Vissen is erg saai maar een vlot bouwen en dan varen moet toch wel leuke TV opleveren? Boeiender dan een tentje opzetten denk ik.quote:Op maandag 16 december 2013 21:14 schreef remcoP het volgende:
[..]
Klopt, maar vissen lijkt me dan ook enorm saai. Misschien vingen ze niets?
Marcelino Wunderlich hequote:Op maandag 16 december 2013 21:23 schreef Meike26 het volgende:
Shit, waar moet ik nu heen om spulletjes te winnen van deze aflevering ? Ik wil graag zo'n Claus Wunderlich bierpul of t-shirt !
https://www.facebook.com/RubenvsKatja?ref=hlquote:Op maandag 16 december 2013 21:23 schreef Meike26 het volgende:
Shit, waar moet ik nu heen om spulletjes te winnen van deze aflevering ? Ik wil graag zo'n Claus Wunderlich bierpul of t-shirt !
Dat is elk orkest zo... niet alleen bij Ruben vs Katja. Repetitie na repetitie. Dat gaan ze tijdens uitvoering niet zomaar omgooien. Dirigent heeft die hele choreografie al zo in zijn kop dat tijdens de uitvoering meer een dans is dan dat hij daar echt staat te dirigeren.quote:Op maandag 16 december 2013 21:18 schreef Postbus100 het volgende:
Dat orkest kan ook gewoon spelen zonder dirigent...
Oja...quote:Op maandag 16 december 2013 21:25 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Marcelino Wunderlich he
Ik wil ook wel zo'n bierpul overigens
Dus niet, grote orkesten gaan het echt niet redden zonder dirigent.quote:Op maandag 16 december 2013 21:25 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Dat is elk orkest zo... niet alleen bij Ruben vs Katja. Repetitie na repetitie. Dat gaan ze tijdens uitvoering niet zomaar omgooien. Dirigent heeft die hele choreografie al zo in zijn kop dat tijdens de uitvoering meer een dans is dan dat hij daar echt staat te dirigeren.
Niet? Ik vind het onbegrijpelijk hoe je een muziekstuk als dit moet repeteren tot je er bij neervalt en bij uitvoering nog steeds een dirigent nodig hebt bij uitvoering? Balletdansers kennen toch ook hele choreografie uit hun hoofd ? Moeten die muzikanten dat toch ook kunnen ?quote:Op maandag 16 december 2013 21:38 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dus niet, grote orkesten gaan het echt niet redden zonder dirigent.
Haha op 0:31: "die menschen zien er mooi uitgekleed eh aangekleed uit"quote:
Ze kennen kun individuele stukken ook wel, maar met zoveel instrumenten en mensen heb je wel referentie nodig op tempo, invallen e.d., je kunt niet alles meer overzien/overhoren. Even oogcontact maken met een collega muzikant die 20 meter verderop zit gaat nogal lastigquote:Op maandag 16 december 2013 21:51 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Niet? Ik vind het onbegrijpelijk hoe je een muziekstuk als dit moet repeteren tot je er bij neervalt en bij uitvoering nog steeds een dirigent nodig hebt bij uitvoering? Balletdansers kennen toch ook hele choreografie uit hun hoofd ? Moeten die muzikanten dat toch ook kunnen ?
Ja inderdaad...quote:Op dinsdag 17 december 2013 00:01 schreef Gruisman het volgende:
Toch een redelijk tam einde van een leuk seizoen. Vorig jaar zag je tussen Sophie en Ruben echt veel meer de spanning om te winnen en vooral bij de laatste ep van toen was Ruben ook zichtbaar enorm blij. Het kwam nu allemaal over alsof hij dit wel oke vond
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |