Ja geen idee!!quote:
Schakelaar aan gezet?quote:Op maandag 25 november 2013 17:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja geen idee!!
Opeens deed ie het niet meer, en ja ik heb de batterijen vervangen!
quote:Op maandag 25 november 2013 17:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Goed? Ik heb mijn vibo al gesloopt!!
Doe eens niet alsof ik dom benquote:
Ik kon en kan er nog steeds niet om lachen hoorquote:
quote:Op maandag 25 november 2013 17:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doe eens niet alsof ik dom ben
Zal wel overwerkt zijnquote:
Zijn het niet de batterijen gaat dat ding kapot.quote:Op maandag 25 november 2013 17:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doe eens niet alsof ik dom ben
[..]
Ik kon en kan er nog steeds niet om lachen hoor![]()
Eet smakelijkquote:Op maandag 25 november 2013 17:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Rival, wie heeft er ooit beweerd dat ik een net meisje ben?
--
Eten bij ouders. Witlof ham en kaas
Rauwe witlofquote:Op maandag 25 november 2013 17:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
--
Eten bij ouders. Witlof ham en kaas
Is ook lekker ja. Maar dit is mijn favoriete groente. Voor zover groentequote:
Ik vind uit de oven niet zo lekkerquote:Op maandag 25 november 2013 17:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Is ook lekker ja. Maar dit is mijn favoriete groente. Voor zover groente
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
De wie weet ik al, die waar en wanneer zijn even lastigquote:
" GEEN IDEE"quote:Op maandag 25 november 2013 17:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja geen idee!!
Opeens deed ie het niet meer, en ja ik heb de batterijen vervangen!
Dat hoopte ik gewoon altijdquote:Op maandag 25 november 2013 17:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
quote:Op maandag 25 november 2013 18:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De wie weet ik al, die waar en wanneer zijn even lastig
Ja, althans de eerste die er zomaar opeens mee ophoudt!quote:Op maandag 25 november 2013 18:56 schreef rival het volgende:
[..]
" GEEN IDEE"
alsof het de eerste is
Hmmquote:Op maandag 25 november 2013 19:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Geen idee.... overal en altijd
Stiekem ben ik dat ook wel. Met een dirty mind.quote:
quote:Op maandag 25 november 2013 19:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Stiekem ben ik dat ook wel. Met een dirty mind.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 november 2013 20:18 schreef xFriendx het volgende:
Try this Huppel.
[ afbeelding ]Liever nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Try this Huppel.
[ afbeelding ]Gewoon op de klit en een tepel zettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
En daarna wil ze het ouderwets bij jou aanslingeren.quote:Op maandag 25 november 2013 20:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gewoon op de klit en een tepel zetten
Kan ik hebbenquote:Op maandag 25 november 2013 20:22 schreef xFriendx het volgende:
[..]
En daarna wil ze het ouderwets bij jou aanslingeren.
Uhmquote:Op maandag 25 november 2013 20:22 schreef xFriendx het volgende:
[..]
En daarna wil ze het ouderwets bij jou aanslingeren.
Try this Huppel.
[ afbeelding ]daar gaat ie echt wel goed van trillenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
Ojee....als dat te lang duurt komt zelfs de overweging om een Fok-zolderautist naar binnen te sleuren (mits hij de zolder verlaat).quote:Op maandag 25 november 2013 20:25 schreef Huppelmuts het volgende:
Maar ondertussen ben ik seks EN vibo loos
daarom heb ik een reserve naast mijn favo vibo en een scharrelquote:Op maandag 25 november 2013 20:25 schreef Huppelmuts het volgende:
Maar ondertussen ben ik seks EN vibo loos
Dan moet ik wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang droog staan hoor!quote:Op maandag 25 november 2013 20:26 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ojee....als dat te lang duurt komt zelfs de overweging om een Fok-zolderautist naar binnen te sleuren (mits hij de zolder verlaat).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |