Ik merk het nu ook al hoor. Ik heb vroegah mavo gedaan, vorig jaar begonnen met hbo en het niveau was om te janken. Dit jaar wo en ik ben nog niet onder de indrukquote:Op maandag 25 november 2013 21:38 schreef arjan1112 het volgende:
Ow
nou dat is dan helemaal kut
dan hebben mensen die beweren dat wat je nu op het examen van het vwo krijgt je in 1950 op de basisschool kreeg gelijk
De tuinbouw ooit het paradepaardje van de economie is de laatste 10 jaar zo goed als overleden, akkerbouwers en veehouders staan strak van de subsidie zonder deze subsidie waren ze allang failliet.quote:Op maandag 25 november 2013 21:29 schreef arjan1112 het volgende:
Dat zijn dan akkerbouwers en tuinders ofzo, veehouders hebben geen personeel
Dus we moeten voedsel gaan importeren uit Afrika, zuid Amerika enz ? en dan breekt daar een keer een crisis uit, en stoppen ze de export, hongersnood joepiquote:Op maandag 25 november 2013 21:42 schreef plintladdertje het volgende:
[..]
De tuinbouw ooit het paradepaardje van de economie is de laatste 10 jaar zo goed als overleden, akkerbouwers en veehouders staan strak van de subsidie zonder deze subsidie waren ze allang failliet.
Waar heb je de laatste 10 jaar uitgehangen? Op d'n trekker of zo?
Volledig afhankelijk van de soort studie en de tijdsgeest.quote:Op maandag 25 november 2013 21:41 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik merk het nu ook al hoor. Ik heb vroegah mavo gedaan, vorig jaar begonnen met hbo en het niveau was om te janken. Dit jaar wo en ik ben nog niet onder de indruk
Vandaar dat de samenleving naar de verdoemenis gaat.quote:Op maandag 25 november 2013 21:45 schreef Tamabralski het volgende:
HBO-IT doet het nogsteeds erg goed hoor. Die jongens verdienen echt niet verkeerd voor het Javascript/PHP prutswerk dat zij leveren. En ja dat kan ik weten.
Obamacare werkt niet omdat de website niet werkt!quote:Op maandag 25 november 2013 21:46 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Vandaar dat de samenleving naar de verdoemenis gaat.
The best of the best.quote:Op maandag 25 november 2013 21:47 schreef Tamabralski het volgende:
[..]
Obamacare werkt niet omdat de website niet werkt!
Ds?quote:Op maandag 25 november 2013 21:49 schreef DomineeGremdaat het volgende:
Ik merk dat HBO tegenwoordig al het gemiddelde opleidingsniveau is. Ik ga WO doen, ik moet toch behoren tot de hogere klassen van de bevolking.
Doen we dat al niet dan?quote:Op maandag 25 november 2013 21:45 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Dus we moeten voedsel gaan importeren uit Afrika, zuid Amerika enz ? en dan breekt daar een keer een crisis uit, en stoppen ze de export, hongersnood joepi
quote:Op maandag 25 november 2013 21:50 schreef Ryan3 het volgende:
Dat is een fucking titel hè, Ds.
Anders dan DS4 wrs.
Nu met klinkers graag, dit soort straattaal zou verboden moeten worden.quote:
Het lullige en verzwegene is eigenlijk dat ze toch een beetje laten blijken dat die studenten alles dan wel mogen dromen, maar er komt toch niets van uit... Of had ik iets gemist?quote:Op maandag 25 november 2013 21:53 schreef ThePlaneteer het volgende:
Zag dat stukje ook bij RTL, maar die verslaggevers vond ik nou niet bijster goed. Als je gaat vragen of studenten later een groot huis en een grote auto willen zeggen ze natuurlijk allemaal ja. Beetje flauw om ze dan te beschuldigen van te rooskleurige dromen
er zijn ook nog verschillende niveau's in het MBOquote:Op maandag 25 november 2013 19:55 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Het zegt niets over een persoon idd, wel over zijn kansen op de arbeidsmarkt.
Je bent mij net voor.quote:Op maandag 25 november 2013 22:10 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
er zijn ook nog verschillende niveau's in het MBO
Het onderwijs groeit bijna overal. Hoewel in het basisonderwijs de piek bijna behaald lijkt te zijn. Daarna komt een vrij stevige daling in een flink deel van het land. Middelbaar onderwijs groeit dan ook nog een jaar of vijf door. En daarna ook MBO, HBO en WO voor zo'n periode.quote:Op maandag 25 november 2013 20:22 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou ja, ik zie idd ook dat de HAVO groeit, dus dan zal HBO meegroeien wrs.
Ook technici kun je gewoon laten flexen, voorbeeld hoewel er tekorten zijn, groeit hun salaris niet echt hoor. In de toekomst gebeurt dit nog veel meer wrs. Je kunt ook een blik flex Moe-landers opentrekken nl.quote:Op maandag 25 november 2013 22:20 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Het onderwijs groeit bijna overal. Hoewel in het basisonderwijs de piek bijna behaald lijkt te zijn. Daarna komt een vrij stevige daling in een flink deel van het land. Middelbaar onderwijs groeit dan ook nog een jaar of vijf door. En daarna ook MBO, HBO en WO voor zo'n periode.
En voor je openingspost, hangt erg af van het type en niveau MBO. Op niveau 1 of 2 zal flexwerk wellicht meer voor de hand liggen, dat is ook geen overdreven hoog niveau. Maar de hogere niveaus leiden toch eerder op voor vakmensen, daar is wel werk voor nu en in de toekomst.
Onze beschikbare beroepsbevolking gaat ook op niet al te lange termijn dalen. Dus ik zie wel voldoende perspectief.quote:Op maandag 25 november 2013 22:24 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ook technici kun je gewoon laten flexen, voorbeeld hoewel er tekorten zijn, groeit hun salaris niet echt hoor. In de toekomst gebeurt dit nog veel meer wrs. Je kunt ook een blik flex Moe-landers opentrekken nl.
Het zijn vaak in de techniek ervaringsbanen, kun je echt ook Moe-landers op zetten en anders verplaats je je plant gewoon naar de Moe-landers toe.
Over >40 jaar idd.quote:Op maandag 25 november 2013 22:31 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Onze beschikbare beroepsbevolking gaat ook op niet al te lange termijn dalen. Dus ik zie wel voldoende perspectief.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |