Zo eentje?quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:09 schreef outcast_within het volgende:
Ik wil een knuffel kopen.
Je weet wel zo'n ding met littekens, of een eye patch. Zo'n "stoere" zieke knuffelbeer
Iemand enig idee waar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een stoffen toets?quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:32 schreef outcast_within het volgende:
http://www.archonia.com/m(...)daioh+plush+-+chiyo/
[ afbeelding ]
Deze dan?quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:47 schreef outcast_within het volgende:
Trouwens niet geslaagd, geen schattige duistere knuffel kunnen vinden
quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:47 schreef outcast_within het volgende:
Trouwens niet geslaagd, geen schattige duistere knuffel kunnen vinden
quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:04 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Wat de faaaacckckckkkkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, want je speelt blijkbaar geen jRPG's.quote:Op zondag 24 november 2013 23:19 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik ben een verachtelijke casual wat dat betreft. Maar ik speel gewone RPG's en RTS games. Dus dat maakt het misschien een beetje goed?
Platte humor, niet duisterquote:Op woensdag 27 november 2013 16:16 schreef Xaryna het volgende:
Hebben ze geen knuffeltjes van Bad Taste Bears? Die zijn cool.
Betwijfel ik ernstig. Zijn dat niet die pakjes van Kill al Kill?quote:Op woensdag 27 november 2013 22:59 schreef MAHL het volgende:
[..]
Hmm, toch nog een foto van onze Kyubey. Ook al is het maar voor een klein gedeelte.
Dat zijn mijn nagels niet hoor! Mocht ik willen!quote:Op woensdag 27 november 2013 22:59 schreef MAHL het volgende:
[..]
Hmm, toch nog een foto van onze Kyubey. Ook al is het maar voor een klein gedeelte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |