quote:Op woensdag 27 november 2013 16:54 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*konichiwa*
mijn 10.000ste post![]()
![]()
DAT CLIFFHANGER!quote:Op donderdag 28 november 2013 21:01 schreef De_Dakgoot het volgende:
Kyoani
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is dat de animeserie naam??quote:Op donderdag 28 november 2013 21:01 schreef De_Dakgoot het volgende:
Kyoani
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, de studioquote:Op donderdag 28 november 2013 21:29 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Is dat de animeserie naam??
Wist ik veelquote:Op donderdag 28 november 2013 21:32 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Nee, de studio
Kyoukai no kanata is de naam van de serie
Er is een gast bezig met goede scans, maar hij loopt heel erg achter. Er zijn niet veel goeie scans van de latere hoofdstukken ;_;quote:Op donderdag 28 november 2013 22:19 schreef DeathstrokeGuy92 het volgende:
Ik wil graag Dragonball manga lezen, maar probeerde al online te kijken, maar de scans zijn echt slecht en beroerd en heel onduidelijk af en toe.
Tenzij iemand een goeie site kent waar je ze goed en tip top kan lezen en ook dat ze niet gespiegeld zijn!
Zo niet dan beste om ze in het echt te halen?
Als ik de hele Dragonball manga heb uitgeleest ga ik ook misschien kijken voor andere manga's zoals One Piece
Yeah that sucks -_-quote:Op donderdag 28 november 2013 22:24 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Er is een gast bezig met goede scans, maar hij loopt heel erg achter. Er zijn niet veel goeie scans van de latere hoofdstukken ;_;
Het begin is nog goed op mangafox, volgens mij tot de piccolo arc. Dus je kunt nog wel vooruitquote:Op donderdag 28 november 2013 22:28 schreef DeathstrokeGuy92 het volgende:
[..]
Yeah that sucks -_-
Ik heb opzich wel de Dragonball manga gelezen alleen van de Saiyan Saga tot Majin Boo Saga, maar met moeite omdat sommige zo slecht eruit zagen en het las niet lekker, maar wil sowieso nu de gehele manga lezen dus ook in het begin toen Goku nog een kind was, want daar begon het allemaal
Ja daar las ik dus precies op die site mangafox als je bij de Majin Boo arc zie je hele slechte scans en heel onduidelijk te lezen, maar kopen? Zou ook niet weten waar je ze kan kopen, maar heb bijvoorbeeld ook hekel aan dat ze gespiegeld staan.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:31 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Het begin is nog goed op mangafox, volgens mij tot de piccolo arc. Dus je kunt nog wel vooruit
Ja die staat goed aangeschreven hé? Toch even checken iddquote:Op donderdag 28 november 2013 21:01 schreef De_Dakgoot het volgende:
Kyoani
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Helaasquote:Op donderdag 28 november 2013 22:34 schreef DeathstrokeGuy92 het volgende:
[..]
Ja daar las ik dus precies op die site mangafox als je bij de Majin Boo arc zie je hele slechte scans en heel onduidelijk te lezen, maar kopen? Zou ook niet weten waar je ze kan kopen, maar heb bijvoorbeeld ook hekel aan dat ze gespiegeld staan.
Al een lokale bibliotheek geprobeerd? Volgens mij is Dragonball wel de manga-reeks waarvan het het meest waarschijnlijk is dat je hem in een bibliotheek zult vinden.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:34 schreef DeathstrokeGuy92 het volgende:
[..]
Ja daar las ik dus precies op die site mangafox als je bij de Majin Boo arc zie je hele slechte scans en heel onduidelijk te lezen, maar kopen? Zou ook niet weten waar je ze kan kopen, maar heb bijvoorbeeld ook hekel aan dat ze gespiegeld staan.
Nooit erover nagedacht! Maar ben ook niet meer lid van de biebquote:Op vrijdag 29 november 2013 13:22 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Al een lokale bibliotheek geprobeerd? Volgens mij is Dragonball wel de manga-reeks waarvan het het meest waarschijnlijk is dat je hem in een bibliotheek zult vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |