Haha geen aanrader dus als ik jou zo hoor. Mensen met een linkje naar dealextreme die daar voor weinig geld een goede houder hebben gekocht?quote:Op woensdag 27 november 2013 17:54 schreef S-RS het volgende:
Met de zuignap aan het raam die je ziet. De houder steekt niet vooruit en komt dus niet dichter op je af als je snapt wat ik bedoel. Hij zit dus bijna direct tegen het raam aan, en bij sommige auto's kan dit behoorlijk ver weg zijn
Ik heb mijn houdertje gewoon bij de xenos gehaald, dat is gewoon een usb oplader met een statiefje erop, werkt prima, voor die 9 euro die ik ervoor betaald heb.quote:Op woensdag 27 november 2013 18:04 schreef Cassenzo het volgende:
[..]
Haha geen aanrader dus als ik jou zo hoor. Mensen met een linkje naar dealextreme die daar voor weinig geld een goede houder hebben gekocht?
Toen ik voor de eerste (en laatste) keer iets heb besteld bij Dealextreme duurde het zo tyfus lang voordat ik het in huis had.. Echt meer dan een maand. Je kan ook gewoon op www.ebay.co.uk kijken. Daar hebben ze ook genoeg van die dingen voor weinig. Ik had er zelf ook één voor mijn iPhone maar ik vond het toch weer niet handig, omdat hij niet in de houder paste als ik het hoesje om mijn iPhone hadquote:Op woensdag 27 november 2013 18:04 schreef Cassenzo het volgende:
[..]
Haha geen aanrader dus als ik jou zo hoor. Mensen met een linkje naar dealextreme die daar voor weinig geld een goede houder hebben gekocht?
Ik heb precies hetzelfde, op een of andere manier moeten mensen altijd wat van je als je aan het werk bent.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:35 schreef S-RS het volgende:
Ik heb m'n telefoon ook een tijdje als navigatie gebruik(navigon) en dan op de achtergrond flitsmeister, ideaal! Maar het irritante vond ik dat je dan niet bij je je telefoon dan niet even snel kan gebruiken als je die nodig hebt. Dus ik ben weer overgestapt op de losse navigatie. Helaas dus geen flitsmeister meer tijdens het rijden, omdat de oplader bezet is voor de navi. Wat resulteert in het feit dat ik tegenwoordig rij als een oude lul
Ik koop echt nooit wat van de Nederlandse eBay en 2x per maand iets op de Engelsequote:Op woensdag 27 november 2013 20:40 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Dat soort dingen koop ik altijd op ebay. Meestal uit de UK en binnen een paar dagen in huis.
Vaak betaal je bij producten uit de UK ook geen verzendkosten, terwijl Nederlandse verkopers een paar euro verzendkosten vragen.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:41 schreef Mallet het volgende:
[..]
Ik koop echt nooit wat van de Nederlandse eBay en 2x per maand iets op de Engelse. Ze hebben ook een eBay Superdry Store, daar koop ik ook vaak. Daarnaast kan je echt voor een paar euro cases voor smartphones bestellen. Prima site.
Haha inderdaad! Had vandaag een traffic met een telefoon houder voor een Nokia, maar met een beetje duwen ging een iphone ook prima, ideaalquote:Op woensdag 27 november 2013 20:41 schreef Rubenr3 het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde, op een of andere manier moeten mensen altijd wat van je als je aan het werk bent.
Klopt. Ken je Play.com? Dat is ook een fijne.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:48 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Vaak betaal je bij producten uit de UK ook geen verzendkosten, terwijl Nederlandse verkopers een paar euro verzendkosten vragen.
Wel eens op gekeken, maar ze accepteren geen Paypal. Toch maar eens een creditcard aanvragen.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:52 schreef Mallet het volgende:
[..]
Klopt. Ken je Play.com? Dat is ook een fijne.
Oké dat wist ik niet. Ik doe al mijn internetbetalingen met een creditcard, vanwege de aankoopverzekering en de fraudepreventie die er als servicepakket standaard bij zitten.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:54 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Wel eens op gekeken, maar ze accepteren geen Paypal. Toch maar eens een creditcard aanvragen.
Daarom heb ik dezequote:Op woensdag 27 november 2013 20:35 schreef S-RS het volgende:
Ik heb m'n telefoon ook een tijdje als navigatie gebruik(navigon) en dan op de achtergrond flitsmeister, ideaal! Maar het irritante vond ik dat je dan niet bij je je telefoon dan niet even snel kan gebruiken als je die nodig hebt. Dus ik ben weer overgestapt op de losse navigatie. Helaas dus geen flitsmeister meer tijdens het rijden, omdat de oplader bezet is voor de navi. Wat resulteert in het feit dat ik tegenwoordig rij als een oude lul
quote:Op woensdag 27 november 2013 21:44 schreef Viezze het volgende:
[..]
Daarom heb ik deze
[ afbeelding ]
Ik heb hem bij de Mediamarkt gekocht. Wel 18 euroquote:
2 seconden E-bay'en:quote:
Heb ik ook, maar daar doet m'n navi het niet opquote:Op woensdag 27 november 2013 21:44 schreef Viezze het volgende:
[..]
Daarom heb ik deze
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |