Het wordt alleen maar triesterquote:Duel Jong Feyenoord/Excelsior verplaatst uit angst voor rellen
De wedstrijd Jong RKC Waalwijk – Jong Feyenoord/Excelsior was aanvankelijk maandag 25 november vastgesteld, maar is uit angst voor rellen al eerder verplaatst naar twee weken gelden. Dat maakte RTV Rijnmond via de radio bekend. Vorig jaar tijdens RKC – Feyenoord waren er ongeregeldheden en men dacht dat dat dit jaar ook zou gebeuren en zou overslaan op het duel van de beloften een dag later.
Het duel werd nu gespeelde op 11 november en eindigde in een 1-3 overwinning voor de ploeg van Giovanni van Bronckhorst en Pierre van Hooijdonk. Jordy van Deelen, Elvis Manu en John Goossens scoorden voor het beloftenelftal, waardoor de ploeg voor even koploper in de de competitie is. Jong Willem II speelt maandagavond tegen Jong AZ en kan bij winst de koppositie weer overnemen.
Vilhena idem.quote:Op maandag 25 november 2013 20:51 schreef PIETR het volgende:
Ben er nog steeds ziek van. En Immers die zondag weer doodleuk in de basis start.
Dit team is ook gewoon niveautje plek 5 tm 8.quote:Op maandag 25 november 2013 21:05 schreef TC03 het volgende:
[..]
Vilhena idem.
2011: Bakkal, El Ahmadi en Clasie.
2013: Immers, Vilhena en Clasie.
Alleen Clasie is goed, die andere twee is top van de eredivisie tegenover spelers van het niveau NAC.
Met dit middenveld gaat het NOOIT wat worden.
Tevens zijn onze aanvallers brak. Boëtius speelt niks klaar en Schaken is z'n swag kwijt. Armenteros helemaal dramatisch, hoe hij doodleuk 3x de bal over de achterlijn loopt.
Vilhena en Immers zijn plek 9 t/m 14.quote:Op maandag 25 november 2013 21:07 schreef satecl het volgende:
[..]
Dit team is ook gewoon niveautje plek 5 tm 8.
Vilhena en janmaat vond ik veel slechter spelen dan immersquote:Op maandag 25 november 2013 20:51 schreef PIETR het volgende:
Ben er nog steeds ziek van. En Immers die zondag weer doodleuk in de basis start.
Feyenoord supporters die Immers gaan verdedigen zijn geen supporters. Zou me niks verbazen als het gewoon Ajacieden waren die dat spandoek hebben gemaaktquote:Op maandag 25 november 2013 21:23 schreef PIETR het volgende:
Vilhena en Boetius hebben potentie. Kunnen nog veel beter. Vertegenwoordigen veel waarde. Mogen best een keertje banken. Maar hoef je niet af te zeiken.
Maar dan Immers. Loopt te janken dat hij teveel kritiek krijgt. Maar die nederlaag van gisteren is direct aan hem te wijten. Weeeeer een 100% kans gemist. En dat ingrijpen bij die tegengoal. Word er gewoon weer woedend om. Maar zondag gewoon weer in de basis. On-be-grij-pe-lijk. Dat valt Koeman te verwijten.
Hoezo ? Hij staat bij de 5 slechtste spelers bij het AD en hij wordt door niemand serieus genomen bij de voetbalkenners. Zal best een reden hebben.quote:Op maandag 25 november 2013 21:26 schreef Grifte het volgende:
Jullie haat voor Immers zit onredelijk diep.
Rot op. Vilhena is een schande voor Feyenoord met die domme blik in z'n ogen en z'n kapsel alsof ie Balotelli is. Zijn hele uitstraling is fout en hij speelt niks klaar. Ik heb echt helemaal niks met dat ventje en z'n zaakwaarnemer.quote:Op maandag 25 november 2013 21:23 schreef PIETR het volgende:
Vilhena en Boetius hebben potentie. Kunnen nog veel beter. Vertegenwoordigen veel waarde. Mogen best een keertje banken. Maar hoef je niet af te zeiken.
Janmaat geeft aanleiding tot die voorzet, maar daar hoor je dan weer niemand (oneindig lang) over door gaan. Om maar een voorbeeldje te geven.quote:Op maandag 25 november 2013 21:29 schreef macca728 het volgende:
[..]
Hoezo ? Hij staat bij de 5 slechtste spelers bij het AD en hij wordt door niemand serieus genomen bij de voetbalkenners. Zal best een reden hebben.
En hij had er ook voor kunnen gaan staan gisteren bij die goal. En die kopkans moet erin.
Deze man.quote:Op maandag 25 november 2013 21:37 schreef Typisch het volgende:
Janmaat geeft aanleiding tot die voorzet, maar daar hoor je dan weer niemand (oneindig lang) over door gaan. Om maar een voorbeeldje te geven.
Janmaat krijgt van iedereen de wind van voren anders en terecht.quote:Op maandag 25 november 2013 21:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Janmaat geeft aanleiding tot die voorzet, maar daar hoor je dan weer niemand (oneindig lang) over door gaan. Om maar een voorbeeldje te geven.
Janmaat staat wekelijks te blunderen? Een keertje slecht spelen kan. Bij Immers is het eerder regel dan uitzondering.quote:
En deze man.quote:Op maandag 25 november 2013 21:26 schreef Grifte het volgende:
Pas je verwachtingen aan en bedenk dat we niets beters hebben.quote:Op maandag 25 november 2013 21:47 schreef PIETR het volgende:
Die kerel ontneemt voor mij een beetje het plezier in Feyenoord. Weet gewoon nu al dat ik me zondag weer kapot ga ergeren aan hem.
Vilhena heeft een goed schot inderdaad.quote:Op maandag 25 november 2013 21:52 schreef bamibij het volgende:
Immers kan der geen ene kanker van.
Vilhena kan wel beter maar die houdt volgens mij niet zo van rennen.. laat altijd z'n man lopen. Heb liever Vilhena op de plek van Immers en Vormer/Bakkel op de plek van Vilhena.
Dat klopt. Veld gezien gisteren?quote:Op maandag 25 november 2013 21:54 schreef Muto het volgende:
[..]
Vilhena heeft een goed schot inderdaad.
quote:Op maandag 25 november 2013 21:54 schreef Muto het volgende:
[..]
Vilhena heeft een goed schot inderdaad.
Inderdaad.quote:Op maandag 25 november 2013 21:26 schreef Grifte het volgende:
Die jongen sjokt over het veld alsof hij er 20 jaar betaald voetbal op heeft zitten. Misschien dat ze dat bedoelen met z'n "volwassen spel", want verder heeft hij nog niet veel bijzonders laten zien.quote:Op maandag 25 november 2013 21:52 schreef bamibij het volgende:
Vilhena kan wel beter maar die houdt volgens mij niet zo van rennen.. laat altijd z'n man lopen. Heb liever Vilhena op de plek van Immers en Vormer/Bakkel op de plek van Vilhena.
Daarom dat hij ook de wind van voren krijgt. Hij kan beter.quote:Op maandag 25 november 2013 21:39 schreef macca728 het volgende:
[..]
Janmaat krijgt van iedereen de wind van voren anders en terecht.
Maar die is normaal gesproken goed.
Speelt echt een heel slecht seizoen inderdaad.quote:Op maandag 25 november 2013 22:38 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Die jongen sjokt over het veld alsof hij er 20 jaar betaald voetbal op heeft zitten. Misschien dat ze dat bedoelen met z'n "volwassen spel", want verder heeft hij nog niet veel bijzonders laten zien.
Ik snap de redenatie wel om Immers te halen.. beperkt budget, hij had een aardig seizoen bij Den Haag en men dacht dat hij qua speltype wel bij Feyenoord zou passen. Op zijn werklust is inderdaad weinig aan te merken, maar dat hij voetballend zo beperkt is was wel even schrikken. Dat hij zoveel open kansen om zeep helpt is puur een gevolg van zijn totale gebrek aan techniek. Je hebt altijd de hoop dat zo'n speler zich doorontwikkelt.. zoals Kuyt destijds. Maar Immers is geen Kuyt helaas. Zijn motoriek doet echt pijn aan mijn ogen.quote:Op maandag 25 november 2013 22:44 schreef Haringkop het volgende:
Ik behoor absoluut tot één van de eerste criticasters van Immers, maar gisteren heb ik meer aan andere spelers geërgerd. Het droevige bij Immers vind ik gewoon dat we nog bewust gekozen hebben voor zo'n matige speler.
Immers is als een open wond.. blijft gevoelig.quote:Op maandag 25 november 2013 23:02 schreef Caland het volgende:
Natuurlijk joh. Gaat het weer over Immers hier
Waar ligt het probleem dan? Ben het denk ik wel eens met Gijp die vanavond zei dat Feyenoord twee seizoenen boven zijn kunnen heeft gepresteerd. Vorig seizoen waren we in uitwedstrijden al erg zwak en dit seizoen is het nog erger.. we gaan zelfs thuis verliezen van Heracles. Ik zie bij Feyenoord amper spelers die iets extra's hebben, die iets onverwachts kunnen doen. Het zijn allemaal van die apathische figuren zonder ideeen, die hooguit 1 stap vooruit denken en vrij statisch lopen te ballen.. het oogt plichtmatig en voorspelbaar. Er mist gewoon iets in deze groep.. persoonlijkheid, voetballende kwaliteiten, scorend vermogen, mentale weerbaarheid, etc.quote:Op maandag 25 november 2013 23:16 schreef Caland het volgende:
Lag het probleem maar bij Immers. Dan had de toekomst er voor Feyenoord een stuk rooskleuriger uit gezien.
Je mist gewoon 2 karaktermannetjes en een hele belangrijke middenvelder. Vroeger had je Vlaar in de verdediging. Dat was misschien geen geweldenaar, maar wel iemand die koste wat kost wou winnen en voorop ging in de strijd. Nu heb je daar twee lulletjes rozenwater staan in de vorm van de Vrij en Mathijsen. Op het middenveld had je El Ahmadi, die Clasie veel meer adem gaf en alles dicht kreeg gelopen, waardoor Clasie zich op z'n voetballende kwaliteiten kon focussen en zich kon ontwikkelen ipv de fouten van anderen op te lossen. El Ahmadi zorgde er ook voor dat Bakkal niet door het ijs zakte.quote:Op maandag 25 november 2013 23:21 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Waar ligt het probleem dan? Ben het denk ik wel eens met Gijp die vanavond zei dat Feyenoord twee seizoenen boven zijn kunnen heeft gepresteerd. Vorig seizoen waren we in uitwedstrijden al erg zwak en dit seizoen is het nog erger.. we gaan zelfs thuis verliezen van Heracles. Ik zie bij Feyenoord amper spelers die iets extra's hebben, die iets onverwachts kunnen doen. Het zijn allemaal van die apathische figuren zonder ideeen, die hooguit 1 stap vooruit denken en vrij statisch lopen te ballen.. het oogt plichtmatig en voorspelbaar. Er mist gewoon iets in deze groep.. persoonlijkheid, voetballende kwaliteiten, scorend vermogen, mentale weerbaarheid, etc.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 25-11-2013 23:32:53 ]
quote:Op maandag 25 november 2013 23:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is er dan absoluut geen redding meer voor ons? Jawel:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Zolang ze meegaan en spelen op het WK zal dat wel meevallen. Zodra ze niet eens mee mogen naar het WK wordt het gevaarlijk imo.quote:Op maandag 25 november 2013 23:34 schreef Pleun2011 het volgende:
LOL Luigi Bruins.. als je het over apathische figuren hebt is hij wel de ergste.. maar dat hij mislukte bij Feyenoord lag niet aan hem![]()
Wat mij in de huidige situatie verontrust is dat ik bang ben dat niemand straks onze zogenaamde talenten nog wil hebben. Ze zijn goed bezig met zichzelf uit de markt te prijzen en hun transferwaarde daalt met de week. Als je zo'n Janmaat neemt.. clubs die interesse in hem hadden zullen toch niet blind zijn? De beste man kan niet verdedigen. En dat geldt eigenlijk voor iedere Feyenoord-verdediger.
De Vrij en BMI zouden er best wel eens naast kunnen gaan pissen als het om de uiteindelijke selectie gaat.. En ik vrees dat Van der Wiel de voorkeur gaat krijgen boven Janmaat in de basis. Hij speelt toch in de absolute top en heeft ervaring. Janmaat verkloot het tegen de nummer laatst van de eredivisie.. is toch een verschil.quote:Op maandag 25 november 2013 23:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zolang ze meegaan en spelen op het WK zal dat wel meevallen. Zodra ze niet eens mee mogen naar het WK wordt het gevaarlijk imo.
Ik denk dat BMI sowieso meegaat vanwege z'n inzetbaarheid op LB en CV + z'n fysieke kracht. De Vrij wordt een ander verhaal, zoals hij de laatste periode speelt.quote:Op maandag 25 november 2013 23:39 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
De Vrij en BMI zouden er best wel eens naast kunnen gaan pissen als het om de uiteindelijke selectie gaat.. En ik vrees dat Van der Wiel de voorkeur gaat krijgen boven Janmaat in de basis. Hij speelt toch in de absolute top en heeft ervaring. Janmaat verkloot het tegen de nummer laatst van de eredivisie.. is toch een verschil.
Hooguit Indi gaat spelen op het WK. De rest absoluut nietquote:Op maandag 25 november 2013 23:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zolang ze meegaan en spelen op het WK zal dat wel meevallen. Zodra ze niet eens mee mogen naar het WK wordt het gevaarlijk imo.
Concurreert die met de Jong en Strootman voor dezelfde positie?quote:Op maandag 25 november 2013 23:43 schreef ace_eleven het volgende:
Als er niet snel wat verandert bij Feyenoord staat er echt geen enkele speler in de basis hoor. Ik denk dat dan ook Clasie moet gaan vrezen, al speelt die als een van de weinige steeds beter (tov begin dit seizoen). Ik denk wel dat er een zooitje mee mogen, maar die zullen voornamelijk de bank warm mogen houden
quote:Op maandag 25 november 2013 23:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je mist gewoon 2 karaktermannetjes en een hele belangrijke middenvelder. Vroeger had je Vlaar in de verdediging. Dat was misschien geen geweldenaar, maar wel iemand die koste wat kost wou winnen en voorop ging in de strijd. Nu heb je daar twee lulletjes rozenwater staan in de vorm van de Vrij en Mathijsen. Op het middenveld had je El Ahmadi, die Clasie veel meer adem gaf en alles dicht kreeg gelopen, waardoor Clasie zich op z'n voetballende kwaliteiten kon focussen en zich kon ontwikkelen ipv de fouten van anderen op te lossen. El Ahmadi zorgde er ook voor dat Bakkal niet door het ijs zakte.
Voorin had je Guidetti, die qua motivatie de rest van de spelers op een hoger plan kon tillen en daarnaast ook nog gewoon zijn doelpuntjes maakte.
Dat zijn al 3 spelers, waarvoor eigenlijk alleen Pelle een bepaalde leemte die is gevallen met zijn doelpunten kan opvullen. Qua positieve motivatie moet je bij hem echter niet zijn. Wat blijft er dan over? Talent dat zich nergens aan kan optrekken en blijft steken in de middelmaat (de Vrij, Vilhena, Boetius, BMI, Janmaat (in mindere mate)) en een legertje figuren dat zou kunnen aanhaken als de rest de boel op sleeptouw zouden nemen (Schaken, Goossens, Vormer, Immers, Bakkal).
Conclusie in mijn ogen: De boel blijft gewoon zo tot we uit de schulden zijn en er geïnvesteerd kan worden in spelers die een échte meerwaarde zijn. Probleem is dat de spelers die je nodig hebt tegen die tijd niet eens meer in de Eredivisie willen spelen en je sowieso naar een bende droevig voetbal zit te kijken.
Is er dan absoluut geen redding meer voor ons? Jawel:Waarheid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En denk dat Indi, Clasie en Janmaat meegaan naar Brazilie. Clasie als 2e man voor de VM plek.
GIO ís de versterking...quote:Op dinsdag 26 november 2013 00:11 schreef Caland het volgende:
Gio is al bezig om onze defensieve versterking voor de winterstop binnen te halen.
[ afbeelding ]
Dan wordt er toch weer geklaagd dat ie op zijn retour is en te traag isquote:Op dinsdag 26 november 2013 00:11 schreef Caland het volgende:
Gio is al bezig om onze defensieve versterking voor de winterstop binnen te halen.
[ afbeelding ]
schelden met ziektesquote:Op maandag 25 november 2013 21:52 schreef bamibij het volgende:
quote:
quote:Op maandag 25 november 2013 21:05 schreef TC03 het volgende:
[..]
Vilhena idem.
Alleen Clasie is goed, die andere twee is top van de eredivisie tegenover spelers van het niveau NAC.
Tevens zijn onze aanvallers brak. Boëtius speelt niks klaar en Schaken is z'n swag kwijt. Armenteros helemaal dramatisch, hoe hij doodleuk 3x de bal over de achterlijn loopt.
Boëtius moet gewoon een keer buitenom gaan met zijn snelheid, in plaats van telkens de drukte in te lopen.quote:Op maandag 25 november 2013 21:05 schreef TC03 het volgende:
[..]
Vilhena idem.
Bakkal is geen speler die het moet hebben van een invalbeurt van 10 minuten. Ik wil het nog weleens zien als hij vanaf het begin van de wedstrijd speelt.quote:Op dinsdag 26 november 2013 08:08 schreef jorienvdherik het volgende:
Maar Bakkal is ook geen schim van 2011
Ja, Vilhena eruit, Bakkal er in. Immers iets verder naar achteren, Bakkal iets verder naar voren.quote:Op dinsdag 26 november 2013 09:06 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Bakkal is geen speler die het moet hebben van een invalbeurt van 10 minuten. Ik wil het nog weleens zien als hij vanaf het begin van de wedstrijd speelt.
Vilhena speelt niet best, maar Bakal heeft nog hélemáál niks laten zien!quote:Op dinsdag 26 november 2013 09:08 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ja, Vilhena eruit, Bakkal er in. Immers iets verder naar achteren, Bakkal iets verder naar voren.
Topic doorlezen voor je post kan handig zijn idd.quote:
Vormer dan?quote:Op dinsdag 26 november 2013 09:10 schreef Luni het volgende:
[..]
Vilhena speelt niet best, maar Bakal heeft nog hélemáál niks laten zien!
Zou ook niet meer dan terecht zijn.quote:Op maandag 25 november 2013 23:39 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
De Vrij en BMI zouden er best wel eens naast kunnen gaan pissen als het om de uiteindelijke selectie gaat.. En ik vrees dat Van der Wiel de voorkeur gaat krijgen boven Janmaat in de basis. Hij speelt toch in de absolute top en heeft ervaring. Janmaat verkloot het tegen de nummer laatst van de eredivisie.. is toch een verschil.
Vilhena op 10, Vormer erachter met Clasie.quote:Op dinsdag 26 november 2013 09:12 schreef H.FR het volgende:
[..]
Vormer dan?
Vilhena veroorzaakt in ieder geval dusdanig vaak balverlies en heeft daartegenover dusdanig weinig balveroveringen dat hij heel snel uit de basis mag. Gewoon even een tijdje met de beloften meespelen.
quote:Op dinsdag 26 november 2013 09:17 schreef Luni het volgende:
[..]
Vilhena op 10, Vormer erachter met Clasie.
Want? Die kon er wel wat van wou je zeggen?quote:Op dinsdag 26 november 2013 09:23 schreef Lokale_Notabele het volgende:
We missen een type Stefan Babovic.
Het was in ieder geval een enthousiaste jongenquote:Op dinsdag 26 november 2013 09:30 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Want? Die kon er wel wat van wou je zeggen?
Ook een type Chun-Soo Lee op de flankenquote:Op dinsdag 26 november 2013 09:23 schreef Lokale_Notabele het volgende:
We missen een type Stefan Babovic.
En Michael Lumb links achterinquote:Op dinsdag 26 november 2013 10:00 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ook een type Chun-Soo Lee op de flanken
Liever Leonard.quote:Op dinsdag 26 november 2013 10:21 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
En Michael Lumb links achterin
Deze man weet.quote:Op dinsdag 26 november 2013 10:27 schreef Haringkop het volgende:
Ik zou tegen PSV toch met Vormer ipv Vilhena starten.
quote:Op dinsdag 26 november 2013 10:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Vandaag, precies 16 jaar geleden won Feyenoord in de champions league met 2-0 van Juve!
Volgens mij gestopt toch?quote:Op dinsdag 26 november 2013 10:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat doet ie tegenwoordig eigenlijk?
Ik ook.quote:Op dinsdag 26 november 2013 10:27 schreef Haringkop het volgende:
Ik zou tegen PSV toch met Vormer ipv Vilhena starten.
Mja, die betere vrije trappen had je zondag ook kans op, maar toen lag die een keer op een mooie plek voor Goossens en nam Clasie hem snelquote:Op dinsdag 26 november 2013 11:34 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik ook.
Heb je tevens betere corners en vrije trappen.
Ja, dat was domquote:Op dinsdag 26 november 2013 12:16 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Mja, die betere vrije trappen had je zondag ook kans op, maar toen lag die een keer op een mooie plek voor Goossens en nam Clasie hem snel
18 decemberquote:Op dinsdag 26 november 2013 13:05 schreef bamibij het volgende:
Wanneer is die bekerwedstrijd ookalweer?
Ik ga ze zo ook even halen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 12:46 schreef Scrummie het volgende:
Zo, 3 kaarten binnen voor de bekert.
quote:Ingezonden: Open brief aan selectie Feyenoord
Beste spelers van Feyenoord. Beseffen jullie wel dat jullie juist nu jezelf onsterfelijk kunnen maken tijdens dit voetbalseizoen. De nivellering heeft toegeslagen in de eredivisie de traditionele top 3 bestaat al lang niet meer. Iedereen kan van iedereen winnen. Als je een serie van 7 a 8 goede wedstrijden neerzet sta je op de eerste plaats, beseffen jullie dat wel?
Dat jullie kunnen voetballen hebben jullie de afgelopen 2 jaar wel bewezen, echter dit jaar zijn er teveel wanprestaties, geen strijd en passie, meer woorden als daden. Waar is de Rotterdamse mentaliteit gebleven? Als jullie kampioen worden verwerven jullie de heldenstatus in Rotterdam en omstreken.
Jullie weten vast niet hoe het is om op maandag weer naar je werk te gaan na weer een wanprestatie van jullie, weer die honende collega's die dan vragen hoeveel internationals er bij Feyenoord rondlopen en hoeveel bij RKC, en over de zondagavond maar te zwijgen, geen studio sport, geen studio voetbal, geen 90 minutes want Feyenoord is weer het lachertje van het weekend, en dat doet pijn heel veel pijn, maar die pijn voelen jullie niet want clubliefde kennen jullie niet. Soms hebben wij het gevoel dat het jullie te doen is om die mooie auto, dat kicken horloge en dat lekkere fotomodel en een hele vette bankrekening, niet meer en niet minder.
En voetballers zijn heus niet onfeilbaar, want verliezen hoort bij de sport, dat beseffen wij ook wel, maar het gaat wel op de manier waarop, verliezen zonder strijd, passie en beleving kan niet, beseffen jullie wel dat 100.000 mensen een moord zouden doen om de kans te krijgen om in De Kuip, in dat fantastische rood-witte shirt te mogen voetballen alle 100.000 zouden spreekwoordelijk het gras opvreten, en niet zo apathisch erbij lopen zoals jullie weer gisteren lieten zien en jammer genoeg regelmatig laten zien dit seizoen. Luister eens niet naar die zaakwaarnemer, die roept dat hij je kan verkopen zodat jij je zakken kan vullen en hij natuurlijk ook, ga eens voor de spiegel staan, en stel jezelf de ene vraag, gewoon een simpele vraag, kijk jezelf in je ogen en vraag: Geef ik het maximale en eis ik het maximale van het team als ik met Feyenoord een wedstrijd speel?
Zo simpel is het, een zeer wijs trainer van Feyenoord zei eens de legendarische woorden: 'Kein geloel fusball spielen'.
Oh ja en allemaal snel die ballerinaschoentjes uit en zwarte kicksen aan, jullie schoenensponsor heeft vast wel een paar zwarte kicksen in het assortiment.
CorMteS
twitter:KoemanB twitterde op maandag 25-11-2013 om 15:10:09@fr12nl tis ook nooit goed!!! Of mijn man is te streng ..en nu moet ie weer met een knuppel door de kleedkamer!! reageer retweet
Vreemd dat ze dan niet Kuipers op zo'n wedstrijd zettenquote:Op dinsdag 26 november 2013 13:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ha fijn, weer legio dubieuze beslissingen dus...
25 november belde...quote:Op dinsdag 26 november 2013 13:09 schreef Happel het volgende:
[..]twitter:KoemanB twitterde op maandag 25-11-2013 om 15:10:09@fr12nl tis ook nooit goed!!! Of mijn man is te streng ..en nu moet ie weer met een knuppel door de kleedkamer!! reageer retweet
Slome.quote:
Die vond ik de laatste keer dat hij in de Kuip blies ook niet zo best.quote:Op dinsdag 26 november 2013 13:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vreemd dat ze dan niet Kuipers op zo'n wedstrijd zetten
Het is behelpen in NL maar vind hem toch wel de minst slechtequote:Op dinsdag 26 november 2013 13:29 schreef Luni het volgende:
[..]
Die vond ik de laatste keer dat hij in de Kuip blies ook niet zo best.
Goh, heeft hij gewoon eens gelijk.quote:Op dinsdag 26 november 2013 13:15 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Slome.
Gister al een hele discussie over geweest. Elan vond dat Bartina haar dikke vadsige varkenskop moest dichthouden en zich nergens mee moest bemoeien.
Naja, nog altijd beter dan Nijhuisquote:Op dinsdag 26 november 2013 13:29 schreef Luni het volgende:
[..]
Die vond ik de laatste keer dat hij in de Kuip blies ook niet zo best.
Hopelijk dan een keer in ons voordeel.quote:Op dinsdag 26 november 2013 13:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ha fijn, weer legio dubieuze beslissingen dus...
Het enige leuke aan Nijhuis en Kuipers, is dat hun naam uit 2 lettergrepen bestaat.quote:
Dan moet hij niet zoals de vorige keer fluiten. Gekke man.quote:Op dinsdag 26 november 2013 13:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is behelpen in NL maar vind hem toch wel de minst slechte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |