Vanaf 28-10-2013 om 21:30 op TV. Waarschijnlijk met uitzondering van de avonden dat er voetbal is,quote:Wie is de beste Europeaan.?
Ruben gaat dit seizoen de strijd aan met niemand minder dan Katja! Ze blijven niet op één plek maar reizen heel Europa door. Van de drukke straten in Londen naar de stille wateren in hartje Venetie. Dit wordt een keihard gevecht. Wie gaat deze battle winnen en mag zich de beste Europeaan noemen? Katja ...of Ruben?
Wie van de twee kan zich het beste redden in de vele culturen van Europa? Moge de beste winnen!
Idd, ik had gezegd dat ze gewoon moest gaan liften.quote:Op maandag 25 november 2013 21:09 schreef alors het volgende:
Wow dat is echt heel gul, zomaar 100 euro meegeven
Het was niet eens een gift, het was een leningquote:Op maandag 25 november 2013 21:28 schreef Dekatria het volgende:
Ik vond wel dat die 100 euro de laatste opdracht totaal verpestte. Zet dan als regel neer dat dat soort giften niet mogen, ofzo.
Ja klopt, hahaquote:Op maandag 25 november 2013 20:35 schreef StephanL het volgende:
Ik ken het ja.Wil je iets terug kijken heb je de behoefte om te reageren
Nee johquote:
quote:
quote:Nicolai werd geboren als jongste in een gezin van drie kinderen in het Belgische Lanaken. Het gezin woonde tijdelijk in België omdat zijn vader als neuroloog in Maastricht werkte. Later verhuisde de familie Nicolai terug naar Nederland.
Volgens mij wel had hij in de eerste seizoenen van de Lama's echt nog wel veel meer een Vlaams accent hoorquote:Op maandag 2 december 2013 19:11 schreef Rebbedebje het volgende:
Da's toch geen frans
En z'n ouders zijn gewoon nederlands volgens mij...
Ja maar als je in België op school hebt gezet spreek je ook wel enigszins Frans.quote:Op maandag 2 december 2013 19:38 schreef Rebbedebje het volgende:
Maar dat is nog steeds geen frans?![]()
Hij kan gewoon heel goed accenten nadoen.
En behalve in Belgie heeft hij ook nog in het zuiden ergens gewoond, in Utrecht en nu dus in Amsterdam.
Ik keek naar je UI en kon niet anders.quote:Op maandag 2 december 2013 20:34 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dat je Zlatan niet noemt verbaast me
Ja iddquote:Op maandag 2 december 2013 20:37 schreef Dekatria het volgende:
Ruben voorspelt Katja's uitvinding ook gewoon
Ik snap hemquote:Op maandag 2 december 2013 20:36 schreef alors het volgende:
[..]
Ik keek naar je UI en kon niet anders.
Als een elektrische tandenborstel denk ik.quote:Op maandag 2 december 2013 20:44 schreef alors het volgende:
Dat van RubenHoe zag hij het dan wel voor zich?
Ja maar dan moeten er toch batterijen oid in, als je zo'n gebit in doet dat moet je het alsnog zelf bewegen anders doet het natuurlijk niks.quote:Op maandag 2 december 2013 20:45 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Als een elektrische tandenborstel denk ik.
Ik mis alleen de knappende figuurzaagjes nogquote:
Batterij en motorisering is niet het probleem. Probleem is dat de ronding van gebitten nogal verschiltquote:Op maandag 2 december 2013 20:46 schreef alors het volgende:
[..]
Ja maar dan moeten er toch batterijen oid in, als je zo'n gebit in doet dat moet je het alsnog zelf bewegen anders doet het natuurlijk niks.
Ohja kutdingenquote:Op maandag 2 december 2013 20:46 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik mis alleen de knappende figuurzaagjes nog
En schuurpapier waar geen zandkorrel meer op zat, en de leraar geen nieuw velletje wide gevenquote:Op maandag 2 december 2013 20:46 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik mis alleen de knappende figuurzaagjes nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |