Wees eens lief voor elkaar en vooral oxygene niet serieus nemen bij zulke opmerkingenquote:
De foto's waren duidelijk genoeg om te pinpointen, zo lang het bord en een heel klein beetje van de omgeving maar zichtbaar is.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:45 schreef MountMan het volgende:
Volgens mij is het prima op tijd geplaatst..
Foto's maken is echt kut. Had m'n 500D met flitser meegenomen, echter is dan niets meer zichtbaar.
Dropbox geeft wel IMG urls, echter niet in hun mobiele app.
quote:Op donderdag 28 november 2013 21:48 schreef NoBody122 het volgende:
Die aanhalingstekens hoefden er niet bij hoor, in de TT [ afbeelding ]
Komt ook omdat De Wijk maar een kleine plaats is met nog geen handje vol in-/uitgangen..quote:Op donderdag 28 november 2013 21:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De foto's waren duidelijk genoeg om te pinpointen, zo lang het bord en een heel klein beetje van de omgeving maar zichtbaar is.
[..]
Zelfs met borden die niet op streetview staan heb ik ondervonden. Maar ik heb een leuke uitdaging voor jullie mocht ik besluiten terug naar Drenthe te gaanquote:Op donderdag 28 november 2013 21:49 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Komt ook omdat De Wijk maar een kleine plaats is met nog geen handje vol in-/uitgangen..
Bij een grotere plaats wordt het al snel lastiger (maar da's sowieso al vrij snel, ook overdag, als de plaatser ervoor kiest het heel abstract te houden)
Oke is goedquote:Op donderdag 28 november 2013 17:37 schreef zeeppaardje het volgende:
[..]
volgende keer stuur ik wel even een dm als die weer vlak bij jou ligt.
De referentie naar autisme klopt wel. Hou de regels niet zo krampachtig aan, het is maar een spelletje.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:31 schreef picodealion het volgende:
[..]
Oh ik hoef niet 'zo' te reageren maar met autisme smijten is dan wel okay?
Helaas, dit werkt dus niet.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:41 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ] Op donderdag 28 november 2013 19:54 schreef MountMan het volgende:
[ afbeelding ]
Andere kant:
[ afbeelding ]
Sleutelwoord: het Rode geval
[ afbeelding ]
Het heeft een tijdje gewerkt, de originele link is hiervoor nodig.quote:
Neuh!quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:16 schreef m1st1g het volgende:
*C*E*N*S*U*U*R*... ik was vanmiddag in Staphorst.
9 km van de stok![]()
Afwachten.quote:Op vrijdag 29 november 2013 09:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hoezo niet? Omdat die plaatjes dood zijn, daarom niet. Zullen wel tijdelijke linkjes zijn.
Deze worden telkens verplaatst, over een paar uur doen ze het niet meer.quote:Op vrijdag 29 november 2013 09:22 schreef Maringo het volgende:
[..]
Hoezo niet?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Blij dat ik nog geen dagkaart heb gekochtquote:Op vrijdag 29 november 2013 10:08 schreef gebrokenglas het volgende:
deze was te mooi. ff van de snelweg af en hebbes. nu op naar het zuiden...
quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:01 schreef gebrokenglas het volgende:
de stok ligt al op een nieuwe lokatie. bosrijke omgeving. in een plaats met een NS station. mogelijk een klein stukje lopen, dat wel.
vanavond de foto's.
In twee uur naar het zuiden gereden?quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:01 schreef gebrokenglas het volgende:
de stok ligt al op een nieuwe lokatie. bosrijke omgeving. in een plaats met een NS station. mogelijk een klein stukje lopen, dat wel.
vanavond de foto's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |