abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133679768
Ook nog even een collega erhebs gedropt die locatiewerk deed. Opzich reed dat busje wel prima, maar wat is de A2 saai zeg. -.-
pi_133681399
Misschien een beetje off-topic, maar als ik binnenkort aangenomen wordt bij Easyway lijkt het me wel handig om een houdertje + oplader voor me iphone voor in de auto te hebben.

Nu keek ik even op dealextreme en kwam ik er eentje tegen op dealextreme maar heb ik geen idee hoe je deze kan bevestigen, iemand die het wel snapt?

http://dx.com/p/3-in-1-36(...)s-black-white-174935
pi_133681567
Met de zuignap aan het raam die je ziet. De houder steekt niet vooruit en komt dus niet dichter op je af als je snapt wat ik bedoel. Hij zit dus bijna direct tegen het raam aan, en bij sommige auto's kan dit behoorlijk ver weg zijn ;)
pi_133681911
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 17:54 schreef S-RS het volgende:
Met de zuignap aan het raam die je ziet. De houder steekt niet vooruit en komt dus niet dichter op je af als je snapt wat ik bedoel. Hij zit dus bijna direct tegen het raam aan, en bij sommige auto's kan dit behoorlijk ver weg zijn ;)
Haha geen aanrader dus als ik jou zo hoor. Mensen met een linkje naar dealextreme die daar voor weinig geld een goede houder hebben gekocht?
pi_133684741
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2013 18:04 schreef Cassenzo het volgende:

[..]

Haha geen aanrader dus als ik jou zo hoor. Mensen met een linkje naar dealextreme die daar voor weinig geld een goede houder hebben gekocht?
Ik heb mijn houdertje gewoon bij de xenos gehaald, dat is gewoon een usb oplader met een statiefje erop, werkt prima, voor die 9 euro die ik ervoor betaald heb.
Nadeel is dat het statiefje soms naar beneden zakt wanneer je hard over drempels oid gaat. En dat in uitzonderlijke gevallen, de (werkende) 12v aansluiting niet binnen handbereik zit.
pi_133686371
Bij de action hebben ze universele smartphonehouders, die voldoen opzich ook prima.
pi_133686514
Ik heb een S4 met extra accu, en een losse acculader. Dat werkt ook goed. Als de ene accu leeg is, wissel ik hem om voor de ander, en die kan ik dan meteen weer opladen.
Nee.
pi_133687420
Ik heb m'n telefoon ook een tijdje als navigatie gebruik(navigon) en dan op de achtergrond flitsmeister, ideaal! Maar het irritante vond ik dat je dan niet bij je je telefoon dan niet even snel kan gebruiken als je die nodig hebt. Dus ik ben weer overgestapt op de losse navigatie. Helaas dus geen flitsmeister meer tijdens het rijden, omdat de oplader bezet is voor de navi. Wat resulteert in het feit dat ik tegenwoordig rij als een oude lul :7
pi_133687579
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2013 18:04 schreef Cassenzo het volgende:

[..]

Toen ik voor de eerste (en laatste) keer iets heb besteld bij Dealextreme duurde het zo tyfus lang voordat ik het in huis had.. Echt meer dan een maand. Je kan ook gewoon op www.ebay.co.uk kijken. Daar hebben ze ook genoeg van die dingen voor weinig. Ik had er zelf ook één voor mijn iPhone maar ik vond het toch weer niet handig, omdat hij niet in de houder paste als ik het hoesje om mijn iPhone had :').
pi_133687640
Dat soort dingen koop ik altijd op ebay. Meestal uit de UK en binnen een paar dagen in huis.
pi_133687687
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 20:35 schreef S-RS het volgende:
Ik heb m'n telefoon ook een tijdje als navigatie gebruik(navigon) en dan op de achtergrond flitsmeister, ideaal! Maar het irritante vond ik dat je dan niet bij je je telefoon dan niet even snel kan gebruiken als je die nodig hebt. Dus ik ben weer overgestapt op de losse navigatie. Helaas dus geen flitsmeister meer tijdens het rijden, omdat de oplader bezet is voor de navi. Wat resulteert in het feit dat ik tegenwoordig rij als een oude lul :7
Ik heb precies hetzelfde, op een of andere manier moeten mensen altijd wat van je als je aan het werk bent.
pi_133687696
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 20:40 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Dat soort dingen koop ik altijd op ebay. Meestal uit de UK en binnen een paar dagen in huis.
Ik koop echt nooit wat van de Nederlandse eBay en 2x per maand iets op de Engelse :P. Ze hebben ook een eBay Superdry Store, daar koop ik ook vaak. Daarnaast kan je echt voor een paar euro cases voor smartphones bestellen. Prima site.
pi_133688020
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 20:41 schreef Mallet het volgende:

[..]

Ik koop echt nooit wat van de Nederlandse eBay en 2x per maand iets op de Engelse :P. Ze hebben ook een eBay Superdry Store, daar koop ik ook vaak. Daarnaast kan je echt voor een paar euro cases voor smartphones bestellen. Prima site.
Vaak betaal je bij producten uit de UK ook geen verzendkosten, terwijl Nederlandse verkopers een paar euro verzendkosten vragen.
pi_133688206
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 20:41 schreef Rubenr3 het volgende:

[..]

Ik heb precies hetzelfde, op een of andere manier moeten mensen altijd wat van je als je aan het werk bent.
Haha inderdaad! Had vandaag een traffic met een telefoon houder voor een Nokia, maar met een beetje duwen ging een iphone ook prima, ideaal :D
pi_133688224
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 20:48 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

Vaak betaal je bij producten uit de UK ook geen verzendkosten, terwijl Nederlandse verkopers een paar euro verzendkosten vragen.
Klopt. Ken je Play.com? Dat is ook een fijne.
pi_133688296
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 20:52 schreef Mallet het volgende:

[..]

Klopt. Ken je Play.com? Dat is ook een fijne.
Wel eens op gekeken, maar ze accepteren geen Paypal. Toch maar eens een creditcard aanvragen.
pi_133688584
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 20:54 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

Wel eens op gekeken, maar ze accepteren geen Paypal. Toch maar eens een creditcard aanvragen.
Oké dat wist ik niet. Ik doe al mijn internetbetalingen met een creditcard, vanwege de aankoopverzekering en de fraudepreventie die er als servicepakket standaard bij zitten.
pi_133691181
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 20:35 schreef S-RS het volgende:
Daarom heb ik deze
pi_133691236
Waar bestel ik dit
quote:
6s.gif Op woensdag 27 november 2013 21:44 schreef Viezze het volgende:

[..]

Daarom heb ik deze
[ afbeelding ]
pi_133691281
quote:
14s.gif Op woensdag 27 november 2013 21:45 schreef Amoeba het volgende:
Waar bestel ik dit

[..]

Ik heb hem bij de Mediamarkt gekocht. Wel 18 euro :') Kan vast goedkoper!

http://dx.com/s/12v+usb

Hier staat wat tussen! Verzendtijd is wel lang.
pi_133691353
quote:
14s.gif Op woensdag 27 november 2013 21:45 schreef Amoeba het volgende:
Waar bestel ik dit

[..]

2 seconden E-bay'en:
http://www.ebay.nl/sch/i.(...)t&_sacat=0&_from=R40

Overigens, 99ct bij DealExtreme..
#26 || Luciano da Silva
pi_133691452
Ik heb wel het idee als je vier apparaten aan je 12v hangt dat er weinig gebeurt :')
pi_133691587
Ik heb er eentje met twee poorten. Werkt prima.
#26 || Luciano da Silva
pi_133691626
#26 || Luciano da Silva
pi_133691827
quote:
6s.gif Op woensdag 27 november 2013 21:44 schreef Viezze het volgende:

[..]

Daarom heb ik deze
[ afbeelding ]
Heb ik ook, maar daar doet m'n navi het niet op :'(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties