Voortaan uitloggenquote:Op maandag 2 december 2013 00:25 schreef otaku-desu het volgende:
[..]
Hoog genoeg ratio.
Ik wist in het begin niet dat je moest uploaden dus had 25 gb gedownload en 10 mb geupload en toen kon ik nog alleen maar uploaden totdat het genoeg was
mplayer extended met de mplayer2 binariesquote:Op maandag 2 december 2013 16:32 schreef De_Dakgoot het volgende:
Welke media player met codecs moet ik gebruiken op mijn imac?
Ohja...quote:Op maandag 2 december 2013 16:32 schreef De_Dakgoot het volgende:
Welke media player met codecs moet ik gebruiken op mijn imac?
Nieuwsgroepen is de way to goquote:Op maandag 2 december 2013 00:25 schreef otaku-desu het volgende:
[..]
Hoog genoeg ratio.
Ik wist in het begin niet dat je moest uploaden dus had 25 gb gedownload en 10 mb geupload en toen kon ik nog alleen maar uploaden totdat het genoeg was
Is de eerste ep al uit dan?quote:Op maandag 2 december 2013 20:45 schreef Qunix het volgende:
Space Dandy heeft een toffe stijl, beetje 16bit en french electro muziek.
is het een beetje 90's?quote:Op maandag 2 december 2013 20:45 schreef Qunix het volgende:
Space Dandy heeft een toffe stijl, beetje 16bit en french electro muziek.
Neequote:
Nee. Een stijl zit niet vast aan een periode, zou populair geweest kunnen zijn in een periode, maar ook hedendaags hoor je french electro.quote:Op maandag 2 december 2013 23:04 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*hey*
[..]
is het een beetje 90's?
quote:Op dinsdag 3 december 2013 12:28 schreef Qunix het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuk lijstjeIk klik die dingen steeds perongeluk aan in openbare ruimtes. Zou je ze misschien in het vervolg in een spoiler kunnen zetten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helemaal super.
Altijd leuk als je vooraan in een volle collegezaal zit en er een ongepast KlK gifje laadt of zoquote:Op dinsdag 3 december 2013 12:58 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik klik die dingen steeds perongeluk aan in openbare ruimtes. Zou je ze misschien in het vervolg in een spoiler kunnen zetten?
Of in de bibliotheek, dat je opeens Platinum Disco remix hoortquote:Op dinsdag 3 december 2013 13:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Altijd leuk als je vooraan in een volle collegezaal zit en er een ongepast KlK gifje laadt of zo
quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:46 schreef Qunix het volgende:
Bedankt, sadistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Expres niet in spoiler![]()
![]()
op de mobiele versie is het erg moeilijk er langs te scrollen.
Helemaal super.
Ahaquote:Op
dinsdag 3 december 2013 07:11 schreef Qunix het volgende:
[..]
Nee
[..]
Nee. Een stijl zit niet vast aan een periode, zou populair geweest kunnen zijn in een periode, maar ook hedendaags hoor je french electro.
Leukquote:
De laatste paar films die ik gezien heb waren vervolgen op hun series...quote:Op dinsdag 3 december 2013 20:25 schreef Hermanna het volgende:
Zijn er nog goede anime films uitgekomen? Heb laatst The Wolf Children en The Girl Who Leapt Through Time gekeken.
Steins;Gate dvd release is op 13 Decemberquote:Op dinsdag 3 december 2013 21:00 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
De laatste paar films die ik gezien heb waren vervolgen op hun series...
Garden of Words, Redline & Colorful zijn vrij recent en goed ontvangen, hoewel ik ze zelf niet gezien heb.
Als je voor filmreeksen te interesseren bent dan kun je Ghost in the Shell Arise, Mardock Scramble of Garden of Sinners proberen.
Bekende remakes van uitzonderlijke series zijn te vinden in: Madoka, Tengen Toppa Gurren Lagann, Neon Genesis Evangelion, Berserk & Time of Eve.
Erg goede films die het slotstuk op fantastische series vormen: Hanasaku Iroha, Steins; Gate (nog niet uit maar ongetwijfeld zo), Gundam Wing, K-On! (naar het schijnt), End of Evangelion (naar het schijnt), Cowboy Bebop, Legend of the Galactic Heroes (Overture to a New War) & The Disapearance of Haruhi Suzumiya.
Verder zijn de films die Satoshi Kon met Studio Madhouse gemaakt heeft hl erg goed en de films die Hayao Miyazaki met Studio Ghibli gemaakt heeft erg beroemd.
Films die ik persoonlijk kan aanbevelen: Sword of the stranger, Ghost in the Shell & Memories.
Check dit eens: http://paroissien.com/quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:49 schreef outcast_within het volgende:
Zijn er nog geweldige do-rama's uitgekomen de laatste jaren?
Vol verwachting klopt mijn hart.quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Steins;Gate dvd release is op 13 December
*popelt*
Het is moeilijk te geloven dat hij straks gewoon uit is, het duurde zo langquote:Op dinsdag 3 december 2013 22:30 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Vol verwachting klopt mijn hart.
Fixedquote:Op dinsdag 3 december 2013 22:14 schreef Qunix het volgende:
[..]
Check dit eens: http://paroissien.com/
Of hier naar de meeste seeders.
Mutta.quote:Op woensdag 4 december 2013 07:46 schreef Qunix het volgende:
[..]
Schijnt een goeie adaptie te zijn. De anime is wel een heel stuk verder.
Bedankt! Dan heb ik nog wel wat te downloaden.quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:00 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
De laatste paar films die ik gezien heb waren vervolgen op hun series...
Garden of Words, Redline & Colorful zijn vrij recent en goed ontvangen, hoewel ik ze zelf niet gezien heb.
Als je voor filmreeksen te interesseren bent dan kun je Ghost in the Shell Arise, Mardock Scramble of Garden of Sinners proberen.
Bekende remakes van uitzonderlijke series zijn te vinden in: Madoka, Tengen Toppa Gurren Lagann, Neon Genesis Evangelion, Berserk & Time of Eve.
Erg goede films die het slotstuk op fantastische series vormen: Hanasaku Iroha, Steins; Gate (nog niet uit maar ongetwijfeld zo), Gundam Wing, K-On! (naar het schijnt), End of Evangelion (naar het schijnt), Cowboy Bebop, Legend of the Galactic Heroes (Overture to a New War) & The Disapearance of Haruhi Suzumiya.
Verder zijn de films die Satoshi Kon met Studio Madhouse gemaakt heeft hl erg goed en de films die Hayao Miyazaki met Studio Ghibli gemaakt heeft erg beroemd.
Films die ik persoonlijk kan aanbevelen: Sword of the stranger, Ghost in the Shell & Memories.
Shit ik heb BrOkabe Rintaro op een van mijn bankpassen staan. Moet ik nu ook oppassen?quote:Op woensdag 4 december 2013 15:59 schreef Qunix het volgende:
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=728029![]()
Die film gaat zo hard falen, als het CGI-budget net zo groot is als bij andere Nipponfilms.quote:
ahaquote:Op woensdag 4 december 2013 07:46 schreef Qunix het volgende:
[..]
Schijnt een goeie adaptie te zijn. De anime is wel een heel stuk verder.
oh guttekequote:Op donderdag 5 december 2013 08:51 schreef Kyubey het volgende:
Sinta kuraasu-san omedeto [ afbeelding ]
Sjips we hadden iets met rijmpjes en aanraders kunnen doen.quote:Op donderdag 5 december 2013 08:51 schreef Kyubey het volgende:
Sinta kuraasu-san omedeto [ afbeelding ]
Is 'buitengewoon fucking gay' > 5?quote:Op donderdag 5 december 2013 16:57 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Op een schaal van 1-10 is Infinite Stratos echt buitengewoon fucking gay.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |