Ja geen idee!!quote:
Schakelaar aan gezet?quote:Op maandag 25 november 2013 17:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja geen idee!!
Opeens deed ie het niet meer, en ja ik heb de batterijen vervangen!
quote:Op maandag 25 november 2013 17:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Goed? Ik heb mijn vibo al gesloopt!!
Doe eens niet alsof ik dom benquote:
Ik kon en kan er nog steeds niet om lachen hoorquote:
quote:Op maandag 25 november 2013 17:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doe eens niet alsof ik dom ben
Zal wel overwerkt zijnquote:
Zijn het niet de batterijen gaat dat ding kapot.quote:Op maandag 25 november 2013 17:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doe eens niet alsof ik dom ben
[..]
Ik kon en kan er nog steeds niet om lachen hoor![]()
Eet smakelijkquote:Op maandag 25 november 2013 17:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Rival, wie heeft er ooit beweerd dat ik een net meisje ben?
--
Eten bij ouders. Witlof ham en kaas
Rauwe witlofquote:Op maandag 25 november 2013 17:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
--
Eten bij ouders. Witlof ham en kaas
Is ook lekker ja. Maar dit is mijn favoriete groente. Voor zover groentequote:
Ik vind uit de oven niet zo lekkerquote:Op maandag 25 november 2013 17:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Is ook lekker ja. Maar dit is mijn favoriete groente. Voor zover groente
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
De wie weet ik al, die waar en wanneer zijn even lastigquote:
" GEEN IDEE"quote:Op maandag 25 november 2013 17:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja geen idee!!
Opeens deed ie het niet meer, en ja ik heb de batterijen vervangen!
Dat hoopte ik gewoon altijdquote:Op maandag 25 november 2013 17:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
quote:Op maandag 25 november 2013 18:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De wie weet ik al, die waar en wanneer zijn even lastig
Ja, althans de eerste die er zomaar opeens mee ophoudt!quote:Op maandag 25 november 2013 18:56 schreef rival het volgende:
[..]
" GEEN IDEE"
alsof het de eerste is
Hmmquote:Op maandag 25 november 2013 19:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Geen idee.... overal en altijd
Stiekem ben ik dat ook wel. Met een dirty mind.quote:
quote:Op maandag 25 november 2013 19:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Stiekem ben ik dat ook wel. Met een dirty mind.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 november 2013 20:18 schreef xFriendx het volgende:
Try this Huppel.
[ afbeelding ]Liever nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Try this Huppel.
[ afbeelding ]Gewoon op de klit en een tepel zettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
En daarna wil ze het ouderwets bij jou aanslingeren.quote:Op maandag 25 november 2013 20:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gewoon op de klit en een tepel zetten
Kan ik hebbenquote:Op maandag 25 november 2013 20:22 schreef xFriendx het volgende:
[..]
En daarna wil ze het ouderwets bij jou aanslingeren.
Uhmquote:Op maandag 25 november 2013 20:22 schreef xFriendx het volgende:
[..]
En daarna wil ze het ouderwets bij jou aanslingeren.
Try this Huppel.
[ afbeelding ]daar gaat ie echt wel goed van trillenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
Ojee....als dat te lang duurt komt zelfs de overweging om een Fok-zolderautist naar binnen te sleuren (mits hij de zolder verlaat).quote:Op maandag 25 november 2013 20:25 schreef Huppelmuts het volgende:
Maar ondertussen ben ik seks EN vibo loos
daarom heb ik een reserve naast mijn favo vibo en een scharrelquote:Op maandag 25 november 2013 20:25 schreef Huppelmuts het volgende:
Maar ondertussen ben ik seks EN vibo loos
Dan moet ik wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang droog staan hoor!quote:Op maandag 25 november 2013 20:26 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ojee....als dat te lang duurt komt zelfs de overweging om een Fok-zolderautist naar binnen te sleuren (mits hij de zolder verlaat).
Slim jij!!quote:Op maandag 25 november 2013 20:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
daarom heb ik een reserve naast mijn favo vibo en een scharrel
That won't happen.quote:Op maandag 25 november 2013 20:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan moet ik wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang droog staan hoor!
Vast wel maar dat gaat ongetwijfeld niet goed komen danquote:Op maandag 25 november 2013 20:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kun je dat ding niet uit elkaar knutselen?
uhuh.. Heb er zelfs nog een ernaast gehad, maar die heb ik niet bij H. maar bij mn scharrel ervoor laten liggenquote:
Geef 'm aan Peu, die kan alles fixen.quote:Op maandag 25 november 2013 20:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vast wel maar dat gaat ongetwijfeld niet goed komen dan
als die m in handen heeft gehad zou ik er nooit meer op klaar kunnen komen hoorquote:Op maandag 25 november 2013 20:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geef 'm aan Peu, die kan alles fixen.
Ik pasquote:Op maandag 25 november 2013 20:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geef 'm aan Peu, die kan alles fixen.
Is dat niet met alles zo?quote:Op maandag 25 november 2013 20:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Note to self: erwtensoep is lekkerder wanneer het er in gaat.
Dat dusquote:Op maandag 25 november 2013 20:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
als die m in handen heeft gehad zou ik er nooit meer op klaar kunnen komen hoor
quote:Op maandag 25 november 2013 20:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
als die m in handen heeft gehad zou ik er nooit meer op klaar kunnen komen hoor
quote:Op maandag 25 november 2013 20:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik pas
[..]
Is dat niet met alles zo?
Maar hij doet het dan wel weer!quote:
nee, sommige dingen smaken nog wel redelijk hetzelfde, de erwtensoep wordt dus snel zuurquote:Op maandag 25 november 2013 20:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik pas
[..]
Is dat niet met alles zo?
Ik zou het niet weten, ik vind snert echt te ranzig voor woordenquote:Op maandag 25 november 2013 20:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, sommige dingen smaken nog wel redelijk hetzelfde, de erwtensoep wordt dus snel zuur
Dan mag jij m samen met peu gebruikenquote:Op maandag 25 november 2013 20:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
[..]
Maar hij doet het dan wel weer!
lekker, en dan pannekoeken drnaquote:Op maandag 25 november 2013 20:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, ik vind snert echt te ranzig voor woorden
Euh.. Nee dank jequote:Op maandag 25 november 2013 20:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dan mag jij m samen met peu gebruiken
Ik vond dat nogal een rare combi.. niet per definitie vies, maar apart..quote:Op maandag 25 november 2013 20:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
lekker, en dan pannekoeken drna
Die combinatie vond ik nogal verrassendquote:Op maandag 25 november 2013 20:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
lekker, en dan pannekoeken drna
ja, dat is een vaste combo bij ons in de familie.. We hebben wel meer rare dingen hoor, 1 daarvan is mn zusquote:Op maandag 25 november 2013 20:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik vond dat nogal een rare combi.. niet per definitie vies, maar apart..
quote:Op maandag 25 november 2013 20:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, dat is een vaste combo bij ons in de familie.. We hebben wel meer rare dingen hoor, 1 daarvan is mn zus
Euhm.. depends, wat is de reden?quote:Op maandag 25 november 2013 20:37 schreef Huppelmuts het volgende:
Vraagje aan de mannen!
Vrijwillig meegaan naar een gewone afspraak bij de gynaecoloog, ja of nee?
Dat heb ik je eerder horen zeggen ja..quote:Op maandag 25 november 2013 20:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, dat is een vaste combo bij ons in de familie.. We hebben wel meer rare dingen hoor, 1 daarvan is mn zus
Gewoon standaard afspraak, niets bijzonders.quote:Op maandag 25 november 2013 20:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Euhm.. depends, wat is de reden?
Waarom aan de mannen?quote:Op maandag 25 november 2013 20:37 schreef Huppelmuts het volgende:
Vraagje aan de mannen!
Ja.quote:Op maandag 25 november 2013 20:37 schreef Huppelmuts het volgende:
Vraagje aan de mannen!
Jaquote:Op maandag 25 november 2013 20:37 schreef Huppelmuts het volgende:
Vraagje aan de mannen!
Mijn broertje, liep in Rotterdam te appen met een vriendin. Vriendin bleek ook in Rotterdam te zijn want ze moest naar de gyn. en hij besloot om gewoon vrijwillig en voor de gezelligheid mee te gaan.quote:
Het is maar waar je zin in hebt :Equote:Op maandag 25 november 2013 20:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn broertje, liep in Rotterdam te appen met een vriendin. Vriendin bleek ook in Rotterdam te zijn want ze moest naar de gyn. en hij besloot om gewoon vrijwillig en voor de gezelligheid mee te gaan.
Dit was dus gewoon een vriendin, niet eens zijn vriendin!!
Ik vond het raar, past dus wel bij mijn broertje
Jouw broertje is idd heel raar..quote:Op maandag 25 november 2013 20:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn broertje, liep in Rotterdam te appen met een vriendin. Vriendin bleek ook in Rotterdam te zijn want ze moest naar de gyn. en hij besloot om gewoon vrijwillig en voor de gezelligheid mee te gaan.
Hmm iets andere situatie dan dat ik mee ben gegaan naar een poesjes dokter, maar ach als het gezellig is waarom nietquote:Op maandag 25 november 2013 20:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
zoals om 2 uur snachts met oud en nieuw biefstuk eten.. Al doe ik dat niet meer sinds ik niet meer thuis woon..quote:Op maandag 25 november 2013 20:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Euhm.. depends, wat is de reden?
[..]
Dat heb ik je eerder horen zeggen ja..
Bazentraditiequote:Op maandag 25 november 2013 20:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
zoals om 2 uur snachts met oud en nieuw biefstuk eten.. Al doe ik dat niet meer sinds ik niet meer thuis woon..
Dat is dan weer een actie die ik wel kan waarderenquote:Op maandag 25 november 2013 20:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
zoals om 2 uur snachts met oud en nieuw biefstuk eten.. Al doe ik dat niet meer sinds ik niet meer thuis woon..
Die biefstuk kan me gestolen worden. Biefstukjus met broodquote:
erwtjes met calve knoflooksausquote:Op maandag 25 november 2013 20:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat is dan weer een actie die ik wel kan waarderen![]()
Lekkerquote:Op maandag 25 november 2013 20:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Die biefstuk kan me gestolen worden. Biefstukjus met brood
Ik de biefstuk jij het jus met brood?quote:Op maandag 25 november 2013 20:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik plof ook net neer.quote:
Wait, whut?quote:Op maandag 25 november 2013 20:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
erwtjes met calve knoflooksaus
Biefstuk, met brood in de jusquote:Op maandag 25 november 2013 20:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dealquote:Op maandag 25 november 2013 20:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik de biefstuk jij het jus met brood?
anders vind ik het maar saaie dingenquote:Op maandag 25 november 2013 20:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wait, whut?
[..]
Biefstuk, met brood in de jus
Minus de appelmoes, en niet te vaakquote:Op maandag 25 november 2013 20:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
anders vind ik het maar saaie dingen![]()
Of bruine bonen met spekjes en piepers en appelmoes door elkaar geprakt
zo, bijna de hele week gratis voer, morgen nog een keer erwtensoep, woensdag boerenkool en donderdag bruine bonen. Ik ben goedquote:Op maandag 25 november 2013 20:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Minus de appelmoes, en niet te vaak
Twijfel alleen over de spekjes
Goed bezig jijquote:Op maandag 25 november 2013 20:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
zo, bijna de hele week gratis voer, morgen nog een keer erwtensoep, woensdag boerenkool en donderdag bruine bonen. Ik ben goed![]()
En ik heb ook nog een hele periode ketchup door de spinazie geroerd
Dat ik mn ouders te vaak zie deze week zie ik door de vingers omdat ik donderdag nieuwe vans krijg van moedersquote:Op maandag 25 november 2013 20:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Goed bezig jij
En de ketchup klinkt vreemd
Spinazie idd met ei en piepers, en wij deden er dan meestal tartaar bij als vlees..quote:Op maandag 25 november 2013 21:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat ik mn ouders te vaak zie deze week zie ik door de vingers omdat ik donderdag nieuwe vans krijg van moeders![]()
Ik heb hele mooie panterprint gezien![]()
Ja, doe ik tegenwoordig ook niet meer, gewoon met ei en piepers.
of met rijst en italiaans gekruide kipfilet en feta.
Of met pasta en kipfilet en champignons en kruidenkaas
gewoon een ouderwetse bal gehaktquote:Op maandag 25 november 2013 21:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Spinazie idd met ei en piepers, en wij deden er dan meestal tartaar bij als vlees..
eet ik allemaal nietquote:Op maandag 25 november 2013 21:06 schreef twi het volgende:
En wat eten jullie bij spruitjes, rode kool of bietjes?
gehaktballen of sudderlapjesquote:
Bietjesquote:Op maandag 25 november 2013 21:06 schreef twi het volgende:
En wat eten jullie bij spruitjes, rode kool of bietjes?
Vergeet de spekjes niet!quote:Op maandag 25 november 2013 21:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
gehaktballen of sudderlapjes
alleen in de andijviestamppotquote:
Uiteraardquote:Op maandag 25 november 2013 21:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
alleen in de andijviestamppot
Je eet andijvie toch alleen als stamppot gekquote:Op maandag 25 november 2013 21:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
alleen in de andijviestamppot
quote:Op maandag 25 november 2013 21:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je eet andijvie toch alleen als stamppot gek
neequote:Op maandag 25 november 2013 21:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ok.. geprakte rode kool op brood dan?
Nee hoor.quote:Op maandag 25 november 2013 21:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
nee joh, ook gewoon als prakkie met een maizenapapjequote:Op maandag 25 november 2013 21:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hmm.. Nee.quote:Op maandag 25 november 2013 21:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee joh, ook gewoon als prakkie met een maizenapapje
Ik ga meequote:Op maandag 25 november 2013 21:33 schreef LovelyLady het volgende:
Fijne avond allenik ga mijn bedje in
Maizenapapje, uhuh.quote:Op maandag 25 november 2013 21:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee joh, ook gewoon als prakkie met een maizenapapje
ja. Dat andere papje verpest je niet met andijvie.quote:
Serieus? ... .Hoge eisen? ...quote:Op maandag 25 november 2013 22:53 schreef PeuRac het volgende:
Ik zit te kijken om te verhuizen, maar wat ik acceptabel vind om te wonen, begint bij 1000 euro per maand
Ben bang dat ik pas kan verhuizen wanneer ik ga samenwonen
minimaal 50m2, kunnen parkeren (evt met vergunning), 2 kamers, balkon/tuin, in Utrecht, max 15min fietsen van het centrum.quote:
Tja ik ben niet echt op de hoogte van de prijzen in steden... ja ik weet dat dat duur is maar verder...quote:Op maandag 25 november 2013 22:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
minimaal 50m2, kunnen parkeren (evt met vergunning), 2 kamers, balkon/tuin, in Utrecht, max 15min fietsen van het centrum.
Lijkt me niet te gek toch.
quote:Op maandag 25 november 2013 23:01 schreef Vinniiee het volgende:
Zo, lampen hangen. Handdoekrek hangt, tv shizzle aangesloten...
Nu uitrusten
Niet echt bijzondere eisen, redelijk in het centrum van Utrecht maakt het zo duurquote:Op maandag 25 november 2013 22:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
minimaal 50m2, kunnen parkeren (evt met vergunning), 2 kamers, balkon/tuin, in Utrecht, max 15min fietsen van het centrum.
Lijkt me niet te gek toch.
1000 euro is voor echt het uiterste van mijn eisen, dus dan zit je op de rand van een slechte buurt in een slecht onderhouden appartement.quote:Op maandag 25 november 2013 23:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja ik ben niet echt op de hoogte van de prijzen in steden... ja ik weet dat dat duur is maar verder...
Maar klinkt niet onredelijk ofzo nee.
Vond het vandaag best warm eigenlijk.quote:Op maandag 25 november 2013 23:04 schreef S95Sedan het volgende:
Brr, begint weer echt koud te worden
Serieus?quote:Op maandag 25 november 2013 23:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
1000 euro is voor echt het uiterste van mijn eisen, dus dan zit je op de rand van een slechte buurt in een slecht onderhouden appartement.
Binnenland of bij de kust?quote:Op maandag 25 november 2013 23:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Vond het vandaag best warm eigenlijk.
Zelfs Kanaleneiland of Overvecht betaal ik dan nog 850 euro minimaalquote:Op maandag 25 november 2013 23:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet echt bijzondere eisen, redelijk in het centrum van Utrecht maakt het zo duur
Ik wil kunnen lopen naar de kroegquote:
Echt niet meer normaal.quote:Op maandag 25 november 2013 23:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zelfs Kanaleneiland of Overvecht betaal ik dan nog 850 euro minimaal
Belachelijkquote:Op maandag 25 november 2013 23:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zelfs Kanaleneiland of Overvecht betaal ik dan nog 850 euro minimaal
15min fietsen, half uur lopen, is nog te doen. Dronken maakt dat niet zoveel uitquote:Op maandag 25 november 2013 23:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat komt niet helemaal overeen met 15 min fietsen.
Vind je? Loop richting de 30, mag dan wel een beetje woning hebben lijkt mequote:
Ik vind zijn eisen ook niet echt belachelijk hoor. De prijzen wel. Als je alleen woont moet je minimaal modaal verdienen, en dan kun je nog maar minimaal leven.quote:
Met modaal kun je best leven met een gezin.quote:Op maandag 25 november 2013 23:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik vind zijn eisen ook niet echt belachelijk hoor. De prijzen wel. Als je alleen woont moet je minimaal modaal verdienen, en dan kun je nog maar minimaal leven.
Daar moeten ook gezinnen van kunnen leven???
Je moet 50x de huur verdienen per jaar, 60x als je met z'n 2en bent. Als vuistregel in Utrecht in elk geval.quote:Op maandag 25 november 2013 23:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik vind zijn eisen ook niet echt belachelijk hoor. De prijzen wel. Als je alleen woont moet je minimaal modaal verdienen, en dan kun je nog maar minimaal leven.
Daar moeten ook gezinnen van kunnen leven???
Dat wel ja. Maar maximaal 15 minuten naar de kroeg ed...quote:Op maandag 25 november 2013 23:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vind je? Loop richting de 30, mag dan wel een beetje woning hebben lijkt me
Ik hoef niet in het centrum, ik wil alleen niet tussen het tuig wonen.quote:Op maandag 25 november 2013 23:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Met modaal kun je best leven met een gezin.
Alleen niet in het centrum van utrecht, elk weekend stappen en uiteten etc
Dat is nog best verquote:Op maandag 25 november 2013 23:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat wel ja. Maar maximaal 15 minuten naar de kroeg ed...
Da's wel een heel goed punt jaquote:Op maandag 25 november 2013 23:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik hoef niet in het centrum, ik wil alleen niet tussen het tuig wonen.
Kunnen ze toch wel rechtzetten.quote:Op maandag 25 november 2013 23:24 schreef PeuRac het volgende:
Oh en de woningbouw heeft me uitgeschreven, geen idee waarom? Dus mijn inschrijftijd ben ik kwijt
Dan zou ik maar eens vragen waaromquote:Op maandag 25 november 2013 23:24 schreef PeuRac het volgende:
Oh en de woningbouw heeft me uitgeschreven, geen idee waarom? Dus mijn inschrijftijd ben ik kwijt
Dat hoop ik ja. Ik vermoed dat de jaarlijkse contributie niet betaald is, maar ik heb ook geen factuur gezien, of mijn ouders erover gehoord.quote:
Ik ga morgen bellenquote:Op maandag 25 november 2013 23:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan zou ik maar eens vragen waarom
Dan zijn ze er niet meer neequote:Op maandag 25 november 2013 23:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat hoop ik ja. Ik vermoed dat de jaarlijkse contributie niet betaald is, maar ik heb ook geen factuur gezien, of mijn ouders erover gehoord.
[..]
Ik ga morgen bellenkwam er om 18u achter.
Tsja, dat is de afweging die je maakt hequote:Op maandag 25 november 2013 23:29 schreef Faxie het volgende:
Ik woon hier wel redelijk goedkoop. D'r is alleen geen fuck te doen hier
Woningnet zeker? Wellicht kan je het erop gooien dat ze het zelf vergeten zijn of iets dergelijksquote:Op maandag 25 november 2013 23:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat hoop ik ja. Ik vermoed dat de jaarlijkse contributie niet betaald is, maar ik heb ook geen factuur gezien, of mijn ouders erover gehoord.
Woningnet ja, lijersquote:Op maandag 25 november 2013 23:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Woningnet zeker? Wellicht kan je het erop gooien dat ze het zelf vergeten zijn of iets dergelijks
Bende inderdaad, helemaal met die jaren enzo en hoe toewijzen gaat.quote:
Het is niet dat ik wat heb aan die inschrijving, maar goedquote:Op maandag 25 november 2013 23:44 schreef S95Sedan het volgende:
Honderd duizenden doden/slachtoffers in syrië en je hoort er wat dingen over.
Personage in Family Guy dood hele wereld in rep en roer...
[..]
Bende inderdaad, helemaal met die jaren enzo en hoe toewijzen gaat.
Wat? Is er iemand dood? Wie?quote:Op maandag 25 november 2013 23:44 schreef S95Sedan het volgende:
Honderd duizenden doden/slachtoffers in syrië en je hoort er wat dingen over.
Personage in Family Guy dood hele wereld in rep en roer...
[..]
Bende inderdaad, helemaal met die jaren enzo en hoe toewijzen gaat.
Dan nog, als je ooit iets wil daar ben je wel gebonden aan hun. Wat zuigt daar niet vanquote:Op maandag 25 november 2013 23:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het is niet dat ik wat heb aan die inschrijving, maar goed![]()
Had ooit een hele mooie inschrijving, maar was vergeten mijn verhuizing door te geven, dus toen die ook al verloren, anders had ik nu zo'n 6-7 jaar inschrijving gehad, niet genoeg voor een heel leuk appartement, maar genoeg voor iets redelijks.
Ze hebben het in Utrecht iets aangepast volgens mij, want ik zag nu dingen staan met 4-5 jaar. Die waren bagger, maar met 7jr werd het al een stukje beter.quote:Op maandag 25 november 2013 23:51 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan nog, als je ooit iets wil daar ben je wel gebonden aan hun. Wat zuigt daar niet van
Weet nog wel dat ik daar zat maar 8-10jaar voor een flat kwam zelfs eerst.
quote:
hop naar bed jijquote:Op dinsdag 26 november 2013 01:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]Ik ga ook nu pas naar bed
![]()
morgen een belangrijke afspraak waar ik fit voor moet zijn
Ga jij eens slapen danquote:
Tja zo krijg je haar nooit aan het slapen natuurlijkquote:Op dinsdag 26 november 2013 01:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ga jij eens slapen danAnders krijg jij diezelfde plank tegen je bips
kan niet slapen. .. plus die oudste is wakkerquote:Op dinsdag 26 november 2013 01:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ga jij eens slapen danAnders krijg jij diezelfde plank tegen je bips
quote:Op dinsdag 26 november 2013 01:54 schreef PeuRac het volgende:
Ik kom er net achter dat ik mn bed nog moet opmaken![]()
quote:Op dinsdag 26 november 2013 01:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
kan niet slapen. .. plus die oudste is wakker
Ik heb ondertussen geleerd naar mama te luisteren, wel op de harde manierquote:Op dinsdag 26 november 2013 01:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja en dwars vooral
Hij is vergeten dat mama's altijd gelijk hebben. ..
ja! Tijd voor een vaste vriendin die parttime werktquote:
quote:Op dinsdag 26 november 2013 01:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb ondertussen geleerd naar mama te luisteren, wel op de harde manier
Of je neemt een lekkere werkster.quote:Op dinsdag 26 november 2013 02:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ja! Tijd voor een vaste vriendin die parttime werktkan ze mooi t huishouden doen
nah dat kost geld. Tenzij... betaling in naturaquote:Op dinsdag 26 november 2013 02:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Of je neemt een lekkere werkster.
Brianquote:
quote:Op dinsdag 26 november 2013 08:04 schreef Vinniiee het volgende:
Mogge
Maak je om 8, uur een afspraak, is ie er nog niet
SPOILER: Laat me raden :DOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 november 2013 08:45 schreef Viro het volgende:
[..]Nee niet eensSPOILER: Laat me raden :DOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mee wachten tot januari!!quote:Op dinsdag 26 november 2013 09:17 schreef Myraela het volgende:
Ik mag niets meer kopen, want telkens als ik iets koop is twi boos omdat die dat juist van plan was voor kerst te kopen.![]()
Maar ik heb zoveel dingetjes die ik wil kopen.
Koopverslaafde.quote:Op dinsdag 26 november 2013 09:17 schreef Myraela het volgende:
Ik mag niets meer kopen, want telkens als ik iets koop is twi boos omdat die dat juist van plan was voor kerst te kopen.![]()
quote:Op dinsdag 26 november 2013 09:17 schreef Myraela het volgende:
Inderdaadquote:Op dinsdag 26 november 2013 09:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Bestellen toch
Zolang je niet naar buiten hoeft
Luie hondquote:Op dinsdag 26 november 2013 09:29 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
morgen komt ook ah bij mij langs met de boodschappen
GMTAquote:
hebben ze geen biebbus?quote:Op dinsdag 26 november 2013 09:31 schreef Huppelmuts het volgende:
KUT!!
De bieb is gesloten op dinsdag![]()
Ik wilde gaan kijken of ze boeken over borduren hebben, liefst MET patronen. Gisteren geen tijd voor gehad
Kan je niks van internet plukken of is dat lastig?quote:Op dinsdag 26 november 2013 09:31 schreef Huppelmuts het volgende:
KUT!!
De bieb is gesloten op dinsdag![]()
Ik wilde gaan kijken of ze boeken over borduren hebben, liefst MET patronen. Gisteren geen tijd voor gehad
ow, ik dacht dat die ook aan bezorgen dedenquote:Op dinsdag 26 november 2013 09:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is toch alleen om je boeken weer te droppen?
Seriously aldo?quote:Op dinsdag 26 november 2013 09:34 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ow, ik dacht dat die ook aan bezorgen deden
quote:Op dinsdag 26 november 2013 09:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Seriously aldo?![]()
!!
You just made my day
Verdomme, jij bent echt lui!!quote:Op dinsdag 26 november 2013 09:34 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ow, ik dacht dat die ook aan bezorgen deden
Ik verdrink in het aanbod op internetquote:Op dinsdag 26 november 2013 09:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kan je niks van internet plukken of is dat lastig?
The horror!!quote:Op dinsdag 26 november 2013 09:37 schreef S95Sedan het volgende:
Toch jammer, moet je toch van die zolder af
Ja, en dan de wijde wereld inquote:Op dinsdag 26 november 2013 09:37 schreef S95Sedan het volgende:
Toch jammer, moet je toch van die zolder af
Valt best meequote:
Hmm mehquote:Op dinsdag 26 november 2013 09:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Verdomme, jij bent echt lui!!
[..]
Ik verdrink in het aanbod op internet![]()
Daarnaast heb ik geen printer en dus is het lastig om dan het patroon te volgen![]()
Maar ik heb opdrachtjes liggen voor baby's die geboren gaan worden dus ik wil geen standaardpakket halen, dat is toch wat je bijna alleen maar vindt online.
Echt je laat je boodschappen bezorgenquote:Op dinsdag 26 november 2013 09:40 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja, en dan de wijde wereld in![]()
[..]
Valt best mee
Sale.quote:Op dinsdag 26 november 2013 09:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mee wachten tot januari!!
Dan is een hoop sowieso al in de uitverkoop en heeft twi kans gehad om jou te verwennen met een leuk cadeau
Hoezo, mijn auto is toch kapot? Hoe krijg ik anders de boodschappen hierquote:Op dinsdag 26 november 2013 09:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Echt je laat je boodschappen bezorgendoe normaal man
Echt het toppunt van lui
Oh jee ik weet niet of je dit wel aan kan om te horen Aldoquote:Op dinsdag 26 november 2013 09:42 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Hoezo, mijn auto is toch kapot? Hoe krijg ik anders de boodschappen hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 november 2013 09:42 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Hoezo, mijn auto is toch kapot? Hoe krijg ik anders de boodschappen hier
Eng enzoquote:
quote:Op dinsdag 26 november 2013 09:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh jee ik weet niet of je dit wel aan kan om te horen Aldoof door de AH-manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
Straks maar even bij de boekhandel kijken. De kus is bijna klaar dus dan moet ik wel iets nieuws hebbenquote:Op dinsdag 26 november 2013 09:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hmm meh
Wachten tot morgen dus
Ja!!quote:Op dinsdag 26 november 2013 09:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Sale.Die mooie tijd van het jaar.
Die zet het nog net niet in de kasten voor jequote:
hij bezorgt tot in de keuken, en dat laatste stukje kan ik zelf welquote:Op dinsdag 26 november 2013 09:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die zet het nog net niet in de kasten voor je
Daarom zeg ik "nog net niet in de kastjes"quote:Op dinsdag 26 november 2013 09:46 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
hij bezorgt tot in de keuken, en dat laatste stukje kan ik zelf wel
Ik vond het ook handig, maar ik heb dan ook voor een hele week boodschappen he, en er zit ook nog wat spul voor huisgenoten bijquote:Op dinsdag 26 november 2013 09:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daarom zeg ik "nog net niet in de kastjes"
Vet handig wel
Soms wel jaquote:Op dinsdag 26 november 2013 09:52 schreef LovelyLady het volgende:
Mijn vriendje is best grappig soms
Vraag me niet waarom maar ik zie hem er ook gewoon ECHT voor aanquote:Op dinsdag 26 november 2013 10:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Converseren met een virusscanner![]()
Ben ik alweer ziek?quote:Op dinsdag 26 november 2013 10:07 schreef S95Sedan het volgende:
Mij veel te veel coochie coochie hier.
Tot later![]()
Beterschap huppel
Ja niet dan?quote:
quote:Op dinsdag 26 november 2013 10:09 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja niet dan?Ik snap er niets vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb nu alleen nog last van een beetje snot, voel me verder topfit hoor
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
omdat nerdquote:Op dinsdag 26 november 2013 10:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vraag me niet waarom maar ik zie hem er ook gewoon ECHT voor aan
A true friendship!quote:
Whahahaquote:Op dinsdag 26 november 2013 10:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
A true friendship!
A nerd and his virusscanner
Moe, brak, geil, koud.quote:
Hoe is het met je oudste?quote:Op dinsdag 26 november 2013 10:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Moe, brak, geil, koud.
Geweldig dus![]()
Stukken beter, morgen weer naar school dacht ik zoquote:Op dinsdag 26 november 2013 10:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoe is het met je oudste?
Fijnquote:Op dinsdag 26 november 2013 10:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Stukken beter, morgen weer naar school dacht ik zo
tukje doen onder dikke dekens. kan je er al 3 afstrepenquote:Op dinsdag 26 november 2013 10:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Moe, brak, geil, koud.
Geweldig dus![]()
Hij heeft van 20.45 tot 00.20 geslapenquote:Op dinsdag 26 november 2013 10:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
FijnVannacht nog wel wakker geweest las ik?
Vanavond pas weerquote:Op dinsdag 26 november 2013 10:54 schreef rival het volgende:
[..]
tukje doen onder dikke dekens. kan je er al 3 afstrepen
quote:Op dinsdag 26 november 2013 10:59 schreef PeuRac het volgende:
Lekker, ik zit de verkeerde afspraak voor te bereiden
Oi, dat is wel kortquote:Op dinsdag 26 november 2013 10:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hij heeft van 20.45 tot 00.20 geslapen
Daarna geloof ik niet meer.
Gelukkig heb ik nog 3u, waarvan een uur reizen, dus netto 1 uurquote:
netto 1 uurquote:Op dinsdag 26 november 2013 11:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik nog 3u, waarvan een uur reizen, dus netto 1 uur
En ik heb mijn auto nog niet terug![]()
Ik hoopte gisteren, dus ga straks even bellenquote:Op dinsdag 26 november 2013 11:02 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
netto 1 uurov
wanneer komt ie 'ns terug dan? (ja, ik vraag iets over auto's)
quote:Op dinsdag 26 november 2013 10:59 schreef PeuRac het volgende:
Lekker, ik zit de verkeerde afspraak voor te bereiden
Ja ik ben op een gegeven moment maar weer naar bed gegaan met de mededeling als er wat is kom je maar naar boven ....quote:
bluh saai...quote:Op dinsdag 26 november 2013 11:07 schreef Vinniiee het volgende:
Eerste vergadering gehad
Straks nog 1 van 2 uur
En nu ligt 'ie als een roosje te slapen? Of ook niet?quote:Op dinsdag 26 november 2013 11:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ik ben op een gegeven moment maar weer naar bed gegaan met de mededeling als er wat is kom je maar naar boven ....
Whahaha zal je net zien ja.. maar nee hoor...quote:Op dinsdag 26 november 2013 11:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En nu ligt 'ie als een roosje te slapen? Of ook niet?
Oh, okequote:Op dinsdag 26 november 2013 11:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Whahaha zal je net zien ja.. maar nee hoor...
Maar geen pijn meer?quote:Op dinsdag 26 november 2013 11:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Voor iemand die weinig geslapen heeft issie vrij wakker
Ja wel.. maar minder dan gister, zijn oor is ook nog niet geploptquote:
Ik ook.....quote:
Ik heb niks geks gedaan, er druppelde ineens bloed uit mijn neusquote:Op dinsdag 26 november 2013 11:16 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
moet je een tampon in doen!
nee wat heb je gedaan????
straks even 5 kinderen voederen met broodquote:Op dinsdag 26 november 2013 11:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ligt eraan wat jij aan het doen bent/gaat doen
nou, als je nog kan typen lijkt het me geen emergency..quote:Op dinsdag 26 november 2013 11:17 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb niks geks gedaan, er druppelde ineens bloed uit mijn neus
ik ga dood ;'(
Ik ook.quote:
Ah, oke!quote:Op dinsdag 26 november 2013 11:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja wel.. maar minder dan gister, zijn oor is ook nog niet geplopt
het bloed al niet meer.....quote:Op dinsdag 26 november 2013 11:18 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
nou, als je nog kan typen lijkt het me geen emergency..
doe er maar een tampon in![]()
ben je nou boos?quote:Op dinsdag 26 november 2013 11:21 schreef PeuRac het volgende:
Hoeren woningnet![]()
![]()
![]()
Weet ik veel dat ik op een link in een e-mail moet klikken om een betaling te accoderen. Nu is mijn inschrijving permanent verlopen omdat ik zogenaamd weigerde te betalen. Alsof ik elke e-mail lees die ik krijgstuur dan een herinnering, maar dat doen ze niet
![]()
![]()
Tyfus hoeren bende![]()
![]()
BAH!
Eigen schuld, dikke bultquote:Op dinsdag 26 november 2013 11:21 schreef PeuRac het volgende:
Hoeren woningnet![]()
![]()
![]()
Weet ik veel dat ik op een link in een e-mail moet klikken om een betaling te accoderen. Nu is mijn inschrijving permanent verlopen omdat ik zogenaamd weigerde te betalen. Alsof ik elke e-mail lees die ik krijgstuur dan een herinnering, maar dat doen ze niet
![]()
![]()
Tyfus hoeren bende![]()
![]()
BAH!
quote:Op dinsdag 26 november 2013 11:21 schreef PeuRac het volgende:
Hoeren woningnet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tyfus hoeren bende![]()
![]()
BAH!
Uh nee dan ga ik wel vergaderenquote:Op dinsdag 26 november 2013 11:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
straks even 5 kinderen voederen met brood
en een uk die een fruithap nodig heeft
Ik wil slaaaaaaapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |