SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 2:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 3:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Website:
http://programma.bnn.nl/15/van-god-los/home
Uitzending:
Van God Los zie je iedere zondag 20:20 uur bij BNN op 3!
[ Bericht 26% gewijzigd door SaintOfKillers op 30-11-2013 20:14:18 ]AFCA!![]()
Hans Kazan WTFDit bedoel ik met schijtlolligheden. Het maakt het niet zo geloofwaardig allemaal.
know'm sayin?
word? word.![]()
Ik snap echt niet dat Kazan hierin gescript is. Allemaal grappig etc. maar komt de serie niet ten goede.AFCA!![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zaak denk ik al gevonden:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 24 november 2013 21:32 schreef iBenny het volgende:
[..]goed gevonden van jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja dacht ik ook al.quote:Op zondag 24 november 2013 21:51 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik denk dat hij de broer is van die dikke dennis van het begin.know'm sayin?
word? word.![]()
Is hij dus ook.quote:Op zondag 24 november 2013 21:51 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik denk dat hij de broer is van die dikke dennis van het begin.AFCA!![]()
Dat vroeg ik mij dus ook af.quote:Op zondag 24 november 2013 21:54 schreef RensAjacied het volgende:
Maar hoe komt hij ineens bij hem terecht dan?![]()
Ik gok dat we dat zo nog wel te zien krijgen.quote:Op zondag 24 november 2013 21:55 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hij heeft namelijk totaal geen aanwijzingen toch? Hoe is hij erachter gekomen?![]()
Anders is het niet realistisch.quote:Zwarte Piet is uit!
https://www.youtube.com/w(...)bedded&v=OV3xp5ZXSYA![]()
Heeft die ouwe hem er niet op af gestuurd?quote:Op zondag 24 november 2013 21:54 schreef RensAjacied het volgende:
Maar hoe komt hij ineens bij hem terecht dan?know'm sayin?
word? word.![]()
Dat vroeg ik me dus ook af..quote:Op zondag 24 november 2013 21:54 schreef RensAjacied het volgende:
Maar hoe komt hij ineens bij hem terecht dan?![]()
Misschien is dat helemaal geen broer van hem maar is hij door die ouwe overvaller erop afgestuurd om die gast te bedreigen.quote:AFCA!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: