Ik vond eerste en derde voor Katjaquote:Op maandag 2 december 2013 21:20 schreef Stickertje het volgende:
Laatste ronde had Ruben mogen winnen wat mij betreft..
Ja maar uit jouw post begreep ik dat je bedoelde dat hij half frans wasquote:Op maandag 2 december 2013 20:28 schreef alors het volgende:
Ja maar als je in België op school hebt gezet spreek je ook wel enigszins Frans.
Damn serieus?quote:
Nee volgende week België.quote:Op maandag 2 december 2013 21:40 schreef Gruisman het volgende:
Was dit de laatste aflevering alweer?
ah gelukkig, altijd zo laf als het een even aantal afleveringen zijn.. Ruben vs Sophie is tweemaal gelijkspel gewordenquote:
Ik denk dat er nog wel meer afleveringen komen hoor.quote:Op maandag 2 december 2013 21:44 schreef Gruisman het volgende:
[..]
ah gelukkig, altijd zo laf als het een even aantal afleveringen zijn.. Ruben vs Sophie is tweemaal gelijkspel geworden
Acht afleveringen zijn er ja, nog twee dus.quote:Op maandag 2 december 2013 21:59 schreef Rebbedebje het volgende:
Ik had ergens gelezen dat er 8 afleveringen waren, maar dat zal dan wel een foutje geweest zijn?
België is de laatste. (van dit seizoen)
quote:Gezocht: Publiek! Waarvoor? Voor Ruben vs Katja! Waarom? Ruben en Katja gaan voor de finaleopdracht van België tegen elkaar strijden in De Slimste Mens. Dus heb jij zin om jouw favoriet aan te moedigen? Of wil je de strijd een keer van dichtbij meemaken? Geef je dan op via: slimste@bnn.nl!
Donderdag 28 november
Aanwezig: 21.00 uur
Afgelopen: Ongeveer 22:30 uur
Kan toch wel?Als ze daarmee ze de laatste opdracht bedoelen. Overal staat acht landen, acht weken te zien, acht afleveringen, lijkt me geen fout.quote:Op maandag 2 december 2013 22:21 schreef Rebbedebje het volgende:
Maar volgende week is Belgie en ik las dit:
[..]
Ze doen denk ik gewoon een aflevering de slimste mens na. Ze komen volgens mij niet in de echte versie van het programma. Voor de fake aflevering hebben ze dus nog publiek nodig.quote:Op maandag 2 december 2013 22:21 schreef Rebbedebje het volgende:
Maar volgende week is Belgie en ik las dit:
[..]
Hm, dan weet ik het ook niet?quote:Op maandag 2 december 2013 22:36 schreef alors het volgende:
Kan toch wel?Als ze daarmee ze de laatste opdracht bedoelen. Overal staat acht landen, acht weken te zien, acht afleveringen, lijkt me geen fout.
Hmm, ja de opnames waren in Hilversum zag ik net...quote:Op maandag 2 december 2013 22:41 schreef Mansjester het volgende:
Ze doen denk ik gewoon een aflevering de slimste mens na. Ze komen volgens mij niet in de echte versie van het programma. Voor de fake aflevering hebben ze dus nog publiek nodig.
Hopelijk dan wel met de Vlaamse crewquote:Op maandag 2 december 2013 22:41 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ze doen denk ik gewoon een aflevering de slimste mens na. Ze komen volgens mij niet in de echte versie van het programma. Voor de fake aflevering hebben ze dus nog publiek nodig.
Die is inderdaad 100 keer geschikter dan de Nederlandse presentator. Philipquote:Op dinsdag 3 december 2013 11:11 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Hopelijk dan wel met de Vlaamse crew
Erik Van Looy
En Philip Geubels als jury.quote:Op dinsdag 3 december 2013 11:11 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Hopelijk dan wel met de Vlaamse crew
Erik Van Looy
Dennis en Valerio vond ik ook leuk, dus da's ook nog een aanraderquote:Op dinsdag 3 december 2013 16:52 schreef Sorella het volgende:
Ik had voor gisteren nog nooit van Ruben vs Katja gehoord maar wat is dat leuk, gisteren 5 afleveringen gekeken en vanochtend de zesde en nu een week wachten
Nu ga ik aan Ruben en Sophie beginnen
Die waren ook briljant jaquote:Op dinsdag 3 december 2013 16:52 schreef Sorella het volgende:
Ik had voor gisteren nog nooit van Ruben vs Katja gehoord maar wat is dat leuk, gisteren 5 afleveringen gekeken en vanochtend de zesde en nu een week wachten
Nu ga ik aan Ruben en Sophie beginnen
Inderdaad ook goed te doen maar daarin word toch te vaak 'vies' gespeeld wat het plezier soms wel kan bederven(voor mij althans), ook heerste er vaak toch een redelijk gespannen sfeertje tussen die twee. Verder is Ruben gewoon echt gemaakt voor dit programmaquote:Op dinsdag 3 december 2013 17:14 schreef Meke het volgende:
[..]
Dennis en Valerio vond ik ook leuk, dus da's ook nog een aanrader
O, grappig, ik mis dat juist heel erg bij deze reeks, de concurrentie, het echt WILLEN winnen. Heb vooral bij Katja vaak het idee dat het allemaal gespeeld isquote:Op dinsdag 3 december 2013 21:03 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Inderdaad ook goed te doen maar daarin word toch te vaak 'vies' gespeeld wat het plezier soms wel kan bederven(voor mij althans), ook heerste er vaak toch een redelijk gespannen sfeertje tussen die twee. Verder is Ruben gewoon echt gemaakt voor dit programma, zijn humor en improvisatie talent komt echt goed naar voren met dit format.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |