schreef Kevindinhinho het volgende:
Ik ook nog werk gekregen, enige keer deze maand. Almelo - Meerkerk in een Mondeo en Oss - Hengelo in een Mini One. Maar ik zit in regio Zwolle, niet daar ergens in Twente.. Ik word er wel een beetje zat van altijd overal naar de grootste kutgaten gestuurd te worden zeg..
quote:SIGNALEMENT
Merk PEUGEOT
Model 208 GTI
Type 1.6 GTI 147KW 3-D
3 ton? Dat is wel een beetje overdreven. Misschien als het een bakwagen is, maar dan zit je meestal rond de 2800kg. 136pk komt best prima weg.quote:Op donderdag 28 november 2013 18:26 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Geloof het niet, maar het houd ook niet over.. 136 pk op zo'n 3 ton.
In de buurt is ook niet zo erg. Maar bijna twee uur reizen om bij het ophaaladres te komen vind ik een beetje te gortig worden. Mijn laatste drie dagen waren zo..quote:Op donderdag 28 november 2013 19:26 schreef Viezze het volgende:
[..]
Toch juist chill? Goed voor de uren. Ik heb er juist een hekel aan als ik in mijn woonplaats moet beginnen, kost me best veel reistijd die niet wordt vergoed.
Bij AR is het juist fijn als je in je woonplaats begint, daar wordt altijd het eerste halfuur reistijd niet vergoed. Dus als je dan vijf minuten naar je ophaaladres moet fietsen mis je maar vijf minuten.quote:Op donderdag 28 november 2013 19:32 schreef Kevindinhinho het volgende:
[..]
In de buurt is ook niet zo erg. Maar bijna twee uur reizen om bij het ophaaladres te komen vind ik een beetje te gortig worden. Mijn laatste drie dagen waren zo..
Wij hadden een verlengde en verhoogde crafter als rolstoelbus. Mij staat echt bij dat die tegen de 3ton woog... Zat de 2.5 liter in.quote:Op donderdag 28 november 2013 19:32 schreef RTS91 het volgende:
[..]
3 ton? Dat is wel een beetje overdreven. Misschien als het een bakwagen is, maar dan zit je meestal rond de 2800kg. 136pk komt best prima weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |