Ik was met de buurtbus! Nog geen 5 min lopenquote:Op donderdag 28 november 2013 12:13 schreef VogeltjeTwiet het volgende:
[..]
Dat stuk van die bushalte daar op het plein naar dat garagebedrijf toe is wel echt een teringeind
Had dinsdag een V60 D3 automaat daar vandaan, prima hoor.
Ik moest hem om 09:00 ophalen, toen reed er nog geen buurtbusquote:Op donderdag 28 november 2013 15:58 schreef Viezze het volgende:
[..]
Ik was met de buurtbus! Nog geen 5 min lopenstraks terug weer, sta nu langs de snelweg te wachten ander ben ik veel te vroeg
Ga niet helemaal naar Erp lopen.
De S60 vind ik wel fijner rijden. Alleen de xc60 was een automaat en dat is ook wel erg prettig
Ze bellen de laatste tijd steeds vaker heb ik het idee, de ritten eerst flink opsparen oid.quote:Op donderdag 28 november 2013 16:40 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb nog niks, maar hopelijk gaat dat nog goedkomen
Geloof het niet, maar het houd ook niet over.. 136 pk op zo'n 3 ton.quote:Op donderdag 28 november 2013 18:01 schreef Irritatie100 het volgende:
Toch nog. Rotterdam - Amersfoort in een Peugeot 3008 en Wageningen - Breda in een Crafter. Lang geleden dat ik zo'n grote heb gereden, maar moet goed komen. 136pk versie, dat is toch niet de zwakste motor?
Neuh, dat zal niet, maar de Crafters díe ik gereden heb waren nog zwakker dan dezequote:Op donderdag 28 november 2013 18:26 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Geloof het niet, maar het houd ook niet over.. 136 pk op zo'n 3 ton.
Mij is verteld dat het niet uitmaakt waar je begint, al moet het wel een bus-/treinstation zijnquote:Op donderdag 28 november 2013 18:45 schreef qua111 het volgende:
Hoe doen jullie dat eigenlijk als je een keuze hebt tussen de trein of de bus als OV naar de eerste rit. Want officieel mag je alleen vanaf een groot busstation beginnen. Keurt EW het goed als je vanaf een bushalte begint, als dat tijd scheelt.
Toch juist chill? Goed voor de uren. Ik heb er juist een hekel aan als ik in mijn woonplaats moet beginnen, kost me best veel reistijd die niet wordt vergoed.quote:Op donderdag 28 november 2013 18:34 schreef Kevindinhinho het volgende:
Ik ook nog werk gekregen, enige keer deze maand. Almelo - Meerkerk in een Mondeo en Oss - Hengelo in een Mini One. Maar ik zit in regio Zwolle, niet daar ergens in Twente.. Ik word er wel een beetje zat van altijd overal naar de grootste kutgaten gestuurd te worden zeg..
quote:SIGNALEMENT
Merk PEUGEOT
Model 208 GTI
Type 1.6 GTI 147KW 3-D
3 ton? Dat is wel een beetje overdreven. Misschien als het een bakwagen is, maar dan zit je meestal rond de 2800kg. 136pk komt best prima weg.quote:Op donderdag 28 november 2013 18:26 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Geloof het niet, maar het houd ook niet over.. 136 pk op zo'n 3 ton.
In de buurt is ook niet zo erg. Maar bijna twee uur reizen om bij het ophaaladres te komen vind ik een beetje te gortig worden. Mijn laatste drie dagen waren zo..quote:Op donderdag 28 november 2013 19:26 schreef Viezze het volgende:
[..]
Toch juist chill? Goed voor de uren. Ik heb er juist een hekel aan als ik in mijn woonplaats moet beginnen, kost me best veel reistijd die niet wordt vergoed.
Bij AR is het juist fijn als je in je woonplaats begint, daar wordt altijd het eerste halfuur reistijd niet vergoed. Dus als je dan vijf minuten naar je ophaaladres moet fietsen mis je maar vijf minuten.quote:Op donderdag 28 november 2013 19:32 schreef Kevindinhinho het volgende:
[..]
In de buurt is ook niet zo erg. Maar bijna twee uur reizen om bij het ophaaladres te komen vind ik een beetje te gortig worden. Mijn laatste drie dagen waren zo..
Wij hadden een verlengde en verhoogde crafter als rolstoelbus. Mij staat echt bij dat die tegen de 3ton woog... Zat de 2.5 liter in.quote:Op donderdag 28 november 2013 19:32 schreef RTS91 het volgende:
[..]
3 ton? Dat is wel een beetje overdreven. Misschien als het een bakwagen is, maar dan zit je meestal rond de 2800kg. 136pk komt best prima weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |