van: Staphorstquote:Op vrijdag 29 november 2013 12:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
In twee uur naar het zuiden gereden?
Ik denk niet dat ie gelijk na het leggen het bericht plaatste.quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:23 schreef m1st1g het volgende:
[..]
van: Staphorst
naar: Maastricht
Normaal: 250 km, 2 uur 19 min.
In het huidige verkeer: 2 uur 32 min.
Stokje kan dus een heel eind die kant op zijn gekomen.
Staat nergens hoever naar het zuiden. Voor hetzelfde geld ligt ie nu in 't Hardequote:Op vrijdag 29 november 2013 12:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
In twee uur naar het zuiden gereden?
Putten moest nog toch?quote:Op vrijdag 29 november 2013 16:21 schreef Nattekat het volgende:
Mijn gok: ergens rond Apeldoorn/Harderwijk
* Nattekat koopt alvast ns dagkaart
Dan hoop ik enorm dat ie in het westen ligtquote:
Best wel ja, nu kan ik niet verder dan Utrecht zonder een fortuin uit te geven.quote:
Risico van het vak.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:54 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja, de pinpoint klopt.
Ik hoop wel dat als je gaat treinen, anderen de stok laten liggen. Anders voor nop 30 euro uitgeven is nogal zuur.
Het zou wel erg lullig zijn als iemand hem morgenochtend nog even snel ophaalt voordat ik aankom, ik ga rond 10u al weg en verwacht rond 12 uur al op locatie te zijn. Iemand die de stok voor mij wegkaapt moet of nu op vrijdagavond even zin hebben om op pad te gaan, of tijdens mijn treinreis.quote:
Ik zal Stokje niet ophalen. Jouw reisverslagen zijn te leuk.quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het zou wel erg lullig zijn als iemand hem morgenochtend nog even snel ophaalt voordat ik aankom, ik ga rond 10u al weg en verwacht rond 12 uur al op locatie te zijn. Iemand die de stok voor mij wegkaapt moet of nu op vrijdagavond even zin hebben om op pad te gaan, of tijdens mijn treinreis.
Dat is dan geen risico meer, maar puur treiteren
Weer een mooie verplaatsing.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:31 schreef gebrokenglas het volgende:
Foto's!
Bord, voorkant
[ afbeelding ]
De achterkant
[ afbeelding ]
Sleutelbord. De rode dot geeft de plek aan waar hij in de richel ligt.
[ afbeelding ]
Omgevingsfoto 1
[ afbeelding ]
Omgevingsfoto 2
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:06 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik zal Stokje niet ophalen. Jouw reisverslagen zijn te leuk.
Als ik met de auto ga en achter het net vis, kost het me ook geld aan benzine, al meermaals gebeurd.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:54 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja, de pinpoint klopt.
Ik hoop wel dat als je gaat treinen, anderen de stok laten liggen. Anders voor nop 30 euro uitgeven is nogal zuur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |