Treinen dienen te allen tijde conform de dienstregeling te rijden.quote:Op maandag 25 november 2013 10:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Socios leest mee, die vindt het rete-interessant
Juist.quote:Op maandag 25 november 2013 10:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Treinen dienen te allen tijde volgens de dienstregeling te rijden.
Gebeden zijn gehoord, bedankt voor de waanzinnige bevrijdingsacties, tomeloze inzet en eindeloze steunquote:
Tis allebei lightrailquote:Op maandag 25 november 2013 11:22 schreef Caland het volgende:
Ik vond sneltram wel een leuke benaming voor de metro.
Hola Dven.quote:Op maandag 25 november 2013 11:21 schreef Dven het volgende:
[..]
Gebeden zijn gehoord, bedankt voor de waanzinnige bevrijdingsacties, tomeloze inzet en eindeloze steun
Ik dacht al, waar blijft iequote:Op maandag 25 november 2013 11:28 schreef Caland het volgende:
Nooit geweten dat Amsterdam een metro heeft die ook echt werkt.
Donderdag bijna 25 graden, weekend 20 graden, vandaag 15 graden morgen en overmorgen tot 50 centimeter sneeuw.quote:
Een metro hebbenquote:Op maandag 25 november 2013 11:28 schreef Caland het volgende:
Nooit geweten dat Amsterdam een metro heeft die ook echt werkt.
Ik voel me er een beetje ongemakkelijk bij. Is dat nieuw FOK!beleid, zoveel mogelijk VBL'ers maar een blauw naampje geven zodat ze misschien wat meer in het gareel blijven?quote:
Gewoon fietsen. Je bent Nederlander!quote:Op maandag 25 november 2013 11:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Een metro hebben
Gewoon de bus, waarom al die gekkigheden.
Ja en dan een lijn die om het uur rijdt om onduidelijkheden te voorkomenquote:Op maandag 25 november 2013 11:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Een metro hebben
Gewoon de bus, waarom al die gekkigheden.
Yep, iedereen die in oktober en november geen ban had, is mod gemaakt. Is de policy.quote:Op maandag 25 november 2013 11:32 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik voel me er een beetje ongemakkelijk bij. Is dat nieuw FOK!beleid, zoveel mogelijk VBL'ers maar een blauw naampje geven zodat ze misschien wat meer in het gareel blijven?
Dat is hier in de buurt wel lekker geregeld. Vanaf mijn huis kan ik zeker 4 of 5 bussen pakken naar de stad. Langer dan 10 minuten wachten hoef ik nooit.quote:Op maandag 25 november 2013 11:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja en dan een lijn die om het uur rijdt om onduidelijkheden te voorkomen
Mijn bus rijdt elke 4 minutenquote:Op maandag 25 november 2013 11:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja en dan een lijn die om het uur rijdt om onduidelijkheden te voorkomen
Ik wacht op roodquote:Op maandag 25 november 2013 11:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Yep, iedereen die in oktober en november geen ban had, is mod gemaakt. Is de policy.
Ik wacht.quote:Op maandag 25 november 2013 11:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Yep, iedereen die in oktober en november geen ban had, is mod gemaakt. Is de policy.
Pas maar op, straks word je met terugwerkende kracht gebannedquote:
Maar dat is logisch, je wil dergelijke figuren niet te lang buiten laten staan...quote:Op maandag 25 november 2013 11:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mijn bus rijdt elke 4 minuten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |