Nee hoor, lijkt me verschrikkelijkquote:Op maandag 25 november 2013 21:09 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Iedereen wil hier manager worden.
Ja, en dan sta je veelal nu aan de kant; uitvoerders, werkvoorbereiders, opzichters zijn Duitsers, de rest Moe-lander.quote:Op maandag 25 november 2013 21:13 schreef arjan1112 het volgende:
Lazer toch op , met MBO bouwkunde word je technisch tekenaar, uitvoerder , opzichter van bouw en woningtoezicht of aannemer
Met LTS word je timmerman, metselaar, electricien , loodgieter enz
De opleiding waar je echt geen zak aan hebt als je niet verder leert is MAVO
Naar mijn idee word iemand echt niet loodgieter met alleen LTS, ja misschien als hulp maar niet geleerd zodat je zelfstandig aan de slag kunt.quote:Op maandag 25 november 2013 21:13 schreef arjan1112 het volgende:
Lazer toch op , met MBO bouwkunde word je technisch tekenaar, uitvoerder , opzichter van bouw en woningtoezicht of aannemer
Met LTS word je timmerman, metselaar, electricien , loodgieter enz
De opleiding waar je echt geen zak aan hebt als je niet verder leert is MAVO
Ik geef leiding aan die Moe-landers verder niks mee hoor, word je nog met meneer aangesproken iets wat een Nederlander vreemd is.quote:Op maandag 25 november 2013 21:16 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, en dan sta je veelal nu aan de kant; uitvoerders, werkvoorbereiders, opzichters zijn Duitsers, de rest Moe-lander..
En daar gaat het om idd.quote:Op maandag 25 november 2013 21:20 schreef plintladdertje het volgende:
[..]
Ik geef leiding aan die Moe-landers verder niks mee hoor, word je nog met meneer aangesproken iets wat een Nederlander vreemd is.
Over een tijdje wel, tenzij nu onverhoopt de crisis binnen een jaartje over is, echter creëert dat dan wel weer de crisis voor over pakweg 8 jaar en dan worden het flexwerkers def.quote:Op maandag 25 november 2013 21:18 schreef Kandijfijn het volgende:
Trouwens, mijn meeste mbo-vrienden zitten in de 2k. De nu niet bepaald onderklasse
Je kunt het brood niet delen zonder dat er brood is.quote:Op maandag 25 november 2013 21:26 schreef hugecooll het volgende:
Mbo'ers, de ruggengraat van Nederland
quote:Op maandag 25 november 2013 21:26 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Je kunt het brood niet delen zonder dat er brood is.
Die worden tegenwoordig het vel over het hoofd getrokken, zodanig dat ze alleen nog Moe-landers in dienst nemen. Go figure that out.quote:Op maandag 25 november 2013 21:27 schreef arjan1112 het volgende:
De ruggengraat van Nederland dat zijn de boeren
Ben het volledig met je eens. Je kunt een groot deel van de HBO'ers en WO'ers ontslaan en nog blijf je produceren. Alleen die gasten worden niet ontslagen, de regering, de politieke partijen hebben duidelijk opgegeven voor de MBO'er, ze worden binnen afzienbare tijd (het merendeel althans) flexwerkers. Hoe ze de huizenprijs rendabel kunnen maken voor hun inkomens is de volgende vraag, maar dan creëren ze wel weer een bubble, schat ik in.quote:
Dat zijn tegenwoordig MBO'ers hè o.a.quote:Op maandag 25 november 2013 21:35 schreef arjan1112 het volgende:
MBO'er kan je er ook wel uitflikkeren zonder dat de maatschappij instort.
vakkenvullers , vrachtwagenchauffeurs en vuilnismannen zijn onmisbaar
Dat is ook gelul, maar heb wel een nichtje geb. 1980 die zei dat het VWO van mijn generatie (geb 1962) niets voorstelde, echter wij kregen weer wiskunde op het niveau tweedejaars Delft zei onze leraar wiskunde afgestudeerd Delft...quote:Op maandag 25 november 2013 21:38 schreef arjan1112 het volgende:
Ow
nou dat is dan helemaal kut
dan hebben mensen die beweren dat wat je nu op het examen van het vwo krijgt je in 1950 op de basisschool kreeg gelijk
Die hele bewerking is gelukkig onzin van het hoogste niveau.quote:Op maandag 25 november 2013 21:38 schreef arjan1112 het volgende:
Ow
nou dat is dan helemaal kut
dan hebben mensen die beweren dat wat je nu op het examen van het vwo krijgt je in 1950 op de basisschool kreeg gelijk
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |