abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133621276
Dat sowieso.
pi_133621431
quote:
Duel Jong Feyenoord/Excelsior verplaatst uit angst voor rellen

De wedstrijd Jong RKC Waalwijk – Jong Feyenoord/Excelsior was aanvankelijk maandag 25 november vastgesteld, maar is uit angst voor rellen al eerder verplaatst naar twee weken gelden. Dat maakte RTV Rijnmond via de radio bekend. Vorig jaar tijdens RKC – Feyenoord waren er ongeregeldheden en men dacht dat dat dit jaar ook zou gebeuren en zou overslaan op het duel van de beloften een dag later.

Het duel werd nu gespeelde op 11 november en eindigde in een 1-3 overwinning voor de ploeg van Giovanni van Bronckhorst en Pierre van Hooijdonk. Jordy van Deelen, Elvis Manu en John Goossens scoorden voor het beloftenelftal, waardoor de ploeg voor even koploper in de de competitie is. Jong Willem II speelt maandagavond tegen Jong AZ en kan bij winst de koppositie weer overnemen.
Het wordt alleen maar triester
pi_133621723
Hahahahaha. Dit is zo lomp dat ik er best om kan lachen. Niemand boeit dit ook, behalve een tiental (?) vaste jeugdvolgers en wat ouders. Alsof dat rkc überhaupt iemand heeft om tegen te knokken
  maandag 25 november 2013 @ 20:51:31 #5
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_133622216
Ben er nog steeds ziek van. En Immers die zondag weer doodleuk in de basis start.
Niets is sterker dan dat ene woord
  maandag 25 november 2013 @ 21:05:10 #6
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_133622830
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 20:51 schreef PIETR het volgende:
Ben er nog steeds ziek van. En Immers die zondag weer doodleuk in de basis start.
Vilhena idem.

2011: Bakkal, El Ahmadi en Clasie.
2013: Immers, Vilhena en Clasie.

Alleen Clasie is goed, die andere twee is top van de eredivisie tegenover spelers van het niveau NAC.

Met dit middenveld gaat het NOOIT wat worden.

Tevens zijn onze aanvallers brak. Boëtius speelt niks klaar en Schaken is z'n swag kwijt. Armenteros helemaal dramatisch, hoe hij doodleuk 3x de bal over de achterlijn loopt. :')
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_133622902
quote:
1s.gif Op maandag 25 november 2013 21:05 schreef TC03 het volgende:

[..]

Vilhena idem.

Alleen Clasie is goed, die andere twee is top van de eredivisie tegenover spelers van het niveau NAC.

Tevens zijn onze aanvallers brak. Boëtius speelt niks klaar en Schaken is z'n swag kwijt. Armenteros helemaal dramatisch, hoe hij doodleuk 3x de bal over de achterlijn loopt. :')
Dit team is ook gewoon niveautje plek 5 tm 8.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  maandag 25 november 2013 @ 21:08:41 #8
53267 TC03
pi_133622954
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 21:07 schreef satecl het volgende:

[..]

Dit team is ook gewoon niveautje plek 5 tm 8.
Vilhena en Immers zijn plek 9 t/m 14.

Vilhena moet gewoon lekker naar NEC met z'n lakse houding, dramatische spel en hooghartige zaakwaarnemer.
pi_133623371
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 20:51 schreef PIETR het volgende:
Vilhena en janmaat vond ik veel slechter spelen dan immers
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  maandag 25 november 2013 @ 21:23:14 #10
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_133623605
Vilhena en Boetius hebben potentie. Kunnen nog veel beter. Vertegenwoordigen veel waarde. Mogen best een keertje banken. Maar hoef je niet af te zeiken.

Maar dan Immers. Loopt te janken dat hij teveel kritiek krijgt. Maar die nederlaag van gisteren is direct aan hem te wijten. Weeeeer een 100% kans gemist. En dat ingrijpen bij die tegengoal. Word er gewoon weer woedend om. Maar zondag gewoon weer in de basis. On-be-grij-pe-lijk. Dat valt Koeman te verwijten.
  maandag 25 november 2013 @ 21:24:26 #11
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_133623659
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 21:23 schreef PIETR het volgende:
Vilhena en Boetius hebben potentie. Kunnen nog veel beter. Vertegenwoordigen veel waarde. Mogen best een keertje banken. Maar hoef je niet af te zeiken.

Maar dan Immers. Loopt te janken dat hij teveel kritiek krijgt. Maar die nederlaag van gisteren is direct aan hem te wijten. Weeeeer een 100% kans gemist. En dat ingrijpen bij die tegengoal. Word er gewoon weer woedend om. Maar zondag gewoon weer in de basis. On-be-grij-pe-lijk. Dat valt Koeman te verwijten.
Feyenoord supporters die Immers gaan verdedigen zijn geen supporters. Zou me niks verbazen als het gewoon Ajacieden waren die dat spandoek hebben gemaakt :')
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_133623739
Jullie haat voor Immers zit onredelijk diep.
pi_133623852
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 21:26 schreef Grifte het volgende:
Hoezo ? Hij staat bij de 5 slechtste spelers bij het AD en hij wordt door niemand serieus genomen bij de voetbalkenners. Zal best een reden hebben.

En hij had er ook voor kunnen gaan staan gisteren bij die goal. En die kopkans moet erin.
  maandag 25 november 2013 @ 21:33:28 #14
53267 TC03
pi_133624069
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 21:23 schreef PIETR het volgende:
Rot op. Vilhena is een schande voor Feyenoord met die domme blik in z'n ogen en z'n kapsel alsof ie Balotelli is. Zijn hele uitstraling is fout en hij speelt niks klaar. Ik heb echt helemaal niks met dat ventje en z'n zaakwaarnemer. :r
  maandag 25 november 2013 @ 21:36:02 #15
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_133624200
En dan die teksten na de wedstrijd. 'We moeten hier met zn alle over gaan praten' :') Terwijl hij gisteren zelf voor een groot deel verantwoordelijk was voor die tegengoal. Beter vertelt iemand hem gewoon eens flink de waarheid. Ipv hem altijd het handje boven het hoofd te houden.
pi_133624257
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 21:29 schreef macca728 het volgende:

[..]

Hoezo ? Hij staat bij de 5 slechtste spelers bij het AD en hij wordt door niemand serieus genomen bij de voetbalkenners. Zal best een reden hebben.

En hij had er ook voor kunnen gaan staan gisteren bij die goal. En die kopkans moet erin.
Janmaat geeft aanleiding tot die voorzet, maar daar hoor je dan weer niemand (oneindig lang) over door gaan. Om maar een voorbeeldje te geven.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 25-11-2013 21:37:18 ]
  maandag 25 november 2013 @ 21:38:06 #17
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_133624309
quote:
14s.gif Op maandag 25 november 2013 21:37 schreef Typisch het volgende:
Janmaat geeft aanleiding tot die voorzet, maar daar hoor je dan weer niemand (oneindig lang) over door gaan. Om maar een voorbeeldje te geven.
Deze man.
pi_133624368
quote:
14s.gif Op maandag 25 november 2013 21:37 schreef Typisch het volgende:

[..]

Janmaat krijgt van iedereen de wind van voren anders en terecht.

Maar die is normaal gesproken goed.
pi_133624395
Vanochtend een gesprek in de kleedkamer. Elkaar de waarheid zeggen.

Zal wel stil zijn geweest....
  maandag 25 november 2013 @ 21:40:24 #20
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_133624431
quote:
14s.gif Op maandag 25 november 2013 21:38 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Deze man.
Janmaat staat wekelijks te blunderen? Een keertje slecht spelen kan. Bij Immers is het eerder regel dan uitzondering.
  maandag 25 november 2013 @ 21:41:17 #21
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_133624477
quote:
En deze man.
  maandag 25 november 2013 @ 21:47:34 #22
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_133624759
Die kerel ontneemt voor mij een beetje het plezier in Feyenoord. Weet gewoon nu al dat ik me zondag weer kapot ga ergeren aan hem.
pi_133624803
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 21:47 schreef PIETR het volgende:
Die kerel ontneemt voor mij een beetje het plezier in Feyenoord. Weet gewoon nu al dat ik me zondag weer kapot ga ergeren aan hem.
Pas je verwachtingen aan en bedenk dat we niets beters hebben.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_133624951
Mooiste club inderdaad.
Alleen wel een bagger team op het moment.
BFF met GGMM
pi_133625102
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 21:52 schreef bamibij het volgende:
Immers kan der geen ene kanker van.

Vilhena kan wel beter maar die houdt volgens mij niet zo van rennen.. laat altijd z'n man lopen. Heb liever Vilhena op de plek van Immers en Vormer/Bakkel op de plek van Vilhena.
Vilhena heeft een goed schot inderdaad.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_133625139
quote:
12s.gif Op maandag 25 november 2013 21:54 schreef Muto het volgende:

[..]

Dat klopt. Veld gezien gisteren?
  maandag 25 november 2013 @ 21:58:43 #27
53267 TC03
pi_133625307
quote:
12s.gif Op maandag 25 november 2013 21:54 schreef Muto het volgende:

[..]

:D
pi_133625553
quote:
Inderdaad.
Het enige wat Immers verkeerd heeft gedaan is 'ja' zeggen tegen van Geel.
Maar zelfs dat kun je hem niet kwalijk nemen omdat iedere andere matige Ado speler ook bij Feyenoord
zal willen spelen.
pi_133625973
Middenveld met Immers, Clasie en Vilhena is sowieso niks.. zit totaal geen creativiteit in. Van Vilhena is mij sowieso onduidelijk wat zijn toegevoegde waarde is. Scorend vermogen heeft hij niet en assists levert hij ook nooit. Immers is een houten klaas, maar scoort af en toe nog eens.
pi_133627015
quote:

Vilhena kan wel beter maar die houdt volgens mij niet zo van rennen.. laat altijd z'n man lopen. Heb liever Vilhena op de plek van Immers en Vormer/Bakkel op de plek van Vilhena.
Die jongen sjokt over het veld alsof hij er 20 jaar betaald voetbal op heeft zitten. Misschien dat ze dat bedoelen met z'n "volwassen spel", want verder heeft hij nog niet veel bijzonders laten zien.
pi_133627179
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 21:39 schreef macca728 het volgende:

[..]

Janmaat krijgt van iedereen de wind van voren anders en terecht.

Maar die is normaal gesproken goed.
Daarom dat hij ook de wind van voren krijgt. Hij kan beter.

Waar ik mij gister het meest aan stoorde was het gebrek aan beweging bij de spelers zonder bal en het is niet dat ze niet weten wat ze moeten doen, want tegen betere tegenstanders doen ze het wel.
pi_133627228
Ik behoor absoluut tot één van de eerste criticasters van Immers, maar gisteren heb ik mij meer aan andere spelers geërgerd. Het droevige bij Immers vind ik gewoon dat we nog bewust gekozen hebben voor zo'n matige speler.

Bij jeugd moet je nog een beetje geluk hebben. Al kan ik mij welmateloos irriteren aan zo'n nochalente houding van vb. Vilhena. Daar schieten de ballen ook gewoon onder zn voeten door, dat heeft toch te maken met scherpte en concentratie. Die jongen zou beter moeten kunnen...

[ Bericht 1% gewijzigd door Haringkop op 25-11-2013 22:53:10 ]
#12 is not for sale!
pi_133627673
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 22:38 schreef psychosomatic het volgende:

[..]

Die jongen sjokt over het veld alsof hij er 20 jaar betaald voetbal op heeft zitten. Misschien dat ze dat bedoelen met z'n "volwassen spel", want verder heeft hij nog niet veel bijzonders laten zien.
Speelt echt een heel slecht seizoen inderdaad.
pi_133627748
quote:
1s.gif Op maandag 25 november 2013 22:44 schreef Haringkop het volgende:
Ik behoor absoluut tot één van de eerste criticasters van Immers, maar gisteren heb ik meer aan andere spelers geërgerd. Het droevige bij Immers vind ik gewoon dat we nog bewust gekozen hebben voor zo'n matige speler.

Ik snap de redenatie wel om Immers te halen.. beperkt budget, hij had een aardig seizoen bij Den Haag en men dacht dat hij qua speltype wel bij Feyenoord zou passen. Op zijn werklust is inderdaad weinig aan te merken, maar dat hij voetballend zo beperkt is was wel even schrikken. Dat hij zoveel open kansen om zeep helpt is puur een gevolg van zijn totale gebrek aan techniek. Je hebt altijd de hoop dat zo'n speler zich doorontwikkelt.. zoals Kuyt destijds. Maar Immers is geen Kuyt helaas. Zijn motoriek doet echt pijn aan mijn ogen.
pi_133627996
Natuurlijk joh. Gaat het weer over Immers hier :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_133628024
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 23:02 schreef Caland het volgende:
Natuurlijk joh. Gaat het weer over Immers hier :')
Immers is als een open wond.. blijft gevoelig.
pi_133628245
immers is net een hoer die je niet wil pijpen zonder condoom, een waardeloze sucker dus.
pi_133628615
Lag het probleem maar bij Immers. Dan had de toekomst er voor Feyenoord een stuk rooskleuriger uit gezien.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_133628840
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 23:16 schreef Caland het volgende:
Lag het probleem maar bij Immers. Dan had de toekomst er voor Feyenoord een stuk rooskleuriger uit gezien.
Waar ligt het probleem dan? Ben het denk ik wel eens met Gijp die vanavond zei dat Feyenoord twee seizoenen boven zijn kunnen heeft gepresteerd. Vorig seizoen waren we in uitwedstrijden al erg zwak en dit seizoen is het nog erger.. we gaan zelfs thuis verliezen van Heracles. Ik zie bij Feyenoord amper spelers die iets extra's hebben, die iets onverwachts kunnen doen. Het zijn allemaal van die apathische figuren zonder ideeen, die hooguit 1 stap vooruit denken en vrij statisch lopen te ballen.. het oogt plichtmatig en voorspelbaar. Er mist gewoon iets in deze groep.. persoonlijkheid, voetballende kwaliteiten, scorend vermogen, mentale weerbaarheid, etc.
pi_133629162
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 23:21 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Waar ligt het probleem dan? Ben het denk ik wel eens met Gijp die vanavond zei dat Feyenoord twee seizoenen boven zijn kunnen heeft gepresteerd. Vorig seizoen waren we in uitwedstrijden al erg zwak en dit seizoen is het nog erger.. we gaan zelfs thuis verliezen van Heracles. Ik zie bij Feyenoord amper spelers die iets extra's hebben, die iets onverwachts kunnen doen. Het zijn allemaal van die apathische figuren zonder ideeen, die hooguit 1 stap vooruit denken en vrij statisch lopen te ballen.. het oogt plichtmatig en voorspelbaar. Er mist gewoon iets in deze groep.. persoonlijkheid, voetballende kwaliteiten, scorend vermogen, mentale weerbaarheid, etc.
Je mist gewoon 2 karaktermannetjes en een hele belangrijke middenvelder. Vroeger had je Vlaar in de verdediging. Dat was misschien geen geweldenaar, maar wel iemand die koste wat kost wou winnen en voorop ging in de strijd. Nu heb je daar twee lulletjes rozenwater staan in de vorm van de Vrij en Mathijsen. Op het middenveld had je El Ahmadi, die Clasie veel meer adem gaf en alles dicht kreeg gelopen, waardoor Clasie zich op z'n voetballende kwaliteiten kon focussen en zich kon ontwikkelen ipv de fouten van anderen op te lossen. El Ahmadi zorgde er ook voor dat Bakkal niet door het ijs zakte.

Voorin had je Guidetti, die qua motivatie de rest van de spelers op een hoger plan kon tillen en daarnaast ook nog gewoon zijn doelpuntjes maakte.

Dat zijn al 3 spelers, waarvoor eigenlijk alleen Pelle een bepaalde leemte die is gevallen met zijn doelpunten kan opvullen. Qua positieve motivatie moet je bij hem echter niet zijn. Wat blijft er dan over? Talent dat zich nergens aan kan optrekken en blijft steken in de middelmaat (de Vrij, Vilhena, Boetius, BMI, Janmaat (in mindere mate)) en een legertje figuren dat zou kunnen aanhaken als de rest de boel op sleeptouw zouden nemen (Schaken, Goossens, Vormer, Immers, Bakkal).

Conclusie in mijn ogen: De boel blijft gewoon zo tot we uit de schulden zijn en er geïnvesteerd kan worden in spelers die een échte meerwaarde zijn. Probleem is dat de spelers die je nodig hebt tegen die tijd niet eens meer in de Eredivisie willen spelen en je sowieso naar een bende droevig voetbal zit te kijken.

Is er dan absoluut geen redding meer voor ons? Jawel:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 25-11-2013 23:32:53 ]
pi_133629304
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 23:28 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O- _O_
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
pi_133629420
LOL Luigi Bruins.. als je het over apathische figuren hebt is hij wel de ergste.. maar dat hij mislukte bij Feyenoord lag niet aan hem _O-

Wat mij in de huidige situatie verontrust is dat ik bang ben dat niemand straks onze zogenaamde talenten nog wil hebben. Ze zijn goed bezig met zichzelf uit de markt te prijzen en hun transferwaarde daalt met de week. Als je zo'n Janmaat neemt.. clubs die interesse in hem hadden zullen toch niet blind zijn? De beste man kan niet verdedigen. En dat geldt eigenlijk voor iedere Feyenoord-verdediger. :{
pi_133629594
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 23:34 schreef Pleun2011 het volgende:
LOL Luigi Bruins.. als je het over apathische figuren hebt is hij wel de ergste.. maar dat hij mislukte bij Feyenoord lag niet aan hem _O-

Wat mij in de huidige situatie verontrust is dat ik bang ben dat niemand straks onze zogenaamde talenten nog wil hebben. Ze zijn goed bezig met zichzelf uit de markt te prijzen en hun transferwaarde daalt met de week. Als je zo'n Janmaat neemt.. clubs die interesse in hem hadden zullen toch niet blind zijn? De beste man kan niet verdedigen. En dat geldt eigenlijk voor iedere Feyenoord-verdediger. :{
Zolang ze meegaan en spelen op het WK zal dat wel meevallen. Zodra ze niet eens mee mogen naar het WK wordt het gevaarlijk imo.
pi_133629679
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 23:37 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Zolang ze meegaan en spelen op het WK zal dat wel meevallen. Zodra ze niet eens mee mogen naar het WK wordt het gevaarlijk imo.
De Vrij en BMI zouden er best wel eens naast kunnen gaan pissen als het om de uiteindelijke selectie gaat.. En ik vrees dat Van der Wiel de voorkeur gaat krijgen boven Janmaat in de basis. Hij speelt toch in de absolute top en heeft ervaring. Janmaat verkloot het tegen de nummer laatst van de eredivisie.. is toch een verschil.
pi_133629767
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 23:39 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

De Vrij en BMI zouden er best wel eens naast kunnen gaan pissen als het om de uiteindelijke selectie gaat.. En ik vrees dat Van der Wiel de voorkeur gaat krijgen boven Janmaat in de basis. Hij speelt toch in de absolute top en heeft ervaring. Janmaat verkloot het tegen de nummer laatst van de eredivisie.. is toch een verschil.
Ik denk dat BMI sowieso meegaat vanwege z'n inzetbaarheid op LB en CV + z'n fysieke kracht. De Vrij wordt een ander verhaal, zoals hij de laatste periode speelt.
pi_133629788
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 23:37 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Hooguit Indi gaat spelen op het WK. De rest absoluut niet
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_133629812
Als er niet snel wat verandert bij Feyenoord staat er echt geen enkele speler in de basis hoor. Ik denk dat dan ook Clasie moet gaan vrezen, al speelt die als een van de weinige steeds beter (tov begin dit seizoen). Ik denk wel dat er een zooitje mee mogen, maar die zullen voornamelijk de bank warm mogen houden
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_133630180
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 23:43 schreef ace_eleven het volgende:
Als er niet snel wat verandert bij Feyenoord staat er echt geen enkele speler in de basis hoor. Ik denk dat dan ook Clasie moet gaan vrezen, al speelt die als een van de weinige steeds beter (tov begin dit seizoen). Ik denk wel dat er een zooitje mee mogen, maar die zullen voornamelijk de bank warm mogen houden
Concurreert die met de Jong en Strootman voor dezelfde positie?
  Moderator dinsdag 26 november 2013 @ 00:06:44 #49
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_133630625
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 23:28 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Je mist gewoon 2 karaktermannetjes en een hele belangrijke middenvelder. Vroeger had je Vlaar in de verdediging. Dat was misschien geen geweldenaar, maar wel iemand die koste wat kost wou winnen en voorop ging in de strijd. Nu heb je daar twee lulletjes rozenwater staan in de vorm van de Vrij en Mathijsen. Op het middenveld had je El Ahmadi, die Clasie veel meer adem gaf en alles dicht kreeg gelopen, waardoor Clasie zich op z'n voetballende kwaliteiten kon focussen en zich kon ontwikkelen ipv de fouten van anderen op te lossen. El Ahmadi zorgde er ook voor dat Bakkal niet door het ijs zakte.

Voorin had je Guidetti, die qua motivatie de rest van de spelers op een hoger plan kon tillen en daarnaast ook nog gewoon zijn doelpuntjes maakte.

Dat zijn al 3 spelers, waarvoor eigenlijk alleen Pelle een bepaalde leemte die is gevallen met zijn doelpunten kan opvullen. Qua positieve motivatie moet je bij hem echter niet zijn. Wat blijft er dan over? Talent dat zich nergens aan kan optrekken en blijft steken in de middelmaat (de Vrij, Vilhena, Boetius, BMI, Janmaat (in mindere mate)) en een legertje figuren dat zou kunnen aanhaken als de rest de boel op sleeptouw zouden nemen (Schaken, Goossens, Vormer, Immers, Bakkal).

Conclusie in mijn ogen: De boel blijft gewoon zo tot we uit de schulden zijn en er geïnvesteerd kan worden in spelers die een échte meerwaarde zijn. Probleem is dat de spelers die je nodig hebt tegen die tijd niet eens meer in de Eredivisie willen spelen en je sowieso naar een bende droevig voetbal zit te kijken.

SPOILER
Waarheid.
En denk dat Indi, Clasie en Janmaat meegaan naar Brazilie. Clasie als 2e man voor de VM plek.
pi_133630772
Gio is al bezig om onze defensieve versterking voor de winterstop binnen te halen.

VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_133630788
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 00:11 schreef Caland het volgende:
Gio is al bezig om onze defensieve versterking voor de winterstop binnen te halen.

[ afbeelding ]
GIO ís de versterking... O-)

*;
pi_133633448
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 00:11 schreef Caland het volgende:

[ afbeelding ]
Dan wordt er toch weer geklaagd dat ie op zijn retour is en te traag is :')
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  dinsdag 26 november 2013 @ 08:08:55 #53
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_133633522
Maar Bakkal is ook geen schim van 2011
pi_133633595
quote:

schelden met ziektes :')
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  dinsdag 26 november 2013 @ 09:01:38 #55
53267 TC03
pi_133634078
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 23:21 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Waar ligt het probleem dan?
quote:

[..]

Vilhena idem.

pi_133634135
quote:

[..]

Vilhena idem.

Boëtius moet gewoon een keer buitenom gaan met zijn snelheid, in plaats van telkens de drukte in te lopen.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_133634148
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 08:08 schreef jorienvdherik het volgende:
Maar Bakkal is ook geen schim van 2011
Bakkal is geen speler die het moet hebben van een invalbeurt van 10 minuten. Ik wil het nog weleens zien als hij vanaf het begin van de wedstrijd speelt.
Abracadabra, tapate guarra!
pi_133634180
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 09:06 schreef BoxeurDesRues het volgende:

[..]

Bakkal is geen speler die het moet hebben van een invalbeurt van 10 minuten. Ik wil het nog weleens zien als hij vanaf het begin van de wedstrijd speelt.
Ja, Vilhena eruit, Bakkal er in. Immers iets verder naar achteren, Bakkal iets verder naar voren.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_133634220
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 09:08 schreef H.FR het volgende:

[..]

Ja, Vilhena eruit, Bakkal er in. Immers iets verder naar achteren, Bakkal iets verder naar voren.
Vilhena speelt niet best, maar Bakal heeft nog hélemáál niks laten zien!
pi_133634223
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 09:01 schreef TC03 het volgende:

[..]

[..]

Topic doorlezen voor je post kan handig zijn idd.

M.b.t. Boetius las ik pas dat hij fysiek sterker moet worden. Het oogt allemaal een beetje als juniorenvoetbal wat hij laat zien.. klopt wel een beetje.
pi_133634250
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 09:10 schreef Luni het volgende:

[..]

Vilhena speelt niet best, maar Bakal heeft nog hélemáál niks laten zien!
Vormer dan?
Vilhena veroorzaakt in ieder geval dusdanig vaak balverlies en heeft daartegenover dusdanig weinig balveroveringen dat hij heel snel uit de basis mag. Gewoon even een tijdje met de beloften meespelen.

Komt wel weer goed met die jongen, maar lekker even in de luwte zetten.
pi_133634276
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 23:39 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Zou ook niet meer dan terecht zijn.
pi_133634311
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 09:12 schreef H.FR het volgende:

[..]

Vormer dan?
Vilhena veroorzaakt in ieder geval dusdanig vaak balverlies en heeft daartegenover dusdanig weinig balveroveringen dat hij heel snel uit de basis mag. Gewoon even een tijdje met de beloften meespelen.
Vilhena op 10, Vormer erachter met Clasie.
pi_133634345
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 09:17 schreef Luni het volgende:

[..]

Vilhena op 10, Vormer erachter met Clasie.
:N

Vilhena kan momenteel nog niet eens een bal fatsoenlijk aannemen. Bovendien lijkt hij ook niet te kunnen schieten, en is hij niet sterk. Oh, tevens zet hij geen druk. Hij kan wel steekpasses geven, maar dat werkt natuurlijk niet met Pellè.
pi_133634410
We missen een type Stefan Babovic.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_133634565
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 09:23 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Want? Die kon er wel wat van wou je zeggen?
pi_133634582
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 09:30 schreef BoxeurDesRues het volgende:

[..]

Want? Die kon er wel wat van wou je zeggen?
Het was in ieder geval een enthousiaste jongen :D
pi_133635210
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 09:23 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ook een type Chun-Soo Lee op de flanken
pi_133635577
Vandaag, precies 16 jaar geleden won Feyenoord in de champions league met 2-0 van Juve! :P
Zonder wrijving geen glans
pi_133635673
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 november 2013 10:00 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Ook een type Chun-Soo Lee op de flanken
En Michael Lumb links achterin
pi_133635804
Ik zou tegen PSV toch met Vormer ipv Vilhena starten.
#12 is not for sale!
pi_133635911
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 november 2013 10:21 schreef BoxeurDesRues het volgende:

[..]

En Michael Lumb links achterin
Liever Leonard.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_133636184
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 10:27 schreef Haringkop het volgende:
Deze man weet.
pi_133636325
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 10:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Vandaag, precies 16 jaar geleden won Feyenoord in de champions league met 2-0 van Juve! :P
_O_ Cruz _O_
pi_133636353
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 10:49 schreef Luni het volgende:

[..]

_O_ Cruz _O_
Wat doet ie tegenwoordig eigenlijk?
Zonder wrijving geen glans
pi_133636918
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 10:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Wat doet ie tegenwoordig eigenlijk?
Volgens mij gestopt toch?
pi_133637346
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 november 2013 08:17 schreef superniger het volgende:

[..]

schelden met ziektes :')
problem?
  Forum Admin dinsdag 26 november 2013 @ 11:30:51 #78
35723 crew  GGMM
pi_133637364
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 11:30 schreef bamibij het volgende:

[..]

problem?
Ja, niet doen. :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_133637473
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 10:27 schreef Haringkop het volgende:
Ik ook.
Heb je tevens betere corners en vrije trappen.
pi_133638537
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 11:34 schreef H.FR het volgende:

[..]

Ik ook.
Heb je tevens betere corners en vrije trappen.
Mja, die betere vrije trappen had je zondag ook kans op, maar toen lag die een keer op een mooie plek voor Goossens en nam Clasie hem snel
pi_133638566
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 12:16 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Mja, die betere vrije trappen had je zondag ook kans op, maar toen lag die een keer op een mooie plek voor Goossens en nam Clasie hem snel
Ja, dat was dom :')
pi_133638861
Makkelie fluit zondag :o
pi_133639405
Zo, 3 kaarten binnen voor de bekert :).
pi_133639879
Wanneer is die bekerwedstrijd ookalweer?
pi_133639920
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 13:05 schreef bamibij het volgende:
Wanneer is die bekerwedstrijd ookalweer?
18 december

quote:
1s.gif Op dinsdag 26 november 2013 12:46 schreef Scrummie het volgende:
Zo, 3 kaarten binnen voor de bekert :).
Ik ga ze zo ook even halen.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_133639975
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 november 2013 12:26 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Makkelie fluit zondag :o
Ha fijn, weer legio dubieuze beslissingen dus...
BFF met GGMM
pi_133639978
Ohja, Scrummie heb je er eentje over? Je kent me wel van een ander forum dus dat zou goed moeten komen.;-) Ik beloof obiku en remmie thuis te laten.
pi_133640001
quote:
Ingezonden: Open brief aan selectie Feyenoord

Beste spelers van Feyenoord. Beseffen jullie wel dat jullie juist nu jezelf onsterfelijk kunnen maken tijdens dit voetbalseizoen. De nivellering heeft toegeslagen in de eredivisie de traditionele top 3 bestaat al lang niet meer. Iedereen kan van iedereen winnen. Als je een serie van 7 a 8 goede wedstrijden neerzet sta je op de eerste plaats, beseffen jullie dat wel?
Dat jullie kunnen voetballen hebben jullie de afgelopen 2 jaar wel bewezen, echter dit jaar zijn er teveel wanprestaties, geen strijd en passie, meer woorden als daden. Waar is de Rotterdamse mentaliteit gebleven? Als jullie kampioen worden verwerven jullie de heldenstatus in Rotterdam en omstreken.

Jullie weten vast niet hoe het is om op maandag weer naar je werk te gaan na weer een wanprestatie van jullie, weer die honende collega's die dan vragen hoeveel internationals er bij Feyenoord rondlopen en hoeveel bij RKC, en over de zondagavond maar te zwijgen, geen studio sport, geen studio voetbal, geen 90 minutes want Feyenoord is weer het lachertje van het weekend, en dat doet pijn heel veel pijn, maar die pijn voelen jullie niet want clubliefde kennen jullie niet. Soms hebben wij het gevoel dat het jullie te doen is om die mooie auto, dat kicken horloge en dat lekkere fotomodel en een hele vette bankrekening, niet meer en niet minder.

En voetballers zijn heus niet onfeilbaar, want verliezen hoort bij de sport, dat beseffen wij ook wel, maar het gaat wel op de manier waarop, verliezen zonder strijd, passie en beleving kan niet, beseffen jullie wel dat 100.000 mensen een moord zouden doen om de kans te krijgen om in De Kuip, in dat fantastische rood-witte shirt te mogen voetballen alle 100.000 zouden spreekwoordelijk het gras opvreten, en niet zo apathisch erbij lopen zoals jullie weer gisteren lieten zien en jammer genoeg regelmatig laten zien dit seizoen. Luister eens niet naar die zaakwaarnemer, die roept dat hij je kan verkopen zodat jij je zakken kan vullen en hij natuurlijk ook, ga eens voor de spiegel staan, en stel jezelf de ene vraag, gewoon een simpele vraag, kijk jezelf in je ogen en vraag: Geef ik het maximale en eis ik het maximale van het team als ik met Feyenoord een wedstrijd speel?

Zo simpel is het, een zeer wijs trainer van Feyenoord zei eens de legendarische woorden: 'Kein geloel fusball spielen'.

Oh ja en allemaal snel die ballerinaschoentjes uit en zwarte kicksen aan, jullie schoenensponsor heeft vast wel een paar zwarte kicksen in het assortiment.

CorMteS
KoemanB twitterde op maandag 25-11-2013 om 15:10:09 @fr12nl tis ook nooit goed!!! Of mijn man is te streng ..en nu moet ie weer met een knuppel door de kleedkamer!! reageer retweet
Elite
Tegen TTIP
  dinsdag 26 november 2013 @ 13:09:49 #89
131800 Tarado
capô de fusca
pi_133640019
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 november 2013 13:08 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Vreemd dat ze dan niet Kuipers op zo'n wedstrijd zetten
pi_133640053
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 november 2013 13:09 schreef Happel het volgende:

[..]

KoemanB twitterde op maandag 25-11-2013 om 15:10:09 @fr12nl tis ook nooit goed!!! Of mijn man is te streng ..en nu moet ie weer met een knuppel door de kleedkamer!! reageer retweet
25 november belde...
BFF met GGMM
pi_133640147
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 november 2013 13:10 schreef DonRaja het volgende:

[..]

25 november belde...
Sterf
Elite
Tegen TTIP
pi_133640197
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 november 2013 13:13 schreef Happel het volgende:

[..]

Sterf
Slome.

Gister al een hele discussie over geweest. Elan vond dat Bartina haar dikke vadsige varkenskop moest dichthouden en zich nergens mee moest bemoeien.
BFF met GGMM
pi_133640251
Wat Elan zegt.
pi_133640684
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 13:09 schreef Tarado het volgende:

[..]

Vreemd dat ze dan niet Kuipers op zo'n wedstrijd zetten
Die vond ik de laatste keer dat hij in de Kuip blies ook niet zo best.
  dinsdag 26 november 2013 @ 13:30:30 #95
131800 Tarado
capô de fusca
pi_133640713
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 13:29 schreef Luni het volgende:

[..]

Het is behelpen in NL maar vind hem toch wel de minst slechte
pi_133640766
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 november 2013 13:15 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Slome.

Gister al een hele discussie over geweest. Elan vond dat Bartina haar dikke vadsige varkenskop moest dichthouden en zich nergens mee moest bemoeien.
Goh, heeft hij gewoon eens gelijk.
Elite
Tegen TTIP
pi_133641020
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 13:29 schreef Luni het volgende:

[..]

Naja, nog altijd beter dan Nijhuis ;(
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_133641108
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 november 2013 13:08 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Hopelijk dan een keer in ons voordeel.
pi_133641110
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 13:40 schreef eight het volgende:

[..]

Naja, nog altijd beter dan Nijhuis ;(
Het enige leuke aan Nijhuis en Kuipers, is dat hun naam uit 2 lettergrepen bestaat.
pi_133641135
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 13:30 schreef Tarado het volgende:

[..]

Het is behelpen in NL maar vind hem toch wel de minst slechte
Dan moet hij niet zoals de vorige keer fluiten. Gekke man.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')