Gohquote:Op zaterdag 30 november 2013 23:45 schreef otaku-desu het volgende:
DMC live action is pittig cool
had misschien wel ff moeten wachten met kijken en niet gelijk na de anime.
was nu meer een live action samenvatting
10 volumes. die ga ik bestellen en daarmee roep ik Krauser terug vanuit de helquote:Op zaterdag 30 november 2013 23:57 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Inderdaad.
En nu verder met de manga!
lolquote:Op zondag 1 december 2013 09:26 schreef mschol het volgende:
Hmm, heb niks met VLC, maar de mobile versie speelt wel anime af @mobiel met subs
en het mooie is: het is nog best redelijk te kijken ondanks dat het maar 4,7" isquote:
Android smartphonequote:Op zondag 1 december 2013 10:44 schreef mschol het volgende:
[..]
en het mooie is: het is nog best redelijk te kijken ondanks dat het maar 4,7" is
gelukkig wel ja, anders was het vast niet mogelijk geweestquote:
Ja, heb ik eerste seizoen van gezien, maar nooit echt verder gekekenquote:
Het wordt beter, je hoeft je maar doorquote:Op zondag 1 december 2013 03:10 schreef DeZwabber het volgende:
Meh, ik durf niet verder met Gurren Lagann sinds aflevering 8
SPOILER: niet voor niet-TTGLkijkersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. heen te slaan.Helemaal super.
quote:Op zondag 1 december 2013 12:14 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Het wordt beter, je hoeft je maar doorSPOILER: niet voor niet-TTGLkijkersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. heen te slaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
Beter dan eerstquote:Op zondag 1 december 2013 12:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Mooi, hopen dat het daarna nog wat is.
De finale misschien wel maar dat gedoe met Rossiu en daarvoor met Nia was ook een beetje meh meen ik.quote:
Niaquote:Op zondag 1 december 2013 15:38 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
De finale misschien wel maar dat gedoe met Rossiu en daarvoor met Nia was ook een beetje meh meen ik.
hoezo?quote:Op zondag 1 december 2013 20:25 schreef otaku-desu het volgende:
na 3 weken uploaden is mijn verbod op downloaden op bakabt eindelijk weg
Hoog genoeg ratio.quote:
Bakabtquote:Op maandag 2 december 2013 00:25 schreef otaku-desu het volgende:
[..]
Hoog genoeg ratio.
Ik wist in het begin niet dat je moest uploaden dus had 25 gb gedownload en 10 mb geupload en toen kon ik nog alleen maar uploaden totdat het genoeg was
Wat gebruik jij dan voor series die al een tijdje afgelopen zijn?quote:
voortaan meer downloaden vanaf publieke linksquote:Op maandag 2 december 2013 00:25 schreef otaku-desu het volgende:
[..]
Hoog genoeg ratio.
Ik wist in het begin niet dat je moest uploaden dus had 25 gb gedownload en 10 mb geupload en toen kon ik nog alleen maar uploaden totdat het genoeg was
Hoeft nietquote:Op maandag 2 december 2013 01:41 schreef mschol het volgende:
[..]
voortaan meer downloaden vanaf publieke links
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |