Ja geen idee!!quote:
Schakelaar aan gezet?quote:Op maandag 25 november 2013 17:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja geen idee!!
Opeens deed ie het niet meer, en ja ik heb de batterijen vervangen!
quote:Op maandag 25 november 2013 17:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Goed? Ik heb mijn vibo al gesloopt!!
Doe eens niet alsof ik dom benquote:
Ik kon en kan er nog steeds niet om lachen hoorquote:
quote:Op maandag 25 november 2013 17:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doe eens niet alsof ik dom ben
Zal wel overwerkt zijnquote:
Zijn het niet de batterijen gaat dat ding kapot.quote:Op maandag 25 november 2013 17:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doe eens niet alsof ik dom ben
[..]
Ik kon en kan er nog steeds niet om lachen hoor![]()
Eet smakelijkquote:Op maandag 25 november 2013 17:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Rival, wie heeft er ooit beweerd dat ik een net meisje ben?
--
Eten bij ouders. Witlof ham en kaas
Rauwe witlofquote:Op maandag 25 november 2013 17:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
--
Eten bij ouders. Witlof ham en kaas
Is ook lekker ja. Maar dit is mijn favoriete groente. Voor zover groentequote:
Ik vind uit de oven niet zo lekkerquote:Op maandag 25 november 2013 17:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Is ook lekker ja. Maar dit is mijn favoriete groente. Voor zover groente
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
De wie weet ik al, die waar en wanneer zijn even lastigquote:
" GEEN IDEE"quote:Op maandag 25 november 2013 17:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja geen idee!!
Opeens deed ie het niet meer, en ja ik heb de batterijen vervangen!
Dat hoopte ik gewoon altijdquote:Op maandag 25 november 2013 17:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
quote:Op maandag 25 november 2013 18:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De wie weet ik al, die waar en wanneer zijn even lastig
Ja, althans de eerste die er zomaar opeens mee ophoudt!quote:Op maandag 25 november 2013 18:56 schreef rival het volgende:
[..]
" GEEN IDEE"
alsof het de eerste is
Hmmquote:Op maandag 25 november 2013 19:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Geen idee.... overal en altijd
Stiekem ben ik dat ook wel. Met een dirty mind.quote:
quote:Op maandag 25 november 2013 19:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Stiekem ben ik dat ook wel. Met een dirty mind.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 november 2013 20:18 schreef xFriendx het volgende:
Try this Huppel.
[ afbeelding ]Liever nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Try this Huppel.
[ afbeelding ]Gewoon op de klit en een tepel zettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
En daarna wil ze het ouderwets bij jou aanslingeren.quote:Op maandag 25 november 2013 20:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gewoon op de klit en een tepel zetten
Kan ik hebbenquote:Op maandag 25 november 2013 20:22 schreef xFriendx het volgende:
[..]
En daarna wil ze het ouderwets bij jou aanslingeren.
Uhmquote:Op maandag 25 november 2013 20:22 schreef xFriendx het volgende:
[..]
En daarna wil ze het ouderwets bij jou aanslingeren.
Try this Huppel.
[ afbeelding ]daar gaat ie echt wel goed van trillenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
Ojee....als dat te lang duurt komt zelfs de overweging om een Fok-zolderautist naar binnen te sleuren (mits hij de zolder verlaat).quote:Op maandag 25 november 2013 20:25 schreef Huppelmuts het volgende:
Maar ondertussen ben ik seks EN vibo loos
daarom heb ik een reserve naast mijn favo vibo en een scharrelquote:Op maandag 25 november 2013 20:25 schreef Huppelmuts het volgende:
Maar ondertussen ben ik seks EN vibo loos
Dan moet ik wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang droog staan hoor!quote:Op maandag 25 november 2013 20:26 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ojee....als dat te lang duurt komt zelfs de overweging om een Fok-zolderautist naar binnen te sleuren (mits hij de zolder verlaat).
Slim jij!!quote:Op maandag 25 november 2013 20:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
daarom heb ik een reserve naast mijn favo vibo en een scharrel
That won't happen.quote:Op maandag 25 november 2013 20:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan moet ik wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang droog staan hoor!
Vast wel maar dat gaat ongetwijfeld niet goed komen danquote:Op maandag 25 november 2013 20:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kun je dat ding niet uit elkaar knutselen?
uhuh.. Heb er zelfs nog een ernaast gehad, maar die heb ik niet bij H. maar bij mn scharrel ervoor laten liggenquote:
Geef 'm aan Peu, die kan alles fixen.quote:Op maandag 25 november 2013 20:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vast wel maar dat gaat ongetwijfeld niet goed komen dan
als die m in handen heeft gehad zou ik er nooit meer op klaar kunnen komen hoorquote:Op maandag 25 november 2013 20:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geef 'm aan Peu, die kan alles fixen.
Ik pasquote:Op maandag 25 november 2013 20:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geef 'm aan Peu, die kan alles fixen.
Is dat niet met alles zo?quote:Op maandag 25 november 2013 20:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Note to self: erwtensoep is lekkerder wanneer het er in gaat.
Dat dusquote:Op maandag 25 november 2013 20:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
als die m in handen heeft gehad zou ik er nooit meer op klaar kunnen komen hoor
quote:Op maandag 25 november 2013 20:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
als die m in handen heeft gehad zou ik er nooit meer op klaar kunnen komen hoor
quote:Op maandag 25 november 2013 20:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik pas
[..]
Is dat niet met alles zo?
Maar hij doet het dan wel weer!quote:
nee, sommige dingen smaken nog wel redelijk hetzelfde, de erwtensoep wordt dus snel zuurquote:Op maandag 25 november 2013 20:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik pas
[..]
Is dat niet met alles zo?
Ik zou het niet weten, ik vind snert echt te ranzig voor woordenquote:Op maandag 25 november 2013 20:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, sommige dingen smaken nog wel redelijk hetzelfde, de erwtensoep wordt dus snel zuur
Dan mag jij m samen met peu gebruikenquote:Op maandag 25 november 2013 20:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
[..]
Maar hij doet het dan wel weer!
lekker, en dan pannekoeken drnaquote:Op maandag 25 november 2013 20:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, ik vind snert echt te ranzig voor woorden
Euh.. Nee dank jequote:Op maandag 25 november 2013 20:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dan mag jij m samen met peu gebruiken
Ik vond dat nogal een rare combi.. niet per definitie vies, maar apart..quote:Op maandag 25 november 2013 20:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
lekker, en dan pannekoeken drna
Die combinatie vond ik nogal verrassendquote:Op maandag 25 november 2013 20:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
lekker, en dan pannekoeken drna
ja, dat is een vaste combo bij ons in de familie.. We hebben wel meer rare dingen hoor, 1 daarvan is mn zusquote:Op maandag 25 november 2013 20:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik vond dat nogal een rare combi.. niet per definitie vies, maar apart..
quote:Op maandag 25 november 2013 20:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, dat is een vaste combo bij ons in de familie.. We hebben wel meer rare dingen hoor, 1 daarvan is mn zus
Euhm.. depends, wat is de reden?quote:Op maandag 25 november 2013 20:37 schreef Huppelmuts het volgende:
Vraagje aan de mannen!
Vrijwillig meegaan naar een gewone afspraak bij de gynaecoloog, ja of nee?
Dat heb ik je eerder horen zeggen ja..quote:Op maandag 25 november 2013 20:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, dat is een vaste combo bij ons in de familie.. We hebben wel meer rare dingen hoor, 1 daarvan is mn zus
Gewoon standaard afspraak, niets bijzonders.quote:Op maandag 25 november 2013 20:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Euhm.. depends, wat is de reden?
Waarom aan de mannen?quote:Op maandag 25 november 2013 20:37 schreef Huppelmuts het volgende:
Vraagje aan de mannen!
Ja.quote:Op maandag 25 november 2013 20:37 schreef Huppelmuts het volgende:
Vraagje aan de mannen!
Jaquote:Op maandag 25 november 2013 20:37 schreef Huppelmuts het volgende:
Vraagje aan de mannen!
Mijn broertje, liep in Rotterdam te appen met een vriendin. Vriendin bleek ook in Rotterdam te zijn want ze moest naar de gyn. en hij besloot om gewoon vrijwillig en voor de gezelligheid mee te gaan.quote:
Het is maar waar je zin in hebt :Equote:Op maandag 25 november 2013 20:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn broertje, liep in Rotterdam te appen met een vriendin. Vriendin bleek ook in Rotterdam te zijn want ze moest naar de gyn. en hij besloot om gewoon vrijwillig en voor de gezelligheid mee te gaan.
Dit was dus gewoon een vriendin, niet eens zijn vriendin!!
Ik vond het raar, past dus wel bij mijn broertje
Jouw broertje is idd heel raar..quote:Op maandag 25 november 2013 20:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn broertje, liep in Rotterdam te appen met een vriendin. Vriendin bleek ook in Rotterdam te zijn want ze moest naar de gyn. en hij besloot om gewoon vrijwillig en voor de gezelligheid mee te gaan.
Hmm iets andere situatie dan dat ik mee ben gegaan naar een poesjes dokter, maar ach als het gezellig is waarom nietquote:Op maandag 25 november 2013 20:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
zoals om 2 uur snachts met oud en nieuw biefstuk eten.. Al doe ik dat niet meer sinds ik niet meer thuis woon..quote:Op maandag 25 november 2013 20:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Euhm.. depends, wat is de reden?
[..]
Dat heb ik je eerder horen zeggen ja..
Bazentraditiequote:Op maandag 25 november 2013 20:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
zoals om 2 uur snachts met oud en nieuw biefstuk eten.. Al doe ik dat niet meer sinds ik niet meer thuis woon..
Dat is dan weer een actie die ik wel kan waarderenquote:Op maandag 25 november 2013 20:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
zoals om 2 uur snachts met oud en nieuw biefstuk eten.. Al doe ik dat niet meer sinds ik niet meer thuis woon..
Die biefstuk kan me gestolen worden. Biefstukjus met broodquote:
erwtjes met calve knoflooksausquote:Op maandag 25 november 2013 20:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat is dan weer een actie die ik wel kan waarderen![]()
Lekkerquote:Op maandag 25 november 2013 20:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Die biefstuk kan me gestolen worden. Biefstukjus met brood
Ik de biefstuk jij het jus met brood?quote:Op maandag 25 november 2013 20:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik plof ook net neer.quote:
Wait, whut?quote:Op maandag 25 november 2013 20:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
erwtjes met calve knoflooksaus
Biefstuk, met brood in de jusquote:Op maandag 25 november 2013 20:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dealquote:Op maandag 25 november 2013 20:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik de biefstuk jij het jus met brood?
anders vind ik het maar saaie dingenquote:Op maandag 25 november 2013 20:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wait, whut?
[..]
Biefstuk, met brood in de jus
Minus de appelmoes, en niet te vaakquote:Op maandag 25 november 2013 20:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
anders vind ik het maar saaie dingen![]()
Of bruine bonen met spekjes en piepers en appelmoes door elkaar geprakt
zo, bijna de hele week gratis voer, morgen nog een keer erwtensoep, woensdag boerenkool en donderdag bruine bonen. Ik ben goedquote:Op maandag 25 november 2013 20:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Minus de appelmoes, en niet te vaak
Twijfel alleen over de spekjes
Goed bezig jijquote:Op maandag 25 november 2013 20:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
zo, bijna de hele week gratis voer, morgen nog een keer erwtensoep, woensdag boerenkool en donderdag bruine bonen. Ik ben goed![]()
En ik heb ook nog een hele periode ketchup door de spinazie geroerd
Dat ik mn ouders te vaak zie deze week zie ik door de vingers omdat ik donderdag nieuwe vans krijg van moedersquote:Op maandag 25 november 2013 20:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Goed bezig jij
En de ketchup klinkt vreemd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |