SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 2:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 3:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Website:
http://programma.bnn.nl/15/van-god-los/home
Uitzending:
Van God Los zie je iedere zondag 20:20 uur bij BNN op 3!
[ Bericht 26% gewijzigd door SaintOfKillers op 30-11-2013 20:14:18 ]AFCA!![]()
Hans Kazan WTFDit bedoel ik met schijtlolligheden. Het maakt het niet zo geloofwaardig allemaal.
know'm sayin?
word? word.![]()
Ik snap echt niet dat Kazan hierin gescript is. Allemaal grappig etc. maar komt de serie niet ten goede.AFCA!![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zaak denk ik al gevonden:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 24 november 2013 21:32 schreef iBenny het volgende:
[..]goed gevonden van jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja dacht ik ook al.quote:Op zondag 24 november 2013 21:51 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik denk dat hij de broer is van die dikke dennis van het begin.know'm sayin?
word? word.![]()
Is hij dus ook.quote:Op zondag 24 november 2013 21:51 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik denk dat hij de broer is van die dikke dennis van het begin.AFCA!![]()
Dat vroeg ik mij dus ook af.quote:Op zondag 24 november 2013 21:54 schreef RensAjacied het volgende:
Maar hoe komt hij ineens bij hem terecht dan?![]()
Ik gok dat we dat zo nog wel te zien krijgen.quote:Op zondag 24 november 2013 21:55 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hij heeft namelijk totaal geen aanwijzingen toch? Hoe is hij erachter gekomen?![]()
Anders is het niet realistisch.quote:Zwarte Piet is uit!
https://www.youtube.com/w(...)bedded&v=OV3xp5ZXSYA![]()
Heeft die ouwe hem er niet op af gestuurd?quote:Op zondag 24 november 2013 21:54 schreef RensAjacied het volgende:
Maar hoe komt hij ineens bij hem terecht dan?know'm sayin?
word? word.![]()
Dat vroeg ik me dus ook af..quote:Op zondag 24 november 2013 21:54 schreef RensAjacied het volgende:
Maar hoe komt hij ineens bij hem terecht dan?![]()
Misschien is dat helemaal geen broer van hem maar is hij door die ouwe overvaller erop afgestuurd om die gast te bedreigen.quote:AFCA!![]()
Ik kan die acteur niet meer echt in dit soort rollen zien sinds new kids
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Welke? Ze komen allebei uit New Kids.quote:Op zondag 24 november 2013 22:01 schreef Caland het volgende:
Ik kan die acteur niet meer echt in dit soort rollen zien sinds new kidsAFCA!![]()
Ja die is echt vet sterkquote:Op zondag 24 november 2013 22:01 schreef NoCigar het volgende:
Ik moet telkens lachen om Michiel Romeyn.![]()
'Bij de commando's..'quote:Op zondag 24 november 2013 22:01 schreef NoCigar het volgende:
Ik moet telkens lachen om Michiel Romeyn.
Ik wacht er nog steeds op.Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.![]()
dat is dan ook een ongekende baasquote:Op zondag 24 november 2013 22:01 schreef NoCigar het volgende:
Ik moet telkens lachen om Michiel Romeyn.![]()
voorspelde ik alquote:Op zondag 24 november 2013 22:04 schreef alors het volgende:
Michiel Romeyn redt de boel nog enigszins.![]()
![]()
Valt allemaal tegen zeker he? Ik schakel net in.Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.![]()
Echt heel erg dramatisch. Dikke bagger.quote:Op zondag 24 november 2013 22:06 schreef satecl het volgende:
Valt allemaal tegen zeker he? Ik schakel net in.AFCA!![]()
Nee, het is prima.quote:Op zondag 24 november 2013 22:06 schreef satecl het volgende:
Valt allemaal tegen zeker he? Ik schakel net in.anonieme razernist![]()
Korky de volgende keer.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ze moeten het gewoon niet in handen van zulke makers geven. Zitten prima afleveringen tussen.quote:
Volgende week lijkt veelbelovend.know'm sayin?
word? word.![]()
Seizoen 2 heb ik een paar afleveringen gekeken. Kwam ook omdat ze een misdaad van een jongen die hier om de hoek woonde hadden nagespeeld. Sommige waren prima hoor. Maar 80% was inderdaad om te janken.quote:
Nu weer met zo'n New Kids acteur met een jaren 80/90 uiterlijk. Dat neem ik niet serieus.Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.![]()
Was vorig seizoen toch ook zo. 50/50 qua bagger en kwaliteit.quote:Op zondag 24 november 2013 22:10 schreef alors het volgende:
[..]
Ze moeten het gewoon niet in handen van zulke makers geven. Zitten prima afleveringen tussen.
Volgende week lijkt veelbelovend.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Was alleen de hand?quote:Op zondag 24 november 2013 22:10 schreef roos85 het volgende:
Huh nooit gevonden? En dat begin stuk dan??![]()
Ik kijk dit al vanaf de aller eerste aflevering. Ik heb zelfs sommige afleveringen voor een tweede keer gekeken. Maar dit was echt bedroevend.quote:Op zondag 24 november 2013 22:11 schreef TUFKAL het volgende:
[..]de hele reeks is BNN . Dit was een mindere
AFCA!![]()
Ben ik met je eens, Er zijn betere geweest.quote:Op zondag 24 november 2013 22:11 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik kijk dit al vanaf de aller eerste aflevering. Ik heb zelfs sommige afleveringen voor een tweede keer gekeken. Maar dit was echt bedroevend.
Ook saaiere dat wel.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op zondag 24 november 2013 22:11 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik kijk dit al vanaf de aller eerste aflevering. Ik heb zelfs sommige afleveringen voor een tweede keer gekeken. Maar dit was echt bedroevend.![]()
eens, maar dan weet je dat er veel beter tussen zit. Volgende week is al veelbelovend.quote:Op zondag 24 november 2013 22:11 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik kijk dit al vanaf de aller eerste aflevering. Ik heb zelfs sommige afleveringen voor een tweede keer gekeken. Maar dit was echt bedroevend.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-11-2013 22:15:25 ]![]()
Mijn favoriete blijft D.I.S.C.O. van seizoen 2. Wat een bizar verhaal was dat zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.![]()
In het begin waren er wel eens afleveringen waarbij je een beetje kon inleven dat er op gegeven moment een moord werd gepleegd volgens mij. Maar over het algemeen zijn de afleveringen toch gewoon over drugsdealers, gokverslaafden, tokkies en ander tuig![]()
quote:Op zondag 24 november 2013 22:16 schreef satecl het volgende:
Mijn favoriete blijft D.I.S.C.O. van seizoen 2. Wat een bizar verhaal was dat zegOh ja. Die was idd goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijn favoriete blijft D.I.S.C.O. van seizoen 2. Wat een bizar verhaal was dat zegJa die was bizar idd. De allereerste met Georgina en die zwangere vrouw staat me ook nog goed bij. En dat meisje wat met een Marokkaan had en van die tokkie ouders had en dat nazi broertje dat haar terroriseerde. En er zijn er nog wel meer die ik echt heel goed vond.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.![]()
Ik vond het ook wel aardig, sommige acteurs waren wel tenenkrommend.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ik vond het ook niet heel slecht ofzoquote:Op zondag 24 november 2013 22:23 schreef Meneerik2 het volgende:
Ik ben denk ik de enige die het wel een toffe aflevering vond![]()
Nee hoor, ik vond het best te doen. Die Cor van Hout-look was misschien niet zo'n goed idee, maar ach.quote:Op zondag 24 november 2013 22:23 schreef Meneerik2 het volgende:
Ik ben denk ik de enige die het wel een toffe aflevering vondanonieme razernist![]()
In vorige deel stond de rechtszaak, ging niet alleen over moord. Ook afpersing en ontvoering.quote:Op zondag 24 november 2013 22:26 schreef Meneerik2 het volgende:
Vond de straf overigens erg hoog. 18 jaar omdat je onder dwang iemand doodschiet (en afpers)?![]()
Die dwang is niet echt bewezen lees ik. En nergens over een niet gevonden lijk?quote:Op zondag 24 november 2013 22:26 schreef Meneerik2 het volgende:
Vond de straf overigens erg hoog. 18 jaar omdat je onder dwang iemand doodschiet (en afpers)?anonieme razernist![]()
die Jeffrey had gewoon zn mond moeten houden over dat geld en dat hij achter die smsjes zat. Hij had immers dat geld - klaar.just give a second thought
what if we don't get caught...![]()
okquote:Op zondag 24 november 2013 22:28 schreef Apotheose het volgende:
die Jeffrey had gewoon zn mond moeten houden over dat geld en dat hij achter die smsjes zat. Hij had immers dat geld - klaar.![]()
Ik vind het leuker als de karakters wat meer diepgang krijgen en je je in kunt leven in de dader(s).know'm sayin?
word? word.![]()
De ontvoering was ook onder dwang. En 18 jaar voor afpersing? Verder stond in de RTV Utrecht link dat er 15 maanden werden geëist door het OM....quote:Op zondag 24 november 2013 22:27 schreef computergirl het volgende:
[..]
In vorige deel stond de rechtszaak, ging niet alleen over moord. Ook afpersing en ontvoering.![]()
Maar het slachtoffer heette toch Frenkie, en niet Roy? Was de Roy die nooit gevonden werd niet Michiel Romeyn - oftewel de medeplichtige?Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)![]()
Nee, dan heb ik het goed begrepen. Raakte een beetje in de war van de reacties hierquote:
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Oh ja. Zo klopt het wel.quote:Op zondag 24 november 2013 22:31 schreef Meke het volgende:
Maar het slachtoffer heette toch Frenkie, en niet Roy? Was de Roy die nooit gevonden werd niet Michiel Romeyn - oftewel de medeplichtige?anonieme razernist![]()
Meer over deze zaak
http://www.moordzaken.com/Jelle_de_BaatZwarte Piet is uit!
Nee voor alles bij elkaar.quote:Op zondag 24 november 2013 22:30 schreef Meneerik2 het volgende:
[..]
De ontvoering was ook onder dwang. En 18 jaar voor afpersing? Verder stond in de RTV Utrecht link dat er 15 maanden werden geëist door het OM....![]()
Snap ik, maar dat was dus het punt. Afpersing is serieus, maar dat samen met alles wat hij onder dwang moest doen maakt samen geen 18 jaar Naar mijn idee van rechtvaardigheid. Vooropgesteld hetgeen we zagen matchte met dat waarvoor hij is berechtquote:![]()
Oke jongens nieuw seizoen eerste aflv gemist is het zelfde als vorig seizoen met bekende Nederlanders?![]()
De uitspraak.quote:Op zondag 24 november 2013 22:44 schreef Meneerik2 het volgende:
[..]
Snap ik, maar dat was dus het punt. Afpersing is serieus, maar dat samen met alles wat hij onder dwang moest doen maakt samen geen 18 jaar Naar mijn idee van rechtvaardigheid. Vooropgesteld hetgeen we zagen matchte met dat waarvoor hij is berecht
http://www.moordzaken.com/Uitspraak_Jelle_de_Baat
Uitspraak hoger beroep.
http://www.moordzaken.com/Uitspraak_HB_Jelle_de_BaatZwarte Piet is uit!
Mijn favoriete blijft D.I.S.C.O. van seizoen 2. Wat een bizar verhaal was dat zegKortsluiting uit seizoen 1 is mijn favoriet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rossoneri siamo noi.![]()
Niet een hele sterke eerste afleveringGA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!![]()
Ja met Hans Kazanquote:Op zondag 24 november 2013 22:45 schreef bjanaan het volgende:
Oke jongens nieuw seizoen eerste aflv gemist is het zelfde als vorig seizoen met bekende Nederlanders?![]()
Michiel Romeyn
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer![]()
Goeie aflevering maar kan beter. Die van volgende week is volgens mij wel heftig, kreeg kippenvel van het voorstukjeYour beauty never ever scared me.![]()
Kijk terug danquote:Op zondag 24 november 2013 22:45 schreef bjanaan het volgende:
Oke jongens nieuw seizoen eerste aflv gemist is het zelfde als vorig seizoen met bekende Nederlanders?
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1380799![]()
Ik vond 'm wat mager. Lag niet aan de acteurs, meer aan het verhaal. Het echte slachtoffer (19) was ook veel jonger dan de acteur (30+).Je raekt an de dinge geweun.![]()
Same here. Ben erg benieuwd!quote:Op maandag 25 november 2013 00:56 schreef Amarantha het volgende:
Goeie aflevering maar kan beter. Die van volgende week is volgens mij wel heftig, kreeg kippenvel van het voorstukjeOp woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
motta in je sig niet na zijn ipv w?quote:Op maandag 25 november 2013 01:40 schreef Messina het volgende:
Ik vond 'm wat mager. Lag niet aan de acteurs, meer aan het verhaal. Het echte slachtoffer (19) was ook veel jonger dan de acteur (30+).![]()
quote:Op maandag 25 november 2013 02:08 schreef hugecooll het volgende:
[..]
motta in je sig niet na zijn ipv w?
Je raekt an de dinge geweun.![]()
Roy is niet gevonden. Het lijk was Frenk.
Ik vond de muziek eigenlijk wel goed. Was dat nou allebei Mobb Deep?
Michiel Romeyn was wel met afstand de beste rol..Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.![]()
Seizoen 1 en 2 staan niet op uitzendinggemist, wat is dit voor onzin!?
http://www.uitzendinggemist.nl/zoek?q=van%20god%20los![]()
Weet je de titels van de nrs toevallig ik vond ze ook wel gaaf!quote:Op maandag 25 november 2013 09:14 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Roy is niet gevonden. Het lijk was Frenk.
Ik vond de muziek eigenlijk wel goed. Was dat nou allebei Mobb Deep?
Michiel Romeyn was wel met afstand de beste rol..![]()
Youtube! Even op wiki de namen van de afleveringen erbij pakken, et voila!quote:Op maandag 25 november 2013 10:01 schreef Nober het volgende:
Seizoen 1 en 2 staan niet op uitzendinggemist, wat is dit voor onzin!?
http://www.uitzendinggemist.nl/zoek?q=van%20god%20los
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Van_God_Los_%28televisieserie%29 Alle aflevering beschrijvingen staan al op WikiYour beauty never ever scared me.![]()
Gokje:quote:Op maandag 25 november 2013 19:00 schreef Amarantha het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Van_God_Los_%28televisieserie%29 Alle aflevering beschrijvingen staan al op Wiki
Para - Nathalie WeinrederJe raekt an de dinge geweun.![]()
Hmm als ik haar dossier lees kan dat nog best wel eens zo zijn ja. Van de andere 4 afleveringen heb je geen idee welk nieuwsbericht erbij hoort? Ben benieuwd welk nieuwsbericht bij de volgende aflevering hoortquote:Your beauty never ever scared me.![]()
Ja, ik ben ook al aan het googlen, maar kan het niet vindenquote:Op maandag 25 november 2013 20:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hmm als ik haar dossier lees kan dat nog best wel eens zo zijn ja. Van de andere 4 afleveringen heb je geen idee welk nieuwsbericht erbij hoort? Ben benieuwd welk nieuwsbericht bij de volgende aflevering hoort
Mijn site gaat maar terug tot 2004 en niet alle zaken staan er op. Soms zijn namen gewoon niet te vinden, en de verhalen kloppen bij lange na niet altijd (dan gaat VGL bijv. uit van het verhaal van de dader, of zoals de rechtbank denkt dat het gegaan moet zijn, etc.)quote:Op maandag 25 november 2013 20:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hmm als ik haar dossier lees kan dat nog best wel eens zo zijn ja. Van de andere 4 afleveringen heb je geen idee welk nieuwsbericht erbij hoort? Ben benieuwd welk nieuwsbericht bij de volgende aflevering hoort
Dus nee, bij de anderen kon ik niet zo snel een link leggen n.a.v. een paar regeltjes.Je raekt an de dinge geweun.![]()
Ik sluit het niet uit.quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:02 schreef MJDean het volgende:
Zou aanstaande aflevering toevallig over deze zaak gaan? http://www.moordzaken.com/Leroy_KoppenolJe raekt an de dinge geweun.![]()
Ik vond zelf Wiet van seizoen 1 ook wel hele sterke aflevering die me nog is bijgebleven.quote:Op zondag 24 november 2013 22:52 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Kortsluiting uit seizoen 1 is mijn favoriet.![]()
Ik vind zelf persoonlijk ook dat ze bij deze serie er vaak wel goed in slagen dat je begint mee te leven met de dader, het (enigszins) begrijpen waarom hij/zij een ander vermoord. Ik weet niet meer welk seizoen dat was, maar je had ook een aflevering waar een man z'n (ex?-)vrouw had gewurgd en werd vrijgesproken en met kortsluiting seizoen 1 zag je het ook, dan begrijp je de uitspraak van de rechter.![]()
Ik vond hem ook goed.quote:Op zondag 24 november 2013 22:23 schreef Meneerik2 het volgende:
Ik ben denk ik de enige die het wel een toffe aflevering vondVoltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.![]()
Als je de uitspraak zou lezen had je het óók begrepen. Je moet wel beseffen dat afleveringen geromantiseerd worden. Het slachtoffer kan zijn/haar kant van het verhaal sowieso niet meer navertellen dus het is altijd de kant van de dader/hypothese van de rechtbank.quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:26 schreef ntm het volgende:
Ik vind zelf persoonlijk ook dat ze bij deze serie er vaak wel goed in slagen dat je begint mee te leven met de dader, het (enigszins) begrijpen waarom hij/zij een ander vermoord. Ik weet niet meer welk seizoen dat was, maar je had ook een aflevering waar een man z'n (ex?-)vrouw had gewurgd en werd vrijgesproken en met kortsluiting seizoen 1 zag je het ook, dan begrijp je de uitspraak van de rechter.Je raekt an de dinge geweun.![]()
Nog nooit gehadquote:Op vrijdag 29 november 2013 17:26 schreef ntm het volgende:
Ik vind zelf persoonlijk ook dat ze bij deze serie er vaak wel goed in slagen dat je begint mee te leven met de dader, h
Die jaloerse collega, georgina verbaan die iemand ophangt, die wietkweker met gespleten persoonlijkheid, die jongen die jaloers is op zn moeder de weduwe, de paranoide drugsdealer die nog 2x over die jongen rijd na zn keel te hebben doorgesneden. Weinig begrip van mijn kant![]()
Die aflevering met die buurtvader van wie de vrouw vreemdging met een andere vrouw... Dat was er wel een.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Is nog altijd niet moordwaardig, naar mijn mening.quote:Op zaterdag 30 november 2013 17:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die aflevering met die buurtvader van wie de vrouw vreemdging met een andere vrouw... Dat was er wel een.Je raekt an de dinge geweun.![]()
Vraag:
Ik heb eigenlijk van alle afleveringen het "echte verhaal" kunnen vinden behalve van
De Hosselaar
Aflevering 4 seizoen 1
"Van God Los" De hosselaar (TV Episode 2011) - IMDb
Iemand een idee?Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.![]()
Dat zwangere meisje die door die familie zo belachelijk werd behandeld. Al was dat volgens mij geen moord. Die meidenoorlog, ik weet niet of die als moord wordt gerekend. Maar zij was gewoon bang en haar zusje werd gebeten en kapot geslagen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 17:28 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Nog nooit gehad
Die jaloerse collega, georgina verbaan die iemand ophangt, die wietkweker met gespleten persoonlijkheid, die jongen die jaloers is op zn moeder de weduwe, de paranoide drugsdealer die nog 2x over die jongen rijd na zn keel te hebben doorgesneden. Weinig begrip van mijn kant"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"![]()
Er is in ieder geval een zaak die er erg op lijkt, alleen gaat het om iets anders. In De Hosselaar gaat het om een lading laptops... In de zaak van Farrell Provence gaat het om het terughalen van een gestolen (?) gouden ketting.quote:Op zaterdag 30 november 2013 18:12 schreef Buster24 het volgende:
Vraag:
Ik heb eigenlijk van alle afleveringen het "echte verhaal" kunnen vinden behalve van
De Hosselaar
Aflevering 4 seizoen 1
"Van God Los" De hosselaar (TV Episode 2011) - IMDb
Iemand een idee?
De details lijken echter wel op elkaar: Meerdere mensen die woning in komen, pistool valt en wordt opgepakt en gebruikt door degene die werd bedreigd, schot wordt gelost waarbij er geraakt wordt, "overvallers" nemen maat mee en dumpen hem voor de deur van het ziekenhuis.Je raekt an de dinge geweun.![]()
Top, daar was ik naar op zoek, al 12 maanden.quote:Op zaterdag 30 november 2013 18:29 schreef Messina het volgende:
[..]
Er is in ieder geval een zaak die er erg op lijkt, alleen gaat het om iets anders. In De Hosselaar gaat het om een lading laptops... In de zaak van Farrell Provence gaat het om het terughalen van een gestolen (?) gouden ketting.
De details lijken echter wel op elkaar: Meerdere mensen die woning in komen, pistool valt en wordt opgepakt en gebruikt door degene die werd bedreigd, schot wordt gelost waarbij er geraakt wordt, "overvallers" nemen maat mee en dumpen hem voor de deur van het ziekenhuis.
Bedankt
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.![]()
Als wedervraag; Over wie gaat de zaak "Kortsluiting"?quote:Op zaterdag 30 november 2013 18:42 schreef Buster24 het volgende:
[..]
Top, daar was ik naar op zoek, al 12 maanden.
Bedankt
Antwoord: Frank van Waterschoot
[ Bericht 2% gewijzigd door Messina op 30-11-2013 19:04:55 ]Je raekt an de dinge geweun.![]()
Ja, ik ben nu een nieuwe op aan het maken, want de helft van de linkjes doen het niet meer.quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:21 schreef roos85 het volgende:
In de OP staan linkjes naar de verhalen achter de afleveringen.
Nieuw als in: Links aanpassen. Niets enorms.Je raekt an de dinge geweun.![]()
![]()
Van God Los is een spannende dramaserie, waarin de kijker in tien losstaande afleveringen wordt geconfronteerd met misdaden die zijn geïnspireerd op waargebeurde misdrijven. De serie vertelt verhalen uit de criminele leefwereld van jonge mensen, vanuit het perspectief van de dader en het slachtoffer. Van God Los bevestigt geen vooroordelen, maar daagt uit om zelf te oordelen. Het is nadrukkelijk de bedoeling van de makers om de kijker te verwarren, te ontregelen, vooroordelen te testen en zekerheden onderuit te halen
Verhalen achter de afleveringen:
Seizoen 1:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 2:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 3:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Website:
http://programma.bnn.nl/15/van-god-los/home
Uitzending:
Van God Los zie je iedere zondag 20:20 uur bij BNN op 3!
[ Bericht 0% gewijzigd door Messina op 30-11-2013 20:29:53 (*typo) ]Je raekt an de dinge geweun.![]()
Staan niet op Youtube toch? (Die D.I.S.C.O. aflevering die hier wordt aangeprezen krijg ik niet gevonden iig.)quote:Op maandag 25 november 2013 18:26 schreef Meke het volgende:
[..]
Youtube! Even op wiki de namen van de afleveringen erbij pakken, et voila!![]()
Oh echtquote:Op zaterdag 30 november 2013 19:24 schreef Messina het volgende:
[..]
Ja, ik ben nu een nieuwe op aan het maken, want de helft van de linkjes doen het niet meer.
Nieuw als in: Links aanpassen. Niets enorms.![]()
Top dat je hem aanpast![]()
![]()
Oke, is daar nog iets over te lezen?quote:
Dat was toch in 1998Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.![]()
1997quote:Op zondag 1 december 2013 00:55 schreef Buster24 het volgende:
[..]
Oke, is daar nog iets over te lezen?
Dat was toch in 1998
Niets online over te vinden met naam.
PDF uit de OP: http://cleerdin-hamer.nl/(...)4/SJ-Dissociatie.pdfJe raekt an de dinge geweun.![]()
Hmm zullen er dan wel onlangs afgehaald zijnquote:Op zaterdag 30 november 2013 20:13 schreef Operc het volgende:
[..]
Staan niet op Youtube toch? (Die D.I.S.C.O. aflevering die hier wordt aangeprezen krijg ik niet gevonden iig.)Stom!
Jij leefde met die man mee, ja? Dat was een vreselijke aflevering: vergeet ik echt nooit meer, zo afschuwelijk en bizar vond ik de uitspraak. Ik vind die man echt waanzinnig dat hij niet eens mee wilde werken aan de scheiding, ze wilde gewoon van hem af, was verliefd op een ander. En om je eigen vrouw dan met je blote handen te wurgen omdat ze van je wil scheiden en ze verliefd is op een ander: te gek voor woorden vind ik het. Zijn kind had het nog gezien ook nog.quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:26 schreef ntm het volgende:
Ik vind zelf persoonlijk ook dat ze bij deze serie er vaak wel goed in slagen dat je begint mee te leven met de dader, het (enigszins) begrijpen waarom hij/zij een ander vermoord. Ik weet niet meer welk seizoen dat was, maar je had ook een aflevering waar een man z'n (ex?-)vrouw had gewurgd en werd vrijgesproken en met kortsluiting seizoen 1 zag je het ook, dan begrijp je de uitspraak van de rechter.
Jammer dat het slachtoffer haar verhaal niet kan doen.![]()
Jij niet? Jij kunt je niet voorstellen hoe wanhopig en moedeloos je je voelt als jouw vrouw, de moeder van je kind niets meer voor jou voelt? En dan lesbisch blijkt, waardoor je gaat twijfelen aan hoe oprecht de gevoelens voor jou ooit zijn geweest? Vervolgens gaat ze weer met jou naar bed, waardoor dat gedoofde vlammetje tóch weer aangewakker wordt om vervolgens opníeuw uitgeblust te worden.quote:Op zondag 1 december 2013 04:01 schreef Interv het volgende:
[..]
Jij leefde met die man mee, ja? Dat was een vreselijke aflevering: vergeet ik echt nooit meer, zo afschuwelijk en bizar vond ik de uitspraak. Ik vind die man echt waanzinnig dat hij niet eens mee wilde werken aan de scheiding, ze wilde gewoon van hem af, was verliefd op een ander. En om je eigen vrouw dan met je blote handen te wurgen omdat ze van je wil scheiden en ze verliefd is op een ander: te gek voor woorden vind ik het. Zijn kind had het nog gezien ook nog.
Jammer dat het slachtoffer haar verhaal niet kan doen.
Ik kan me niet voorstellen dat ik ooit iemand zou vermoorden, dat is voor mij een hele brug te ver, maar ik kan me heel goed voorstellen dat je wanhopig, verdrietig en boos bent en het niet meteen okee vindt als zij aankomt met het feit dat ze een ander heeft..Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Idd, die man was knettergekquote:Op zondag 1 december 2013 04:01 schreef Interv het volgende:
[..]
Jij leefde met die man mee, ja? Dat was een vreselijke aflevering: vergeet ik echt nooit meer, zo afschuwelijk en bizar vond ik de uitspraak.![]()
Als die gast het gewoon had gehouden bij 1x afpersen had iedereen nog geleefd, of althans die zoon van die kroegeigenaar had nooit de kogel hoeven af te vuren. Dat die ene lul geld als water uitgaf en stoer deed over Bassie en Adriaan was zijn fout.![]()
Plus de incest beschuldigingen..quote:Op zondag 1 december 2013 12:57 schreef Meke het volgende:
[..]
Jij niet? Jij kunt je niet voorstellen hoe wanhopig en moedeloos je je voelt als jouw vrouw, de moeder van je kind niets meer voor jou voelt? En dan lesbisch blijkt, waardoor je gaat twijfelen aan hoe oprecht de gevoelens voor jou ooit zijn geweest? Vervolgens gaat ze weer met jou naar bed, waardoor dat gedoofde vlammetje tóch weer aangewakker wordt om vervolgens opníeuw uitgeblust te worden.
Ik kan me niet voorstellen dat ik ooit iemand zou vermoorden, dat is voor mij een hele brug te ver, maar ik kan me heel goed voorstellen dat je wanhopig, verdrietig en boos bent en het niet meteen okee vindt als zij aankomt met het feit dat ze een ander heeft..![]()
En dat ze iemand voor het ziekenhuis dumpen hoor je ook zelden. De naam jason betorina kwam meteen in me op.quote:Op zaterdag 30 november 2013 18:29 schreef Messina het volgende:
[..]
Er is in ieder geval een zaak die er erg op lijkt, alleen gaat het om iets anders. In De Hosselaar gaat het om een lading laptops... In de zaak van Farrell Provence gaat het om het terughalen van een gestolen (?) gouden ketting.
De details lijken echter wel op elkaar: Meerdere mensen die woning in komen, pistool valt en wordt opgepakt en gebruikt door degene die werd bedreigd, schot wordt gelost waarbij er geraakt wordt, "overvallers" nemen maat mee en dumpen hem voor de deur van het ziekenhuis.![]()
Het gaat beginnenVoltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.![]()
Corky !They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik raak toch wel lichtjes opgewonden van deze aflevering.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Kut aflevering...They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wat een mooi nummer van wie is dat?Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.![]()
Ik vind ze wel liev!Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Hmm ik denk eerder aan een klote aflevering.quote:Op zondag 1 december 2013 21:39 schreef RensAjacied het volgende:
Weer een kut aflevering zie je nu al.
Zwarte Piet is uit!
Inderdaad en de vorige ook al. Ik twijfel nu om weg te zappen, ik kijk dan serieus nooit meer.quote:
Waar zijn de kwaliteit afleveringen gebleven?AFCA!![]()
Ik was te laat met Shazam..Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.![]()
Same die gay gedoe hoeft niet.quote:Op zondag 1 december 2013 21:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Inderdaad en de vorige ook al. Ik twijfel nu om weg te zappen, ik kijk dan serieus nooit meer.
Waar zijn de kwaliteit afleveringen gebleven?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Vraag mij af of de heren zouden klagen als het 2 vrouwen waren geweest....Zwarte Piet is uit!
quote:Op zondag 1 december 2013 21:42 schreef hexje het volgende:
Vraag mij af of de heren zouden klagen als het 2 vrouwen waren geweest....know'm sayin?
word? word.![]()
Nu!quote:Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Het gaat om het verhaal en hoe het neer wordt gezet.quote:Op zondag 1 december 2013 21:42 schreef hexje het volgende:
Vraag mij af of de heren zouden klagen als het 2 vrouwen waren geweest....AFCA!![]()
Natuurlijk nietquote:Op zondag 1 december 2013 21:42 schreef hexje het volgende:
Vraag mij af of de heren zouden klagen als het 2 vrouwen waren geweest....![]()
![]()
Ik klaag niet hoor.quote:Op zondag 1 december 2013 21:42 schreef hexje het volgende:
Vraag mij af of de heren zouden klagen als het 2 vrouwen waren geweest....Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Als het twee meiden waren geweest was er niks aan de hand geweest hè
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡![]()
Als het lekkere wijven waren niet nee.quote:Op zondag 1 december 2013 21:44 schreef Vlindur het volgende:
Als het twee meiden waren geweest was er niks aan de hand geweest hèVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ik ging even op de fb van Victor Reinier te kijken en kwam er ineens achter dat hij ook een achternaam heeft![]()
Kan niet vaak genoeg gezegd worden.quote:Op zondag 1 december 2013 21:45 schreef Vlindur het volgende:
Ah. Hexje zei het al. Het gaat wat langzamer hier.Zwarte Piet is uit!
Wat is Reinier niet zijn achternaam?quote:Op zondag 1 december 2013 21:45 schreef Meke het volgende:
Ik ging even op de fb van Victor Reinier te kijken en kwam er ineens achter dat hij ook een achternaam heeft![]()
AFCA!![]()
Het is gewoon erg onsmakelijk om 2 mannen met elkaar bezig te zien.quote:Op zondag 1 december 2013 21:44 schreef Vlindur het volgende:
Als het twee meiden waren geweest was er niks aan de hand geweest hè![]()
Die Kevin heeft wel iets gestoords.....Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.![]()
Nee! Hij heet Victor Reinier van Nieuwenhuijzenquote:Op zondag 1 december 2013 21:46 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wat is Reinier niet zijn achternaam?
Dat wist ik ook nietquote:Op zondag 1 december 2013 21:46 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee! Hij heet Victor Reinier van Nieuwenhuijzen
AFCA!![]()
quote:Op zondag 1 december 2013 21:46 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee! Hij heet Victor Reinier van Nieuwenhuijzen![]()
![]()
Hij heeft ook wel een beetje een fabriekshoofd
Dat is hij ook.quote:Op zondag 1 december 2013 21:46 schreef Injetta het volgende:
Die Kevin heeft wel iets gestoords.....know'm sayin?
word? word.![]()
quote:
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.![]()
Qua sfeer doet het mij denken aan die aflevering met John de Mol.Zwarte Piet is uit!
Oei moeilijk, Backstreet Boys nu op Nederland 1.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
😇 Wat denk je.quote:Op zondag 1 december 2013 21:42 schreef hexje het volgende:
Vraag mij af of de heren zouden klagen als het 2 vrouwen waren geweest....Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.![]()
Ik gok dat meneer Nieuwenhuijzen de jongens betrapt en de rooie killt!quote:
Corky en Rrns als koppeltje.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Het wordt complexer, een vrouw in het spel.Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.![]()
Hij gaat straks zeker vreemd met dat meisje en dat kan die rooie niet handelen.know'm sayin?
word? word.![]()
Dacht aan iets anders toen hij zei: Ik heb iets voor je....Zwarte Piet is uit!
Ik vond de rooie wel wat agressief
Rensie tochquote:Op zondag 1 december 2013 21:54 schreef RensAjacied het volgende:
Alors is dat meisje en Stinho die blonde. GGMM is die rooie.En wie ben jij dan?
know'm sayin?
word? word.![]()
Net man & vrouwVoltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.![]()
Gezellige boel welOp woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Viel mij ook al op ja.quote:Op zondag 1 december 2013 21:56 schreef IMVHI het volgende:
He wat gek, het bloed zit nu opeens op z'n andere wang.know'm sayin?
word? word.![]()
In het echt was dit toch een geflipte marokkaan?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Heb je de zaak gevonden?quote:Op zondag 1 december 2013 21:57 schreef Mani89 het volgende:
In het echt was dit toch een geflipte marokkaan?Zwarte Piet is uit!
Geen idee, ik moet dat nog lezen, niet spoileren bitte.quote:Op zondag 1 december 2013 21:57 schreef Mani89 het volgende:
In het echt was dit toch een geflipte marokkaan?know'm sayin?
word? word.![]()
Eerder in dit topic gepost volgensmij ja.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Owquote:Op zondag 1 december 2013 21:58 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Eerder in dit topic gepost volgensmij ja.
Zwarte Piet is uit!
Zou wel eea verklarenquote:Op zondag 1 december 2013 21:58 schreef RensAjacied het volgende:
Je zou maar een homo en een ginger tegelijk zijn.
OepsVoltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.![]()
Ik vind het wel jammer dat het niet naar boven komt waar dit gedrag bij de rooie vandaan komt...Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Ja iddquote:Op zondag 1 december 2013 21:59 schreef Meke het volgende:
Ik vind het wel jammer dat het niet naar boven komt waar dit gedrag bij de rooie vandaan komt...know'm sayin?
word? word.![]()
Hij wordt niet geaccepteerd thuis.quote:Op zondag 1 december 2013 21:59 schreef Meke het volgende:
Ik vind het wel jammer dat het niet naar boven komt waar dit gedrag bij de rooie vandaan komt...AFCA!![]()
Ook nog een beetje 50 tinten grijs vandaag.Zwarte Piet is uit!
twitter:Martijn1940 twitterde op zondag 01-12-2013 om 21:58:56Ik dacht; laat ik eens naar Van God Los kijken. Twee homo's. Gelukkig hebben we een afstandsbediening. #VGL reageer retweet
AFCA!![]()
Je geeft het antwoord zelf al.quote:Op zondag 1 december 2013 21:59 schreef Meke het volgende:
Ik vind het wel jammer dat het niet naar boven komt waar dit gedrag bij de rooie vandaan komt...VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ah ok bedankt.quote:Op zondag 1 december 2013 22:00 schreef RensAjacied het volgende:
twitter:Martijn1940 twitterde op zondag 01-12-2013 om 21:58:56Ik dacht; laat ik eens naar Van God Los kijken. Twee homo's. Gelukkig hebben we een afstandsbediening. #VGL reageer retweet
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
quote:Op zondag 1 december 2013 22:00 schreef RensAjacied het volgende:
![]()
![]()
Goeie naam wel, Caland is trots.quote:Op zondag 1 december 2013 22:00 schreef RensAjacied het volgende:
know'm sayin?
word? word.![]()
Ja inderdaad, die moeder leek mij heel erg zorgzaam.quote:Op zondag 1 december 2013 22:02 schreef alors het volgende:
Maar die ouders zoeken hem nooit meer op?AFCA!![]()
Volgensmij zit jij ook een beetje met je gevoelens in de knoop Rensie.quote:Op zondag 1 december 2013 22:02 schreef RensAjacied het volgende:
Wie stemt ervoor om homo-gingers te verbannen uit Nederland?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ik ben er nog steeds wel even van van mijn apropos hoorquote:Op zondag 1 december 2013 22:03 schreef RensAjacied het volgende:
Victor Reiner + achternaam komt in actie!
Ik vind het ziek, het maakt het alleen maar erger dat het waargebeurd is.quote:Op zondag 1 december 2013 22:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Volgensmij zit jij ook een beetje met je gevoelens in de knoop Rensie.AFCA!![]()
Rens is een beetje onzeker over zichzelf.quote:Op zondag 1 december 2013 22:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Volgensmij zit jij ook een beetje met je gevoelens in de knoop Rensie.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Flink aangedikt en/of compleet verdraaid vaak.quote:Op zondag 1 december 2013 22:04 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik vind het ziek, het maakt het alleen maar erger dat het waargebeurd is.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Leuk ook dat de slachtoffers weer er aan herinnert worden d.m.v zo'n afleveringquote:Op zondag 1 december 2013 22:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Flink aangedikt en/of compleet verdraaid vaak.
AFCA!![]()
Nou, nou, nou, gaat dat niet wat ver?quote:Op zondag 1 december 2013 22:02 schreef RensAjacied het volgende:
Wie stemt ervoor om homo-gingers te verbannen uit Nederland?![]()
quote:Op zondag 1 december 2013 21:59 schreef Meke het volgende:
Ik vind het wel jammer dat het niet naar boven komt waar dit gedrag bij de rooie vandaan komt...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zwarte Piet is uit!
quote:Op zondag 1 december 2013 22:06 schreef hexje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
quote:Op zondag 1 december 2013 22:06 schreef hexje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
quote:Op zondag 1 december 2013 22:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]Neuh, gewoon een bontkraagje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zwarte Piet is uit!
Bij VGL vaak niet..quote:Op zondag 1 december 2013 22:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Flink aangedikt en/of compleet verdraaid vaak.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: