Dat is ongeveer de buitentemperatuur op dit moment.quote:Op donderdag 5 december 2013 17:32 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Is 'buitengewoon fucking gay' > 5?
Uhuh, ik heb eigenlijk geen idee waarom ik het kijk. Ik heb een hekel aan fanservice en meer dan dat is het eigenlijk nietquote:Op donderdag 5 december 2013 16:57 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Op een schaal van 1-10 is Infinite Stratos echt buitengewoon fucking gay.
Dit is wel de meest clueless mc everquote:Op donderdag 5 december 2013 17:39 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Dat is ongeveer de buitentemperatuur op dit moment.
Ik weet het niet, qua productie is het wel te pruimen maar dat verhaal en dat typische harem-gezeik heb ik al tien keer eerder gezien in een andere setting. Niks voor mij. Snap de (relatief) gulle MAL-cijfers absoluut niet.
Inderdaad, zit nu op ep. 08 maar ik maak hem niet af. Heeft niks te bieden.quote:Op donderdag 5 december 2013 17:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Uhuh, ik heb eigenlijk geen idee waarom ik het kijk. Ik heb een hekel aan fanservice en meer dan dat is het eigenlijk niet
Ja maar dan ook echt. Hij is vijftien en zou vol gierende hormonen moeten zitten, zit op een opleiding met alleen meidjes die allemaal door hem ter plekke genomen willen worden, waarvan er geen één slechter uitzien dan 7/10 en wat doet hij? Lunchen en uit zijn neus vreten omdat hij er de ballen van snaptquote:Op donderdag 5 december 2013 17:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dit is wel de meest clueless mc ever
Geen idee, ik had het nog gemeld toen hij net uit was...quote:Op donderdag 5 december 2013 21:22 schreef DeZwabber het volgende:
Waarom kwam ik er gisteren pas achter dat Maximum the Hormone al bijna een half jaar een nieuw album heeft
quote:
Zo lang kom ik hier nog nietquote:Op donderdag 5 december 2013 21:29 schreef Qunix het volgende:
[..]
Geen idee, ik had het nog gemeld toen hij net uit was...
[..]
Wat staat er dan in de andere subs?quote:Op donderdag 5 december 2013 22:19 schreef Kyubey het volgende:
Dat gevecht met Inumata is wel erg lame.
Verder HorribleSubsGoku Uniform
Elite Four
Kamui/Godrobequote:Op donderdag 5 december 2013 22:39 schreef MAHL het volgende:
[..]
Wat staat er dan in de andere subs?
Tevens, mensen uit 1995 die nooit Pokemon hebben gespeeld en de significantie van de Elite Four niet beseffen
Elite four is dat zoiets als grote drie? In dat geval vind ik het maar een holle kwalificering.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:39 schreef MAHL het volgende:
[..]
Wat staat er dan in de andere subs?
Tevens, mensen uit 1995 die nooit Pokemon hebben gespeeld en de significantie van de Elite Four niet beseffen
Welke grote 3?Van Pokemon of shonen/shoujo etc series?quote:Op vrijdag 6 december 2013 08:45 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Elite four is dat zoiets als grote drie? In dat geval vind ik het maar een holle kwalificering.
Vooral ook omdat Blue en Lance beter zijn.
De term in het algemeen, los van welke drie namen je in zou kunnen vullen.quote:Op vrijdag 6 december 2013 09:12 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Welke grote 3?Van Pokemon of shonen/shoujo etc series?
oh gutquote:Op vrijdag 6 december 2013 09:22 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
De term in het algemeen, los van welke drie namen je in zou kunnen vullen.
Is het erg dat ik vier van die zes dingen al wist?quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:28 schreef MAHL het volgende:
http://www.cracked.com/ar(...)lame-white-guys.html
Ligt eraan denk ik?quote:Op vrijdag 6 december 2013 18:17 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Is het erg dat ik vier van die zes dingen al wist?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |