Want belastingplan is door de 1e kamer? Incl 40 jaar vrijstelling met overgangs regeling kwart tarief mits in de winter van de weg af? (voor benzine)quote:
Ja is er doorquote:Op woensdag 18 december 2013 09:05 schreef virl3 het volgende:
[..]
Want belastingplan is door de 1e kamer? Incl 40 jaar vrijstelling met overgangs regeling kwart tarief mits in de winter van de weg af? (voor benzine)
If so, yes then shit ..
Hoeveel moet je doneren?quote:Op woensdag 18 december 2013 10:08 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Vrijstelling Oldtimers wilt nu een rechtszaak gaan aanspannen, een logische vervolgstap. Gaan jullie doneren?
Volgens mij vragen ze 50 euro maar ik mag hopen dat minder ook goed is. Al zal zo'n rechtzaak ongetwijfeld duur zijn.quote:
Minimaal 50 euro. Indien er niet genoeg toezeggingen zijn wordt er niet afgeschrevenquote:
Volgens ANWB, BNR en de eigen Facebook-pagina was het gewoon (even) geblokkeerd. Overigens spreekt men al van een blokkade als men langzamer dan 60km/h rijdt. Een of andere Rolls op LPG zat kennelijk wel te faken dat 'ie pech (meneer liep voor op schema) had maar weigerde de ANWB te bellen. Needless to say dat het ding uit zichzelf weer ging werken op het moment dat meneer weer op tijdschema lag.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:21 schreef 2cv het volgende:
[..]
Echte geblokkeerd ? Daar heb ik n.l. niets van gehoord (niet dat dat alles zegt hoor). Of was het gewoon file omdat er meer auto's (oldtimer of niet) reden dan de weg aan kon ?
Dat mag dus niet, het is een verplichte bijdrage van 50 Euro.quote:Op woensdag 18 december 2013 10:55 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik ga denk ik wel doneren maar geen 50 euro, ik denk de helft ofzo.
pfff, dat is te praktischquote:Op woensdag 18 december 2013 11:40 schreef loveli het volgende:
[..]
Of je spaart samen met 9 andere paupers elk 5 euro
als je zo graag wilt betalen mag je het geld ook overmaken naar mij..quote:Op woensdag 18 december 2013 11:40 schreef loveli het volgende:
[..]
Of je spaart samen met 9 andere paupers elk 5 euro
Ik heb nu een jaar of 4 een oldtimer en heb eerlijk gezegd geen wijziging gemerkt. Maar die van mij is zoals gezegd uit '82 en dus niet op de rand van 25 jaar.quote:Op woensdag 18 december 2013 13:56 schreef Champy het volgende:
Afgezien van hoe de regeling nu in elkaar steekt, het is toch niet normaal dat de wetgeving omtrent oldtimer 3 keer in 4 jaar aangepast wordt, dat de cijfers van geen kanten kloppen, het milieu om verkeerde redenen gebruikt wordt, en het gewoon zeer kortzichtig is.
Ze gaan never nooit niet het beoogde bedrag ophalen met deze regeling, ze creëren eerder een extra gat wat dus weer vanuit ergens anders gevuld moet worden, waarvoor vast weer een domme regeling getroffen wordt waarbij niet verder gekeken wordt dan de neus lang is.
Zo heb ik het niet begrepen. Volgens mij vragen ze minimaal 50 euro. Vragen.quote:Op woensdag 18 december 2013 11:23 schreef Bart-Willem het volgende:
[..]
Dat mag dus niet, het is een verplichte bijdrage van 50 Euro.
Precies, ik weet zeker dat dit beleid wordt.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:13 schreef powerflux het volgende:
diks is vast ook de eerste om te eisen dat je de kwartaalregeling neemt, of je permie 250% omhoog gaat.
Voor de machtiging rekenen ze 50 Euro. Bij de donatie vragen ze minstens 25 Euro, maar je bent de donatie hoe dan ook kwijt.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:50 schreef 2cv het volgende:
[..]
Zo heb ik het niet begrepen. Volgens mij vragen ze minimaal 50 euro. Vragen.
En die 120 euro per jaar kan ik wel missen voor die Saab (wellicht nog minder), maar ik kan de bocht niet halen om het ding in de kast te kunnen parkeren en ik denk niet dat m'n ouders het tof vinden als ik de voorgevel uit het huis beuk ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |