Deze dan?quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:47 schreef outcast_within het volgende:
Trouwens niet geslaagd, geen schattige duistere knuffel kunnen vinden
quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:47 schreef outcast_within het volgende:
Trouwens niet geslaagd, geen schattige duistere knuffel kunnen vinden
quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:04 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Wat de faaaacckckckkkkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, want je speelt blijkbaar geen jRPG's.quote:Op zondag 24 november 2013 23:19 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik ben een verachtelijke casual wat dat betreft. Maar ik speel gewone RPG's en RTS games. Dus dat maakt het misschien een beetje goed?
Platte humor, niet duisterquote:Op woensdag 27 november 2013 16:16 schreef Xaryna het volgende:
Hebben ze geen knuffeltjes van Bad Taste Bears? Die zijn cool.
Betwijfel ik ernstig. Zijn dat niet die pakjes van Kill al Kill?quote:Op woensdag 27 november 2013 22:59 schreef MAHL het volgende:
[..]
Hmm, toch nog een foto van onze Kyubey. Ook al is het maar voor een klein gedeelte.
Dat zijn mijn nagels niet hoor! Mocht ik willen!quote:Op woensdag 27 november 2013 22:59 schreef MAHL het volgende:
[..]
Hmm, toch nog een foto van onze Kyubey. Ook al is het maar voor een klein gedeelte.
quote:Op woensdag 27 november 2013 16:54 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*konichiwa*
mijn 10.000ste post![]()
![]()
DAT CLIFFHANGER!quote:Op donderdag 28 november 2013 21:01 schreef De_Dakgoot het volgende:
Kyoani
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is dat de animeserie naam??quote:Op donderdag 28 november 2013 21:01 schreef De_Dakgoot het volgende:
Kyoani
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, de studioquote:Op donderdag 28 november 2013 21:29 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Is dat de animeserie naam??
Wist ik veelquote:Op donderdag 28 november 2013 21:32 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Nee, de studio
Kyoukai no kanata is de naam van de serie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |