In mijn ervaring kunnen sommige navigatiesystemen kunnen niet overweg met een "fast charge" usb poort (2100 mA). Terwijl andere juist niet overweg kunnen met een standaard usb poort (1000 mA).quote:Op woensdag 27 november 2013 21:53 schreef S-RS het volgende:
[..]
Heb ik ook, maar daar doet m'n navi het niet op
Mmmn, dat is wel een keer te proberen ja, thanks!quote:Op woensdag 27 november 2013 22:07 schreef Markus2929 het volgende:
[..]
In mijn ervaring kunnen sommige navigatiesystemen kunnen niet overweg met een "fast charge" usb poort (2100 mA). Terwijl andere juist niet overweg kunnen met een standaard usb poort (1000 mA).
Als je een lader koopt met beide poortjes dan doet ie het waarschijnlijk wel
Als ik mijn TomTom in de 1000mA poort doe, werkt ie wel, maar laad ie niet op. Terwijl mijn SG3 meestal beter op de 1000mA poort werkt. Kan ook zijn dat mijn oplader gewoon gaar is, maar het is wel een officiële TomTom oplader.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:09 schreef Viezze het volgende:
Die ik heb heeft twee poorten van 1000mA en mijn TomTom werkt daar prima op.
Daarom google navigatie, dan kan je gewoon andere shit uitspoken op je telefoon (wat natuurlijk eigenlijk niet hoort tijdens het rijdenquote:Op woensdag 27 november 2013 20:35 schreef S-RS het volgende:
Ik heb m'n telefoon ook een tijdje als navigatie gebruik(navigon) en dan op de achtergrond flitsmeister, ideaal! Maar het irritante vond ik dat je dan niet bij je je telefoon dan niet even snel kan gebruiken als je die nodig hebt. Dus ik ben weer overgestapt op de losse navigatie. Helaas dus geen flitsmeister meer tijdens het rijden, omdat de oplader bezet is voor de navi. Wat resulteert in het feit dat ik tegenwoordig rij als een oude lul
Dat je tijdens het navigeren niet bezig kan is het probleem niet, maar meer dat die in een houder niet binnen handbereik is. Wil de navi altijd in de houder hebben, als je in Amsterdam oid rond rijd waar je onbekend bent wil ik de kaart ook gewoon zien met 100 wegen naar links en rechts. Dan is zo'n apparaat dat door de auto rond slingerd in elke bocht waardeloos, dus in de houder. Maar ja, dan kun je er zo lastig bijquote:Op woensdag 27 november 2013 22:39 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Daarom google navigatie, dan kan je gewoon andere shit uitspoken op je telefoon (wat natuurlijk eigenlijk niet hoort tijdens het rijden), maar blijven de meldingen gewoon in je statusbalk (of hoe je het ook noemen wilt) voorbij komen.
Ik had ergens een mini-USB kabeltje liggen, niet origineel van TomTom. Werkt gewoon en hij laadt ook op.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:19 schreef Markus2929 het volgende:
[..]
Als ik mijn TomTom in de 1000mA poort doe, werkt ie wel, maar laad ie niet op. Terwijl mijn SG3 meestal beter op de 1000mA poort werkt. Kan ook zijn dat mijn oplader gewoon gaar is, maar het is wel een officiële TomTom oplader.
Ach, op een parkeerplaats sta je voor langere tijd stil lijkt me, dus dan is het weinig moeite om je telefoon even eruit te halen denk ikquote:Op woensdag 27 november 2013 23:10 schreef S-RS het volgende:
[..]
Dat je tijdens het navigeren niet bezig kan is het probleem niet, maar meer dat die in een houder niet binnen handbereik is. Wil de navi altijd in de houder hebben, als je in Amsterdam oid rond rijd waar je onbekend bent wil ik de kaart ook gewoon zien met 100 wegen naar links en rechts. Dan is zo'n apparaat dat door de auto rond slingerd in elke bocht waardeloos, dus in de houder. Maar ja, dan kun je er zo lastig bij
Tis trouwens niet alleen tijdens het rijden hè, maar vooral op parkeerplaatsen of even snel voor het stoplicht/brug oid.
Je staat dan idd even wat langer stil, maar dat erin en eruit pielen vind ik zo irritant. Altijd wat te zeuren die S-RSquote:Op woensdag 27 november 2013 23:20 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ach, op een parkeerplaats sta je voor langere tijd stil lijkt me, dus dan is het weinig moeite om je telefoon even eruit te halen denk ik
En verder, tja, ik gebruik mijn telefoon eigenlijk alleen op parkeerplaatsen en verder niet. Sowieso vind ik een losse navigatie meenemen zo irritant dat ik zo'n nadeeltje dan maar voor lief neem.
Geen wonder dat je geen vriendin hebt, je bent net zelf een wijfquote:Op woensdag 27 november 2013 23:32 schreef S-RS het volgende:
[..]
Je staat dan idd even wat langer stil, maar dat erin en eruit pielen vind ik zo irritant. Altijd wat te zeuren die S-RS
Die heb ik op de EW-borrel gewonnen met mijn idee om geld in te zamelen voor OneMenquote:Op woensdag 27 november 2013 21:44 schreef Viezze het volgende:
[..]
Daarom heb ik deze
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 november 2013 08:33 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Geen wonder dat je geen vriendin hebt, je bent net zelf een wijf
quote:Op woensdag 27 november 2013 23:21 schreef joppie_saus het volgende:
Verder een werkdag van 14 uur op 2,5 uur slaap afgelopen nacht. Holla at ya coffee.
Ik heb het overleefd gisterenquote:
Wel fijn ja.quote:Op donderdag 28 november 2013 10:03 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Ik heb het overleefd gisteren's Ochtends ging nog wel, rond 14u kwam de dip. Maar hé, alles wat in de auto staat mag je pakken
XC60 + facelift + T6 = liefdequote:Op donderdag 28 november 2013 10:44 schreef Viezze het volgende:
Nog een spoedje, retour Keldonk - Heemstede. XC60 en een S60, dat is nog eens een meevaller.
Dat stuk van die bushalte daar op het plein naar dat garagebedrijf toe is wel echt een teringeindquote:Op donderdag 28 november 2013 10:44 schreef Viezze het volgende:
Nog een spoedje, retour Keldonk - Heemstede. XC60 en een S60, dat is nog eens een meevaller.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |